DIDESNIS MANEVRINGUMAS. MAŽESNIS PASIPRIEŠINIMAS.

Aerodinamika

DIDESNIS MANEVRINGUMAS. MAŽESNIS PASIPRIEŠINIMAS.

Aerodinamika

Geros idėjos ne visuomet turi būti sudėtingos: dėl tikslingų aerodinaminių priemonių, kaip antai, oro įleidimo angos kontrolės, aktyvaus galinio aptako arba priekiniame buferyje integruotos oro užuolaidos BMW pasiekiamas optimalus pasipriešinimo oro srautui koeficientas. Taigi, neabejotinai daroma teigiama įtaka tausumui ir važiavimo stabilumui bei sumažinamas triukšmas automobilio viduje. Įsitikinkite tuo patys.

DIDESNIS MANEVRINGUMAS. MAŽESNIS PASIPRIEŠINIMAS.Aerodinamika

Geros idėjos ne visuomet turi būti sudėtingos: dėl tikslingų aerodinaminių priemonių, kaip antai, oro įleidimo angos kontrolės, aktyvaus galinio aptako arba priekiniame buferyje integruotos oro užuolaidos BMW pasiekiamas optimalus pasipriešinimo oro srautui koeficientas. Taigi, neabejotinai daroma teigiama įtaka tausumui ir važiavimo stabilumui bei sumažinamas triukšmas automobilio viduje. Įsitikinkite tuo patys.

VALDOMOS PRIEKINĖS GROTELĖS.

Valdomos priekinės grotelės nustato, kada varikliui, stabdžiams ir kitiems komponentams reikalingas oras ir automatiškai atidaro oro įleidimo angas. Jei oro srauto nebereikia, angos vėl užveriamos. Tokiu būdu pagerinama aerodinamika, o degalų sąnaudos sumažinamos.

ORO UŽUOLAIDA.

Kol valdote savo automobilį, oro užuolaida kontroliuoja oro srautą. Ji įspūdingai paprastai ir efektyviai sumažina kėbulą veikiantį oro pasipriešinimą. Siaurėjančiuose jos kanaluose oro srautas pagreitinamas ir nukreipiamas už ratų. Tokiu būdu sumažinama oro turbulencija ratų arkose, kėbulo pasipriešinimas, degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

ORO SRAUTO KREIPTUVAS.

Spaudžiate akceleratoriaus pedalą. Važiuojate vis greičiau ir greičiau. Bet vistiek negalite pajusti jokio oro pasipriešinimo. Taip yra todėl, kad oro srauto kreiptuvas nukreipia oro srautą į priekinius ratus. Tokiu būdu sumažinama turbulencija ratų arkose ir panaikinami susidarantys oro sūkuriai. Sumažėja degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

AKTYVUSIS GALINIS APTAKAS.

Didėjant greičiui, didėja automobilio kėbulą veikianti į viršų nukreipta jėga.Važiuojant didesniu nei 110 km/h greičiu automatiškai išsiskleidžia galinis aptakas. Pasipriešinimas sumažėja, užtikrinamas optimalus sukibimas su kelio danga ir sumažinama galinę ašį kelianti jėga. Be to, sumažinamos degalų sąnaudos ir tuo pačiu CO2 emisija. Sulėtėjus iki 70 km/h, galinis aptakas suskleidžiamas.

ORO MENTĖ.

Oro mentė – tai galiniame statramstyje esantis žambuotas oro srautą išskiriantis išsikišimas, sumažinantis „bangavimą“ už automobilio. Tokiu būdu sumažinamas aerodinaminis pasipriešinimas automobilio gale, taigi tiek degalų sąnaudos, tiek ir CO2 emisija tampa mažesnė.

AERO RATLANKIAI.

Lengvas būdas įveikti oro pasipriešinimą: turbinos stiliaus oro srautui optimizuoti aero ratlankiai optimaliai nukreipia oro srautą palei automobilio šonus, taigi ženkliai pagerinama automobilio aerodinamika.

BMW i8 AERODINAMIKA.

Aptakus kėbulas, įspūdinga kūgio forma, mažas svoris – BMW i8 aiškiai parodo charakterį kaip grynakraujis sportinis automobilis. Daugybė aerodinaminių ypatybių užtikrina ir maksimalią dinamiką ir optimalų tausumą tuo pat metu. Vienas tokių pavyzdžių – sluoksniuoto dizaino principu sukurti LED galiniai žibintai, veikiantys kaip kanalai oro srautui nukreipti.

Degalų sąnaudos mišriu režimu l/100 km: 2,1

CO2 emisija mišriu režimu g/km: 49

Elektros energijos sąnaudos mišriu režimu kWh/100 km: 11,9

 

Degalų sąnaudos ir CO₂ emisijos.

  • Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujų automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose, kurias galite gauti nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str.1, 73760 Ostfildern, Vokietija.