MAŽOS DEGALŲ SĄNAUDOS. BET NE GALIA.

BMW X6 integruota BMW EfficientDynamics sistema.

BMW X6 žino, kaip panaudoti savo resursus. Tą puikiai įrodo neprilygstama dinamika, nedidelės degalų sąnaudos ir emisija. Dėl novatoriškų BMW EfficientDynamics technologijų, kaip antai, pažangi lengvasvorė konstrukcija ir genialiai sukurta aerodinamika, neprilygstamas važiavimo malonumas bus garantuotas.

Pavaizduotas valdymo ekrano dizainas turėtų būti išleistas 2016 m. spalio mėn.

PAŽANGI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

Dėl lengvasvorės konstrukcijos kiekvienas nuo automobilio pašalintas gramas ženkliai padidina važiavimo teikiamą malonumą. Kuo mažiau automobilis sveria, tuo mažiau galios reikia jam išjudinti. BMW pritaikė šią idėją kuriant automobilio konstrukciją dar 1930 m. ir tęsia ją iki šiol. Mūsų inžinieriai dažnai klausia savęs: kam reikia mažinti automobilio svorį? Kokiais atvejais toks sprendimas gali būti nepraktiškas? Atsakymas: pažangi lengvasvorė konstrukcija. Taigi, BMW naudojamos itin lengvos medžiagos, kaip antai, magnis prietaisų skydelyje arba aliuminis pakaboje ir variklio gaubte. Iš tekstilės medžiagų pagaminta važiuoklės apsauga sumažina ne tik automobilio skleidžiamą triukšmą, bet ir jo svorį. Taigi, šis BMW yra žymiai lengvesnis nei jo pirmtakai.

AERODINAMIKA.

Visas BMW X6 dizainas tęsia BMW EfficientDynamics filosofiją. Optimizuotas ir aerodinamiškas priekinis buferis ir automobilio dugnas papildytas patobulinimais, padedančiais sumažinti oro pasipriešinimą ir sumažinti degalų sąnaudas.
Integruota oro užuolaida nukreipia oro srautą per dvi vertikalias oro įleidimo angas priekinių ratų arkų link. Greitesnis oro srautas sukuria vadinamąją „užuolaidą“ išorinėje ratų dalyje. Automobilyje taip pat integruotas ir oro alsuoklis, nukreipiantis oro srautą į priekinius ratus. Šios novatoriškos technologijos sumažina turbulenciją ir oro pasipriešinimą, taigi sumažinamos ir degalų sąnaudos.
Kai vairuojate, oro įleidimo angos kontrolė pasitelkia jutiklį, kad nuolatos fiksuotų, ar variklį reikia aušinti – oro angos atitinkamai atveriamos ir užveriamos. Tokiu būdu optimizuojama aerodinamika ir trumpinama variklio „įšilimo“ fazė, kurios reikia degalų sąnaudoms sumažinti.

SPORTINĖ 8 PAVARŲ TRANSMISIJA STEPTRONIC.

8 pavarų sportinė transmisija Steptronic prisitaikys prie individualaus jūsų važiavimo stiliaus. Ši transmisija puikiai tiks bet kam: tiek komfortiškam važiavimui laisvąja eiga, tiek ir ypač dinamiškam stiliui. Net jei automobilyje integruota automatinė transmisija, pavaras taip pat galėsite perjungti ir rankiniu būdu. Pavaras galima perjungti naudojant dinamiško dizaino pavarų perjungimo svirtį arba šalia vairo esančias pavarų perjungimo svirteles. Kai pasirenkamas sportinis režimas, aktyvuojami maksimalų našumą užtikrinantys pavarų nustatymai. Ypač tikslus aštuonių pavarų suderinimas pagerina akceleracijos procesą – variklis visuomet veikia visu pajėgumu, taigi užtikrinama didžiausia įmanoma galia ir tausumas. Automobilio greitis taip pat bus žymiai paprasčiau didinamas, pavyzdžiui, kai lenksite kitą automobilį. Važiuojant dideliu greičiu papildomos aštuonios pavaros sumažina reikalingą variklio greitį, kas lemia ir mažesnes degalų sąnaudas bei variklio skleidžiamą triukšmą. Svarbu vaidmenį čia atlieka ir naujai sukurta, ypač efektyvi sankaba. Taigi, nėra jokių abejonių, kad sportinė aštuonių pavarų transmisija Steptronic ne tik garantuos maksimalų tausumą, bet ir užtikrins įspūdingai sklandų pavarų perjungimą.

ECO PRO REŽIMAS.

ECO PRO režimas, priklausomai nuo vairuotojo vairavimo stiliaus, gali padėti sumažinti degalų sąnaudas net iki 20 procentų (remiantis vidiniais BMW degalų sąnaudų tyrimo duomenimis). Važiavimo laisvąja eiga funkcija, maršruto planavimo asistento ir ECO PRO maršruto funkcijos padės sutaupyti dar iki penkių procentų degalų.

  • Važiavimas laisvąja eiga

    Važiavimo laisvąja eiga funkcija atjungia transmisiją nuo variklio, taigi automobilis važiuoja be jokio variklio pasipriešinimo. Jei važiuodamas 50–160 km/h greičiu vairuotojas nukelia pėdą nuo akceleratoriaus paminos ir nespaudžia stabdžių, automobilis važiuoja laisvąja eiga, o maršruto asistentas nereguliuoja greičio.

  • Maršruto planavimo asistentas

    Remdamasis navigacijos sistemos duomenimis, maršruto planavimo asistentas fiksuoja posūkius, kelio darbus, greičio apribojimus, kelyje esančius išvažiavimus iš greitkelių ir įspėja vairuotoją, kad šis galėtų iš anksto sumažinti automobilio greitį.

  • ECO PRO maršrutas

    Priklausomai nuo eismo situacijos, vairuotojo elgesio ir eismo sąlygų ECO PRO maršruto funkcija pateiks patį tausiausią kelią iki jūsų kelionės tikslo. Borto kompiuteryje galėsite matyti tikslų procentą degalų, kuriuos sutaupysite pasirinkę ECO PRO pasiūlytą maršrutą.

IŠMANI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanų BMW X6 integruotą energijos valdymą užtikrina daugybė standartinių BMW EfficientDynamics technologijų, įskaitant automatinę Start Stop funkciją, elektrinį vairo stiprintuvą ir stabdymo energijos regeneravimo funkciją. Su šių technologijų sąveika garantuojamas tvarus mobilumas ir maksimalus tausumas.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai būtų naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik vairuotojas spaudžia stabdžių pedalą iki kol automobilis visiškai sustoja.
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik nukeliate koją nuo stabdžių, variklis automatiškai įsijungia.
    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Elektrinis vairo stiprintuvas

    Kaskart, kai sukate vairą, naudojama energija. Bet kodėl energija turėtų būti naudojama tada, kai vairas nesukamas? BMW elektrinis vairo stiprintuvas veikia tik tuomet, kai to išties reikia. Kitaip nei įprastos hidraulinės vairo sistemos BMW elektrinis vairo stiprintuvas naudoja energiją tik tuomet, kai vairas sukamas. Kai posūkio kampas vienodas, elektrinis variklis nėra aktyvuojamas.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai aktyvuojami stabdžiai, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdymo energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikinės BMW EfficientDynamics ypatybės.