PASIRENGĘS BET KAM.

BMW X3 važiavimo dinamika.

Sportinį didelio pravažumo automobilį įkūnijantis BMW X3 stebina savo išskirtiniu universalumu. Bazinė važiuoklė buvo pripažinta kaip itin manevringa mieste ir siauruose posūkiuose, patogi ir saugi sudėtingiausiuose kelio paviršiuose, kryptingai stabili ir patikima net ir važiuojant dideliu greičiu. Pažangi keturiais ratais varoma sistema BMW xDrive užtikrins geriausią įmanomą sukibimą su kelio danga bet kokiomis oro sąlygomis. Be to, BMW X3 važiuoklę galite dar geriau pritaikyti savo poreikiams su įvairiais BMW siūlomais pasirinkimais, kaip antai, dinamine amortizatorių kontrole.

DINAMINĖ AMORTIZATORIŲ KONTROLĖ.

Su dinamine amortizatorių kontrole idealiai pritaikysite amortizatorių charakteristikas važiavimo situacijai ir tokiu būdu pagerinsite komfortą ir važiavimo dinamiką. Be visų standartinių Comfort nustatymų, ženkliai sumažinančių vibracijas ir kitus nemalonius automobilyje juntamus trikdžius, galėsite pasirinkti ir vieną iš kitų dviejų režimų: Sport ir Sport+. Įjungus šiuos režimus amortizatoriai automatiškai sutvirtinami, taigi ir važiavimo stilius žymiai sportiškesnis.

BMW xDrive.

Pažangi BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų bei visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. xDrive ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW visuomet išliktų stabilus. Per DSC jutiklį valdoma xDrive greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galinei ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo posūkiuose ir būtų užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Be to, garantuojama greita ir saugi akceleracija net ir važiuojant slidžiu paviršiumi ar stačiais keliais. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW xDrive sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą su klasikiniu BMW manevringumu.

  • xDrive būsena

    Aiškus sprendimas net ir sudėtingose situacijose: xDrive būsena bus rodoma dideliame paveikslėlyje. Važiuodamas sudėtingu paviršiumi vairuotojas turės prieigą prie bekelės informacijos tiek prietaisų skydelyje, tiek ir centriniame valdymo ekrane. Be nesunkiai skaitomo kompaso (tik su navigacijos sistema) ekrane taip pat bus rodoma ilguma, skersinis automobilio nuolydis bei vairo užrakto kampas – ne tik skaitine, bet ir grafine 3D išraiška.

GALIOS KONTROLĖ.

BMW galios kontrolė paskirsto variklio ir stabdžių kontrolę posūkiuose kiekvienam ratui atskirai. Kadangi posūkyje išoriniams ratams reikia judėti didesnį atstumą nei vidiniams, BMW galios kontrolė įsiterpia koreguodama variklio išeigą ir stabdžius: Išoriniams ratams suteikiama daugiau galios nei vidiniams, taigi užtikrinamas geriausias įmanomas visų keturių automobilio ratų sukibimas su kelio danga. Galima drąsiai teigti, kad automobilis sukasi pats, padidinamas keleivių saugumas ir komfortas.

KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS.

KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS.

Kintantis sportinis vairavimas su Servotronic užtikrina tiesioginį ir manevringą važiavimo stilių. Be to, jums reikės žymiai mažiau pastangų vairui pasukti. Vairo sistema reaguos į jo pasukimo kampą atsižvelgiant į skirtingą pasukimo santykį, nepriklausomai nuo automobilio važiavimo greičio. Taip bus sumažinamas vairo pasukimo kampas, kurio reikės važiuojant dideliame posūkyje. Ženkliai didesnis manevringumas ir tikslesnė automobilio kontrolė staigiuose posūkiuose, siauruose keliuose arba manevruose važiuojant ypač sportiškai. Neabejotinai padidinamas komfortas parkuojantis, sukant vairą ir manevruojant. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ.

Comfort, ECO PRO ir Sport režimai.

Su važiavimo patirties kontrole vairuotojas gali pasirinkti į tausumą orientuotus Comfort (standartiniai variklio ir transmisijos nustatymai), ECO PRO režimą arba dinamiškesnį važiavimą užtikrinantį Sport režimą. Tausus ECO PRO režimas išmaniai nustato reikiamas akceleratoriaus ir pedalo ir transmisijos charakteristikas bei šilumos / oro kondicionavimo nustatymus.

Tausumas su ECO PRO režimu.

Be to, taip galima sutaupyti net iki 20 procentų degalų. Be to, su važiavimo laisvąja eiga funkcija, (tik su transmisija Steptronic) maršruto asistentu ir ECO PRO maršrutu (galimas tik su navigacijos sistema Professional) važiuosite dar ekonomiškiau. Maršruto asistentas pasitelkia navigacijos sistemą vietos kelio sąlygoms įvertinti ir patarimams pateikti. Jei už posūkio yra greičio apribojimas, sistema iš anksto pataria vairuotojui sumažinti greitį.

ECO PRO maršrutas.

ECO PRO maršrutas taip pat padeda sumažinti degalų sąnaudas. Sistema siūlo tausų maršrutą pagal eismą, individualų važiavimo stilių ir vietos sąlygas. Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti keliu net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas galės tiesiog nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo. Įjungus Sport režimą automobilio atsakas bus labiau tiesioginis, taigi ir važiavimo stilius žymiai sportiškesnis.