SUKURTAS STEBINTI.

BMW M4 Coupé modelyje montuojami M TwinPower Turbo varikliai.

BMW M4 Coupé pagrindas – naujai perkurtas M TwinPower Turbo tiesioginio įpurškimo 6 cilindrų benzininis variklis. Didžiulė galia ir neprilygstamas garsas. Dėl optimaliai suderintų automobilių sporto technologijų sąveikos BMW išvystoma iki 317 kW (431 AG) tiesioginė galia.

BMW M TWINPOWER TURBO VIENOS EILĖS 6 CILINDRŲ BENZININIS VARIKLIS.

M TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų 3,0 l darbinio tūrio variklyje sujungiama geriausia iš abiejų pasaulių: didelės apsukos, iki 7300 aps., įspūdinga galia ir maksimalus 550 Nm sukimo momentas. 317 kW (431 AG) variklis pasiekia nuo 0 iki 100 km/h greitį vos per 4,3 sekundės (su M DTC ir Drivelogic 4,1 sekundės). Dėl Bi-Turbo tiesioginio degalų įpurškimo ir tipiško M suderinimo užtikrinama, kad variklis tiesiogiai reaguos net ir į menkiausią akceleratoriaus spustelėjimą ir garantuos puikų sukimo momentą. Automobilių sportui tinkanti aušinimo sistemos koncepcija, papildomas karterio dangtis, alyvos išleidimo siurblys ir M variklis padės nugalėti bet kokius iššūkius. Daugybė inovacijų, kaip antai, plokščios konstrukcijos arba lengvesnis kaltinis velenas tęsia pažangią lengvasvorę koncepciją, pagerina dinamiką ir akceleraciją, lemia mažesnes degalų sąnaudas ir garantuoja optimalų, beveik 50:50 svorio paskirstymą. Apdovanojimas: precedento neturintis manevringas važiavimas, įspūdingai pabrėžiantis neprilygstamą M variklio skleidžiamą garsą.

  • M TwinPower Turbo
    Cilindrai / vožtuvai
    6/4
    Tūris cm3
    2.979
    Taktas / skersmuo (mm)
    89,6/84,0
    Maksimali išeiga kW (AG) esant 1/min
    317 (431)/5500-7300
    Maksimali išeiga Nm esant 1/min
    550/1850–5500
    Suspaudimo laipsnis: 1
    10,2