TIESIOG GIMĘS BŪTI SPORTININKU. TURINTIS DAUGYBĘ NEIŠSENKANČIŲ TALENTŲ.

BMW 3 serijos Sedano važiavimo dinamika ir tausumas.

TIESIOG GIMĘS BŪTI SPORTININKU. TURINTIS DAUGYBĘ NEIŠSENKANČIŲ TALENTŲ.

BMW 3 serijos Sedano važiavimo dinamika ir tausumas.

Daugybė BMW 3 serijos Sedano aspektų spinduliuos dinamiką. Prisitaikanti M pakaba (galima pasirinkti) arba kintantis sportinis vairavimas užtikrins įspūdingą manevringumą, suteiks maksimalaus automobilio valdymo galimybę ir tikslumo pojūtį net jei važiuosite pasirinkę sportišką važiavimo stilių. BMW TwinPower Turbo varikliai ir pasirenkama 8 pavarų transmisija Steptronic Sport garantuos išskirtinį važiavimo malonumą. Su šiomis ir kitomis BMW EfficientDynamics technologijomis bus ne tik pasiekiamos įspūdingos automobilio važiavimo galimybės, bet ir sumažinamos degalų sąnaudos.

TIESIOG GIMĘS BŪTI SPORTININKU. TURINTIS DAUGYBĘ NEIŠSENKANČIŲ TALENTŲ.BMW 3 serijos Sedano važiavimo dinamika ir tausumas.

Daugybė BMW 3 serijos Sedano aspektų spinduliuos dinamiką. Prisitaikanti M pakaba (galima pasirinkti) arba kintantis sportinis vairavimas užtikrins įspūdingą manevringumą, suteiks maksimalaus automobilio valdymo galimybę ir tikslumo pojūtį net jei važiuosite pasirinkę sportišką važiavimo stilių. BMW TwinPower Turbo varikliai ir pasirenkama 8 pavarų transmisija Steptronic Sport garantuos išskirtinį važiavimo malonumą. Su šiomis ir kitomis BMW EfficientDynamics technologijomis bus ne tik pasiekiamos įspūdingos automobilio važiavimo galimybės, bet ir sumažinamos degalų sąnaudos.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Su BMW EfficientDynamics gaukite maksimalią naudą iš kiekvieno degalų litro: geresnės eksploatacinės savybės, didesnis tausumas ir įspūdingesnė važiavimo patirtis. Techninės inovacijos padeda sumažinti degalų sąnaudas ir akimirksniu padidinti važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą, kitaip tariant, gryną dinamiką, būdingą kiekvienam BMW modeliui.

AUKŠČIAUSIOS KLASĖS ATLETAS.

BMW 3 serijos Sedano važiavimo dinamika.

AUKŠČIAUSIOS KLASĖS ATLETAS.

BMW 3 serijos Sedano važiavimo dinamika.

8 STEPTRONIC SPORT TRANSMISIJĄ.

8 STEPTRONIC SPORT TRANSMISIJĄ.

Automatinė 8 pavarų sportinė transmisija Steptronic Sport prisitaikys prie individualaus jūsų važiavimo stiliaus: Ši transmisija puikiai tiks bet kam: tiek komfortiškam važiavimui laisvąja eiga, tiek ir ypač dinamiškam stiliui. Net jei automobilyje integruota automatinė transmisija, pavaras taip pat galėsite perjungti ir rankiniu būdu – su optimalios pavaros indikatoriumi šią funkciją bus galima pasirinkti. Vairuotojas gali keisti pavaras naudodamas trumpesnę pavarų svirtį arba ant sportinio odinio vairo integruotas pavarų perjungimo svirteles.
Kai pasirenkamas SPORT režimas, pavarų perjungimo nustatymai optimizuojami maksimaliai automobilio galiai pasiekti. Greitai kintantis variklio greitis keičiant pavaras dar labiau sustiprina galingą automobilio pagreitį. Variklis visuomet išlaiko tokį variklio greitį, kurio reikia itin didelei galios išeigai sukurti – bet kuriuo metu. Paleidimo kontrolės funkcija reguliuoja idealų variklio paleidimo greitį ir tokiu būdu užtikrina maksimalią akceleraciją automobiliui vos pajudėjus iš vietos. Važiuojant dideliu greičiu, dėl aštuonių pavarų sumažinamas variklio greitis ir degalų sąnaudos. Svarbų vaidmenį čia atlieka ir naujai sukurta, ypač efektyvi sankaba. Aštuonių pavarų transmisija Steptronic Sport veikia kartu su varikliu, kad būtų sukuriamas sklandus pavarų perjungimas ir geriausi įmanomi tausumo ir galios perdavimo rodikliai.

  • 8 pavarų transmisija Steptronic

    8 pavarų transmisija Steptronic nustato naujus komforto ir dinamikos standartus bei yra pagrindinė BMW EfficientDynamics dalis. Dėl neįprastai tiksliai sugraduotų pavarų užtikrinamas optimalus galios perdavimas nesvarbu, kokiu greičiu bevažiuotumėte. Taip ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, o vairuotojas gali mėgautis dar didesniu sportiško ir dinamiško važiavimo pojūčiu. Variklio greitis sumažinamas, ypač kai važiuojama dideliu greičiu. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir variklio skleidžiamas triukšmas.
    Sankaba pasitarnauja net ir tuomet, kai automobilyje pasirinktas mechaninis režimas. Greitai kintantis variklio greitis ir tikslūs transmisijos nustatymai garantuos neįtikėtinai sklandų pavarų perjungimą.
    Integruotos funkcijos, kaip antai, nuspėjama pavara, nuolat fiksuojami automobilio judesiai ir eismo situacija lemia transmisijos pavarų pasirinkimą. Nepaisydama pasirinkto važiavimo režimo, sistema visuomet pasirenka tik pačią tinkamiausią pavarą. Transmisijos valdymo įrenginys prijungtas prie navigacijos sistemos, taigi, priklausomai nuo maršruto, nuspėjamoji pavara patį įjungia sportišką, tikslų atsaką turintį SPORT režimą ir patogių funkcijų kupiną COMFORT režimą su mažiau pavarų.

BMW 340i Sedano.

BMW 340i Sedano.

Įsakmus galios perdavimas, tarytum šilkas sklandus važiavimas ir jaudinantis variklio skleidžiamas garsas – pagrindiniai skiriamieji TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininio variklio iš BMW EfficientDynamics bruožai. Į galingą 3,0 litrų darbinio tūrio variklį įeina kintama vožtuvų kontrolė Valvetronic su Double-VANOS, didelio tikslumo įpurškimas ir TwinScroll turbokompresorius optimaliam cilindrų užpildymui. Rezultatas: maksimali 240 kW (326 AG) galia ir 450 Nm sukimo momentas esant 1380–5000 aps. Tai reiškia, kad su šiuo Turbo benzininiu varikliu nuo 0 iki 100 km/h greitį pasieksite akimirksniu – vos per 5,2–5,1 s, o maksimalus jo greitis bus net 250 km/h. Dėl begalės skirtingų pažangių technologinių inovacijų, degalų sąnaudos mišriu režimu siekia vos nuo 7,7 iki 6,5 litrų 100 km, o CO2 emisija – nuo 179 iki 152 k/km.
Transmisija, kuri buvo sukurta įtikti kiekvienam vairuotojui: optimaliai efektyvus galios perdavimas net ir esant plačiam apsukų diapazonui, tiesioginis atsakas net ir esant mažam variklio greičiui – būtent tai ir apibūdina tipišką BMW variklį.

BMW 320d Sedano EfficientDynamics.

BMW 320d Sedanas EfficientDynamics Edition su 4 cilindrų BMW TwinPower Turbo 2,0 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu demonstruoja įspūdingai tausų ir efektyvų degalų panaudojimą. Variklis sukuria 120 kW (163 AG) galią esant 4000 aps. ir maksimalų 400 Nm sukimo momentą, kai apsukos siekia nuo 1750 iki 2500 aps. Taigi, tokiu būdu BMW 320d Sedanas EfficientDynamics Edition pasiekia 100 km/h greitį iš vietos vos per 7,9 – 7,8 sekundės. Degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu siekia nuo 4,3 iki 3,8 litrų 100 km, o CO2 emisija – vos nuo 113 iki 99 g/km.
BMW TwinPower Turbo 2,0 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų dyzelinis variklis pasižymi ypač greitu atsaku net ir esant nedideliam variklio greičiui. Be to, dėl integruotos naujos kartos CommonRail įpurškimo sistemos šio variklio veikimas ypač sklandus. Turbokompresorius su kintamos geometrijos turbina užtikrina didelį slėgį, nuolatinį aukštą sukimo momentą ir galią plačiame apsukų diapazone.
Išskirtinį automobilio tausumą iš dalies lemia optimizuota transmisija, sureguliuotas pavarų perjungimo indikatorius ir begalė kitų aerodinamikos patobulinimų.

VAŽIUOKLĖ.

Karta iš kartos BMW 3 serijos Sedanas nustato naujus važiavimo dinamikos standartus. Ženkliai didesnį važiavimo malonumą garantuoja nauja amortizatorių technologija, patobulinta važiuoklė ir dar įmantresnis vairavimas. Puikiai suderinta pakaba pasižymi neabejotinai pagerintomis išilginėmis ir skersinėmis charakteristikomis. Visa tai taikoma ne tik standartinei pakabai, bet ir M Sport pakabai bei prisitaikančiai M pakabai. Be to, pagerintas šio BMW vairavimo tikslumas, sumažintas svyravimas ir optimizuotas kryptinis stabilumas. BMW 3 serijos Sedanas stebina savo puikiu sukibimu su kelio danga, tobulu valdymu, įspūdingu manevringumu ir aukščiausios kokybės komfortu bet kokioje važiavimo situacijoje.

  • Prisitaikanti M pakaba

    Dabar prisitaikanti M pakaba dešimt milimetrų žemesnė, taigi išnaudojamas dar didesnis automobilio dinamikos potencialas. Naudojamas važiavimo patirties kontrolės funkciją vairuotojas gali reguliuoti važiavimo charakteristikas ir nustatyti labiausiai individualiai situacijai tinkamą važiavimo stilių – nuo komfortiško iki ekstremaliai sportiško. Nesvarbu, kuriuos nustatymus nuspręstumėte pasirinkti, elektriniu būdu valdomi prisitaikančios M pakabos amortizatoriai prisitaikys prie kelio sąlygų nepraėjus nė menkiausiai sekundės daliai. Sistema taip pat pasitelkia daugybę jutiklių, fiksuojančių ratų vibracijas ir transporto priemonės greitį. Tokiu būdu siekiama nustatyti optimalius amortizatorių nustatymus ir pasiekti didžiausią įmanomą transporto priemonės saugumą.
    Jei norite mėgautis atpalaiduojančia kelione, pasirinkite COMFORT režimą. Kai pasirenkamas SPORT režimas, akivaizdžiai atletiški pakabos nustatymai papildomi dar ir ženkliai tvirtesniais amortizatorių nustatymais. Jei norite pajusti ekstremaliai dinamišką važiavimą, tam labiausiai tiks SPORT+ režimas: aktyvuojama dinaminė traukos kontrolė (angl. DTC), leidžianti ratams prasisukti. Pasiekę automobilio dinamikos ribas neabejotinai pajusite atletiško važiavimo pojūtį. Vis dėlto, DSC funkcija nebus visiškai išjungta; ji tiesiog įsijungs daug vėliau – priklausomai nuo fizinių galimybių ir saugumo ribų – jei automobilį prireiktų stabilizuoti.

  • Kintantis sportinis vairavimas

    Kintantis sportinis vairavimas su Servotronic sukuria tiesioginį ir staigų vairo atsaką. Be to, sukti vairą bus daug lengviau. Vairo sistema reaguoja į jo pasukimo kampą atsižvelgiant į skirtingą pasukimo santykį, nepriklausomai nuo automobilio važiavimo greičio. Taip sumažinamas vairo pasukimo kampas, kurio reikia važiuojant dideliame posūkyje. Į sistemą įeina nuo greičio priklausantis kintantis vairavimas. Taigi, ženkliai padidinamas manevringumas ir pagerinamas automobilio valdymas dinamiškai važiuojant staigiuose kelio vingiuose, posūkiuose, ar stengiantis išvengti kliūčių. Su šia sistema bus žymiai lengviau automobilį parkuoti, važiuoti posūkiuose ar manevruoti. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.

  • BMW xDrive

    Pažangi BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų ir visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. xDrive ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW 3 serijos modelis visuomet išliks stabilus. Per DSC jutiklį valdoma xDrive lanksčiai ir greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galinei ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo ir būtų užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW xDrive sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą kartu su klasikiniu BMW manevringumu – dar didesniam važiavimo malonumui pasiekti.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ IR ECO PRO REŽIMAS.

 

Su važiavimo patirties kontrolės funkcija vairuotojas galės pasirinkti standartinius COMFORT režimo variklio ir transmisijos nustatymus, tausesnį ECO PRO režimą, dinamišką SPORT režimą arba dinamišką važiavimą užtikrinsiantį SPORT+ režimą. ECO PRO režimas pritaiko Steptronic transmisijos charakteristikas (jei yra) bei šilumos / oro kondicionavimo nustatymus dar tausesniam važiavimui užtikrinti. Be to, taip galima sutaupyti net iki 20 procentų degalų. Dar didesnis degalų sutaupymo potencialas bus įmanomas naudojant važiavimo laisvąja eiga funkciją ir ECO PRO maršrutą, kuris pasiūlys patį tausiausią maršrutą priklausomai nuo eismo apimties, jūsų individualaus važiavimo stiliaus, vietos sąlygų, siekiant surasti optimaliai tausų ir sutaupyti degalų padėsiantį maršrutą. Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti keliu net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas ar vairuotoja galės tiesiog nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo.

COMFORT režimas garantuoja išskirtinai komfortišką važiavimo patirtį, nes visuomet tinkamai nustatomi pakabos komponentų nustatymai. Pasirinkus SPORT ir SPORT+ režimus, visi pavaros ir pakabos nustatymai sureguliuojami taip, kad važiavimas automobiliu būtų dar dinamiškesnis. Variklio atsakas spontaniškesnis, automatinės transmisijos pavaros perjungiamos greičiau, mechaninės transmisijos pavarų perjungimo taškai rodomi vėliau, o automobilis į perjungiamas pavaras reaguoja daug tiksliau ir dinamiškiau.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Pažangų BMW 3 serijos Sedano energijos valdymą užtikrina daugybė standartinių BMW EfficientDynamics technologijų, į kurias įeina automatinė Start Stop funkcija, stabdžių energijos regeneravimas, elektrinis vairo stiprintuvas ir optimalios pavaros perjungimo indikatorius. Su šių technologijų sąveika garantuojamas tvarus mobilumas ir maksimalus tausumas.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik automobilis pradeda važiuoti laisvąja eiga, vairuotojas nukelia koją nuo sankabos pedalo (su mechanine transmisija) arba automobilis visiškai sustabdomas (su transmisija Steptronic).
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nuspaudžia sankabos pedalą (su mechanine transmisija) arba nukelia koją nuo stabdžių (su transmisija Steptronic), automobilio variklis vėl automatiškai aktyvuojamas.
    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Su stabdymo energijos regeneravimo sistema sumažinamos degalų sąnaudos ir padidinamas važiuoklės sistemos manevringumas. Kai vairuotojas atleidžia akceleratoriaus pedalą arba ima stabdyti, elektros variklis paverčia automobilio kinetinę energiją elektra. Pagaminta elektros energija saugoma didelės įtampos akumuliatoriuje ir gali būti naudojama elektros varikliui įkrauti.

  • Electric power steering

    Elektrinis vairo stiprintuvas optimaliai pritaiko vairavimo pagalbą prie automobilio važiavimo greičio. Tokiu būdu užtikrinamas tikslus, tiesioginis vairo pasukimas net ir važiuojant dideliu greičiu, bei nesudėtingas manevravimas statant automobilį į stovėjimo aikštelę. Vairavimui energija naudojama tik tuomet, kai to iš tiesų reikia. Taip sutaupoma degalų ir sumažinama emisija.
    Vietoj hidraulinio siurblio naudojamas elektrinis variklis. Įprastose sistemose siurbliui turi būti nuolat tiekiama energija iš automobilio variklio, nors ši elektrinė pagalba vairui veikia tik tuomet, kai vairas sukamas. Jei važiuojate tiesia kelio atkarpa ar nekeičiate vairo pasukimo kampo (pavyzdžiui, važiuodami ilguose posūkiuose), elektrinis variklis nėra aktyvuojamas ir nevartoja energijos. Dėl lanksčiai reguliuojamos vairo atramos prisitaikysite prie važiavimo situacijos ir automobilio greičio, taigi vairavimas taps dar komfortiškesnis.

  • Optimum Shift Indicator

    Optimaliai ir laiku perjungiamos pavaros gali padėti sutaupyti degalų, ypač važiuojant mieste ar ilgus atstumus. Perjunkite pavarą reikiamu laiku ir sutaupykite degalų – priklausomai nuo kelio sąlygų ir variklio greičio, variklio elektronikos sistema nustato pačią tausiausią pavarą. Ekrane įsižiebia rodyklė, rodanti, kada įjungti žemesnę pavarą būtų efektyviausia. Sistema taip pat atpažįsta staigią akceleraciją ir atideda savo rekomendacijas iki kol pasiekiamas pastovus važiavimo greitis. Patarimai, kuomet perjungti pavarą taip pat pateikiami ir vairuotojams, pasirinkusiems mechaninę transmisiją su Steptronic. Lyginamieji BMW tyrimai parodė, kad automobiliai su integruotu optimalios pavaros perjungimo indikatoriumi padeda sutaupyti iki keturių procentų degalų.