KAD KIEKVIENAS POSŪKIS TAPTŲ TIESIĄJA

BMW M4 Coupé važiavimo dinamika.

KAD KIEKVIENAS POSŪKIS TAPTŲ TIESIĄJA

BMW M4 Coupé važiavimo dinamika.

431 AG jūsų paslaugoms. Vos tik M TwinPower Turbo 6 cilindrų benzininis variklis pasiekia savo galios viršūnę, BMW M4 Coupé galimybes pastebėsite iškart. Galią galėsite tiksliai reguliuoti net ir esant dideliam apsukų diapazonui. Pritaikytos automobilių sporto technologijos, kaip antai, aktyvusis M diferencialas perduoda M galią gatvėms ir užtikrina maksimalų saugumą bei kontrolę bet kokiose važiavimo situacijose.

KAD KIEKVIENAS POSŪKIS TAPTŲ TIESIĄJABMW M4 Coupé važiavimo dinamika.

431 AG jūsų paslaugoms. Vos tik M TwinPower Turbo 6 cilindrų benzininis variklis pasiekia savo galios viršūnę, BMW M4 Coupé galimybes pastebėsite iškart. Galią galėsite tiksliai reguliuoti net ir esant dideliam apsukų diapazonui. Pritaikytos automobilių sporto technologijos, kaip antai, aktyvusis M diferencialas perduoda M galią gatvėms ir užtikrina maksimalų saugumą bei kontrolę bet kokiose važiavimo situacijose.

COMPETITION PACKAGE.

Pure motorsport sensation: With the Competition package, you transfer even more dynamics and agility to the street – thanks to enhanced engine output, specially attuned Adaptive M suspension, newly adapted Dynamic Stability Control (DSC), the Active M Differential and 20'' M light alloy wheels with mixed tyres. The modifications to the suspension include new springs, dampers and stabilisers as well as adapted Comfort, Sport and Sport+ driving modes.

The power of the M TwinPower Turbo 6-cylinder petrol engine is boosted to 331 kW/450 hp. The M sports exhaust generates an extremely powerful and distinctive engine sound - with goosebumps guaranteed. The M lightweight sport seats are fitted with a width-adjustable backrest with vertical perforations. The front seatbelts have subtle M stripes. For the exterior, just one of the many impressive features are the exclusive forged and gloss-lathed 20'' M light alloy wheels Star-spoke 666 M with mixed tyres. These wheels have also been optimised with regard to rigidity. The sporty character is further emphasised by the BMW Individual high-gloss Shadow Line with extended contents, which extends from the front ornamental grille across the gill elements to the model designation in high-gloss Black, culminating powerfully in the Black Chrome tailpipes.

AKTYVUSIS M DIFERENCIALAS.

Dėl aktyviojo M diferencialo optimizuojama trauka ir važiavimo stabilumas važiuojant iš vienos kelio juostos į kitą, greitinant posūkiuose, važiuojant vingiuotu keliu dideliu greičiu ar nelygiu kelio paviršiumi. Sukibimą su kelio danga galima optimizuoti per elektroniškai valdomą įrenginį, sumažinantį skirtumą tarp galinių ratų apsukų.

TECHNOLOGIJŲ VEDINAS. ADRENALINO KUPINAS.

BMW M4 Coupé dizaino ir dinamikos apžvalga.

PALEIDIMO KONTROLĖ.

Su paleidimo kontrole veikimo temperatūrą pasiekęs variklis išvysto maksimalią akceleraciją vos pajudėjęs iš vietos. Išjunkite dinaminę stabilumo kontrolę, pasirinkite sekvencinį režimą naudodami važiavimo programą Nr. 3, tvirtai laikykite nuspaudę stabdžių pedalą ir spauskite akceleratoriaus pedalą iki dugno. Po to, kai ekrane įsižiebs vėliavėlės simbolis, nuspaudus akceleratoriaus pedalą iki dugno bus nustatomas idealus važiavimo greitis. Stabdžius atleiskite, o automobilis greitės iki kol akceleratoriaus pedalą atleisite. M dvigubos sankabos transmisija nuolatos nustato pavarų perjungimo taškus, kad perjungiant pavaras visuomet būtų pasirenkama tik optimaliausia pavara. Ši BMW savybė skirta patenkinti vairuotojų dinamikos ir sportinio važiavimo ambicijas.

PAŽANGI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

Didžiausias BMW EfficientLightweight prioritetas – M modeliai. Mažas svoris – geriausios važiavimo dinamikos ir pavyzdinio tausumo pagrindas. BMW M nuosekliai taikė šią įžvalgą automobilių konstrukcijai ir nuolatos ją tobulina. Mūsų inžinieriai nuolat klausė savęs: kada ir kam tikslinga mažinti automobilio svorį? Atsakymas: buvo sukurtas BMW EfficientLightweight.
Šiam tikslui pasiekti konkrečiose automobilio dalyse naudojamos ypač lengvos medžiagos, kaip antai, magnis, aliuminis ir anglies pluoštu armuotas plastikas. Pavyzdžiui, dėl vieno anglies pluoštu armuoto plastiko veleno sumažinama sukimosi masė, o dėl statramsčio atramos užtikrinamas daug didesnis šios detalės tvirtumas (lyginant su aliuminiu) ir mažesnis jos svoris. Kadangi variklio gaubto šoninės dalys, skersiniai ir vairo rėmas pagaminti iš lengvų medžiagų, bendrasis automobilio svoris dar labiau sumažinamas.
Taigi, automobilis yra lengvesnis, o jo masės centras mažesnis. Be to, išlaikomi aukščiausi saugumo standartai, pasiekiamas didesnis manevringumas bei dinamika posūkiuose, pagerinama akceleracija ir stabdymas.

PRISITAIKANTI M PAKABA.

PRISITAIKANTI M PAKABA.

Nuolatinis reguliavimas pagal kelio sąlygas ir važiavimo režimą.

Prisitaikančiosios M pakabos elektroniškai kontroliuojami amortizatoriai nuolatos prisitaiko prie kelio sąlygų ir važiavimo stiliaus milisekundžių tikslumu, taigi visuomet bus garantuojamas optimalus sukibimas su kelio danga bet kokioje situacijoje ir dar manevringesnis automobilio valdymas. Per Comfort, Sport ir Sport+ režimus galima keisti pakabos nustatymus: nuo komfortiško iki sportiško ir dinamiško.

Comfort, Sport and Sport+ režimai.

Comfort režimas užtikrina komfortišką automobilio valdymą bet kokioje situacijoje ir padidina saugumą, kai staigiai manevruojama. Kai pasirenkamas sportinis režimas, išlaikomas išskirtinis komfortas, slopinamos vibracijos, o sukibimas su kelio danga tampa labiau tiesioginis – idealus sprendimas užmiesčio keliams ir nelygioms lenktynių trasoms. Sport+ režimas užtikrina minimalius trikdžius važiuojant lygiu keliu ir maksimalią važiavimo dinamiką lenktynių trasose.

STABDŽIAI.

Vienas lemiamų išskirtinai dinamiškos BMW M4 Coupé važiavimo patirties veiksnių – stabdžių sistemos. Dėl neprilygstamo jų tikslumo, M keraminių stabdžių sistemos ir M sudėtinių stabdžių užtikrinama nepažabojama dinamika ir našumas.

  • M anglies keraminių stabdžių sistema

    M anglies keraminių stabdžių sistema – tai sklandus technologijų perkėlimas iš automobilių sporto srities. Kadangi sudėtiniuose keraminiuose stabdžiuose naudojamas novatoriškas anglies pluošto junginys, stabdymo galia tampa labiau tiesioginė, o stabdymas stabilesnis. Be to, šie stabdžiai nerūdija, yra atsparesni šilumai, daug mažiau dyla dėl trinties ir yra lengvesni. Dėl sistemingo lengvasvorės konstrukcijos pritaikymo sumažinamas sukimo ir lingių nelaikomos masės sunkis, pagerinama akceleracija, atsakas ir valdymas, važiavimo dinamika, sukibimas su kelio danga, pakabos komfortas ir suvartojama mažiau degalų.
    Dėl didesnių matmenų stabdžių (400 mm priekyje, 380 mm gale), didesnio skaičiaus stūmoklių, M anglies junginiais papildytos keraminių stabdžių sistemos šilumos pasipriešinimo ir nepertraukiamo veikimo BMW puikiai tiks bet kokiai lenktynių trasai. Perforuoti ventiliuojami stabdžių diskų žiedai garantuoja optimalų atsaką šlapiose kelio sąlygose ir idealų šilumos išsklaidymą. 6 stūmoklių stabdžiai su fiksuotais suportais priekyje ir 4 stūmoklių stabdžiai su fiksuotais suportais gale dėl aukso spalvos tviskančių suportų ir išraiškingo M logotipo atrodo išties išskirtinai.

  • M sudėtiniai stabdžiai

    M sudėtiniams stabdžiams privalumų suteikia iš automobilių sporto perduotos technologijos, taigi jie gali išlaikyti nuolatinį efektyvumą ir būti stabilesni net intensyviai naudojant. Kadangi šių stabdžių sudėtyje naudojama daugybė itin elastingų medžiagų, lemiančių puikų šiluminį stabilumą, tvarumą ir tikslią kontrolę. Be to, sumažinamas stabdžių svoris, taigi pagerinamas automobilio manevringumas, dinamika ir akceleracija.
    Perforuoti ventiliuojami stabdžių diskų žiedai (380 mm priekyje, 370 mm gale), stabdžių suportai su keturiais stūmokliais priekyje ir du gale garantuoja optimalų atsaką važiuojant šlapia kelio danga ir šilumos išsklaidymą. Mėlyni metalo atspalvio stabdžių suportai su charakteringu M logotipu išryškina sportinę stabdžių diskų išvaizdą ir išskirtinį autentišką M dizainą.

M SERVOTRONIC.

M Servotronic pritaiko vairo galią prie jūsų važiavimo greičio ir perduoda tikslų ir tiesioginį vairo atsaką, kai važiuojate dideliu greičiu. Servotronic taip pat užtikrina aukščiausio lygio komfortą, nes reikia mažiau fizinių pastangų vairui pasukti, maksimaliai padidina manevringumą statant automobilį į stovėjimo vietą, važiuojant siaurais ar vingiuotais keliais.

7 PAVARŲ M DVIGUBOS SANKABOS TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

7 PAVARŲ M DVIGUBOS SANKABOS TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

Greitai perjungiamos pavaros be traukimo jėgos pertrūkių.

M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic – tai novatoriška 7 pavarų dvigubos sankabos transmisija, specialiai sukurta BMW M dideles apsukas išvystančiam varikliui. Sistema pagerina traukos jėgos optimizuotą automatinį pavarų perjungimą, paleidimo kontrolę, važiavimo mažu greičiu asistentą ir automatinę Start Stop funkciją. Taigi, pavaras perjungsite ypač greitai ir be jokių traukimo jėgos trikdžių. Dvi mažesnės transmisijos su atskiromis sankabomis nuolatos perduoda variklio galią galiniams ratams.
Sistemą galima kontroliuoti automatiškai arba rankiniu būdu naudojant ant vairo esančias pavarų perjungimo svirteles arba pavarų svirtį. Lygiai kaip ir su paleidimo kontrole, užtikrinančia maksimalią akceleraciją vos pajudėjus iš vietos, galima pajusti išskirtinai dinamišką važiavimo patirtį: Perjungti pavaras važiuojant dideliu greičiu galima be sankabos, taigi nebus jokių galios pertrūkių. Drivelogic galima valdymo automatiniu (D režimas) arba mechaniniu būdu (S režimas). Kiekvienu atveju galimos trys pavarų perjungimo galimybės – pradedant ekstremaliai sportišku ir baigiant komfortišku bei tausiu režimu.