KELYJE PASIKLIAUKITE PATIKIMAIS PAGALBININKAIS.

BMW 5 serijos Gran Turismo modelyje montuojamos BMW ConnectedDrive pagalbos vairuotojui sistemos.

Daugybė novatoriškų technologijų pagelbės skirtingose situacijose ir užtikrins aukščiausio lygio komfortą bei saugumą. Taigi, visą savo dėmesį galite sutelkti į tai, kas kelyje svarbiausia

BMW PROJEKCINIS EKRANAS.

Spalvotame projekciniame ekrane rodoma visa svarbi informacija iki pat kelionės tikslo – tiesiai vairuotojo matymo lauke. Taigi galite sutelkti visą savo dėmesį į vairavimą. Ekrane taip pat matoma dabartinio greičio informacija, navigacijos nurodymai, greičio ribojimo informacija, draudimo lenkti indikatorius, telefono ir pramogų sąrašai, kiti įspėjimai iš pagalbos vairuotojui sistemos. Ant priekinio automobilio stiklo vaizduojamos tik ypač aukštos skiriamosios gebos spalvotos piktogramos. Atvaizdo projekcija pateikiama taip, tarytum būtų apytiksliai 2,3 m priešais automobilį. Dėl optimalios padėties funkcijos, informaciją galima perskaityti ypač greitai, patogiai ir vos minimaliai patraukus žvilgsnį nuo kelio. Projekcijos ryškumas automatiškai reguliuojamas priklausomai nuo išorės apšvietimo sąlygų, o rodymas – nuo paros meto. Ekrano aukštį taip pat galima reguliuoti. Be to, vairuotojas gali pasirinkti, kokią papildomą informaciją matyti ekrane, pavyzdžiui, dabartinį važiavimo greitį ar įspėjimus iš vairuotojo pagalbos sistemų.

VAŽIAVIMO SPŪSTYSE ASISTENTAS.

VAŽIAVIMO SPŪSTYSE ASISTENTAS.

Važiavimo spūstyse asistentas padeda vairuotojui monotoniškose eismo situacijose. Kai važiavimo greitis ne didesnis nei 60 km/h, sistema tiesiog leidžia automobiliui važiuoti lygiai taip pat, kaip ir kiti automobiliai, taigi išvengsite bereikalingo streso. Automatiškai išlaikomas pageidaujamas atstumas iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir reguliuojamas automobilio greitis iki jam visiškai sustojant. Be to, vairuotojui teikiama aktyvi važiavimo pagalba. Automobilyje integruotos sistemos gali padėti vairuotojui išlikti reikiamoje eismo juostoje bent tol, kol jis nepatraukia rankų nuo vairo. Automobilis automatiškai pradeda važiuoti praėjus 30 sekundžių po visiško sustojimo. Šis asistentas – tai dar vienas žingsnis kelyje į automatizuotą važiavimą.

iDrive jutiklinis valdiklis.

su iDrive jutikliniu valdikliu galėsite patogiai kontroliuoti iDrive sistemą vos viena ranka. Dėl į valdiklį integruoto jutiklinio kilimėlio į navigacijos sistemą galėsite nesunkiai įvesti kelionės tikslą tiesiog ranka. Jis taip pat užtikrins prieigą prie daugybės skirtingų funkcijų, nustatymų bei tiks slinkti per sąrašus. Valdymas bus paprastas ir intuityvus. iDrive – puiki pagalba vairuotojui, dėl kurios nereikės nukreipti savo dėmesio nuo kelio. Visas per valdiklį kontroliuojamas funkcijas galėsite aiškiai matyti tiesiog valdymo ekrane.

BMW NAKTINIS MATYMAS SU DINAMINE ŠVIESOS NUSTATYMO FUNKCIJA.

Dėl BMW naktinio matymo su dinaminės šviesos nustatymo funkcijos nesunkiai pastebėsite žmonės ar stambius gyvūnus kelyje – net jei iki jų didelis atstumas.
Priekinėse BMW grotelėse integruota infraraudonųjų spindulių kamera perduoda priešais automobilį matomus vaizdus (žmonių ir gyvūnų) tiesiai į salone esantį valdymo ekraną.
Pažangi išankstinio įspėjimo sistema itin naudinga ir perspektyvi: vos tik infraraudonųjų spindulių jutikliai nustato pėsčiuosius arba stambesnius gyvūnus potencialiame susidūrimo kelyje tamsoje, sistema nukreipia į juos du atskirai kontroliuojamus dinaminius šviesos spindulius, bet neakina. Taigi, neabejotinai užtikrinama, kad tiek vairuotojas, tiek ir artėjantis asmuo tinkamai įspėti apie galimą pavojingą situaciją.
Papildoma informacija vairuotojui pateikiama spalvotame BMW projekciniame ekrane arba prietaisų skydelyje (jei aktyvuotas termo ekranas). Jei kyla rimtas susidūrimo su žmonėmis arba gyvūnais pavojus, pasigirsta garsinis signalas ir parengiami stabdžiai. BMW naktinis matymas su dinamine šviesos nustatymo funkcija – inovacija iš BMW ConnectedDrive.

BMW SELECTIVE BEAM.

Su nuo akinimo apsaugančiu tolimųjų šviesų asistentu važiavimas naktį bus žymiai malonesnis ir saugesnis. Ne tik puikiai matysite, bet ir neakinsite kitų vairuotojų.
Sistema fiksuoja kitus eismo dalyvius ir pašalina juos iš tolimųjų šviesų žibintų apšvietimo zonos. Spindulio ilgis siekia 400 m, taigi pavojus bus aptiktas iš anksto, o kryptinis važiavimas tikslesnis.

AUTOMOBILIO STATYMO ASISTENTAS.

Su automobilio statymo asistentu bus daug paprasčiau pastatyti automobilį lygiagrečiai. Kai sistema aktyvuojama ir automobilis važiuoja ne didesniu nei 35 km/h greičiu, asistentas išmatuoja visas pravažiuojamas stovėjimo vietas 1,5 m atstumu.
Kai aptinkama pakankamo dydžio erdvė automobiliui, vairuotojui tereikia įjungti posūkio signalą ir BMW vairuos automobilio statymo asistentas – viskas, ką jums reikės daryti, tai pasirinkti tinkamą pavarą, valdyti akceleratoriaus ir stabdžių pedalus. Sistema taip pat skleidžia garsinius signalus ir pateikia instrukcijas automobilio valdymo ekrane. Taigi, vairuotojui beliks atsipalaiduoti ir mėgautis saugiu parkavimu.

KAMEROS SISTEMOS.

Automobilio statymo atstumo kontrolė, erdvinis vaizdas, galinio vaizdo kamera: Aiškiai matykite vaizdą aplink savo automobilį, kai manevruojate į stovėjimo vietą aikštelėje ar išvažiavimuose. Su priekinėje ir galinėje BMW dalyje integruota automobilio statymo atstumo kontrole (angl. Park Distance Control, PDC) ir jos skleidžiamais vaizdiniais ir garsiniais signalais nesunkiai pastatysite savo BMW į bet kokią stovėjimo vietą.
Dėl erdvinio vaizdo funkcijos matysite savo automobilį valdymo ekrane ir iš paukščio skrydžio. Papildoma vaizdo iš šono sistema užtikrins dar geresnį matomumą sudėtinguose išvažiavimuose. Galinio vaizdo kamera pagelbės net ir tuomet, kai važiuosite atbuline eiga į stovėjimo vietą ne didesniu nei 20 km/h greičiu.

AKTYVI APSAUGA.

Aktyvi apsauga – tai keleivių apsaugos sistema iš BMW ConnectedDrive.
Kilus kritinėms situacijoms kelyje priekinių sėdynių diržai įtempiami, o, prireikus, šoniniai stiklai uždaromi. Jei sėdynės yra iš comfort linijos, priekinių ir galinių sėdynių atlošo padėtis yra statmena. Kritine situacija laikomas atvejis, kai vairuotojas ima staigiai stabdyti arba nustatomas per didelis arba per mažas pasukamumas.
Kai transporto priemonėje yra integruotas įspėjimas apie artėjimą prie kliūties su (arba be) stabdžių aktyvavimo funkcija, potencialų susidūrimą su judančiomis arba vietoje stovinčiomis priešais jus esančiomis transporto priemonėmis galima nuspėti iš anksto (per sistemos apribojimus).
Konkrečių situacijų atveju sistema gali visiškai sustabdyti automobilį be vairuotojo įsikišimo. Taigi, taip neabejotinai sumažinama susidūrimo su priekyje važiuojančiomis transporto priemonėmis tikimybė ir galima to padaryta žala.
Atidumo asistentas fiksuoja jūsų elgesį ir nustato nuovargio požymius. Jūsų vairavimo atsakas analizuojamas ir sistema reaguoja į bet kokį neįprastą elgesį prie vairo. Valdymo ekrane parodomas siūlymas pailsėti.