KELYJE PASIKLIAUKITE PATIKIMAIS PAGALBININKAIS.

BMW M4 Coupé modelyje montuojamos BMW ConnectedDrive vairuotojo pagalbos sistemos.

Daugybė novatoriškų technologijų pagelbės skirtingose situacijose ir užtikrins aukščiausio lygio komfortą bei saugumą. Taigi, visą savo dėmesį galėsite sutelkti į svarbiausius dalykus gyvenime – jokių rūpesčių nekeliantį važiavimo malonumą.

BMW PROJEKCINIS EKRANAS SU M STILIAUS KRANU.

Spalvotame BMW projekciniame ekrane su M stiliaus ekranu (tik su navigacijos sistema) pateikiama visa vairuotojui reikalinga informacija tiesiai jo matymo lauke. Vos spustelėjęs mygtuką vairuotojas gali aktyvuoti sportiškesnį M stiliaus ekraną. Kartu su skaitmeniniu spidometru ekrane taip pat rodoma pasirinktoji pavara ir spalvotas apsukų simbolis su pavarų perjungimo lemputėmis. Ekrane taip pat bus pateikiamos navigacijos instrukcijos, greičio ribojimo informacija su draudimo lenkti indikatoriumi ir informacijos bei pramogų patarimai. Kadangi vaizdas rodomas akių lygyje, vairuotojas gali visuomet išlaikyti savo dėmesį sutelkęs tik į kelią priešais. Rezultatas – saugesnis važiavimas ir unikali važiavimo patirtis.

VAŽIAVIMO ASISTENTAS.

Važiavimo asistento funkcija sujungia kamerų veikimu paremtą įspėjimą apie išvažiavimą iš eismo juostos ir perspėjimą apie kliūtį ir pėsčiuosius (su miesto stabdžių aktyvavimu).
Sistema atpažįsta eismo juostas ir įspėja apie netyčinį persirikiavimą. Jei važiuojate 70 km/h arba didesniu greičiu, vairas ima vibruoti, o prietaisų skydelyje rodomas įspėjimo ženklas. Įspėjimas neaktyvuojamas, jei eismo juosta kertama tikslingai, t. y., įjungiamas posūkio signalas.
Įspėjimas apie priartėjimą prie kliūties (su miesto stabdžių aktyvavimo funkcija) atpažįsta transporto priemones, o įspėjimas apie pėsčiuosius (su miesto stabdžių aktyvavimo funkcija) – žmones kelyje. Jei priekyje važiuojantis automobilis ima staigiai stabdyti, BMW reaguoja nedelsiant ir aktyvuoja įspėjimą apie priartėjimą prie kito objekto. Sistema veikia etapais. Pirmiausia parodomas įspėjimo simbolis, tuomet jis ima mirksėti ir sklisti garsinis signalas, o galiausiai aktyvuojami stabdžiai (kai važiuojama ne didesniu nei 60 km/h greičiu). Įspėjimas apie pėsčiuosius veikia kai važiuojate nuo 10 iki 60 km/h greičiu. Esant rimtam susidūrimo pavojui, įspėjimas apie pėsčiuosius iššaukia vienos pakopos perspėjimą. Jei sistema įspėja apie galimą susidūrimą, stabdžių nustatymai pakeičiami taip, kad jų atsakas būtų greitesnis. Be to, prireikus sistema pradeda stabdyti automobilį automatiškai. Šią funkciją gali riboti tamsa ir rūkas.

GREIČIO RIBOJIMO INFORMACIJA.

Svarbiausia – saugumas. Greičio ribojimo informacija, įskaitant draudimą lenkti, rodo greičio ir lenkimo apribojimus bei informaciją apie zonas, kuriose draudžiama lenkti, automobilio prietaisų skydelyje integruotame ekrane. Visa ši informacija rodoma informaciniame ekrane prietaisų skydelyje ir projekciniame ekrane. Speciali vaizdo kamera fiksuoja konkrečius kelio ženklus. Šią informaciją, kartu su navigacijos sistemos duomenimis, apdoroja valdymo įrenginys. Į šias funkcijas taip pat įeina lietaus jutiklis, taigi bus fiksuojami ir kintantys greičio apribojimai, priklausantys nuo oro sąlygų ar paros laiko. Taigi, visuomet būsite puikiai informuotas apie kelią priešais. Tam reikalinga navigacijos sistema Business arba Professional.

iDrive jutiklinis valdiklis.

Su jutikliniu iDrive valdikliu (navigacijos sistemos Professional dalis) iDrive sistemą galėsite patogiai valdyti tiesiog viena ranka. Dėl į valdiklį integruoto jutiklinio kilimėlio į navigacijos sistemą galėsite nesunkiai įvesti kelionės tikslą tiesiog ranka. Jis taip pat užtikrins prieigą prie daugybės skirtingų funkcijų, nustatymų bei tiks slinkti per sąrašus. Dėl jutiklinio valdymo funkcijas kontroliuosite ypač paprastai ir intuityviai. Vairuotojui daugiau nebereikės patraukti dėmesio nuo eismo nė sekundei, taigi vairavimas bus žymiai paprastesnis. Visas per valdiklį kontroliuojamas funkcijas galėsite aiškiai matyti tiesiog valdymo ekrane.

BMW SELECTIVE BEAM.

Su BMW Selective Beam naktiniu matymu važiavimas bus dar saugesnis ir patogesnis. Ne tik puikiai matysite, bet ir neakinsite kitų vairuotojų. Sistema fiksuoja kitus eismo dalyvius ir pašalina juos iš tolimųjų šviesų žibintų apšvietimo zonos. Spindulio ilgis siekia 400 m, taigi pavojus bus aptiktas iš anksto, o kryptinis važiavimas tikslesnis.

AUTOMOBILIO STATYMO ASISTENTAS.

Su automobilio parkavimo asistentu žymiai lengviau parkuotis lygiagrečiai kelio. Kai sistema aktyvuojama ir automobilis važiuoja ne didesniu nei 35 km/h greičiu, asistentas išmatuoja visas pravažiuojamas stovėjimo vietas 1,5 m atstumu.
Kai aptinkama pakankamo dydžio erdvė automobiliui, vairuotojui tereikia įjungti posūkio signalą, valdyti akceleratoriaus, stabdžių pedalus ir perjungti pavaras – BMW vairuos parkavimo asistentas. Ši sistema taip pat skleidžia garsinius signalus ir pateikia instrukcijas automobilio valdymo ekrane. Taigi, vairuotojui belieka atsipalaiduoti ir mėgautis saugiu parkavimu.

KAMEROS SISTEMOS.

Automobilio statymo atstumo kontrolė, erdvinis vaizdas, galinio vaizdo kamera: Aiškiai matykite vaizdą aplink savo automobilį, kai manevruojate į stovėjimo vietas aikštelėje ar išvažiavimuose.
Su priekinėje ir galinėje BMW dalyje integruota automobilio statymo atstumo kontrole (angl. Park Distance Control, PDC) ir jos skleidžiamais vaizdiniais ir garsiniais signalais nesunkiai pastatysite savo BMW į bet kokią stovėjimo vietą.
Dėl erdvinio vaizdo funkcijos matysite savo automobilį valdymo ekrane ir iš paukščio skrydžio. Papildoma vaizdo iš šono sistema užtikrins dar geresnį matomumą sudėtinguose išvažiavimuose. Galinio vaizdo kamera pagelbės net ir tuomet, kai važiuosite atbuline eiga į stovėjimo vietą ne didesniu nei 20 km/h greičiu.

AKTYVI APSAUGA.

Aktyvioji apsauga – tai keleivių apsaugos sistema iš BMW ConnectedDrive.
Vos tik priekiniai saugos diržai užfiksuojami, jie automatiškai įtempiami, kai automobilis pajuda iš vietos. Jei kelyje susidaro pavojinga situacija, priekiniai saugos diržai prireikus vėl įtempiami, šoniniai langai užveriami, o nuleidžiamas stogas (jei toks yra) pakeliamas. Kritine situacija laikomas atvejis, kai vairuotojas ima staigiai stabdyti, nustatomas per didelis arba per mažas pasukamumas.
Kai automobilyje integruotas įspėjimas apie artėjimą prie kliūties arba įspėjimas apie kliūtį su stabdžių aktyvavimo funkcija, vairuotojui iš anksto pranešama dėl galimo susidūrimo su judančiomis arba priešais esančiomis transporto priemonėmis (sistemos ribose).
Konkrečių situacijų atveju sistema gali visiškai sustabdyti automobilį be vairuotojo įsikišimo. Taigi, neabejotinai sumažinama susidūrimo su priekyje važiuojančiomis transporto priemonėmis tikimybė ir galima to padaryta žala.
Be to, atidumo asistentas fiksuoja vairuotojo elgesį ir stebi jo nuovargio požymius. Sistema analizuoja vairo sistemos atsaką ir reaguoja į neįprastą elgesį už vairo – valdymo ekrane pateikiamas patarimas vairuotojui pailsėti.