SU KIEKVIENU LITRU DEGALŲ NUVAŽIUOSITE DAUGIAU.

Penkiadurio BMW 1 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

SU KIEKVIENU LITRU DEGALŲ NUVAŽIUOSITE DAUGIAU.

Penkiadurio BMW 1 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

Dėl savo manevringos ir energingos dvasios BMW 1 serijos modelis tiesiog tobulai tiks važiuoti mieste. BMW TwinPower Turbo varikliai ir 8 pavarų transmisija Steptronic (galima pasirinkti) užtikrins, kad pageidaujamą greitį pasieksite akimirksniu. Be to, su ECO PRO režimu galėsite nuvažiuoti savo BMW dar ilgesnį atstumą. Taigi, šis automobilis bus tiesiog tobulas jūsų kelionės partneris – greitas ir ekonomiškas.

SU KIEKVIENU LITRU DEGALŲ NUVAŽIUOSITE DAUGIAU.Penkiadurio BMW 1 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

Dėl savo manevringos ir energingos dvasios BMW 1 serijos modelis tiesiog tobulai tiks važiuoti mieste. BMW TwinPower Turbo varikliai ir 8 pavarų transmisija Steptronic (galima pasirinkti) užtikrins, kad pageidaujamą greitį pasieksite akimirksniu. Be to, su ECO PRO režimu galėsite nuvažiuoti savo BMW dar ilgesnį atstumą. Taigi, šis automobilis bus tiesiog tobulas jūsų kelionės partneris – greitas ir ekonomiškas.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

Su BMW EfficientDynamics gaukite maksimalią naudą iš kiekvieno degalų litro: geresnės eksploatacinės savybės, didesnis tausumas ir įspūdingesnė važiavimo patirtis. Techninės inovacijos, kurios padės sumažinti degalų sąnaudas ir akimirksniu padidinti važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą, kitaip tariant, gryną dinamiką, kuri būdinga kiekvienam BMW modeliui.

  • BMW 116d EfficientDynamics Edition

    BMW 116d EfficientDynamics Edition modelyje integruojamas 1,5 litrų darbinio tūrio BMW TwinPower Turbo 3 cilindrų dyzelinis variklis tausumo atžvilgiu tiesiog neprilygstamas. Variklis sukuria 85 kW (116 AG) galią esant 4000 aps. ir maksimalų 270 Nm sukimo momentą, kai apsukos siekia nuo 1750 iki 2.250 aps. Taigi, tokiu būdu BMW 116d EfficientDynamics Edition pasiekia 100 km/h greitį iš vietos vos per 7,4 sekundės. Mišriu režimu šis variklis suvartoja vos nuo 3,8 iki 3,4 litrų degalų 100 km ir pašalina į aplinką nuo 101 iki 89 g/km CO2 – visa tai neabejotinai yra puikus variklio tausumo įrodymas.
    1,5 litrų darbinio tūrio BMW TwinPower Turbo 3 cilindrų dyzelinio variklio atsakas neįtikėtinas net ir esant mažam variklio greičiui, o veikimas ypač sklandus. Variklyje taip pat integruota CommonRail tiesioginio įpurškimo sistema ir novatoriška turbokompresoriaus technologija su kintamos geometrijos turbina. Įstabų tausumą taip pat lemia ir daugybė aerodinaminių savybių, įskaitant aerodinamiškai optimizuotus 16 colių lengvojo lydinio ratlankius ir elektroniškai reguliuojamą oro įleidimo angų kontrolę – prireikus automatiškai atveriama arba užveriama radiatoriaus priekyje esanti oro įleidimo anga.

BMW TWINPOWER TURBO VARIKLIAI.

Dėl BMW TwinPower Turbo technologijos, novatoriškų naujos kartos BMW benzininių ir dyzelinių variklių iš BMW EfficientDynamics, bus garantuojamas manevringumas ir tobulas atsakas net ir esant mažoms apsukoms. Be to, taip pat bus užtikrinamas tausumas ir nedidelę emisija. Dar didesnis tausumas ir optimali dinamika užtikrina dar intensyvesnį važiavimo malonumą.
Į benzininius variklius integruota novatoriška turbokompresorių technologija, kintama vožtuvų kontrolė Valvetronic, Double-VANOS kintamoji veleno kontrolė ir didelio tikslumo įpurškimas. Visi šie modernūs komponentai užtikrina įspūdingą galios perdavą ir tausumą. Turbokompresoriai su kintamos geometrijos turbina ir naujausios kartos CommonRail tiesioginio įpurškimo technologija taip pat sujungti ir dyzeliniuose varikliuose. Šis optimizuotas degimo lygis dar labiau prisideda prie mažesnių degalų sąnaudų ir emisijos.

8 PAVARŲ TRANSMISIJA STEPTRONIC.

8 pavarų transmisija Steptronic nustato naujus komforto ir dinamikos standartus bei yra pagrindinė BMW EfficientDynamics dalis. Dėl neįprastai tiksliai sugraduotų pavarų užtikrinamas optimalus galios perdavimas nesvarbu, kokiu greičiu bevažiuotumėte. Taip ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, o vairuotojas gali mėgautis dar didesniu sportiško ir dinamiško važiavimo pojūčiu. Variklio greitis sumažinamas, ypač kai važiuojama dideliu greičiu. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir variklio skleidžiamas triukšmas.
Sankaba pasitarnaus net ir tuomet, kai automobilyje pasirinktas mechaninis režimas. Dėl greitai kintančio variklio greičio ir tiksliai suderintos transmisijos pavaros perjungiamos neįtikėtinai sklandžiai.
Integruotos funkcijos, kaip antai, nuspėjama pavara, nuolat fiksuojami automobilio judesiai ir eismo situacija lemia transmisijos pavarų pasirinkimą. Nepaisydama pasirinkto važiavimo režimo, sistema visuomet pasirenka tik pačią tinkamiausią pavarą. Transmisijos valdymo įrenginys prijungtas prie navigacijos sistemos, taigi, priklausomai nuo maršruto, nuspėjamoji pavara patį įjungia sportišką, tikslų atsaką turintį SPORT režimą ir patogių funkcijų kupiną COMFORT režimą su mažiau pavarų.

100 PROC. SPORTIŠKAS.

M Performance modelis BMW M135i – sportiškiausias BMW 1 serijos variantas. Važiavimo dinamiką dar labiau sustiprina kintantis sportinis vairavimas, M sportinė pakaba ir adaptyvi M pakaba.

  • BMW M135i

    BMW M135i – tarytum gryno važiavimo malonumo ir išskirtinės važiavimo dinamikos sinonimas. Didelį sukimo momentą išvystantis 3,0 litrų darbinio tūrio BMW M Performance TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininis variklis pasiekia 240 kW (326 AG) galią esant 5800 aps., o nuo 0 iki 100 km/h greitį – vos per 5,1 sekundės (Steptronic: 4,9 sekundės; xDrive: 4,7 sekundės). Be to, dėl 450 Nm sukimo momento bet kada panorėję galėsite mėgautis neįtikėtinu šio variklio skleidžiamu garsu ir galia.
    BMW pakaba net 10 milimetrų žemesnė ir tvirtesnė, amortizatoriai ir pakabos charakteristikos sportiškesnės – su šia unikalia M modelių ypatybe visa automobilio galia perduodama kelio dangai neįtikėtinai saugiai. M sportiniai stabdžiai su mėlynais stabdžių suportais ir M logotipu užtikrina maksimalią stabdymo galią net ir kritinėse situacijose. Puikiu atsaku pasižymintis kintantis sportinis vairavimas su M būdingomis charakteristikomis garantuoja įstabiai saugią automobilio kontrolę. Eksterjero įrangos ypatybes užbaigia M aerodinaminis paketas su specialiomis automobilio priekyje integruotomis oro įleidimo angomis, išskirtiniais 18 colių M lengvojo lydinio ratlankiais su Performance padangomis ir dviem išmetimo vamzdžiais.
    BMW interjere dinamišką automobilio prigimtį išryškina M durelių slenksčių apdaila, M sportinės sėdynės, M odinis vairas ir M prietaisų skydelis.
    Degalų sąnaudos / CO2 emisija
    Penkiadurio BMW M135i duomenys
    Degalų sąnaudos mišriu režimu:
    8.0 l/100 km
    [7,5 l/100 km]
    CO2 emisija mišriu režimu:
    188 g/km
    [175 g/km]
    Ne skliausteliuose pateikiamos reikšmės taikomos baziniam modeliui su standartine transmisija; skliausteliuose pateikiamos reikšmės taikomos modeliui su pasirenkama transmisija (žr. specialioji įranga).
    Degalų sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų dydžio.
    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija.

  • Kintantis sportinis vairavimas

    Kintantis sportinis vairavimas su Servotronic sukuria tiesioginį ir staigų vairo atsaką. Be to, sukti vairą bus daug lengviau. Vairo sistema reaguoja į jo pasukimo kampą atsižvelgiant į skirtingą pasukimo santykį, nepriklausomai nuo automobilio važiavimo greičio. Taip sumažinamas vairo pasukimo kampas, kurio reikia važiuojant dideliame posūkyje. Į sistemą įeina nuo greičio priklausantis kintantis vairavimas. Taigi, ženkliai padidinamas manevringumas ir pagerinamas automobilio valdymas dinamiškai važiuojant staigiuose kelio vingiuose, posūkiuose, ar stengiantis išvengti kliūčių. Su šia sistema bus žymiai lengviau automobilį parkuoti, važiuoti posūkiuose ar manevruoti. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.

  • M sportinė pakaba

    M sportinės pakabos privalumas - sportinės pakabos nustatymai. Be to, automobiliuose su galiniais varomais ratais pakaba apie 10 mm žemesnė. Šiame modelyje integruotos trumpesnės pakabos spyruoklės, tvirtesni amortizatoriai ir stabilizatoriai. Dėl visų šių patobulinimų ir tiesioginių nustatymų sukuriamas dar dinamiškesnis važiavimo stilius.

  • Adaptyvi M pakaba

    Dabar adaptyvi M pakaba dešimt milimetrų žemesnė, taigi išnaudojamas dar didesnis automobilio dinamikos potencialas. Vairuotojas gali reguliuoti važiavimo charakteristikas ir nustatyti labiausiai individualiai situacijai tinkamą važiavimo stilių – nuo komfortiško iki ekstremaliai sportiško. Nesvarbu, kuriuos nustatymus nuspręstumėte pasirinkti, elektriniu būdu valdomi adaptyvios M pakabos amortizatoriai prisitaikys prie kelio sąlygų nepraėjus nė menkiausiai sekundės daliai. Sistema taip pat pasitelkia daugybę jutiklių, fiksuojančių ratų vibracijas ir transporto priemonės greitį. Tokiu būdu siekiama nustatyti optimalius amortizatorių nustatymus ir pasiekti didžiausią įmanomą transporto priemonės saugumą.
    Jei norite mėgautis atpalaiduojančia kelione, pasirinkite COMFORT režimą. Kai pasirenkamas SPORT režimas, akivaizdžiai atletiški pakabos nustatymai papildomi dar ir ženkliai tvirtesniais amortizatorių nustatymais. Jei norite pajusti ekstremaliai dinamišką važiavimą, tam labiausiai tiks SPORT+ režimas: aktyvuojama dinaminė traukos kontrolė (angl. DTC), leidžianti ratams prasisukti. Pasiekę automobilio dinamikos ribas neabejotinai pajusite atletiško važiavimo pojūtį. Vis dėlto, DSC funkcija nebus visiškai išjungta; ji tiesiog įsijungs daug vėliau – priklausomai nuo fizinių galimybių ir saugumo ribų – jei automobilį prireiktų stabilizuoti.

ECO PRO REŽIMAS.

ECO PRO režimas, priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus, gali padėti sumažinti degalų sąnaudas net iki 20 procentų (remiantis vidiniais BMW degalų sąnaudų tyrimo duomenimis). Su važiavimo laisvąja eiga (tik su transmisija Steptronic), maršruto planavimo asistentu (tik su navigacijos sistema Professional) ir ECO PRO maršrutu (tik su navigacijos sistema Professional arba Business) galima sutaupyti net iki penkių procentų degalų.

  • Važiavimas laisvąja eiga

    Važiavimo laisvąja eiga funkcija atjungia transmisiją nuo variklio, taigi automobilis važiuoja be jokio variklio pasipriešinimo. Jei važiuodamas 50–160 km/h greičiu vairuotojas nukelia pėdą nuo akceleratoriaus paminos ir nespaudžia stabdžių, automobilis važiuoja laisvąja eiga. Jei reikia, maršruto planavimo asistentas gali važiavimą laisvąja eiga pažangiai apriboti.

  • Maršruto planavimo asistentas

    Remdamasis navigacijos sistemos duomenimis, maršruto planavimo asistentas atpažįsta posūkius, kelio darbus, greičio apribojimus,kelyje esančius išvažiavimus iš greitkelių ir įspėja vairuotoją, kad šis galėtų iš anksto sumažinti automobilio greitį.

  • ECO PRO maršrutas

    Priklausomai nuo eismo situacijos, vairuotojo elgesio ir eismo sąlygų ECO PRO maršruto funkcija pateiks patį tausiausią kelią iki jūsų kelionės tikslo. Borto kompiuteryje galėsite matyti tikslų procentą degalų, kuriuos sutaupysite pasirinkę ECO PRO pasiūlytą maršrutą.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanųjį BMW 1 serijos modelio energijos valdymą užtikrina daugybė standartinių BMW EfficientDynamics technologijų, į kurias įeina automatinė Start Stop funkcija, stabdymo energijos regeneravimas, elektrinis vairo stiprintuvas ir optimalios pavaros perjungimo indikatorius. Su šių technologijų sąveika garantuojamas tvarus mobilumas ir maksimalus tausumas.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai būtų naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik jis ima veikti tuščiąja eiga, vairuotojas nukelia koją nuo sankabos pedalo (su mechanine transmisija) arba automobilis visiškai sustabdomas (su transmisija Steptronic).
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nuspaudžia sankabos pedalą (su mechanine transmisija) arba nukelia koją nuo stabdžių (su transmisija Steptronic), automobilio variklis vėl automatiškai aktyvuojamas.
    Automatinė Start Stop funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Kai reikia, centrinis valdymo įrenginys iš naujo paleidžia variklį net ir automobiliui stovint vietoje. Pavyzdžiui, jei automobilis ima riedėti į priekį arba priekinis stiklas aprasoja.
    Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai aktyvuojami stabdžiai, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdymo energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmani energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikinės BMW EfficientDynamics ypatybės.

  • Elektrinis vairo stiprintuvas

    Elektrinis vairo stiprintuvas optimaliai pritaiko vairavimo pagalbą prie automobilio važiavimo greičio. Tokiu būdu užtikrinamas tikslus, tiesioginis vairo pasukimas net ir važiuojant dideliu greičiu, bei nesudėtingas manevravimas statant automobilį į stovėjimo aikštelę. Vairavimui energija naudojama tik tuomet, kai to iš tiesų reikia. Taip sutaupoma degalų ir sumažinama emisija.
    Vietoj hidraulinio siurblio naudojamas elektrinis variklis. Įprastose sistemose siurbliui turi būti nuolat tiekiama energija iš automobilio variklio, nors ši elektrinė pagalba vairui veikia tik tuomet, kai vairas sukamas. Jei važiuojate tiesia kelio atkarpa ar nekeičiate vairo pasukimo kampo (pavyzdžiui, važiuodami ilguose posūkiuose), elektrinis variklis nėra aktyvuojamas ir nevartoja energijos. Dėl lanksčiai reguliuojamos vairo atramos prisitaikysite prie važiavimo situacijos ir automobilio greičio, taigi vairavimas taps dar komfortiškesnis.

  • Optimalios pavaros perjungimo indikatorius

    Optimaliai ir laiku perjungiamos pavaros gali padėti sutaupyti degalų, ypač važiuojant mieste ar ilgus atstumus. Perjunkite pavarą reikiamu laiku ir sutaupykite degalų – priklausomai nuo kelio sąlygų ir variklio greičio, variklio elektronikos sistema nustato pačią tausiausią pavarą. Kaskart, kai automobilyje galima įjungti aukštesnę arba žemesnę pavarą ir važiuoti tausiai, informacijos ekrane įžiebiamas rodyklės simbolis. Sistema taip pat atpažįsta staigią akceleraciją ir atideda savo rekomendacijas iki kol pasiekiamas pastovus važiavimo greitis. Lyginamieji BMW tyrimai parodė, kad automobiliai su integruotu optimalios pavaros perjungimo indikatoriumi padeda sutaupyti iki keturių procentų degalų.

BMW XDRIVE.

Pažangi BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų bei visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. xDrive ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrina BMW stabilumą. Per DSC jutiklį valdoma xDrive patikimai ir greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galinei ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo posūkiuose ir užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Be to, garantuojama greita ir saugi akceleracija net ir važiuojant slidžiu paviršiumi ar įkalnėmis. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW xDrive sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą kartu su klasikiniu BMW manevringumu.