MAKSIMALIAI PADIDINKITE AUTOMOBILIO TEIKIAMĄ NAUDĄ.

BMW X5 tausumas.

Yra keletas BMW X5 galią ir tausumą lemiančių priežasčių: ekonomiški benzininiai ir dyzeliniai varikliai, įmantri aerodinamika ir daugybė kitų BMW EfficientDynamics ypatybių.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Maksimali galia ir minimalios degalų sąnaudos.

Nesvarbu, ar tikslas yra maksimali galia, ar minimalios degalų sąnaudos – BMW pagrindinis dėmesys visada kreipiamas į didžiausią įmanomą BMW važiavimo malonumą.
BMW EfficientDynamics – tai BMW sukurta strategija sumažinti degalų sąnaudas, emisiją ir tuo pat metu ženkliai padidinti dinamiką ir važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą. Į šį pažangų technologijų paketą įeina važiuoklės sistema, energijos valdymas ir transporto priemonės koncepcija – visa tai standartiškai montuojama visuose BMW modeliuose.
BMW TwinPower Turbo modeliuose montuojami naujos kartos benzininiai ir dyzeliniai varikliai buvo sukurti dar didesnei galiai ir mažesnėms degalų sąnaudoms užtikrinti. Dėl optimizuotos aerodinamikos ir pažangios lengvasvorės konstrukcijos ženkliai padidinamas automobilio tausumas. Sumažinamas automobilio svoris ir padidinamas jo tvirtumas. Į pažangios lengvasvorės BMW konstrukcijos koncepciją įeina tinkamos reikiamoje vietoje panaudotos medžiagos. Juk akivaizdu, jog kiekvienos medžiagos stiprumas skiriasi. Ši technologija demonstruoja įspūdingą ir lygių sau neturinčią BMW inovaciją. BMW – pagrindinis automobilių gamintojas, kaip pagrindinę savo konstrukcinę medžiagą naudojantis lengvą ir ypač tvirtą anglies pluoštą (angl. CFRP). BMW taip pat sutelkia dėmesį į ateitį orientuotos pavaros sistemos koncepcijas, kaip antai BMW eDrive technologija su 100 proc. elektrine pavara ir hibridinio važiavimo funkcija.

BMW KONCEPTAS X5 eDRIVE.

BMW Concept X5 eDrive modelyje pirmą kartą sujungta novatoriška EfficientDynamics važiuoklės technologija BMW eDrive ir pažangi keturiais ratais varoma sistema BMW xDrive. Kadangi automobilyje integruotas 4 cilindrų BMW TwinPower Turbo vidaus degimo variklis ir 70 kW (95 AG) elektros variklis – užtikrinamas BMW būdingas važiavimo malonumas. Be to, dėl BMW xDrive dar labiau padidinama automobilio dinamika. Šis dinamiškas duetas neįtikėtinai tausus: ES bandymų ciklo metu šis modelis neturėjo lygių savo klasėje: mažesnės nei 3,8 l/100 km vidutinės degalų sąnaudos ir mažesnė nei 90 g/km CO2 emisija tiesiog nustato standartus. Su važiavimo režimais galėsite individualiai reguliuoti važiuoklės nustatymus. Pasirinkus visiškai elektrinį aplinkos neteršiantį režimą 120 km/h greičiu galima nuvažiuoti 30 km.

  • Puikiai kiekvienai dienai tinkantis automobilis

    BMW koncepcinis modelis X5 eDrive elektros energija tiekiama iš didelės įtampos ličio jonų akumuliatoriaus, kuris, siekiant sutaupyti vietos, integruotas po plokščiu bagažinės dugnu. Taigi, galėsite išnaudoti daugiau automobilio erdvės, kuri prilygs itin didelės bagažinės tūriui. Su BMW Wallbox didelės įtampos akumuliatorių įkrausite neįtikėtinai greitai ir patogiai. Be to, jį taip pat galėsite įkrauti ir naudodami standartinį buitinį elektros lizdą arba viešojo įkrovimo stotelėse.
    Eksterjere įspūdingą kontrastą su Silverflake metaliko pilka kėbulo spalva sukurs specialiai BMW i Blue sukurtos inksto formos grotelių juostelės, oro įleidimo angų korpusai ir aerodinamiškai optimizuoti 21 colio lengvo lydinio ratlankiai.

ECO PRO REŽIMAS.

Vos tik aktyvuojate ECO PRO režimą, visi automobilio nustatymai, priklausomai nuo jūsų važiavimo stiliaus, pakeičiami taip, kad būtų užtikrinamas dar tausesnis važiavimas – tokiu būdu galima sutaupyti iki 20 proc. degalų (remiantis vidiniais BMW degalų sąnaudų tyrimo duomenimis).
Papildomus penkis procentus galima sutaupyti pasitelkus važiavimo laisvąja eiga funkciją, peržiūros asistentą ir ECO PRO maršrutą. Šis režimas optimizuoja akceleratoriaus, transmisijos atsaką, pavarų perjungimo taškus bei pažangiai pritaiko reikiamą šildymo/oro kondicionavimo strategiją. Valdymo ekrane rodoma, kurios EfficientDynamics technologijos padeda sumažinti degalų sąnaudas. Be to, ekrane jums taip pat bus pateikiami su jūsų važiavimo situacija susiję ECO PRO patarimai, padėsiantys sutaupyti dar daugiau degalų.
Dar viena ECO PRO režimo ypatybė – važiavimo laisvąja eiga funkcija: jei važiuojant nuo 50 km/h iki 160 km/h greičiu nereikalinga variklio galia, sistema atjungia variklį ir automobilis važiuoja laisvąja eiga.
Važiavimo rodiklių apžvalgos asistentas, veikiantis kartu su navigacijos sistema Professional – itin novatoriška ECO PRO režimo funkcija. Pasitelkdama navigacijos duomenis ši sistema nustato kelyje esančius posūkius, remontuojamas vietas, apylankas, T formos sankryžas, greičio apribojimus ir išvažiavimus, taigi gali pateikti jums išankstinių nurodymų sumažinti greitį.
Į ECO PRO režimą įeina ECO PRO maršrutas, kuris veikia kartu su naujos kartos navigacijos sistema Professional įvairiems rodikliams nustatyti, kaip antai, individualiam važiavimo stiliui, eismo situacijai ir kelio sąlygoms, ir tausiausiam maršrutui apskaičiuoti. Borto kompiuteryje rodomas papildomas atstumas, kurį galėsite nuvažiuoti su tuo pačiu degalų kiekiu – kitaip tariant, papildomi kilometrai, kuriuos sutaupėte naudodami ECO PRO režimą.

AERODINAMIKA.

Visas šios transporto priemonės dizainas tęsia BMW EfficientDynamics filosofiją. Optimizuotas ir aerodinamiškas priekinis buferis ir automobilio dugnas papildytas patobulinimais, padedančiais sumažinti oro pasipriešinimą ir sumažinti degalų sąnaudas.

  • Oro užuolaida ir oro alsuoklis

    Priekinis aptakas – išskirtinė dizaino savybė, įkūnijanti BMW EfficientDynamics filosofiją. Integruota oro užuolaida nukreipia oro srautą per dvi vertikalias oro įleidimo angas priekinių ratų arkų link. Greitesnis oro srautas sukuria vadinamąją „užuolaidą“ išorinėje ratų dalyje. Automobilyje taip pat integruotas ir oro alsuoklis, nukreipiantis oro srautą į priekinius ratus. Šios novatoriškos technologijos sumažina turbulenciją ir oro pasipriešinimą, taigi sumažinamos ir degalų sąnaudos.

  • Oro įleidimo angos kontrolė

    Automatinė oro įleidimo anga pasitelkia jutiklį, kuriuo nuolat matuoja variklio aušinimo poreikius bei atitinkamai atveria arba užveria radiatoriaus oro angas. Tokiu būdu optimizuojama aerodinamika ir trumpinama variklio „įšilimo“ fazė, kurios reikia degalų sąnaudoms sumažinti.

  • Galinis aptakas ir oro kreiptuvas

    Galinis, ant stogo krašto pritvirtintas galinis aptakas ir prie jo šonų prijungti oro kreiptuvai suformuoja ypač tausų, vadinamąjį „galinį kraštą“. Tiksliai nukreiptas oro srautas automobilio gale sumažina pavojingų oro sūkurių tikimybę ir neigiamo slėgio stabdymo efektą iki minimumo.

BMW X5 sDrive25d.

BMW X5 sDrive25d – tausiausia visų šių modelių versija. Vietoj visais ratais varomos sistemos BMW X5 sDrive25d įdiegta galiniais ratais varoma sistema. Ne mažiau prie tokių įspūdingų degalų sąnaudų ir emisijos rodiklių prisideda ir tai, kad automobilis yra lengvesnis. Net 160 kW (281 AG) išvystantis BMW X5 sDrive25d užtikrina ypač dinamišką važiavimą, o jo degalų sąnaudos siekia vos 5,6 litrų degalų 100 kilometrų. Nepaisant tiesiog neįtikėtinai mažų degalų sąnaudų, automobilis pasiekia nuo 0 iki 100 km/h greitį vos per 8,2 sekundės.

EU6 EMISIJOS STANDARTAS.

Pažangios BMW X5 variklių technologijos jau šiandien atitinka griežtus EU6 emisijos normų reikalavimus.
BMW varikliai visuomet lenkė laiką, nes jau nuo 1917-ųjų metų būtent jiems BMW gamintojai skyrė pagrindinį dėmesį. BMW X5 variklis – įspūdingas to įrodymas. Dėl išskirtinės galios, spontaniško atsako ir itin sklandaus veikimo šis variklis atitinka aukščiausius komfortiško važiavimo standartus.
Dar viena priežastis su pasitikėjimu žiūrėti į ateitį – standartiškai dyzeliniuose modeliuose montuojama BMW BluePerformance technologija. Pasitelkus šią technologiją tapo įmanoma dar labiau optimizuoti dyzelinio variklio pašalinamą CO2 kiekį. Be dyzelino dalelių filtro ir oksidacijos katalizinio konverterio, variklyje montuojama ir NOx katalizatoriaus talpykla, padėsianti dar labiau sumažinti azoto oksido kiekį išmetamosiose dujose. Be to, automobilyje taip pat naudojamas ir dar vienas metodas azoto oksido lygiui sumažinti: SCR katalizinis konverteris (SCR = Selektyvioji katalizinė redukcija) su AdBlue įpurškimu. Karbamido tirpalu AdBlue sukelta cheminė reakcija padeda dar labiau sumažinti azoto oksido emisiją. Taigi, galite būti tikri, kad vairuojate švariausią dyzelinį variklį pasaulyje su sumažinta emisija, atitinkančia griežtus EU6 emisijos normos reikalavimus.