STULBINANTIS VAŽIAVIMO POJŪTIS.

BMW M4 Kabrioleto važiavimo dinamika.

STULBINANTIS VAŽIAVIMO POJŪTIS.

BMW M4 Kabrioleto važiavimo dinamika.

Kai BMW M4 Kabrioletas greitinamas iki maksimumo, įspūdingą galią galima pajusti visais savo turimais pojūčiais. Galią galėsite tiksliai reguliuoti net ir esant dideliam apsukų diapazonui. Dėl daugybės automobilių sportui būdingų technologijų, kaip antai, aktyvaus M diferencialo arba M Servotronic, BMW M4 Kabrioletas reaguoja į kiekvieną situaciją būtent taip, kaip to ir galėtumėte tikėtis iš aukščiausio lygio atleto: tiksliai ir techniniu atžvilgiu tiesiog tobulai.

STULBINANTIS VAŽIAVIMO POJŪTIS.BMW M4 Kabrioleto važiavimo dinamika.

Kai BMW M4 Kabrioletas greitinamas iki maksimumo, įspūdingą galią galima pajusti visais savo turimais pojūčiais. Galią galėsite tiksliai reguliuoti net ir esant dideliam apsukų diapazonui. Dėl daugybės automobilių sportui būdingų technologijų, kaip antai, aktyvaus M diferencialo arba M Servotronic, BMW M4 Kabrioletas reaguoja į kiekvieną situaciją būtent taip, kaip to ir galėtumėte tikėtis iš aukščiausio lygio atleto: tiksliai ir techniniu atžvilgiu tiesiog tobulai.

COMPETITION PAKETAS.

Įkvėptas automobilių sporto COMPETITION įrangos paketas užtikrins dar tikslesnį ir sportiškesnį Jūsų BMW M4 valdymą. Paketą sudaro unikali apdaila ir specialiai šiam modeliui pritaikytos M padalino technologijos. Daugiau galios išvystantis variklis, modifikuotas Adaptive M pakaba, specialiai pritaitkyta dianminė stabilumo kontrolė, aktyvus M diferencialas ir 20" lengvojo lygidinio ratlankiai. Technologiniai patobulinimai apima visą pakabos konstrukciją ir leidžia pasirinkti vieną iš trijų važiavime režimų: Comfort, Sport ir Sport+. Sportišką automobilio charakterį išryškina M TwinPower Turbo 6 cilindrų variklis, kurio galia padidinta ir sieka 331 kW/450 AG.

AKTYVUSIS M DIFERENCIALAS.

Aktyvusis M diferencialas tiksliai paskirsto sukimo momentą galiniams automobilio ratams, kad optimizuotų sukibimą su kelio danga ir važiavimo stabilumą dinamiškai kai važiuojama iš vienos kelio juostos į kitą arba greitinama išvažiuojant iš posūkių, kai važiuojama dideliu greičiu, nelygiu, apsnigtu arba ledu padengtu keliu. Be to, dėl aktyviojo M diferencialo užtikrinamas tikslus automobilio valdymas šoninės akceleracijos atvejais. Dėl nuolatinio ir sklandaus diferencialo užrakto reguliavimo suderinamas automobilio važiavimas ir pagerinama jo kontrolė ekstremaliose situacijose.
Sukibimą su kelio danga galima optimizuoti per elektroniškai valdomą įrenginį, sumažinantį skirtumą tarp galinių ratų apsukų. Specialiai motorinių automobilių sportui sukurta sistema prijungiama prie dinaminės stabilumo kontrolės (DSC) per elektroninį kontrolės įrenginį. Šis įrenginys aktyviai atlieka nuo 0 iki 100 procentų lygio rakinimo veiksmą, taigi neutralizuojami net ir menkiausi galinių ratų sukimo momento skirtumai – per didelio pasukamumo problema pašalinta. Aktyvusis M diferencialas užtikrina optimalų sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir tobulą valdymą. Visa variklio galia paverčiama į akceleraciją.

VISUOMET GALIOS CENTRE.

BMW M3 Kabrioleto dizaino ir dinamikos apžvalga filme.

VISUOMET GALIOS CENTRE.

BMW M3 Kabrioleto dizaino ir dinamikos apžvalga filme.

PALEIDIMO KONTROLĖ.

M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic – tai novatoriška 7 pavarų dvigubos sankabos transmisija, specialiai sukurta BMW M dideles apsukas išvystančiam varikliui. Sistema pagerina traukos jėgos optimizuotą automatinį pavarų perjungimą, paleidimo kontrolę, važiavimo mažu greičiu asistentą ir automatinę Start Stop funkciją. Taigi, pavaras perjungsite ypač greitai ir neprarasite galios. Dvi mažesnės transmisijos su atskiromis sankabomis nuolatos perduoda variklio galią galiniams ratams.
Sistemą galima kontroliuoti automatiškai arba rankiniu būdu naudojant ant vairo esančias pavarų perjungimo svirteles arba pavarų svirtį. Lygiai kaip ir su paleidimo kontrole, užtikrinančia maksimalią akceleraciją, vos pajudėjus iš vietos galima pajusti išskirtinai dinamišką važiavimo patirtį: Perjungti pavaras važiuojant dideliu greičiu galima be sankabos, taigi nebus jokių galios pertrūkių. Drivelogic galima valdyti automatiniu (D režimas) arba mechaniniu būdu (S režimas). Kiekvienu atveju galimos trys pavarų perjungimo galimybės – pradedant ekstremaliai sportišku ir baigiant komfortišku bei tausiu režimu.

BMW EFFICIENT LIGHTWEIGHT.

Didžiausias BMW EfficientLightweight dėmesys - M automobiliams. Mažas svoris – geriausios važiavimo dinamikos ir pavyzdinio tausumo pagrindas. BMW M ne tik visuomet taikė šią įžvalgą automobilių konstrukcijai, bet ir nuolatos ją tobulino. Mūsų inžinieriai nuolatos klausė savęs: kokiais atvejais sumažinti automobilio svorį prasminga? Taigi, galiausiai buvo sukurtas BMW EfficientLightweight.
Šiam tikslui pasiekti konkrečiose automobilio dalyse naudojamos ypač lengvos medžiagos, kaip antai, anglies pluoštu armuotas plastikas, magnis arba aliuminis. Pavyzdžiui, dėl vos vieno anglies pluoštu armuoto plastiko veleno sumažinama sukimosi masė, o tiksli statramsčio atrama užtikrina daug didesnį tvirtumą nei aliuminis – be to, ši medžiaga lengvesnė. Automobilio gaubto dalyse, kaip antai priekinėse šoninėse sienelėse, skersiniuose ir vairo rėme naudojamos lengvasvorės medžiagos, taigi bendrasis automobilio svoris dar labiau sumažinamas.
Dėl visų šių priežasčių sumažinama automobilio masė ir svorio centras, bet išlaikomi aukščiausi saugumo standartai. Taigi, užtikrinamas dar didesnis manevringumas bei dinamika važiuojant posūkiuose, pagerinama akceleracija ir stabdymas.

PRISITAIKANTI M PAKABA.

Prisitaikančiosios M pakabos elektroniškai kontroliuojami amortizatoriai nuolatos prisitaiko prie kelio sąlygų ir važiavimo stiliaus milisekundžių tikslumu, taigi visuomet bus garantuojamas optimalus sukibimas su kelio danga bet kokioje situacijoje ir dar manevringesnis automobilio valdymas. Per Comfort, Sport ir Sport+ režimus galima keisti pakabos nustatymus: nuo komfortiško iki sportiško ir dinamiško.
Comfort režimas užtikrina komfortišką automobilio valdymą bet kokioje situacijoje ir padidina saugumą, kai staigiai manevruojama. Kai pasirenkamas sportinis režimas, išlaikomas išskirtinis komfortas, slopinamos vibracijos, o sukibimas su kelio danga tampa labiau tiesioginis – idealus sprendimas užmiesčio keliams ir nelygioms lenktynių trasoms. Sport+ režimas užtikrina minimalius trikdžius važiuojant lygiu keliu ir maksimalią važiavimo dinamiką lenktynių trasose.

STABDŽIAI.

Vienas lemiamų išskirtinai dinamiškos BMW M4 Kabrioleto važiavimo patirties veiksnių – stabdžių sistemos. Dėl neprilygstamo jų tikslumo, M keraminių stabdžių sistemos ir M sudėtinių stabdžių užtikrinama nepažabojama dinamika ir našumas.

  • M anglies keraminių stabdžių sistema.

    M anglies pluošto keraminių stabdžių sistema – tai sėkmingas ir sklandus technologijų perkėlimas iš automobilių sporto. Kadangi sudėtiniuose keraminiuose stabdžiuose naudojamas novatoriškas anglies pluošto junginys, stabdymo galia tampa labiau tiesioginė, o stabdymas stabilesnis. Be to, šie stabdžiai nerūdija, yra atsparesni šilumai, daug mažiau dyla dėl trinties ir yra lengvesni. Dėl sistemingo lengvasvorės konstrukcijos pritaikymo sumažinamas sukimo ir lingių nelaikomos masės sunkis, pagerinama akceleracija, atsakas ir valdymas, važiavimo dinamika, sukibimas su kelio danga, pakabos komfortas ir suvartojama mažiau degalų.
    Dėl didesnių matmenų stabdžių (400 mm priekyje, 380 mm gale), didesnio skaičiaus stūmoklių, M anglies junginiais papildytos keraminių stabdžių sistemos šilumos pasipriešinimo ir nepertraukiamo veikimo BMW puikiai tiks bet kokiai lenktynių trasai. Perforuoti ventiliuojami stabdžių diskų žiedai garantuoja optimalų atsaką šlapiose kelio sąlygose ir idealų šilumos išsklaidymą. 6 stūmoklių stabdžiai su fiksuotais suportais priekyje ir 4 stūmoklių stabdžiai su fiksuotais suportais gale dėl aukso spalvos tviskančių suportų ir išraiškingo M logotipo atrodo išties išskirtinai.

  • M sudėtiniai stabdžiai

    M sudėtiniams stabdžiams privalumų suteikia iš automobilių sporto perimtos technologijos, taigi jie gali išlaikyti nuolatinį efektyvumą ir būti stabilesni net intensyviai naudojant. Kadangi šių stabdžių sudėtyje naudojama daugybė itin elastingų medžiagų, lemiančių puikų šiluminį stabilumą, tvarumą ir tikslią kontrolę. Be to, sumažinamas stabdžių svoris, taigi pagerinamas automobilio manevringumas, dinamika ir akceleracija.
    Perforuoti ventiliuojami stabdžių diskų žiedai (380 mm priekyje, 370 mm gale), stabdžių suportai su keturiais stūmokliais priekyje ir du gale garantuoja optimalų atsaką važiuojant šlapia kelio danga ir karščio išsklaidymą. Mėlyni metaliko spalvos stabdžių suportai su charakteringu M logotipu išryškina sportinę stabdžių diskų išvaizdą ir išskirtinį autentišką M dizainą.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic pritaiko vairo galią prie jūsų važiavimo greičio ir perduoda tikslų ir tiesioginį vairo atsaką, kai važiuojate dideliu greičiu. Servotronic taip pat užtikrina aukščiausio lygio komfortą, nes reikia mažiau pastangų vairui pasukti, maksimaliai padidina manevringumą statant automobilį į stovėjimo vietą, važiuojant siaurais ar vingiuotais keliais.

7 PAVARŲ M DVIGUBOS SANKABOS TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic – tai novatoriška 7 pavarų dvigubos sankabos transmisija, specialiai sukurta BMW M dideles apsukas išvystančiam varikliui. Sistema pagerina traukos jėgos optimizuotą automatinį pavarų perjungimą, paleidimo kontrolę, važiavimo mažu greičiu asistentą ir automatinę Start Stop funkciją. Taigi, pavaras perjungsite ypač greitai ir neprarasite galios. Dvi mažesnės transmisijos su atskiromis sankabomis nuolatos perduoda variklio galią galiniams ratams.
Sistemą galima kontroliuoti automatiškai arba rankiniu būdu naudojant ant vairo esančias pavarų perjungimo svirteles arba pavarų svirtį. Lygiai kaip ir su paleidimo kontrole, užtikrinančia maksimalią akceleraciją vos pajudėjus iš vietos, galima pajusti išskirtinai dinamišką važiavimo patirtį: Perjungti pavaras važiuojant dideliu greičiu galima be sankabos, taigi nebus jokių galios pertrūkių. Drivelogic galima valdyti automatiniu (D režimas) arba mechaniniu būdu (S režimas). Kiekvienu atveju galimos trys pavarų perjungimo galimybės – pradedant ekstremaliai sportišku ir baigiant komfortišku bei tausiu režimu.