GERIAUSIAS LENKTYNIŲ LAIKAS. NET JEI NELENKTYNIAUJAMA.

BMW X5 M važiavimo dinamika ir tausumas.

GERIAUSIAS LENKTYNIŲ LAIKAS. NET JEI NELENKTYNIAUJAMA.

BMW X5 M važiavimo dinamika ir tausumas.

BMW X5 M pasižymi M xDrive būdinga itin tausia ir koncentruota galia. Išskirtinė trauka garantuota. Dėl standartinės mechaninės arba automatinės 8 pavarų transmisijos M Steptronic pavaros perjungiamos itin greitai. Su sudėtiniais M stabdžiais pasiekiamas išskirtinės, automobilių sportui būdingos lėtinimo galimybės. Be to, su BMW EfficientDynamics technologijomis užtikrinama įspūdinga galia ir neįtikėtinas tausumas.

GERIAUSIAS LENKTYNIŲ LAIKAS. NET JEI NELENKTYNIAUJAMA.BMW X5 M važiavimo dinamika ir tausumas.

BMW X5 M pasižymi M xDrive būdinga itin tausia ir koncentruota galia. Išskirtinė trauka garantuota. Dėl standartinės mechaninės arba automatinės 8 pavarų transmisijos M Steptronic pavaros perjungiamos itin greitai. Su sudėtiniais M stabdžiais pasiekiamas išskirtinės, automobilių sportui būdingos lėtinimo galimybės. Be to, su BMW EfficientDynamics technologijomis užtikrinama įspūdinga galia ir neįtikėtinas tausumas.

8 PAVARŲ M STEPTRONIC TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

8 PAVARŲ M STEPTRONIC TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

Optimalus jėgos perdavimas.

8 pavarų transmisija Steptronic su Drivelogic nustato naujus dinamikos ir pavarų perjungimo standartus. Neįprastai tikslūs pavarų intervalai ir įstabiai greitas pavarų perjungimas užtikrina optimalų jėgos perdavimą važiuojant dideliu greičiu, taigi garantuojama aukščiausio lygio galia ir tausumas. Kai važiuojate dideliu greičiu, dėl aštuntosios pavaros bus sumažinamas variklio greitis, degalų sąnaudos ir variklio skleidžiamas triukšmas. Naudodamas M pavarų svirtį arba prie vairo integruotas M pavarų perjungimo svirteles vairuotojas gali įjungti D arba S režimą. Kai pasirenkamas S režimas, M Steptronic transmisija automatiškai neperjungia pavarų, taigi variklis pasiekia maksimalius atitinkamus greičius.

Itin dinamiškas.

Be to, vairuotojas taip pat gali dinamiškai perjungti pavaras važiuodamas dideliu greičiu ir naudoti Drivelogic funkciją aktyvuoti vieną iš trijų pasirinkimų: komfortišką, tausų arba lenktynių trasai būdingą dinamišką važiavimą su trumpu pavarų perjungimu. Dėl sukimo momento sankabos užtikrinama tiesioginė sąsaja tarp variklio ir transmisijos, o prarandama išties mažai galios. M būdinga savybė: kai automobilis stovi vietoje, nėra jokio automatinio jėgos perdavimo tarp variklio ir transmisijos, taigi automobilis visiškai nejuda. Vis dėlto, kai manevruojate, pavyzdžiui, trumpai spustelėjus akceleratoriaus pedalą toks judėjimas aktyvuojamas.

xDrive su M būdingomis funkcijomis.

xDrive su M būdingomis funkcijomis.

Išmanioji BMW keturiais ratais varoma sistema.

Išmanioji BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema sklandžiai paskirsto galią ašims. Tam, kad būtų pasiekti ir netgi viršyti visi su sukimo momentu susiję lūkesčiai, kryptinis stabilumas ir važiavimo saugumas, elektroniškai valdoma sistema akimirksniu nustato reikiamą jėgos paskirstymą. Pašalinama per didelio ir per mažo pasukamumo rizika, taigi dar labiau pagerinamas automobilio kryptinis stabilumas ir valdymas.

Siauruose posūkiuose važiuokite itin dinamiškai.

BMW M automobiliuose xDrive sistema koncentruojama į galinę ašį, taigi dar labiau pagerinamos dinaminės važiavimo charakteristikos. Pirmenybė teikiama nukreipti galią galiniams ratams, o tik po to – priekiniams. Taigi, kai važiuojama posūkiuose ženkliai sumažinama per didelio pasukamumo rizika. Taigi, vairuotojas gali greitinti anksčiau, ryžtingiau ir mėgautis išskirtiniu automobilio važiavimo dinamikos potencialu. Jei pageidaujama, priekinei ašiai gali būti teikiama iki 50 proc. daugiau sukimo momento. Kai dinaminė stabilumo kontrolė išjungiama, įmanoma netgi važiuoti šonaslydžiu.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

M sudėtiniams stabdžiams privalumų suteikia iš automobilių sporto perduotos technologijos, taigi jie gali išlaikyti nuolatinį efektyvumą ir būti stabilesni net intensyviai naudojant. Kadangi šių stabdžių sudėtyje naudojama daugybė itin elastingų medžiagų, lemiančių puikų šiluminį stabilumą, tvarumą ir tikslų stabdymą. Be to, sumažinamas stabdžių svoris, taigi pagerinamas automobilio manevringumas, dinamika ir degalų sąnaudos.

Perforuoti ventiliuojami stabdžių diskų žiedai su šešių stūmoklių stabdžių slankmačiais automobilio priekyje užtikrina optimalų atsaką esant drėgnam orui ir pagerina šilumos išskyrimą. Mėlyni metalo atspalvio stabdžių suportai su charakteringu M logotipu išryškina sportinę stabdžių diskų išvaizdą ir išskirtinį autentišką M dizainą.

LENKTYNINIS-CHARAKTERIS.

Dėl neprilygstamos dinamikos, įspūdingo manevringumo ir tikslaus valdymo BMW X5 M nustato standartus tokių automobilių segmente. Su paleidimo kontrole visuomet puikus startas. O su dinamiška važiuokle, dinamine galios kontrole ir dinamine amortizatorių kontrole galite nustatyti konkrečias važiavimo sąlygas atitinkančius automobilio nustatymus.

  • Paleidimo kontrolė

    Dėl paleidimo kontrolės variklis pasiekia maksimalią akceleraciją, kai automobilis pajuda iš vietos. Vairuotojas išjungia dinaminę stabilumo kontrolę nuspausdamas DSC mygtuką, o tuomet aktyvuoja paleidimo kontrolę. Vėliau vairuotojas pasirenka sekvencinį režimą su 3 važiavimo programa, sustabdo automobilį nuspausdamas stabdžių pedalą ir iki dugno nuspaudžia akceleratorių. Po to, kai ekrane įsižiebia vėliavėlės simbolis, nuspaudus akceleratoriaus pedalą iki dugno nustatomas idealus važiavimo greitis. Kai vairuotojas atleidžia stabdžių pedalą, automobilis greitėja iki kol akceleratoriaus pedalas atleidžiamas. 8 pavarų M Steptronic transmisija nuolatos nustato pavarų perjungimo taškus, kad perjungiant pavaras visuomet būtų pasirenkama tik optimaliausia pavara. Ši BMW savybė skirta vairuotojams, dievinantiems dinamiką ir sportinį važiavimą.

  • Dinaminė galios kontrolė

    Dinaminė galios kontrolė (PDC) padidina atletiškas važiavimo ypatybes ir optimizuoja važiavimo dinamiką lanksčiai paskirstydama važiavimo galią galinės ašies ratams. Kartu su kitomis pakabos reguliavimo sistemomis PDC padeda sukurti dar tikslesnį ir dinamiškesnį važiavimą. Su specialiai M modeliams sukurta sistema sumažinamas posūkio kampas ir pagerinamas tikslumas.
    Galinėje ašyje yra dvi elektroniškai kontroliuojamos transmisijos ir ašies diferencialas, dėl kurių dinaminė galios kontrolė gali fiksuoti važiavimo situaciją ir atitinkamai perduoti daugiau galios išoriniam galiniam ratui kai važiuojama posūkiuose.

  • Dinamiška važiuoklė

    Dėl aktyvių hidrauliškai valdomų stabilizatorių dinamiškos važiuoklės pakabos kontrolės sistema sumažina automobilio kėbulo pokrypį važiuojant vingiuotais keliais ar staigiuose posūkiuose. Taigi, padidinamas komfortas ir manevringumas, o vairavimas tampa dar tikslesnis. Taigi, vairuotojas gali visiškai išnaudoti įspūdingai dinamišką BMW M važiavimo potencialą.
    Kai važiuojama tiesiai, dvi stabilizatoriaus dalys išlieka atskirai, taigi nei amortizatoriai, nei pakaba nepaveikiami ir gali optimaliai funkcionuoti.
    Sistema naudoja daugybė jutiklių važiavimo situacijai analizuoti ir kėbulo pokrypiui posūkiuose sumažinti atsižvelgiant į šoninę akceleraciją. Dėl aktyvaus pokrypio paskirstymo priekinei ir galinei ašiai ženkliai sumažinama kritinių važiavimo situacijų rizika. Dėl M būdingos kalibracijos su stipresniu pokrypio momentu galinėje ašyje automobilis pasižymi daug geresnėmis važiavimo charakteristikomis. Dėl tikslingo M vairo atsako ir reakcijos į apkrovos pokytį automobilis daug tiksliau ir aktyviau reaguoja į vairo pasukimus.

  • Dinaminė amortizatorių kontrolė

    Žemesnės pakabos dinaminė amortizatorių kontrolė nuolatos reguliuoja amortizatorių charakteristikas prie važiavimo situacijos ir kelio paviršiaus. Vairuotojas, naudodamas centrinėje konsolėje esančius važiavimo dinamikos mygtukus gali pritaikyti pakabos nustatymus konkretiems nustatymams – nuo komfortiškų su važiavimo dinamikos potencialu iki sportiškų nustatymų, pabrėžiančių aktyvų važiavimo stilių ir gryną M važiavimo malonumą. Kai pasirenkamas režimas Comfort, amortizatoriai reaguoja švelniau, taigi sumažinami vertikalieji automobilio judesiai važiuojant nelygiais keliais. Pasirinkus Sport ir Sport+ režimus, aktyvuojami M būdingi tvirti amortizatorių nustatymai, užtikrinantys atletišką važiavimo malonumą vingiuotuose keliuose. Būtent čia ir galima labiausiai mėgautis M būdinga galia. Ratų ir kėbulo svyravimai sumažinami, taigi užtikrinama maksimali važiavimo dinamika lygiuose keliuose. Iš anksto nustatytus M Drive meniu nustatymus galima tiesiogiai pasirinkti naudojant ant vairo esančius M mygtukus.
    Jutikliai fiksuoja kiekvieno rato judesius. Tokie duomenys analizuojami valdymo įrenginyje. Amortizatorių nustatymai pakeičiami akimirksniu. Amortizatorių suspaudimo ir išskleidimo nustatymai nuolatos individualiai reguliuojami. Rezultatas: įstabus sukibimas su kelio danga, kurį užtikrina optimali kiekvieno rato amortizacija ir pakaba.

M VAŽIUOKLĖ.

Su M Drive galima pasirinkti skirtingų vairuotojų profiliams būdingus nustatymus: pradedant komfortišku ir baigiant tiesioginiu ir sportišku, lenktynių trasai prilygstančiu važiavimu. Aktyvuoti vieną iš šių dviejų išsaugotų profilių (ir visus juose išsaugotus nustatymus) galima tiesiog spustelėjus vieną iš dviejų M odiniame vaire integruotų M Drive mygtukų.
M važiavimo dinamikos mygtukai, skirti reguliuoti visas individualiai konfigūruojamas važiuoklės ir pakabos funkcijas, išdėstyti priekinėje konsolėje aplink pavarų selektorių. Vairuotojas gali pasirinkti DSC režimą, variklio galios charakteristikas, prisitaikančios pakabos nustatymus, M Servotronic vairo sistemos charakteristikas, 8 pavarų transmisijos M Steptronic pavarų perjungimo nustatymus ir projekcinio ekrano vaizdą. Individualius automobilio nustatymus galima sukurti naudojant iDrive meniu ir juos išsaugoti laikant nuspaudus vieną iš dviejų ant M odinio vairo esančių M Drive mygtukų.

M SERVOTRONIC.

Su Servotronic vairuotojai gali mėgautis optimaliu vairavimu bet kokioje situacijoje. Sistema pritaiko vairo galią prie jūsų važiavimo greičio ir perduoda tikslų ir tiesioginį vairo atsaką, kai važiuojate dideliu greičiu. Servotronic taip pat užtikrina aukščiausio lygio komfortą, nes reikia mažiau pastangų vairui pasukti, maksimaliai padidina manevringumą statant automobilį į stovėjimo vietą, važiuojant siaurais ar vingiuotais keliais.
Kontrolės įtaisas pasitelkia greičio ribojimo skaičiavimus reikiamai vairo pasukimo pagalbai skirtingose važiavimo situacijose nustatyti. Vairo stiprintuvo teikiama pagalba tiksliai reguliuojama per elektrinį valdymo įrenginį, taigi šie nustatymai daug tikslesni nei įprastos servo principu veikiančios vairo stiprintuvo sistemos, kuriose atsižvelgiama į variklio greitį.
Su M Servotronic reikia žymiai mažiau fizinių pastangų sukti vairą važiuojant nedideliu greičiu. Jei greitis didinamas, vairo stiprintuvo pagalba mažinama siekiant užtikrinti labiau tiesioginį kontaktą su keliu ir optimalų kryptinį stabilumą. M Servotronic specialiai sukurtas M linijai. Jame yra trys individualių nustatymų galimybės, kurias galima aktyvuoti vos spustelėjus mygtuką.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

Su BMW EfficientDynamics gaukite maksimalią naudą iš kiekvieno degalų litro: geresnės eksploatacinės savybės, didesnis tausumas ir įspūdingesnė važiavimo patirtis. Techninės inovacijos, kurios padės sumažinti degalų sąnaudas ir padidinti važiavimo dinamiką, būdingą kiekvienam BMW modeliui.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Kai stovite sankryžoje degant raudonam šviesoforo signalui arba važiuojate eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik automobilis visiškai sustabdomas ar vairuotojas nukelia pėdą nuo stabdžių pedalo, taigi sutaupoma degalų.
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Kai vairuotojas patraukia koją nuo stabdžių pedalo ir aktyvuoja akceleratorių, variklis vėl aktyvuojamas tiesiog akimirksniu.
    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, salonas nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai stabdote, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdymo energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikinės BMW EfficientDynamics ypatybės.