MAŽI IŠMATAVIMAI. IŠSKIRTINIS VAŽIAVIMO MALONUMAS.

BMW 2 serijos Active Tourer važiavimo dinamika.

MAŽI IŠMATAVIMAI. IŠSKIRTINIS VAŽIAVIMO MALONUMAS.

BMW 2 serijos Active Tourer važiavimo dinamika.

Nesvarbu, ar važiuojate mieste, stačiais kalnų keliais ar bekele, vienas dalykas BMW 2 serijos Active Tourer automobilyje išlieka nepakitęs – neprilygstama, energijos kupina važiavimo patirtis. Su BMW TwinPower Turbo technologija, novatorišku vairavimu, išskirtiniu atsaku ir daugybe išmoningų važiuoklės kontrolės sistemų BMW 2 serijos Active Tourer puikiai ir saugiai susidoroja su bet kokiu posūkiu ar kelio paviršiumi. Be to, šis automobilis garantuos ir didžiausią įmanomą važiavimo malonumą.

MAŽI IŠMATAVIMAI. IŠSKIRTINIS VAŽIAVIMO MALONUMAS.BMW 2 serijos Active Tourer važiavimo dinamika.

Nesvarbu, ar važiuojate mieste, stačiais kalnų keliais ar bekele, vienas dalykas BMW 2 serijos Active Tourer automobilyje išlieka nepakitęs – neprilygstama, energijos kupina važiavimo patirtis. Su BMW TwinPower Turbo technologija, novatorišku vairavimu, išskirtiniu atsaku ir daugybe išmoningų važiuoklės kontrolės sistemų BMW 2 serijos Active Tourer puikiai ir saugiai susidoroja su bet kokiu posūkiu ar kelio paviršiumi. Be to, šis automobilis garantuos ir didžiausią įmanomą važiavimo malonumą.

BMW xDRIVE.

Pažangi BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų bei visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. xDrive ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW visuomet išliks stabilus. Per DSC jutiklį valdoma xDrive greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galiniai ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo posūkiuose ir būtų užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Be to, garantuojama greita ir saugi akceleracija net ir važiuojant slidžiu paviršiumi ar stačiais keliais. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW xDrive sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą kartu su klasikiniu BMW manevringumu.

BMW sDrive.

BMW sDrive.

Išskirtinė dinamika ir manevringumas.

sDrive taikoma tiems BMW automobiliams, kuriuose važiuoklės sukimo momentas perduodamas tik per vieną ašį. Kompaktiškų matmenų automobiliams ši ypatybė neabejotinai užtikrina erdvesnį interjerą ir didesnę bagažinę. Galinės ašies sDrive kartu su skersai integruotu varikliu – edvės sutaupyti padedantis sprendimas, garantuojantis išskirtinę dinamiką ir manevringumą.

ADRENALINO KUPINAS KASDIENIS VAŽIAVIMAS.

BMW 2 serijos Active Tourer modelį kelyje.

ADRENALINO KUPINAS KASDIENIS VAŽIAVIMAS.

BMW 2 serijos Active Tourer modelį kelyje.

STEPTRONIC TRANSMISIJA.

STEPTRONIC TRANSMISIJA.

Tikras komforto ir dinamikos lyderis.

6 arba 8 pavarų transmisija Steptronic nustato naujus komforto ir dinamikos standartus bei yra pagrindinė BMW EfficientDynamics dalis. Dėl neįprastai tiksliai sugraduotų pavarų užtikrinamas optimalus galios perdavimas nesvarbu, kokiu greičiu bevažiuotumėte. Taip ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, o vairuotojas gali mėgautis dar didesniu sportiško ir dinamiško važiavimo pojūčiu. Kai važiuojate dideliu greičiu, dėl papildomos pavaros bus sumažinamas variklio greitis, degalų sąnaudos ir variklio skleidžiamas triukšmas.
Sankaba pasitarnaus net ir tuomet, kai automobilyje pasirinktas mechaninis režimas. Kartu su greitai kintančiu variklio greičiu ir tiksliai suderinta transmisija, pavaros perjungiamos ypač komfortiškai, o variklio skleidžiamas garsas ženkliai sumažinamas.

Sportinė 8 pavarų transmisija Steptronic.

Dėl greitai kintančių variklio greičių ir sparčiai perjungiamų pavarų, sportinė 8 pavarų transmisija Steptronic užtikrina dar sklandesnį pavarų perjungimą. Ji prisitaiko prie individualaus jūsų važiavimo stiliaus. Ši transmisija puikiai tiks bet kam: tiek komfortiškam važiavimui laisvąja eiga, tiek ir ypač dinamiškam stiliui. Net jei automobilyje integruota automatinė transmisija, pavaras taip pat galėsite perjungti ir rankiniu būdu. Tam galėsite naudoti pavarų svirtį, ant sportinio arba M odinio vairo integruotas pavarų perjungimo svirteles.
Kai pasirenkamas sportinis režimas, pavarų perjungimo nustatymai optimizuojami maksimaliai automobilio galiai pasiekti. Akceleraciją optimizuoti padeda aštuonios puikiai suderintos pavaros. Be to, variklis nuolatos tobulinamas siekiant garantuoti didžiausią įmanomą našumą ir važiavimo charakteristikas. Maksimalią akceleraciją iš vietos pagerina paleidimo kontrolė: ši sistema automatiškai įsijungia siekiant panaudoti optimalų variklio apsukų diapazoną. Išskirtinę dinamišką važiavimo patirtį garantuoja papildomos į sportinį važiavimą orientuotos programos, pasižyminčios greitesniu pavarų perjungimo ir reakcijos laiku perjungiant žemesnes pavaras.

PALEIDIMO KONTROLĖ (ANGL. LAUNCH CONTROL ) IR BMW GALIOS KONTROLĖ ( ANGL. PERFORMANCE CONTROL).

PALEIDIMO KONTROLĖ (ANGL. LAUNCH CONTROL ) IR BMW GALIOS KONTROLĖ ( ANGL. PERFORMANCE CONTROL).

Maksimali akceleracija ir važiavimo saugumas.

Dėl paleidimo kontrolės variklis pasiekia maksimalią akceleraciją, kai automobilis pajuda iš vietos. Sportinė Steptronic transmisija nuolatos nustato pavarų perjungimo taškus, kad perjungiant pavaras visuomet būtų pasirenkama tik optimaliausia pavara. Ši BMW savybė skirta patenkinti vairuotojų dinamikos ir sportinio važiavimo ambicijas.
BMW galios kontrolė paskirsto variklio ir stabdžių kontrolę posūkiuose kiekvienam ratui atskirai. Kadangi išorinis ratas posūkyje liečiasi su kelio paviršiumi daugiau nei vidinis, BMW galios kontrolė įsijungia reguliuodama variklio išeigą ir stabdžius: išoriniam ratui perduodama daugiau, o vidiniam – mažiau galios. Taigi, užtikrinamas geriausias visų automobilio ratų sukibimas su kelio danga. Galima drąsiai teigti, kad automobilis sukasi pats, padidinamas keleivių saugumas ir komfortas.

DINAMINĖ AMORTIZATORIŲ KONTROLĖ.

DINAMINĖ AMORTIZATORIŲ KONTROLĖ.

Su dinamine amortizatorių kontrole vairuotojas gali pasirinkti vieną iš dviejų skirtingų amortizatorių nustatymų optimaliai sklandžiam ir dinamiškesniam važiavimui užtikrinti. Be standartinių ramų ir malonų važiavimą Comfort nustatymų, vairuotojas taip pat galės pasirinkti ir sportinį važiavimą. Kai pasirenkamas pastarasis režimas, amortizatorių nustatymai tampa tvirtesni, o važiavimo charakteristikos labiau tiesioginės ir dinamiškesnės. Nustatymai aktyvuojami per centrinėje konsolėje integruotą važiavimo patirties jungiklį.

ELEKTROMECHANINIS VAIRO STIPRINTUVAS IR KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS.

ELEKTROMECHANINIS VAIRO STIPRINTUVAS IR KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS.

Dar didesnis manevringumas ir važiavimo komfortas.

Elektromechaninis vairo stiprintuvas užtikrina labiau tiesioginę važiavimo patirtį, pagerina manevringumą ir važiavimo komfortą. Siekiant garantuoti BMW būdingą važiavimo tikslumą su priekiniais varomais ratais, elektromechaninis vairo stiprintuvas buvo tiksliai pritaikytas būtent šiai naujai važiavimo koncepcijai. Stiprintuvo mechanizmas ir vairas sujungti į vieną komponentą. Tai reiškia, kad vairo veikimui būdingas ypač mažas pasipriešinimas.
Tam, kad būtų užtikrinama tiksli važiavimo patirtis be pertrūkių, elektroninė vairo sistema kovoja su realiosiomis važiavimo jėgomis pasitelkdama elektromechanines važiavimo pavaros jėgas DSC vairo mechanizmo apskaičiuotu lygiu. Ši važiavimo jėgos kompensacija garantuoja važiavimo tikslumo lygį, kuris yra lygiavertis galiniais ratais varomo automobilio versijai.
Išskirtines važiavimo charakteristikas dar labiau sustiprina tvirtas automobilio priekis ir tiksli ašies kinematika. Elektromagnetinis vairo stiprintuvas ypač patinka vairuotojams dėl savo tikslumo, tiesioginio atsako ir paprastesnio parkavimo.

Kintantis sportinis vairavimas su Servotronic sukuria tiesioginį ir staigų vairo atsaką. Be to, jums reikės žymiai mažiau fizinių jėgų vairui pasukti. Vairo sistema reaguos į jo pasukimo kampą atsižvelgiant į skirtingą pasukimo santykį, nepriklausomai nuo automobilio važiavimo greičio. Taip bus sumažinamas vairo pasukimo kampas, kurio reikės važiuojant dideliame posūkyje. Taigi, ženkliai padidinamas manevringumas ir pagerinamas automobilio valdymas dinamiškai važiuojant staigiuose kelio vingiuose, siauruose keliuose arba staigiuose posūkiuose. Su šia sistema bus žymiai lengviau automobilį parkuoti, važiuoti posūkiuose ar manevruoti. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.