GERIAUSI TIEK SAVO KLASĖJE. TIEK IR KITOSE GALIOS KLASĖSE.

BMW 3 serijos Sedane montuojami BMW TwinPower Turbo varikliai.

Naujausia įpurškimo technologija, visiškai kintama vožtuvo valdymo veiklos kontrolė ir naujausios kartos turbokompresoriai: Visi BMW EfficientDynamics šeimos benzininiai ir dyzeliniai varikliai stebina savo galia, itin mažomis degalų sąnaudomis ir emisija. Ypač dinamiškas: BMW 340i Sedane integruotas vienas geriausių variklių. Neįtikėtinai maža emisija ir degalų sąnaudos: BMW 320i Sedano EfficientDynamics Edition ir BMW 330e* Sedanas – pirmi iki šiol sukurti BMW 3 serijos hibridiniai modeliai. (*Planuojama nuo pirmo 2016 m.ketvirčio)

BMW TWINPOWER TURBO BENZININIAI VARIKLIAI.

Naujausios kartos BMW TwinPower Turbo benzininiai varikliai pasižymi išskirtinai greitu galios perdavimu ir tobulu atsaku net ir esant mažam variklio greičiui. Be to, šie varikliai dar tausesni, pašalina į aplinką mažiau CO2, o jų veikimas žymiai geresnis nei pirmtakų. Šie naujausi varikliai sujungia naujausios kartos degalų įpurškimo technologiją ir kintamo vožtuvo valdymą, įskaitant Double-VANOS su naujausios kartos turbokompresorių technologija ir atspindi kertinius BMW EfficientDynamics plėtros strategijos aspektus. Rezultatas – išskirtinai tausus, garsių ir meistriškai pagamintų BMW variklių galios agregatas. BMW TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininiam varikliui ne kartą suteiktas Metų variklio apdovanojimas, kuris nuolat stiprino pasaulinę šio automobilio dinaminės galios perdavimo, išskirtinai sklandaus važiavimo charakteristikų ir įspūdingo tausumo reputaciją. BMW EfficientDynamics varikliai papildyti itin sėkminga technologijos koncepcija, įdiegta beveik visuose benzininiuose varikliuose.

  • BMW 340i xDrive
    Cilindrai / vožtuvai
    6/4
    Tūris cm3
    2998
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    240 (326)/5500-6500
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    450/1380-5000
    Suspaudimo laipsnis: 1
    11,0
  • BMW 330i
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1998
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    185 (252)/5200-6500
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    350/1450-4800
    Suspaudimo laipsnis: 1
    10,2
  • BMW 330i xDrive
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1998
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    185 (252)/5200-6500
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    350/1450-4800
    Suspaudimo laipsnis: 1
    10,2
  • BMW 320i
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1998
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    135 (184)/5000-6500
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    290/1350–4250 [270/1350–4600]
    Suspaudimo laipsnis: 1
    11,0
  • BMW 320i xDrive
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1998
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    135 (184)/5000-6500
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    270/1350-4600
    Suspaudimo laipsnis: 1
    11,0
  • BMW 330e
    Cilindrai / vožtuvai
    Tūris cm3
    Taktas / skersmuo (mm)
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    Suspaudimo laipsnis: 1
  • BMW 318i
    Cilindrai / vožtuvai
    3/4
    Tūris cm3
    1499
    Taktas / skersmuo (mm)
    94,6/82,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    100 (136)/4500-6000
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    220/1250-4300
    Suspaudimo laipsnis: 1
    11,0

BMW TWINPOWER TURBO DYZELINIAI VARIKLIAI.

Naujos kartos BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai – griežtos BMW EfficientDynamics filosofijos taikymo įrodymas, sujungiantis geriausius galios kūrimo našumo rodiklius su mažomis degalų sąnaudomis. Dyzeliniai varikliai išsiskiria savo tobulu atsaku, greitu galios perdavimu esant bet kokiam variklio greičiui bei mažomis degalų sąnaudomis. Šie varikliai garsėja savo išskirtiniu našumu ir dinamika bei pašalina į aplinką ypač mažai CO2, taigi garantuojamas maksimalus važiavimo malonumas. Nauji BMW EfficientDynamics dyzeliniai varikliai pasižymi lengvasvore aliuminio konstrukcija ir vienu, dviem arba trim turbokompresoriais su kintamos geometrijos turbina. Šiuose varikliuose taip pat diegiama naujausios kartos CommonRail tiesioginio įpurškimo technologija, užtikrinanti optimalų degimą, mažesnes degalų sąnaudas ir CO2 emisiją.

  • BMW 335d xDrive
    Cilindrai / vožtuvai
    6/4
    Tūris cm3
    2993
    Taktas / skersmuo (mm)
    90,0/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    230 (313) / 4400
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    630/1500-2500
    Suspaudimo laipsnis: 1
    16,5
  • BMW 330d
    Cilindrai / vožtuvai
    6/4
    Tūris cm3
    2993
    Taktas / skersmuo (mm)
    90,0/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    190 (258) / 4000
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    560/1500-3000
    Suspaudimo laipsnis: 1
    16,5
  • BMW 320d
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1995
    Taktas / skersmuo (mm)
    90,0/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    140 (190) / 4000
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    400/1750-2500
    Suspaudimo laipsnis: 1
    16,5
  • BMW 320d xDrive
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1995
    Taktas / skersmuo (mm)
    90,0/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    140 (190) / 4000
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    400/1750-2500
    Suspaudimo laipsnis: 1
    16,5
  • BMW 318d
    Cilindrai / vožtuvai
    4/4
    Tūris cm3
    1995
    Taktas / skersmuo (mm)
    90,0/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    110 (150) / 4000
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    320/1500-3000
    Suspaudimo laipsnis: 1
    16,5