AUTOMOBILIS, KURIAM REIKIA NE VIEN TIK VAIRUOTOJO. JAM REIKIA KOMPANJONO.

BMW 2 serijos Coupé važiavimo dinamika.

AUTOMOBILIS, KURIAM REIKIA NE VIEN TIK VAIRUOTOJO. JAM REIKIA KOMPANJONO.

BMW 2 serijos Coupé važiavimo dinamika.

Jei gyvenate turiningai, jums nerūpi jokie kompromisai. Lygiai taip pat tai nerūpi ir BMW 2 serijos Coupé. Tiek šio automobilio sukibimas su kelio danga, tiek ir 50:50 svorio paskirstymas ar sportinės galinių ratų varomos važiuoklės savybės yra išties unikalios savo klasėje. Dinamiškas ir gyvybingas, tik vieno vienintelio tikslo siekiantis automobilis: geriausio įmanomo važiavimo malonumo.

AUTOMOBILIS, KURIAM REIKIA NE VIEN TIK VAIRUOTOJO. JAM REIKIA KOMPANJONO.BMW 2 serijos Coupé važiavimo dinamika.

Jei gyvenate turiningai, jums nerūpi jokie kompromisai. Lygiai taip pat tai nerūpi ir BMW 2 serijos Coupé. Tiek šio automobilio sukibimas su kelio danga, tiek ir 50:50 svorio paskirstymas ar sportinės galinių ratų varomos važiuoklės savybės yra išties unikalios savo klasėje. Dinamiškas ir gyvybingas, tik vieno vienintelio tikslo siekiantis automobilis: geriausio įmanomo važiavimo malonumo.

VAŽIAVIMO DINAMIKA.

Galima jausti šio automobilio norą veržtis pirmyn net ir tuomet, kai jis tiesiog stovi vietoje. Šį pažadą BMW 2 serijos Coupé išlaiko iki kol spustelite užvedimo mygtuką. Patirkite visa tai pats.

VAŽIAVIMO DINAMIKA.

Galima jausti šio automobilio norą veržtis pirmyn net ir tuomet, kai jis tiesiog stovi vietoje. Šį pažadą BMW 2 serijos Coupé išlaiko iki kol spustelite užvedimo mygtuką. Patirkite visa tai pats.

BMW M235i.

Šios transporto priemonės kelionė prasideda ten, kur kitų baigiasi: 6 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi išvysto 240 kW (326 AG) galią, įspūdingą greitį ir didžiausią įmanomą tausumą. Dėl M aerodinaminio paketo, galinio aptako ir M važiuoklės šis BMW yra itin sportiškas, tarytum susiliejęs su keliu ir optimaliai gebantis susidoroti su bet kokia situacija, susidariusia kelyje. Be to, BMW M235i interjeras su sportinėmis sėdynėmis tiek vairuotojui, tiek ir priekyje sėdinčiam keleiviui, M odiniu vairu su daugiafunkciais mygtukais ir daugybe kitų funkcijų, kurios kartu sukuria lenktynių dvasios kupino pasaulio atmosferą. Šis BMW toks našus, kokio jo ir tikėtumėtės: tiesiog neįtikėtinas.

  • Eksterjeras

    Dėl specialaus vienos eilės 6 cilindrų variklio ir variklio skleidžiamo garso M Performance – pats sportiškiausias BMW 2 serijos modelis. Vos kartą žvilgtelėjus į 18 colių lengvo lydinio ratlankius su specialaus dizaino mišriomis padangomis, ksenono priekiniais žibintais ir tamsiais metalo atspalvio M Sport stabdžiais su M logotipu tampa akivaizdu, kad šis automobilis spinduliuoja išskirtinį sportiškumą. Dar daugiau manevringumo ir važiavimo dinamikos automobiliui BMW suteikia suderinta 10 mm žemesnė M Sport pakaba ir kintantis sportinis vairavimas su Servotronic. Daugiau saugumo ir važiavimo dinamikos: Galima pasirinkti keturiais ratais varomą BMW xDrive sistemą, kuri paskirsto galią priekinei ir galinei ašiai, taigi optimalus sukibimas ir manevringumas garantuojamas net ir esant sudėtingoms važiavimo sąlygoms.
    M aerodinaminis paketas su specialaus dizaino priekiniu buferiu, galiniu difuzoriumi ir ant bagažinės integruotu galiniu aptaku užtikrina dar geresnę aerodinamiką ir sukibimą su kelio danga. Sportišką transporto priemonės išvaizdą tobulai užbaigia geležies pilkos spalvos šoninių veidrodėlių gaubtai ir du juodo chromo išmetimo vamzdžiai. Bet kokias likusias abejones dėl unikalios šio BMW modelio galios akimirksniu išsklaido galinę automobilio dalį puošiantis užrašas M235i.

  • Interjeras

    Dėl M235i logotipu puoštos durelių slenksčių apdailos, sportinių vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio sėdynių su klasikinėmis M stiliaus apmušalų siūlėmis ir M odinio vairo su daugiafunkciais mygtukais M Performance modelio interjeras tiesiog spinduliuoja išskirtinį sportiškumą. Tinkamą atmosferą interjere sukurti padeda sportiška šešiakampių rašto M aliuminio apdaila, išskirtinis skaičių ir padalų dizainas bei dar funkcionalesnis M235i logotipu puoštas prietaisų skydelis. Šviesiame interjere austrių spalvos Dakota oda su tamsesniais tokios pat spalvos akcentais sukuria išties išskirtinį kontrastą su sportiniu stiliumi. M Performance modelio vairuotojo pusėje taip pat integruota ir M kojos atrama. Galėsite pasirinkti oranžinės ir raudonos arba baltos spalvos interjero apšvietimą. BMW Individual antracito stogo danga tik dar labiau išryškina dinamišką automobilio įvaizdį. Melodingą paskutinį akcentą šio BMW interjerui prideda radijo Professional skleidžiama muzika.

PALEIDIMO KONTROLĖ.

PALEIDIMO KONTROLĖ.

BMW 2 serijos Coupé daro įspūdį nuo pat pirmos akimirkos, kai nuspaudžiamas užvedimo mygtukas – net ir nepajudėjus iš vietos. Raktinis visų sportinį važiavimą dievinančių vairuotojų žodis – maksimali akceleracija. Tokių įspūdingų rezultatų pasiekti padeda 8 pavarų transmisija Steptronic Sport, dar vadinama Paleidimo kontrole. Spustelėkite DSC mygtuką, įjunkite S pavarą, aktyvuokite stabdžius ir padidinkite apsukas akceleratoriaus pedalu – tuomet atleiskite stabdžius ir sužinokite, ką iš tiesų reiškia įspūdingas sukimo momentas.

PRISITAIKANTI M PAKABA.

Dabar prisitaikanti M pakaba dešimt milimetrų žemesnė, taigi išnaudojamas dar didesnis automobilio dinamikos potencialas. Naudojamas važiavimo patirties kontrolės funkciją vairuotojas gali reguliuoti važiavimo charakteristikas ir nustatyti labiausiai individualiai situacijai tinkamą važiavimo stilių – nuo komfortiško iki ekstremaliai sportiško. Nesvarbu, kuriuos nustatymus nuspręstumėte pasirinkti, elektriniu būdu valdomi prisitaikančios M pakabos amortizatoriai prisitaikys prie kelio sąlygų nepraėjus nė menkiausiai sekundės daliai. Sistema taip pat pasitelkia daugybę jutiklių, fiksuojančių ratų vibracijas ir transporto priemonės greitį. Tokiu būdu siekiama nustatyti optimalius amortizatorių nustatymus ir pasiekti didžiausią įmanomą transporto priemonės saugumą.

Jei norite mėgautis atpalaiduojančia kelione, pasirinkite COMFORT režimą. Kai pasirenkamas SPORT režimas, akivaizdžiai atletiški pakabos nustatymai papildomi dar ir ženkliai tvirtesniais amortizatorių nustatymais. Jei norite pajusti ekstremaliai dinamišką važiavimą, tam labiausiai tiks SPORT+ režimas: aktyvuojama dinaminė traukos kontrolė (angl. DTC), leidžianti ratams prasisukti. Pasiekę automobilio dinamikos ribas neabejotinai pajusite atletiško važiavimo pojūtį. Vis dėlto, DSC funkcija nebus visiškai išjungta; ji tiesiog įsijungs daug vėliau – priklausomai nuo fizinių galimybių ir saugumo ribų – jei automobilį prireiktų stabilizuoti.

KINTANTIS SPORTINIS VAŽIAVIMAS.

Su kintančiu sportiniu važiavimu ir Servotronic bus užtikrinamas labiau tiesioginis, manevringesnis vairavimas, kuriam reikės žymiai mažiau jūsų pastangų. Sistema keičia vairo pasukimo santykį nepriklausomai nuo važiavimo greičio. Taigi, važiuojant itin staigiais posūkiais vairo pasukimo kampas bus mažesnis. Tokiu būdu ženkliai padidinamas manevringumas, ypač, kai dinamiškai važiuojama posūkiuose, vingiuotu keliu ar mėginant išvengti kliūčių. Neabejotinai padidinamas komfortas parkuojantis, sukant vairą ir manevruojant. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ.

Comfort, ECO PRO ir Sport režimai.

Su važiavimo patirties kontrole vairuotojas gali pasirinkti į tausumą orientuotus Comfort, ECO PRO režimą arba dinamiškesnį važiavimą užtikrinantį Sport režimą.

Tausumas su ECO PRO režimu.

Tausus ECO PRO režimas pažangiai nustato reikiamas akceleratoriaus ir pedalo ir transmisijos charakteristikas bei šilumos / oro kondicionavimo nustatymus. Su ECO PRO režimu galima sutaupyti net iki 20 procentų degalų. Be to, važiavimo laisvąja eiga funkcija, maršruto asistentu ir ECO PRO maršrutu (galimas tik su navigacijos sistema Professional) važiuosite dar ekonomiškiau. Maršruto asistentas pasitelkia navigacijos sistemą vietos kelio sąlygoms įvertinto ir patarimams pateikti. Jei už posūkio yra greičio apribojimas, sistema iš anksto pataria vairuotojui sumažinti greitį.
ECO PRO maršrutas taip pat padeda sumažinti degalų sąnaudas. Sistema siūlo tausų maršrutą pagal eismą, individualų važiavimo stilių ir vietos sąlygas. Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti keliu net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas galės tiesiog nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo. Įjungus Sport režimą automobilio atsakas bus labiau tiesioginis, taigi ir važiavimo stilius žymiai sportiškesnis.

NAUDOJIMAS.

BMW 2 serijos Coupé dizainas ir funkcionalumas tobulai pritaikytas savo vairuotojo poreikiams. Net ir šio BMW technologijos esmė – sukurti tikrą važiavimo malonumą patirti padedantį automobilį. Ir BMW puikiai pavyko šį tikslą pasiekti! Dėl galiniais ratais varomos BMW važiuoklės sistemos, važiavimo patirties kontrolės, unikalaus šioje automobilių klasėje kintančio sportinio vairavimo ir tobulai, santykiu 50:50 suderinto svorio paskirstymo šis sportinis coupé tiesiog spinduliuoja išskirtinį manevringumą ir yra puikiai valdomas. Visas šias savybes mes tiesiog vadiname nepažabojamu ir maloniu važiavimu.