PASIIMA VISKĄ. NIEKO NEŠVAISTO VELTUI.

BMW M5 Sedano tausumas.

Įspūdinga jūsų laukianti galia – BMW M5 Sedane montuojamas M TwinPower Turbo V8 benzininis variklis tarytum išnaudoja kiekvieną jo sukuriamą apsuką. Tokios galios esmė – tikslumas ir tausumas. Dėl novatoriškų technologijų šis BMW suvartoja išties mažai degalų.

M TWINPOWER TURBO V8 BENZININIS VARIKLIS.

Skaičiai kalba patys už save: su 560 AG (412 kW) galia ir iki 680 Nm sukimo momentu BMW M5 Sedanas nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekia vos per 4,3 sekundės. Be to, su paketu Competition įmanoma išvystyti net 575 AG (423 kW) galią, o nuo 0 iki 100 km/h greitį pasiekti per 4,2 sekundės.
Didelį sukimo momentą išvystantis BMW M TwinPower Turbo V8 benzininis variklis pasižymi išskirtine galia ir akceleracija. Šis galingas variklis išvysto įspūdingą sukimo momentą pasitelkiant M tipiškos tiesinės galios kreivę ir įstabią dviejų turbokompresorių sukuriamą galią. Dvi atskiros ir didelės grandinės aušina variklį, tiekia orą ir palaiko variklio elektronikos veikimą, o patentuota M TwinScroll koncepcija garantuoja išties neįtikėtiną atsaką. Didelį sukimo momentą galima išvystyti esant plačiam apsukų diapazonui. Be to, didelė varomoji jėga užtikrinama nuo pat važiavimo iš inercijos iki didelių apsukų. Dėl įspūdingo atsako variklis visuomet tinkamai reaguoja į droselį.
Dėl daugybės išmaniųjų BMW Efficient Dynamics priemonių, kaip antai, Valvetronic, double-Vanos ir didelio tikslumo įpurškimo sistemos vidutinės variklio degalų sąnaudos siekia vo 9,9 litrų 100 kilometrų.

Stabdymo energijos regeneravimas.

Stabdymo energijos regeneravimas.

Su stabdymo energijos regeneravimo funkcija dalis energijos sulaikoma kai automobilis stabdomas. Vėliau ji paverčiama į elektrą ir saugoma akumuliatoriuje. Nėra jokios abejonės, kad dėl šios priežasties sutaupoma degalų.
Šiandieniniams automobiliams reikia daugybės elektros energijos komforto ir saugumo funkcijoms palaikyti. Tokią energiją dažniausiai pagamina generatorius, dar vadinamas alternatoriumi, kuriam galia teikiama iš variklio per diržinę pavarą. Pasitelkus išmanųjį kontrolės įrenginį tapo įmanoma generatorių išjungti. Anksčiau jis nuolatos veikė kartu su varikliu. Išsprendus šią problemą sutaupomi net trys procentai degalų. Su stabdymo energijos regeneravimo funkcija generatorius aktyvuojamas tik tuomet, kai vairuotojas nukelia pėdą nuo akceleratoriaus pedalo ar nuspaudžia stabdžius – kitaip tariant, kai energijos perteklius sukuriamas dėl automobilio judėjimo. Ši stabdymo energija paverčiama į elektrą ir yra saugoma akumuliatoriuje. Taigi, varikliui tenka mažesnė apkrova, o aplinką pašalinama mažiau CO2. Dėl sutaupytų degalų daugiau galios lieka akceleracijai.

AUTOMATINĖ START STOP FUNKCIJA.

Raudoni šviesoforo signalai, pervažos – visose važiavimo situacijose būna atvejų, kai variklis veikia tuščiąja eiga ir be reikalo eikvojami degalai. Tam kelia užkerta automatinė Start Stop funkcija.
Automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį, kai BMW M5 Sedanas nevažiuoja. Išmanioji elektronikos sistema patikrina akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir apskaičiuoja, ar kitoms sistemoms, kaip antai, oro kondicionavimo sistemai ar galinio lango šildymo sistema nereikia energijos. Nukėlus pėdą nuo stabdžio variklis iškart aktyvuojamas, taigi galite savo kelionę tęsti.