SUVARŽYMAI. NESUVARŽYTAS RINKINYS.

BMW X4 integruota BMW EfficientDynamics sistema.

Žodis „apribojimai“ įprastai nėra siejamas su BMW X4. Tačiau yra viena išimtis: degalų sąnaudos ir CO2 emisija. Naujausios kartos BMW EfficientDynamics technologijos ir aerodinamiškas dizainas garantuoja mažas degalų sąnaudų, emisijos vertes, bekompromisę galią ir dinamiką.

AERODINAMIKA.

Visas šios transporto priemonės dizainas tęsia BMW EfficientDynamics filosofiją. Dėl optimizuotų aerodinaminių detalių, turinčių teigiamos įtakos tausumui ir degalų sąnaudoms, BMW pasižymi puikiais oro pasipriešinimo rodikliais. Pavyzdžiui, dėl plokščio variklio skyrių ir galinę ašį dengiančio dugno ženkliai pagerinama automobilio aerodinamika. Šios naujos apdailos detalės ne tik padidina automobilio aerodinamiką: jie taip pat izoliuoja garsą ir apsaugo nuo korozijos. Dar daugiau aerodinamikos naujovių: naujo dizaino galinio aptako kraštas ir aerodinamiškai optimizuoti šoniniai veidrodėliai. Dėl pastarųjų taip pat pagerinama akustika ir šoniniai stiklai ne taip greitai išsipurvina.

PAŽANGI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

PAŽANGI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

BMW X4 konstrukcijoje naudojama daugybė modernių medžiagų: lengvasvoris aliuminis, didelio stiprio plienas, modernūs plastikai ir magnis.
Dėl pažangios lengvasvorės konstrukcijos automobilio svoris yra mažesnis, kėbulas tvirtesnis, pasyvus saugumas ir dinamika geresnė.

ECO PRO REŽIMAS.

ECO PRO režimas, priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus, gali padėti sumažinti degalų sąnaudas net iki 20 procentų (remiantis vidiniais BMW degalų sąnaudų tyrimo duomenimis). Dar daugiau degalų sutaupyti galima pasitelkiant važiavimo laisvąja eiga funkciją (tik su 8 pavarų transmisija Steptronic), maršruto planavimo asistentu ir ECO PRO maršrutu (abu tik su navigacijos sistema Professional).

  • Važiavimas laisvąja eiga

    Važiavimo laisvąja eiga funkcija atjungia transmisiją nuo variklio, taigi automobilis važiuoja be jokio variklio pasipriešinimo. Taip įvyksta, kai vairuotojas važiuoja nuo 50 iki 160 km/h greičiu, nukelia pėdą nuo akceleratoriaus pedalo ir nestabdo – maršruto asistentas neužfiksuoja jokios priežasties, kodėl reikėtų keisti automobilio važiavimo greitį.

  • Aktyvi kruizo kontrolė su Stop&Go

    Jei pasirinkus ECO PRO režimą aktyvuojama aktyvi kruizo kontrolė, po stabdymo transporto priemonė daug efektyviau pasiekia jūsų pageidaujamą greitį.

  • Maršruto planavimo asistentas

    Remdamasis navigacijos sistemos duomenimis, maršruto planavimo asistentas fiksuoja posūkius, kelio darbus, greičio apribojimus, kelyje esančius išvažiavimus iš greitkelių ir įspėja vairuotoją, kad šis galėtų iš anksto sumažinti automobilio greitį.

  • ECO PRO maršrutas

    Priklausomai nuo eismo situacijos, vairuotojo elgesio ir kelio sąlygų, ECO PRO maršrutas pateiks ekrane patį tausiausią maršrutą iki jūsų kelionės tikslo. Borto kompiuteryje galėsite matyti tikslų procentą degalų, kuriuos sutaupysite pasirinkę ECO PRO pasiūlytą maršrutą.

AŠTUONIŲ PAVARŲ TRANSMISIJA STEPTRONIC.

The 8-speed Steptronic transmission sets a new benchmark in dynamic performance and efficiency and is a key element of BMW EfficientDynamics .
The unusually fine increments between gears facilitate optimum power delivery at all speeds. This reduces fuel consumption significantly, while allowing the driver to enjoy increased sportiness and dynamic performance. At high speeds in particular, the additional gears reduce engine speed, in turn decreasing both fuel consumption and engine noise.
The converter clutch also helps – even if the car is changed to the manual mode. In combination with the fast engine speed transitions and the precise transmission tuning, it provides a very high level of shift comfort and reduces noise considerably.
Thanks to the 8-speed Steptronic transmission from BMW EfficientDynamics , it is now possible to actively boost performance in vehicles with the new Predictive Drive Train via the Driving Experience Control. In the "Sport" mode, the transmission management uses data from the navigation system to deliver a level of responsiveness that is even more dynamic and spontaneous based on route characteristics. As suggested by its name, the "Comfort" mode offers a comfort-oriented shift programme with fewer shifts.

ENERGIJOS VALDYMAS.

Pažangų BMW X4 integruotą energijos valdymą užtikrina daugybė standartinių BMW EfficientDynamics technologijų, įskaitant optimalios pavaros indikatorių, automatinę Start Stop funkciją, elektrinį vairo stiprintuvą ir stabdžių energijos regeneravimo funkciją. Su šių technologijų sąveika užtikrinamas tvarus rytojaus mobilumas jau šiandien.

  • Optimalios pavaros perjungimo indikatorius

    Optimaliai ir laiku perjungiamos pavaros gali padėti sutaupyti degalų, ypač važiuojant mieste ar ilgus atstumus. Perjunkite pavarą reikiamu laiku ir sutaupykite degalų – priklausomai nuo kelio sąlygų ir variklio greičio, variklio elektronikos sistema nustato pačią tausiausią pavarą. Ekrane įsižiebia rodyklė, rodanti, kada įjungti žemesnę pavarą būtų efektyviausia. Sistema taip pat atpažįsta staigią akceleraciją ir atideda savo rekomendacijas iki kol pasiekiamas pastovus važiavimo greitis. Lyginamieji BMW tyrimai parodė, kad automobiliai su integruotu optimalios pavaros perjungimo indikatoriumi padeda sutaupyti iki keturių procentų degalų.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai būtų naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik jis ima veikti tuščiąja eiga, vairuotojas nukelia koją nuo sankabos pedalo (su mechanine transmisija) arba automobilis visiškai sustabdomas (su transmisija Steptronic).
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nuspaudžia sankabos pedalą (su mechanine transmisija) arba nukelia koją nuo stabdžių (su transmisija Steptronic), automobilio variklis vėl automatiškai aktyvuojamas.
    Automatinė Start Stop funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Kai reikia, centrinis valdymo įrenginys iš naujo paleidžia variklį net ir automobiliui stovint vietoje. Pavyzdžiui, jei automobilis ima riedėti į priekį arba priekinis stiklas aprasoja. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Elektrinis vairo stiprintuvas

    Kaskart, kai sukate vairą, naudojama energija. Bet kodėl energija turėtų būti naudojama tada, kai vairas nesukamas? BMW elektrinis vairo stiprintuvas veikia tik tuomet, kai to išties reikia. Kitaip nei įprastos hidraulinės vairo sistemos BMW EPS naudoja energiją tik tuomet, kai vairas sukamas. Kai vairas nejudinamas, pvz., dideliu greičiu važiuojant tiesiu greitkeliu, elektros variklis nėra aktyvuojamas.

  • Stabdžių energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai aktyvuojami stabdžiai, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdžių energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikinės BMW EfficientDynamics ypatybės.