ITIN SPORTIŠKAS AUTOMOBILIS

BMW 3 serijos „Gran Turismo” važiavimo dinamika

Su pasirenkama įranga, jūsų BMW 3 serijos „Gran Turismo” bus dar sportiškesnis ir manevringesnis nei bet kada anksčiau. Aktyvus galinis aptakas pasitelkia oro srautą automobilio pakilimo tikimybei sumažinti bei tokiu būdu garantuoja papildomą patvarumą ir dinamiką.

SPORTINIS REŽIMAS

Vos tik važiavimo patirties kontrolės sistemoje pasirenkamas sportinis režimas, jūsų BMW 3 serijos „Gran Turismo” variklis ir važiavimo dinamika reaguoja į pokyčius dar tiksliau, tad ženkliai sustiprinamas sportinis važiavimo stilius. Sportinis režimas aktyvuojamas per centrinėje konsolėje integruotą važiavimo patirties jungiklį. Lyginant su standartiniais nustatymais, šis režimas, pasitelkdamas išankstinius nustatymus ir pasirinktą įrangą, lemia žymiai dinamiškesnius važiuoklės ir pakabos nustatymus. Be to, užtikrinamas daug greitesnis variklio atsakas. Kartu su transmisija „Steptronic”, pavarų perjungimas įgaus daug sportiškesnį charakterį. Be to, su prisitaikančia M pakaba pasirenkami ir daug atletiškesni važiuoklės nustatymai. Jei aktyvuojamas kintantis sportinis vairavimas, elektrinis vairo stiprintuvo veikimas sumažinamas, tad vairo kontrolė tampa tiesiogine.

KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS

BMW Kintantis sportinis vairavimas

KINTANTIS SPORTINIS VAIRAVIMAS

Dar didesnis manevringumas ir patogesnis parkavimas.

Kintantis sportinis vairavimas garantuoja išskirtinai tiesioginį važiavimo stilių, o kartu su „Servotronic” ženkliai padidina manevringumą ir komfortą parkuojant automobilį. Kintantis sportinis vairavimas nepriklauso nuo jūsų pasirinkto važiavimo greičio, bet kinta atsižvelgiant į posūkio santykį ir vairo pasukimo kampą. Į sistemą įeina „Servotronic” funkcija, kuri padeda sumažinti vairo pasukimo judesius, reikalingus staigiems posūkiams atlikti. Taip padidinamas komfortas parkuojant automobilį ir manevruojant, užtikrinamas sportiškas manevravimas siauruose posūkiuose ar kelio vingiuose. Kai vairo pasukimo kampas mažas, sistema užtikrina puikų kryptinį stabilumą ir vairavimo tikslumą.

AKTYVUSIS GALINIS APTAKAS

Kai greitinate, dėl aktyviojo galinio aptako optimizuojamas oro srautas automobilio gale, taigi užtikrinamas puikus sukibimas su kelio danga ir klasikinio BMW važiavimo dinamika. 

Galinis aptakas automatiškai padidinamas, kai važiavimo greitis pasiekia daugiau nei 110 km/h ir sumažinamas, kai greitis vėl tampa mažesnis nei 70 km/h. Aktyvųjį galinį aptaką taip pat galima aktyvuoti ir spustelėjus vairuotojo durelių pusėje esantį mygtuką (po elektra valdomų langų valdikliais).

PRISITAIKANTI M PAKABA

BMW Prisitaikanti M pakaba

PRISITAIKANTI M PAKABA

Dinamiškesniam automobilio valdymui užtikrinti

Dabar prisitaikanti M pakaba dešimt milimetrų žemesnė, tad išnaudojamas dar didesnis automobilio dinamikos potencialas. Naudodamas važiavimo patirties kontrolės funkciją, vairuotojas gali reguliuoti važiavimo charakteristikas ir nustatyti labiausiai individualiai situacijai tinkamą važiavimo stilių – nuo komfortiško iki ekstremaliai sportiško. Nesvarbu, kuriuos nustatymus nuspręstumėte pasirinkti, elektriniu būdu valdomi prisitaikančios M pakabos amortizatoriai prisitaikys prie kelio sąlygų nepraėjus nė menkiausiai sekundės daliai. Sistema taip pat pasitelkia daugybę jutiklių, fiksuojančių ratų vibracijas ir transporto priemonės greitį. Tokiu būdu siekiama nustatyti optimalius amortizatorių nustatymus ir pasiekti didžiausią įmanomą transporto priemonės saugumą. Jei norite mėgautis atpalaiduojančia kelione, pasirinkite COMFORT režimą. Kai pasirenkamas SPORT režimas, akivaizdžiai atletiški pakabos nustatymai papildomi dar ir ženkliai tvirtesniais amortizatorių nustatymais. Jei norite pajusti ekstremaliai dinamišką važiavimą, tam labiausiai tiks SPORT+ režimas: aktyvuojama dinaminė traukos kontrolė (angl. DTC), leidžianti ratams prasisukti. Pasiekę automobilio dinamikos ribas neabejotinai pajusite atletiško važiavimo pojūtį. Vis dėlto, DSC funkcija nebus visiškai išjungta; ji tiesiog įsijungs daug vėliau – priklausomai nuo fizinių galimybių ir saugumo ribų – jei automobilį prireiktų stabilizuoti.

BMW „xDrive”

Pažangi BMW „xDrive” keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų bei visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. „xDrive” ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW visuomet išliktų stabilus. Per DSC jutiklį valdoma „xDrive” greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galinei ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo posūkiuose ir būtų užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Be to, garantuojama greita ir saugi akceleracija net ir važiuojant slidžiu paviršiumi ar stačiais keliais. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW „xDrive” sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą kartu su klasikiniu BMW manevringumu.