PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.

BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.

BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

Sukurtas spontaniškam važiavimui iš vietos ir staigiems posūkiams. Ekstremali važiavimo patirtis, kurios tikrai nepamiršite. Dėl išskirtinio BMW M2 Coupé manevringumo, aukščiausio lygio dinamikos ir stulbinančio variklio skleidžiamo garso nekils jokių abejonių, jog tai – M automobilis. M 7 pavarų transmisija su dviguba sankaba (galima pasirinkti) dar greitesniam pavarų perjungimui užtikrinti. Ir sudėtiniai M stabdžiai, skirti didžiausioms apkrovoms atlaikyti. Standartinis aktyvusis M diferencialas maksimaliam važiavimo stabilumui ir sukibimui su kelio danga užtikrinti. Trumpai tariant, sukūrėme visais atžvilgiais lygių sau neturintį automobilį.

PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

Sukurtas spontaniškam važiavimui iš vietos ir staigiems posūkiams. Ekstremali važiavimo patirtis, kurios tikrai nepamiršite. Dėl išskirtinio BMW M2 Coupé manevringumo, aukščiausio lygio dinamikos ir stulbinančio variklio skleidžiamo garso nekils jokių abejonių, jog tai – M automobilis. M 7 pavarų transmisija su dviguba sankaba (galima pasirinkti) dar greitesniam pavarų perjungimui užtikrinti. Ir sudėtiniai M stabdžiai, skirti didžiausioms apkrovoms atlaikyti. Standartinis aktyvusis M diferencialas maksimaliam važiavimo stabilumui ir sukibimui su kelio danga užtikrinti. Trumpai tariant, sukūrėme visais atžvilgiais lygių sau neturintį automobilį.

TRANSMISIJOS PASIRINKIMAI.

6 pavarų M transmisija.

Dėl lengvo ir kompaktiško dizaino mechaninės M 6 pavarų transmisijos sumažinamas bendrasis automobilio svoris, todėl ženkliai pagerinama dinamika, manevringumas, akceleracija ir sumažinamos degalų sąnaudos. Dėl lengvesnės transmisijos sukuriamas beveik 50:50 ašių apkrovos paskirstymas, taigi užtikrinamos neutralesnės ir stabilesnės važiavimo charakteristikos bet kokioje situacijoje.

Transmisijos viduje integruota novatoriška anglies pluošto apsauga nuo trinties, taigi pavaros perjungiamos žymiai sklandžiau. Be to, naujoji transmisija žymiai tausesnė, nes dėl sausos karterio tepimo sistemos garantuojamas tikslus alyvos paskirstymas. Dėl šios sportiniams automobiliams pritaikytos technologijos automobilis yra tausesnis, o degalų sąnaudos mažesnės. BMW M inžinieriai įdėjo daug pastangų siekdami dar labiau sumažinti variklio skleidžiamą triukšmą.

Negana to, mechaninė M 6 pavarų transmisija visiškai integruota į kitas modernias kontrolės sistemas: kartu su variklio elektronika šios transmisijos jutikliai perduoda variklio greičio kontrolės sistemai signalą, kai pavaros perjungiamos.

7 pavarų M DST su Drivelogic.

M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic – tai novatoriška 7 pavarų dvigubos sankabos transmisija, specialiai sukurta BMW M dideles apsukas išvystančiam varikliui. Sistema pagerina traukos jėgos optimizuotą automatinį pavarų perjungimą, paleidimo kontrolę, važiavimo mažu greičiu asistentą ir automatinę Start Stop funkciją. Taigi, pavaras perjungsite ypač greitai ir be jokių trikdžių. Dvi mažesnės transmisijos su atskiromis sankabomis nuolatos perduoda variklio galią galiniams ratams.

Sistemą galima kontroliuoti automatiškai arba rankiniu būdu naudojant ant vairo esančias pavarų perjungimo svirteles arba pavarų svirtį. Kai aktyvuojama maksimalią akceleraciją užtikrinanti paleidimo kontrolė, sukuriamas neįtikėtinai dinamiška važiavimo patirtis: perjungti pavaras esant dideliam greičiui galima nenaudojant sankabos ir jokių galios pertrūkių. Nesvarbu, ar vairuotojas pasirenka automatinį (D) ar mechaninį (S) režimą, su Drivelogic ir vairavimo patirties kontrole visuomet galima rinktis iš trijų pavarų perjungimo tipų: sportiško, komfortiško ir tausaus.

M GARSO SLOPINTUVAS.

M GARSO SLOPINTUVAS.

Dėl mažo išmetimo dujų priešslėgio tipinis M garso slopintuvas su dvigubo išmetimo vamzdžio apdaila optimizuoja M variklio galią ir ekologiškumą. Su elektrine išmetimo dujų sklendės kontrolės funkcija sukuriamas dar sportiškesnis automobilio skleidžiamas garsas.

AKTYVUSIS M DIFERENCIALAS.

Aktyvusis M diferencialas kintamai skirsto sukimo momentą dviem galiniams ratams, taigi optimizuojamas sukibimas su kelio danga ir stabilumas dinamiškai važiuojant į kitą eismo juostą, išvažiuojant iš posūkių, juose greitinant ar kai kelio paviršius dėl sniego, žvyro ar ledo yra nelygus. Dėl diferencialo sistemos automobilį tiksliai valdysite net ir esant didelei šoninei akceleracijai. Nuolat ir sklandžiai reguliuojamas diferencialo užraktas optimizuoja automobilio galią ir pagerina jo kontrolę ekstremaliose važiavimo situacijose.

Sukibimą su kelio danga galima optimizuoti per elektroniškai valdomą įrenginį, sumažinantį skirtumą tarp galinių ratų apsukų. Automobilių sportui sukurta sistema prijungiama prie dinaminės stabilumo kontrolės per elektroninį valdymo įrenginį. Taigi, užtikrinamas tiesiog tobulas užrakto veikimas ir neutralizuojami net ir menkiausi galinių ratų sukimo momento skirtumai – be to, išvengiama bet kokio per didelio pasukamumo. Aktyvusis M diferencialas užtikrina optimalų sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir tobulą automobilio kontrolę – beveik visa variklio sukuriama galia paverčiama į akceleraciją.

LENKTYNINĖS SAVYBĖS.

Neprilygstama dinamika, stulbinantis manevringumas ir tikslus valdymas: trys M automobilius apibūdinančios ypatybės. Važiavimo BMW M2 Coupé modeliu teikiamo pojūčio pagrindas – modernios, pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis patikrintos technologijos, dėl kurių automobilis visuomet puikiai pajuda iš vietos ir pasižymi įspūdingu sukibimu su kelio danga. Svarbūs komponentai optimizuoti taip, kad atitiktų automobilių sportui keliamus reikalavimus. Be to, visi jie buvo testuoti, siekiant garantuoti tik geriausią įmanomą veikimą. DSC su M dinaminiu režimu, elektrinis vairo stiprintuvas, tipinė M Servotronic sistema ir lengvasvorė konstrukcija priekinei ir galinei ašiai tarytum užbaigia įspūdingą šio automobilio koncepciją.

  • Tinkamas lenktynėms

    Lenktynių situacijoms būdinga šoninė ir išilginė akceleracija, taigi tinkamas degalų tiekimas tiesiog būtinas. Pasitelkdami savo praktines automobilių sporto srityje įgytas žinias BMW M GmbH inžinieriai sugebėjo užtikrinti saugų degalų tiekimą tiek kasdienėse važiavimo situacijose, tiek ir lenktynių trasoje.

  • M Dynamic režimas

    Dėl į dinaminę stabilumo kontrolę įeinančios M dinaminio režimo funkcijos ratams leidžiama šiek tiek slysti, taigi pagerinama važiavimo dinamika.

    Dinaminėje stabilumo kontrolėje naudojama daugybė jutiklių, kurių tikslas – nustatyti nestabilaus važiavimo atvejus, kaip antai, per didelį, per mažą pasukamumą ar prarastą sukibimą su kelio danga. Tokiomis situacijomis veikdama DSC (dinaminė stabilumo kontrolė) greitai stabilizuoja automobilį – sureguliuojama variklio išeiga, o ratai stabdomi individualiai.

    Kai aktyvuojamas M dinaminis režimas, visa tai inicijuojama šiek tiek vėliau, kad sportiško važiavimo ištroškę vairuotojai galėtų pajusti didesnį važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą. Kadangi ratų slydimas padidinamas, galima išnaudoti visą automobilio išilginės ir šoninės dinamikos potencialą. Kai DSC išjungiama, sistema vistiek veikia, kai pasiekiama konkreti važiavimo stiliaus riba. Viskas, ką vairuotojui reikės daryti – tai stebėti automobilio statymo procesą.

  • M Servotronic

    Su Servotronic vairuotojai gali mėgautis optimaliu vairavimu bet kokioje situacijoje. Sistema pritaiko vairo galią prie jūsų važiavimo greičio ir perduoda tikslų ir tiesioginį vairo atsaką, kai važiuojate dideliu greičiu. Servotronic taip pat užtikrina aukščiausio lygio komfortą, nes reikia mažiau fizinių pastangų vairui pasukti, maksimaliai padidina manevringumą statant automobilį į stovėjimo vietą, važiuojant siaurais ar vingiuotais keliais.

    Kontrolės įtaisas pasitelkia greičio ribojimo skaičiavimus reikiamai vairo pasukimo pagalbai skirtingose važiavimo situacijose nustatyti. Vairo stiprintuvo teikiama pagalba tiksliai reguliuojama per elektrinį valdymo įrenginį, taigi šie nustatymai daug tikslesni nei įprastos servo principu veikiančios vairo stiprintuvo sistemos, kuriose atsižvelgiama į variklio greitį.

    Su M Servotronic reikia žymiai mažiau fizinių pastangų sukti vairą važiuojant nedideliu greičiu. Jei greitis didinamas, vairo stiprintuvo pagalba mažinama siekiant užtikrinti labiau tiesioginį kontaktą su keliu ir optimalų kryptinį stabilumą. M Servotronic specialiai sukurtas M linijai. Jame yra trys individualių nustatymų galimybės, kurias galima aktyvuoti vos spustelėjus mygtuką.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

M sudėtiniams stabdžiams privalumų suteikia iš automobilių sporto perduotos technologijos, taigi jie gali išlaikyti nuolatinį efektyvumą ir būti stabilesni net intensyviai naudojant. Kadangi šių stabdžių sudėtyje naudojama daugybė itin elastingų medžiagų, lemiančių puikų šiluminį stabilumą, tvarumą ir tikslų stabdymą. Dėl tikslaus valdymo ir santykinai nedidelio automobilio svorio pagerinamas automobilio manevringumas, dinamika, akceleracija ir sunaudojama mažiau degalų.

Dėl perforuotų ventiliuojamų stabdžių diskų žiedų (380 mm priekyje ir 370 mm gale) su suportais, sudarytais iš keturių pritvirtintų stūmoklių priekyje ir dviejų suportų gale, užtikrinamas optimalus atsakas važiuojant šlapia kelio danga ir geriau išsklaidomas susidaręs karštis. Mėlyni metaliko stabdžių suportai su charakteringu M logotipu pabrėžia sportinę stabdžių diskų išvaizdą ir išskirtinį autentišką M dizainą.

270 KM/H

Su M vairuotojo paketu padidinamas maksimalus automobilio greitis nuo 250 km/h iki 270 km/h. M vairuotojo paketą galima tiesiogiai užsakyti visiems naujiems automobiliams arba papildyti BMW šia funkcija vėliau. Įdiegus M vairuotojo paketą visos kitos techninės charakteristikos išlieka nepakitusios. Į šio paketo sudėtį taip pat įeina ir vairuotojui skirtas saugaus vairavimo mokymų kuponas.

IŠMANIOJI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

Lengvasvorė priekinė ašis.

Lengvasvorės priekinės ašies dizainas kardinaliai pakeistas, taigi šis BMW modelis atitinka visus M automobiliams keliamus reikalavimus. Kadangi sumažinamas lingių nelaikomos masės sunkis, padidinama važiavimo dinamika, sukibimas su kelio danga ir pakaba. Be to, optimizuojamas ir masės paskirstymas ašims, užtikrinamos neutralios važiavimo charakteristikos ir geresnė automobilio kontrolė sudėtingose važiavimo situacijose. Dėl šios važiavimo dinamikos ir kėbulo tvirtumo ypatybės vairavimas tampa daug tikslesnis. Su M būdingomis padangomis ašis padeda ženkliai pagerinti mechaninį sukibimą su kelio danga ir tikslų vairavimo atsaką.

Automobilio sparnai, ratų suportai, pagalbiniai rėmai ir iš dviejų dalių sudarytos priekinės ašies korpusas pagaminti iš lengvasvorio aliuminio. Bendrasis automobilio svoris dar labiau sumažintas dėl aliuminių statramsčių ir cilindro formos nuo apsivertimo apsaugančio rėmo. Dėl tikslių formų korpuso ir šoninių slenksčių su papildomomis siūlėmis dar labiau padidinamas priekinės automobilio dalies tvirtumas, taigi automobilis valdomas tiksliau.

Lengvasvorė galinė ašis.

Dėl lengvasvorės galinės ašies sumažinamas bendrasis automobilio svoris, pagerinamas manevringumas, dinamika, akceleracija, lingių nelaikomos masės sunkis, optimizuojamas sukibimas su kelio danga ir pakabos komfortas. Tam, kad būtų įgyvendinti visi sportiniam automobiliui keliami reikalavimai, M automobilių ašis buvo sukurta naujai. Su M padangomis užtikrinamas optimalus padangų sukibimas su kelio danga ir kryptinis stabilumas bet kokiomis kelio sąlygomis.

Penkiakanalė galinė ašis ir ratų suportai pagaminti iš kalto aliuminio, o galinė ašis iš lengvasvorio plieno. Taigi, automobilio svoris ženkliai sumažinamas. Kadangi ašys prie kėbulo pritvirtintos naudojant tvirtus varžtus, užtikrinama optimali ratų kontrolė. Skersiniai perduoda stabdymo jėgą automobilio kėbului.

BMW EFFICIENT DYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

Nesvarbu, ar tikslas yra maksimali galia, ar minimalios degalų sąnaudos – BMW pagrindinis dėmesys visada kreipiamas į didžiausią įmanomą BMW važiavimo malonumą. BMW EfficientDynamics – tai BMW sukurta strategija sumažinti degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir tuo pat metu ženkliai padidinti dinamiką ir važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą. Šį pažangų technologijų paketą sudaro variklis, energijos valdymas ir transporto priemonės koncepcija – visa tai būdinga visiems BMW modeliams.

BMW TwinPower Turbo modeliuose montuojami naujos kartos benzininiai ir dyzeliniai varikliai buvo sukurti dar didesnei galiai ir mažesnėms degalų sąnaudoms užtikrinti. Optimizuota aerodinamika padeda dar labiau padidinti automobilio tausumą – lygiai kaip ir BMW EfficientLightweight lengvasvorė konstrukcija. Dėl tinkamų detalėms gaminti pasirinktų medžiagų ne tik sumažintas automobilio svoris, bet ir padidintas jo tvirtumas.

  • BMW M2 Coupé degalų sąnaudos ir CO2 emisija:

    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 8,5 iki 7,9

    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 199 iki 185

    Daugiau informacijos apie naujų keleivinių automobilių oficialias degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galima rasti naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos nuostatuose, kuriuos galima nemokamai gauti bet kuriame salone arba adresu: Deutche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietija.