KELYJE PASIKLIAUKITE PATIKIMAIS PAGALBININKAIS.

BMW 3 serijos Gran Turismo modelyje montuojamos BMW ConnectedDrive vairuotojo pagalbos sistemos.

Daugybė novatoriškų technologijų pagelbės skirtingose situacijose ir užtikrins aukščiausio lygio komfortą bei saugumą. Taigi, visą savo dėmesį galėsite sutelkti į svarbiausius dalykus gyvenime – jokių rūpesčių nekeliantį važiavimo malonumą.

VAŽIAVIMO ASISTENTAS.

Važiavimo asistento funkcija sujungia kamerų veikimu paremtą įspėjimą apie išvažiavimą iš eismo juostos perspėjimą apie kliūtį ir pėsčiuosius (su miesto stabdžių aktyvavimu).
Sistema atpažįsta eismo juostas ir įspėja apie netyčinį persirikiavimą. Jei važiuojate 70 km/h arba didesniu greičiu, vairas ima vibruoti, o prietaisų skydelyje rodomas įspėjimo ženklas. Įspėjimas neaktyvuojamas, jei eismo juosta kertama tikslingai, t. y., įjungiamas posūkio signalas.
Įspėjimas apie priartėjimą prie objekto (su miesto stabdžių aktyvavimo funkcija) atpažįsta transporto priemones, o įspėjimas apie pėsčiuosius (su miesto stabdžių aktyvavimo funkcija) – žmones kelyje. Jei priekyje važiuojantis automobilis ima staigiai stabdyti, BMW reaguoja nedelsiant ir aktyvuoja įspėjimą apie priartėjimą prie kito automobilio. Sistema veikia etapais. Pirmiausia parodomas įspėjimo simbolis, tuomet jis ima mirksėti ir sklisti garsinis signalas, o galiausiai aktyvuojami stabdžiai (kai važiuojama ne didesniu nei 60 km/h greičiu).
Įspėjimas apie pėsčiuosius veikia kai važiuojate nuo 10 iki 60 km/h greičiu. Esant rimtam susidūrimo pavojui, įspėjimas apie pėsčiuosius iššaukia vienos pakopos perspėjimą. Jei sistema įspėja apie galimą susidūrimą, stabdžių nustatymai pakeičiami taip, kad jų atsakas būtų greitesnis. Be to, prireikus sistema pradeda stabdyti automobilį automatiškai. Šią funkciją gali riboti tamsa ir rūkas.

CAMERA SYSTEMS.

Automobilio statymo atstumo kontrolė, erdvinis vaizdas, galinio vaizdo kamera: aiškiai matykite vaizdą aplink savo automobilį, kai manevruojate į stovėjimo vietas aikštelėje ar išvažiavimuose.
Su priekinėje ir galinėje BMW dalyje integruota automobilio statymo atstumo kontrole (angl. Park Distance Control, PDC) ir jos skleidžiamais vaizdiniais ir garsiniais signalais nesunkiai pastatysite savo BMW į bet kokią stovėjimo vietą.
Dėl erdvinio vaizdo funkcijos matysite savo automobilį valdymo ekrane ir iš paukščio skrydžio. Papildoma vaizdo iš šono sistema užtikrins dar geresnį matomumą sudėtinguose išvažiavimuose.
Galinio vaizdo kamera pagelbės ir tuomet, kai važiuosite atbuline eiga į stovėjimo vietą ne didesniu nei 20 km/h greičiu.

AUTOMOBILIO STATYMO ASISTENTAS.

Su automobilio parkavimo asistentu žymiai lengviau parkuotis lygiagrečiai kelio. Kai sistema aktyvuojama ir automobilis važiuoja ne didesniu nei 35 km/h greičiu, asistentas išmatuoja visas pravažiuojamas stovėjimo vietas 1,5 m atstumu.
Kai aptinkama pakankamo dydžio erdvė automobiliui, vairuotojui tereikia įjungti posūkio signalą ir valdyti akceleratoriaus, stabdžių pedalus ir perjungti pavaras – BMW vairuoja parkavimo asistentas. Sistema taip pat skleidžia garsinius signalus ir pateikia instrukcijas automobilio valdymo ekrane. Taigi, vairuotojui belieka atsipalaiduoti ir mėgautis saugiu parkavimu.

AKTYVI KRUIZO KONTROLĖ SU STOP & GO FUNKCIJA.

Aktyvi kruizo kontrolė, į kurią taip pat įeina Stop & Go funkcija ir radaro veikimu paremta artėjimo prie objekto įspėjimo sistema su stabdžių aktyvavimo funkcija užtikrins dar patogesnį, saugesnį ir efektyvesnį važiavimą bet kokiose situacijose.
Radaro jutikliai nuolatos skenuoja važiuojamąją dalį, atitinkamai pritaiko jūsų važiavimo greitį ir išlaiko atstumą iki priešais važiuojančios transporto priemonės. Sistema ima didinti automobilio greitį iki pirmiau nustatytojo iškart, kai tik kliūtys iš kelio pašalinamos. Taigi, dėl artėjimo prie objekto įspėjimo sistemos galite mėgautis saugiu važiavimu bet kokioje situacijoje – net ir kai kruizo kontrolė nėra aktyvuota. Jei priekyje važiuojanti transporto priemonė ima staigiai stabdyti, sistema informuoja jus apie tai vaizdiniu, o vėliau ir garsiniu signalu. Jei nestabdote, BMW aktyvuoja stabdžius savarankiškai.

BMW PROJEKCINIS EKRANAS.

BMW PROJEKCINIS EKRANAS.

Visa informacija tiesiog jūsų matymo lauke.

Spalvotame projekciniame ekrane rodoma visa svarbi informacija iki pat kelionės tikslo – tiesiai vairuotojo matymo lauke, taigi galite sutelkti visą savo dėmesį į vairavimą.
Ekrane pateikiama dabartinio greičio informacija, navigacijos nurodymai, greičio ribojimo informacija, draudimo lenkti indikatorius, telefono ir pramogų sąrašai, kiti įspėjimai iš pagalbos vairuotojui sistemos.

Itin didelė skiriamoji geba.

Ant priekinio automobilio stiklo vaizduojamos tik ypač aukštos skiriamosios gebos spalvotos piktogramos. Atvaizdo projekcija pateikiama taip, tarytum būtų apytiksliai 2,3 m priešais automobilį. Dėl optimalios padėties informaciją galėsite perskaityti ypač greitai, patogiai ir vos minimaliai patraukę žvilgsnį nuo kelio. Projekcijos ryškumas automatiškai reguliuojamas priklausomai nuo išorės apšvietimo sąlygų, o rodymas – nuo paros meto. Ekrano aukštį galima reguliuoti. Be to, vairuotojas taip pat gali pasirinkti, kokią papildomą informaciją matyti ekrane, pavyzdžiui, dabartinį važiavimo greitį ar įspėjimus iš pagalbos vairuotojui sistemų.

GREIČIO RIBOJIMO INFORMACIJA SU DRAUDIMU LENKTI.

Pasirinkite saugiausią poziciją – greičio ribojimo informacija su draudimu lenkti praneš jums apie didžiausią leistiną greitį ir lenkimo apribojimus.
Speciali vaizdo kamera aptinka konkrečius kelio ženklus. Valdymo įrenginyje ši informacija apdorojama kartu su duomenimis, gautais iš navigacijos sistemos. Kadangi transporto priemonėje integruota ir daugiau ypatybių, kaip antai, lietaus jutiklis, sistema gali taip pat pranešti jums apie kintamus greičio apribojimus, pavyzdžiui, laikinus apribojimus šlapiame kelyje atsižvelgiant į konkrečią jūsų važiavimo situaciją.

AKTYVI APSAUGA.

Aktyvioji apsauga – tai keleivių apsaugos sistema iš BMW ConnectedDrive. Vos tik priekiniai saugos diržai užfiksuojami, jie automatiškai įtempiami, kai automobilis pajuda iš vietos.
Vos tik priekiniai saugos diržai užfiksuojami, jie automatiškai įtempiami, kai automobilis pajuda iš vietos. Jei kelyje susidaro pavojinga situacija, priekiniai saugos diržai prireikus vėl įtempiami, šoniniai langai užveriami, o nuleidžiamas stogas (jei toks yra) pakeliamas. Kritine situacija laikomas atvejis, kai vairuotojas ima staigiai stabdyti, nustatomas per didelis arba per mažas pasukamumas.
Kai automobilyje integruotas įspėjimas apie artėjimą prie objekto su stabdžių aktyvavimo funkcija, potencialų susidūrimą su judančiomis arba priešais jus esančiomis transporto priemonėmis galima nuspėti iš anksto (per sistemos apribojimus).
Konkrečių situacijų atveju sistema gali visiškai sustabdyti automobilį be vairuotojo įsikišimo. Taigi, neabejotinai sumažinama susidūrimo su priekyje važiuojančiomis transporto priemonėmis tikimybė ir galima to padaryta žala.
Be to, atidumo asistentas fiksuoja vairuotojo elgesį ir stebi jo nuovargio požymius. Sistema analizuoja vairo sistemos atsaką ir reaguoja į padriką elgesį už vairo – valdymo ekrane pateikiamas patarimas vairuotojui pailsėti.