BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.

The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.

The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW TwinPower Turbo variklio galimybės ir galia sujungta su elektrinio variklio tausumu. BMW 7 serijos sedanas su BMW EfficientDynamics technologija eDrive (BMW 740e, 740Le ir 740Le xDrive) sujungia visa, kas geriausia iš abiejų pasaulių. Rezultatas – ženkliai mažesnės degalų sąnaudos ir emisija. Be to, dėl važiavimo savybių BMW 7 serijos komfortą ir gerovę patirsite dar intensyviau.
BMW eDrive modeliai: 740e, 740Le ir 740Le xDrive rinkoje pasirodys nuo 2016 m. Pateikiami duomenys yra planuojamos techninės specifikacijos.

BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW TwinPower Turbo variklio galimybės ir galia sujungta su elektrinio variklio tausumu. BMW 7 serijos sedanas su BMW EfficientDynamics technologija eDrive (BMW 740e, 740Le ir 740Le xDrive) sujungia visa, kas geriausia iš abiejų pasaulių. Rezultatas – ženkliai mažesnės degalų sąnaudos ir emisija. Be to, dėl važiavimo savybių BMW 7 serijos komfortą ir gerovę patirsite dar intensyviau.
BMW eDrive modeliai: 740e, 740Le ir 740Le xDrive rinkoje pasirodys nuo 2016 m. Pateikiami duomenys yra planuojamos techninės specifikacijos.

AUTOMOBILIO KONCEPTAS.

BMW prabangios klasės sedanas pasižymi minimaliais degalų sąnaudų rodikliais ir dinamiškomis charakteristikomis visose važiavimo situacijose. Dėl savo komforto ir dinamikos BMW 7 serijos modelis su eDrive pateisina visus jam keliamus lūkesčius. Galinį statramstį puošiantis užrašas eDrive atspindi novatorišką automobilio važiuoklės technologiją. Iš kitų tokio tipo automobilių šį BMW išskiria atstumas, kurį jis gali nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu. BMW galima nuvažiuoti net 40 km (37 kilometrus su xDrive) visiškai neteršiant aplinkos ir nesunaudojus nė lašo degalų. Net ir mišriu režimu BMW 7 serijos su eDrive CO2 emisijos reikšmės siekia vos 49 g/km (53 g/km su xDrive). Aukštos įtampos akumuliatorius integruotas po galine sėdyne, taigi automobilyje yra pakankamai vietos daiktams net 420 litrų tūrio bagažinėje laikyti. Į ateitį orientuotas automobilio konceptas, kuriam neabejotinai nėra lygių.

INDIVIDUALIOS VAŽIAVIMO CHARAKTERISTIKOS.

Hibridinis BMW 7 serijos modelis su eDrive technologija papildytas skirtingais važiavimo režimais, kuriuos naudodamas vairuotojas gali padaryti nemažai įtakos realiosioms degalų sąnaudoms. Praktikoje rezultatas pirmiausia priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo, o vėliau ir nuo individualaus važiavimo stiliaus. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 40 kilometrų atstumą (37 kilometrus su xDrive) – iki kol aktyvuojamas benzininis variklis, siekiant optimizuoti tausumą ir automobiliu nuvažiuojamą atstumą.

VAŽIUOKLĖ.

VAŽIUOKLĖ.

Galingas BMW TwinPower Turbo 4 cilindrų benzininis variklis ir ypač tausus eDrive elektrinis variklis – pagrindinis BMW 7 serijos modelio su eDrive galios šaltinis. Sistemos išeiga – 240 kW (236 AG), o degalų sąnaudos mišriu režimu – 2,1 l/100 km (2,3 l/100 km su xDrive)*. Pažangi keturiais ratais varoma sistema BMW xDrive garantuoja optimalų automobilio sukibimą su kelio danga. BMW EfficientDynamics technologijų derinys padėjo sukurti novatorišką automobilį su mažomis degalų sąnaudomis, visiška važiavimo dinamika ir stabilumu, nesvarbu, kokiomis kelio sąlygomis bevažiuotumėte.
* Hibridinio režimo degalų sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Jos priklauso nuo pasirinktų padangų dydžio.

  • BMW TwinPower Turbo 4 cilindrų benzininis variklis

    Dėl staigaus galios perdavimo ir išskirtinio atsako net ir esant nedideliam variklio greičiui, novatoriškas BMW TwinPower Turbo 4 cilindrų benzininis variklis ne tik užtikrins maksimalų važiavimo malonumą, bet ir garantuos išskirtinį tausumą bei mažą emisiją.
    Keturių cilindrų benzininis variklis – puikiausias modernaus variklio pavyzdys. Į benzininius variklius integruota novatoriška turbokompresorių technologija, kintama vožtuvų kontrolė Valvetronic, Double-VANOS kintamoji veleno kontrolė ir didelio tikslumo įpurškimas. Taip variklis veikia pagal optimalų galios ir tausumo faktorių, nesvarbu, kokia apkrova bebūtų. Nėra jokios abejonės, kad tokiu būdu sumažinamos degalų sąnaudos. Šis variklis – EfficientDynamics dalis, sukurianti net 190 kW (258 AG) galią ir net 400 Nm sukimo momentą.

  • Elektros variklis

    Skysčiu aušinamas hibridinio automobilio elektrinis variklis integruotas į transmisiją. Tokiu būdu išvystoma net 83 kW (113 AG) išeiga ir maksimalus 250 Nm sukimo momentas. Net iki apytiksliai 40 km* (37 km su xDrive*) galėsite nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu ir išvystyti net iki 120 km/h greitį.
    Kai vairuotojas nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo, elektrinis variklis veikia kaip ratų varomas generatorius, paverčiantis kinetinę energiją į elektros energiją (rekuperacinis procesas). Dar didesnis rekuperacijos lygis pasiekiamas stabdant. Iki pasiekiamas konkretus stabdžių pedalo slėgis, automobilis lėtinamas per elektrinį variklį, kuris tokiu būdu konvertuoja dar daugiau kinetinės energijos į elektrą. Ši sukurta energija gali būti naudojama automobiliui varyti naudojant elektrinį variklį arba tiekti energiją kitiems elektriniams komponentams. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir ženkliai padidinamas tausumas.
    * Šios reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Jos galioja su 17 ir 18 colių padangomis ir mažesniu pasipriešinimu riedėjimui.

  • Aukštos įtampos akumuliatorius

    BMW 740e/Le pritaikytas aukštos įtampos akumuliatorius integruotas po galine sėdyne, taigi jis bus ne tik saugus, bet ir padės sutaupyti erdvės. Taigi, bagažinė bus vos šiek tiek mažesnė nei įprastuose tokio tipo modeliuose (420 litrų talpos bagažinė).
    Akumuliatorių galėsite įkrauti naudodami tam skirtą laidą ir įprastą buitinį 230 voltų elektros lizdą arba viešo įkrovimo stotelę. Per kelionę elektrinis variklis kartais atlieka generatoriaus funkciją ir konvertuoja kinetinę energiją į elektrą (rekuperacija), kuri vėliau saugoma automobilio akumuliatoriuje.
    Dėl ličio jonų technologijos, skysčiu aušinamame aukštos įtampos akumuliatoriuje energijos tankis yra aukštas, o matmenys palyginti maži. Dėl 9,2 kWh našumo, akumuliatorius gali akimirksniu perduoti elektriniam varikliui net iki 70 kW (95 AG). Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, naudojant elektrinio variklio energiją galima nuvažiuoti net iki 40 km* (37 km su xDrive*) – BMW 740e/Le, modeliu elektriniu režimu galima pasiekti maksimalų 120 km/h greitį.
    * Šios reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Jos galioja su 17 ir 18 colių padangomis ir mažesniu pasipriešinimu riedėjimui.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanusis energijos valdymas – viena pagrindinių BMW eDrive koncepcijos atramų. Ši sistema koordinuoja visų važiuoklės sistemos komponentų sąveiką siekiant sujungti didžiausią įmanomą tausumą ir važiavimo dinamiką. Su išmaniuoju energijos valdymu optimizuojamas hibridinio važiavimo režimo galios ir tausumo veiksnys renkantis tinkamą pavarą. Pavyzdžiui, turimi navigacijos duomenys naudojami iš anksto identifikuoti maršruto atkarpas ir važiavimo situacijas, kuriose būtų naudingiausia naudoti elektrinį variklį arba įkrauti aukštos įtampos akumuliatorių.
Konkrečiose situacijose, kuriose vidaus degimo variklio energijos efektyvumo veiksnys žemas, sistema perjungia nustatymus į didesnės apkrovos diapazoną su didesniu galios ir tausumo veiksniu. Tai reiškia, kad vidaus degimo variklis pagamins papildomos galios. Ši galia naudojama sukurti elektros energiją akumuliatoriui pasitelkiant elektros variklį / generatorių. Tokia energija vėliau gali būti naudojama važiavimui vien tik elektra arba kaip pagalbinis šaltinis vidaus degimo varikliui. Sistema taip pat kontroliuoja elektrinį variklį / generatorių, kad kinetinė energija būtų paverčiama elektra, kai važiuojama laisvąja eiga ar stabdoma. Kartu su ECO PRO režimu, išmanusis energijos valdymas nustato automobilio sistemas, įskaitant visus pagalbinius komponentus ir komforto funkcijas, taip, kad būtų suvartojama mažiau degalų ir pasiekiamas didesnis tausumas.
Naudodamas eDrive mygtuką vairuotojas gali rinktis iš trijų skirtingų važiavimo elektra varomų automobilių režimų. Kai automobilis užvedamas, visuomet aktyvuojamas AUTO eDrive (hibridinis) režimas. Su MAX eDrive režimu galite mėgautis grynu elektriniu važiavimu iki 120 km/h greičiu. Pasirinkus akumuliatoriaus kontrolės režimą išsaugota elektros energija saugoma vėlesniam naudojimui.

  • AUTO eDrive režimas

    Kai automobilis užvedamas, visuomet aktyvuojamas AUTO eDrive (t. y. hibridinis) režimas, taigi vairuotojas gali mėgautis ypač tausiu važiavimu elektros energija varomu automobiliu. Priklausomai nuo automobilio pakrovimo ir elektros akumuliatoriaus įkrovimo lygio, automobilis naudoja elektros energiją iki 120 km/h greičiui išvystyti. Prietaisų skydelyje integruotas galios matuoklis informuoja vairuotoją apie automobilio naudojamą elektros galią ir momentą, kuomet dėl papildomos energijos poreikio bus automatiškai aktyvuojamas vidaus degimo variklis.

  • MAX eDrive režimas

    Kai pasirenkamas visiškai elektrinis MAX eDrive režimas, elektrinė sistema užtikrina maksimalią išeigą. Vairuotojas gali iki pat galo nuspausti akceleratoriaus pedalą neaktyvuodamas vidaus degimo variklio – automobilis pasieks maksimalų net 120 km/h greitį. Kai reikalinga didesnė varomojo mechanizmo galia, vidaus degimo variklis gali būti bet kuriuo metu aktyvuojamas naudojant pavarų svirtį arba iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą.

  • Akumuliatoriaus kontrolės režimas

    Nustačius akumuliatoriaus kontrolės režimą automobilis naudoja vidaus degimo variklio sukurtą energiją, kol pasiekiamas pasirinktas akumuliatoriaus įkrovimo lygis. Išsaugota elektros energija laikoma iki kito pasirinkimo važiuoti elektriniu režimu.

  • Numatomoji pavara

    Vos tik kelionės tikslas įvedamas į navigacijos sistemą, numatomos energijos valdymo sistema išanalizuoja planuojamą maršrutą pasitelkdama pastovius duomenis, kaip antai, greičio apribojimus ir realiu laiku gaunamą informaciją apie eismo sąlygas. Tuomet sistema veikia grynai elektriniu režimu – tausiai ir priklausomai nuo situacijos bei maršruto atkarpų, kuriose toks režimas būtų naudingiausias: pavyzdžiui, važiuojant mieste.

ĮKROVIMAS.

Nesvarbu, ar savo automobiliui įkrauti naudojate įprastą namuose turimą elektros lizdą ar BMW i Wallbox iš 360° ELEKTRINIŲ produktų ir paslaugų – didelės įtampos akumuliatoriaus įkrovimas tiesiog negali būti dar paprastesnis. Įkrauti akumuliatorius kelyje galėsite daugybėje viešų ChargeNow stotelių.

  • Automobilio įkrovimas namuose

    Be to, savo BMW galėsite patogiai įkrauti net ir namuose naudodami įprastą 230 voltų elektros lizdą, taigi „baką pripildysite“ per apytiksliai keturias valandas. Automobilio įkrovimo prievadas integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti kairėje pusėje po bagažinės dugnu. Įkrovimo prievadas ir kištukas apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Vietoj įprasto elektros lizdo taip pat galėsite naudoti ir specialiai į sieną montuojamą įkrovimo stotelę arba wallbox. Su šia stotele įkrovimo galia bus didesnė, taigi automobilį įkrausite žymiai greičiau. Aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimo lygį galėsite nustatyti pagal spalvotą LED šviesos žiedą arba BMW ConnectedDrive programėlę. Priklausomai nuo daugybės skirtingų faktorių, pavyzdžiui, įkrovimo šaltinio perduodamos galios, įjungtus daug energijos suvartojančius įrenginius įkraunant akumuliatorius ir Wallbox, visiškai tuščią akumuliatorių pilnai įkrausite apytiksliai per 2,75 valandos. Be to, išorinio įkrovimo metu galėsite šildyti arba vėsinti automobilio saloną. Kadangi didelę važiavimo dalį galėsite naudoti elektrą, ženkliai sumažės važiavimo išlaidos.

  • Įkrovimas viešosiose vietose

    Automobilį galima įkrauti naudojant buitinį elektros lizdą ir įkrovimo laidą arba tiesiog kelyje – viešose įkrovimo stotelėse su specialiu laidu iš BMW priedų. Taigi, apsipirkęs vairuotojas gali tęsti savo kelionę visiškai pilnu „baku degalų“ neteršdamas aplinkos. Automobilio įkrovimo prievadas integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti bagažinėje virš kairiosios ratų arkos. Norint įkrauti automobilio akumuliatorių viešose įkrovimo stotelėse būtina turėti BMW prieduose pateikiamą laidą. Įkrovimo laiką lemia skirtingi veiksniai, kaip antai, srovės stipris ir veikiantys automobilio energiją naudojantys įrenginiai.
    Įkrovimo prievadas ir kištukas apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Įkrovimo prievadą juosiantys LED šviesos žiedai rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį. Navigacijos sistema ir BMW ConnectedDrive programėlė suteiks vairuotojui informacijos apie vietovę ir tinkamas įkrovimo stotis.
    Savo tapatybei įkrovimo stotyse nustatyti ir mėnesio sąskaitoms už energijos sąnaudoms apmokėti skirta BMW mobiliųjų paslaugų ChargeNow sukurta ChargeNow kortelė.
    Svarbu: ChargeNow – nemokamos 360° ELEKTRINIO paketo paslaugos.

RYŠYS.

Visuomet prisijungęs prie savo BMW: be BMW nuotolinio valdymo paslaugų, kaip antai nuotolinio užrakto sistema, hibridines savo automobilio funkcijas taip pat galėsite valdyti ir naudodami išmanųjį telefoną (su iOS arba Android operacinėmis sistemomis). Taip visuomet galėsite peržvelgti savo BMW 7 serijos su eDrive degalų sąnaudas bei tausumo duomenis. BMW paslaugos kiekvienai situacijai. Visas jas galėsite naudoti tiek savo BMW automobilyje, tiek ir už jo ribų.

  • My BMW Remote programėlė

    iOS ir Android pritaikyta My BMW Remote programėlė pateikia išsamią informaciją apie dabartinę įkraunamo hibridinio automobilio būseną, kaip antai, buvimo vietą, akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir likusį nuvažiuoti atstumą iki kelionės tikslo.
    Įkrovimo procesą galima valdyti nuotoliniu būdu per savaitinį laikmatį, o automobilio temperatūrą kontroliuoti atsižvelgiant į kitos kelionės poreikius. Naudodami programėlę, savo kelionės tikslus, lankytinas vietas ir įkrovimo stotelių vietas galite nesunkiai siųsti tiesiogiai į savo automobilį.
    My BMW Remote programėlė įkraunamiems hibridiniams automobiliams taip pat skaičiuoja ir kiekvienos kelionės tausumo rodiklius bei pateikia patarimų, kaip vairuoti savo automobilį dar tausiau ir ekonomiškiau.

  • Automobilio priežiūra

    Vasarą sėskitės į maloniai vėsų automobilį, o žiemą – į šiltą automobilį. Su BMW 740e/Le montuojama oro kondicionavimo sistema visa tai taps įmanoma. Dėl elektra šaldomo kompresoriaus ir talpyklos neturinčio elektrinio šildytuvo, automatinės oro kondicionavimo sistemos funkcijos neskleidžia beveik jokio garso net ir tuomet, kai variklis išjungtas. Kiekvienai savaitės dienai galėsite nustatyti tris skirtingus išvažiavimo laikus.
    Su pažangia valdymo sistema galėsite nustatyti norimos temperatūros šildymą, vėsinimą ir ventiliaciją automobilyje trisdešimt minučių prieš planuojamą išvykimą. Sistema valdoma per iDrive valdiklį automobilio viduje arba per suderinamą išmanųjį telefoną naudojant BMW ConnectedDrive programėlę.
    Nurodžius, kad aukštos įtampos akumuliatorius pilnai įkrautas, stacionarios oro kondicionavimo funkcijos veiks nepriklausomai nuo to, ar automobilis išoriniu būdu įkraunamas, ar ne.

  • BMW 7 serijos modelių su benzininiu ar dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos ir CO2 emisija*:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 12,6 iki 4,5
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 299 iki 119

    BMW 7 serijos iPerformance modelių degalų sąnaudos ir CO2 emisija**:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 2,3 iki 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 53 iki 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): nuo 13,0 iki 12,5

    BMW 740Le degalų sąnaudos ir CO2 emisija **:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): 12,5

    * Tai yra planuojamos techninės specifikacijos individualiems modeliams.
    ** Pateikiami duomenys yra planuojamos techninės specifikacijos.

    BMW iPerformance modeliai 740e, 740Le and 740Le xDrive rinkoje nuo 2016.

    Degalų sąnaudos, emisija ir energijos sąnaudos priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų formato.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str.