BMW 3 sedanas

GIMĘS LYDERIAUTI

BMW 3 sedanas

GIMĘS LYDERIAUTI

BMW 3 sedanas

BMW 3 sedanas pasižymi įspūdingu manevringumu, maksimaliomis automobilio valdymo galimybėmis ir tikslumo pojūčiu, net jei važiuojate pasirinkę sportišką važiavimo stilių. BMW „TwinPower Turbo“ varikliai ir pasirenkama 8 pavarų „Steptronic Sport“ transmisija garantuoja išskirtinį važiavimo malonumą. Su šiomis ir kitomis BMW „EfficientDynamics“ technologijomis išnaudosite ne tik visas automobilio važiavimo galimybes, bet ir sumažinsite degalų sąnaudas.

GIMĘS LYDERIAUTIBMW 3 sedanas

BMW 3 sedanas pasižymi įspūdingu manevringumu, maksimaliomis automobilio valdymo galimybėmis ir tikslumo pojūčiu, net jei važiuojate pasirinkę sportišką važiavimo stilių. BMW „TwinPower Turbo“ varikliai ir pasirenkama 8 pavarų „Steptronic Sport“ transmisija garantuoja išskirtinį važiavimo malonumą. Su šiomis ir kitomis BMW „EfficientDynamics“ technologijomis išnaudosite ne tik visas automobilio važiavimo galimybes, bet ir sumažinsite degalų sąnaudas.

BMW „EFFICIENTDYNAMICS“

BMW „EFFICIENTDYNAMICS“

BMW „EfficientDynamics“ leidžia mėgautis geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis, mažesnėmis degalų sąnaudomis ir įspūdingesne važiavimo patirtimi. Laikas atrasti daugiau išleidžiant mažiau.

 BMW 3 sedano dinamika

AUKŠČIAUSIOS KLASĖS ATLETAS

BMW 3 sedano dinamika

AUKŠČIAUSIOS KLASĖS ATLETAS

BMW 3 sedano dinamika

8 PAVARŲ STEPTRONIC SPORT TRANSMISIJA

  8 pavarų STEPTRONIC SPORT

8 PAVARŲ STEPTRONIC SPORT TRANSMISIJA

Automatinė 8 pavarų „Steptronic Sport“ sportinė transmisija prisitaikys prie individualaus jūsų važiavimo stiliaus. Ji tiks komfortiškam važiavimui laisvąja eiga ir net ypač dinamiškam vairavimui. Net jei automobilyje integruota automatinė transmisija, pavaras galėsite perjungti ir rankiniu būdu, pasirinkę ją su optimalios pavaros indikatoriumi. Pavaras galima keisti naudojant trumpesnę pavarų svirtį arba ant sportinio odinio vairo integruotas pavarų perjungimo svirteles.

Pasirinkus SPORT režimą, pavarų perjungimo nustatymai optimizuojami maksimaliai automobilio galiai pasiekti. Greitai kintantis variklio greitis, keičiant pavaras, dar labiau sustiprina automobilio pagreitį. Variklis visada išlaiko tokį variklio greitį, kurio reikia itin didelei galios išeigai sukurti. Paleidimo kontrolės funkcija reguliuoja idealų variklio greitį, taip užtikrindama maksimalią akceleraciją automobiliui vos pajudėjus iš vietos. Važiuojant dideliu greičiu aštuonios pavaros sumažinama variklio greiį ir degalų sąnaudas. Svarbų vaidmenį atlieka ir naujai sukurta, ypač efektyvi sankaba. 

  • 8 pavarų transmisija „Steptronic“

    8 pavarų transmisija „Steptronic“ nustato naujus
    komforto ir dinamikos standartus bei yra pagrindinė BMW „EfficientDynamics“
    dalis. Itin tiksliai sužymėtos pavaros užtikrina optimalų galios perdavimą važiuojant
    bet kokiu greičiu. Taip ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, o vairuotojas gali
    mėgautis dar didesniu važiavimo malonumu. Variklio greitis sumažinamas, ypač
    kai automobilis juda dideliu greičiu. Taip sumažinamos ne tik degalų sąnaudos,
    bet ir variklio skleidžiamas
    triukšmas.
Sankaba veikia net ir pasirinkus mechaninį režimą. Greitai kintantis
    variklio greitis ir tikslūs transmisijos nustatymai garantuoja itin sklandų
    pavarų perjungimą.

BMW 340i sedanas

 BMW 340i sedanas

BMW 340i sedanas

Ryškiausi BMW „TwinPower Turbo“ vienos eilės 6 cilindrų benzininio variklio bruožai – įspūdingas galios perdavimas, itin sklandus važiavimas ir su niekuo nesupainiojamas variklio skleidžiamas garsas. Į galingą 3,0 l darbinio tūrio variklį įeina kintama vožtuvų kontrolė „Valvetronic“ su „Double-VANOS“, didelio tikslumo įpurškimas ir „TwinScroll“ turbokompresorius optimaliam cilindrų užpildymui. Rezultatas – maksimali 240 kW (326 AG) galia ir 450 Nm sukimas esant 1380–5000 aps. Su šiuo varikliu nuo 0 iki 100 km/h greitį pasieksite vos per 5,2–5,1 s. Dėl inovatyvių technologijų degalų sąnaudos mišriu režimu siekia vos nuo 7,7 iki 6,5 l/100 km, o CO2 emisija – nuo 179 iki 152 k/km.

Unikali transmisija įtiks kiekvienam, nes pasižymi optimaliai efektyviu galios perdavimu net ir esant plačiam apsukų diapazonui, tiesioginiu atsaku net ir esant mažam variklio greičiui. Būtent tai ir apibūdina tipišką BMW variklį.

BMW 320d sedano „EfficientDynamics”

BMW 320d sedanas „EfficientDynamics Edition“ su 4 cilindrų BMW „TwinPower Turbo“ 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu varikliu pasižymi optimaliu ir efektyviu degalų panaudojimu. Variklis sukuria 120 kW (163 AG) galią esant 4000 aps. ir maksimalų 400 Nm sukimą, kai apsukos siekia nuo 1750 iki 2500 aps. Taip BMW 320d sedano „EfficientDynamics Edition“ variklis pasiekia 100 km/h greitį iš vietos vos per 7,9 – 7,8 s. Degalų sąnaudos važiuojant mišriu režimu siekia nuo 4,3 iki 3,8 l/100 km, o CO2 emisija – vos nuo 113 iki 99 g/km.

BMW „TwinPower Turbo“ 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų dyzelinis variklis pasižymi ypač greitu atsaku net ir esant nedideliam variklio greičiui. Integruota naujos kartos „CommonRail“ įpurškimo sistema pasirūpina itin sklandžiu šio variklio veikimu. Turbokompresorius su kintamos geometrijos turbina užtikrina didelį slėgį, nuolatinį aukštą sukimą ir galią plačiame apsukų diapazone.

Išskirtinį automobilio taupumą lemia ir optimizuota transmisija, sureguliuotas pavarų perjungimo indikatorius beir begalė kitų aerodinamikos patobulinimų.

VAŽIUOKLĖ

BMW 3 serijos sedanas nestovi vietoje, tad vis nustato naujus važiavimo dinamikos standartus. Ženkliai didesnį važiavimo malonumą garantuoja nauja amortizatorių technologija, patobulinta važiuoklė ir dar įmantresnis vairavimas. Puikiai suderinta pakaba pasižymi pagerintomis išilginėmis ir skersinėmis charakteristikomis. Visa tai taikoma ne tik standartinei, bet „M Sport“ ir prisitaikančiai M pakabai. Maloniai stebina ir pagerintas šio BMW vairavimo tikslumas, sumažintas svyravimas ir optimizuotas kryptinis stabilumas. BMW 3 serijos sedanas dar tvirčiau sukimba su kelio danga, pasižymi neeiliniu manevringumu ir aukščiausios kokybės komfortu bet kokioje važiavimo situacijoje.

  • Prisitaikanti M pakaba

    Prisitaikanti M pakaba tapo 10 mm žemesne, tad išnaudojamas dar didesnis automobilio dinamikos potencialas. Su važiavimo patirties kontrolės funkcija vairuotojas gali reguliuoti važiavimo charakteristikas ir nustatyti labiausiai individualiai situacijai tinkamą važiavimo stilių – nuo komfortiško iki ekstremaliai sportiško. Nesvarbu, kuriuos nustatymus nuspręstumėte pasirinkti, elektriniu būdu valdomi prisitaikančios M pakabos amortizatoriai prisitaikys prie kelio sąlygų nepraėjus nė menkiausiai sekundės daliai. Sistema taip pat pasitelkia daugybę jutiklių, fiksuojančių ratų vibracijas ir transporto priemonės greitį. Taip siekiama parinkti optimalius amortizatorių nustatymus ir pasiekti didžiausią įmanomą transporto priemonės saugumą.

    Jei norite mėgautis atpalaiduojančia kelione, pasirinkite COMFORT režimą. Pasirinkus SPORT, akivaizdžiai atletiški pakabos nustatymai papildomi ženkliai tvirtesniais amortizatorių nustatymais. Jei norite pajusti ekstremaliai dinamišką važiavimą, tam ltiks SPORT+ režimas. Pasirinkus jį, aktyvuojama dinaminė traukos kontrolė (angl. DTC) leidžianti ratams prasisukti. Pasiekę automobilio dinamikos ribas neabejotinai pajusite atletiško važiavimo pojūtį, tačiau DSC funkcija nebus visiškai išjungta, ji tiesiog įsijungs daug vėliau, priklausomai nuo fizinių galimybių ir saugumo ribų.

  • Kintantis sportinis vairavimas

    Kintantis sportinis vairavimas su „Servotronic“
    sukuria tiesioginį ir staigų vairo atsaką. Be to, leidžia daug lengviau jį
    pasukti. Vairo sistema reaguoja į jo pasukimo kampą atsižvelgiant į skirtingą
    pasukimo santykį, nepriklausomai nuo automobilio važiavimo greičio. Taip
    sumažinamas vairo pasukimo kampas, kurio prireikia dideliame posūkyje. Ženkliai
    padidinamas manevringumas ir pagerinamas automobilio valdymas važiuojant
    staigiuose kelio vingiuose, posūkiuose ar stengiantis išvengti kliūčių. Su šia
    sistema bus žymiai lengviau prisiparkuoti, važiuoti posūkiuose ar manevruoti. Kai
    vairo pasukimo kampas mažas sistema užtikrins puikų kryptinį stabilumą ir
    vairavimo tikslumą.

  • BMW xDrive

    Pažangi BMW „xDrive“ keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų ir visada užtikrina geriausią sukibimą su kelio danga. „xDrive“ ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW 3 serijos modelis visada liktų stabilus. Per DSC jutiklį valdoma „xDrive“ sistema lanksčiai ir greitai paskirsto važiavimo galią priekinei bei galinei ašims, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo posūkio ir turėtų geriausią kryptinį stabilumą. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra privaloma. BMW „xDrive“ sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus: sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą su klasikiniu BMW manevringumu. 

VAŽIAVIMO KONTROLĖ IR ECO PRO REŽIMAS

Važiavimo patirties kontrolės funkcija leidžia pasirinkti standartinius COMFORT režimo variklio ir transmisijos nustatymus, taupesnį ECO PRO režimą, dinamišką SPORT režimą arba dinamišką važiavimą užtikrinsiantį SPORT+ režimą. ECO PRO režimas pritaiko „Steptronic“ transmisijos charakteristikas (jei yra) bei šilumos / oro kondicionavimo nustatymus dar taupesniam važiavimui užtikrinti. Taip galima sutaupyti net iki 20 % degalų. Dar didesnis degalų taupymas galimas naudojant važiavimo laisvąja eiga funkciją ir ECO PRO maršrutą, kuris pasiūlys patį geriausią maršrutą priklausomai nuo jūsų vairavimo stiliaus bei aplinkos veiksnių. Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas ar vairuotoja galės nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo.
 
COMFORT režimas garantuoja išskirtinai komfortišką važiavimo patirtį, nes visada tinkamai nustatomos pakabos komponentų opcijos. Pasirinkus SPORT ir SPORT+ režimus, visi pavaros ir pakabos nustatymai sureguliuojami taip, kad važiavimas automobiliu būtų dar dinamiškesnis. Variklio atsakas spontaniškesnis, automatinės transmisijos pavaros perjungiamos greičiau, mechaninės transmisijos pavarų perjungimo taškai rodomi vėliau, o automobilis į perjungiamas pavaras reaguoja daug tiksliau ir dinamiškiau.


 

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA

Pažangų BMW 3 serijos sedano energijos valdymą užtikrina daugybė standartinių BMW „EfficientDynamics“ technologijų, į kurias įeina automatinė „Start&Stop“ funkcija, stabdžių energijos regeneravimas, elektrinis vairo stiprintuvas ir optimalios pavaros perjungimo indikatorius. Šios technologijos užtikrina mobilumą ir maksimalų taupumą.

  • Automatinė „Start&Stop“ funkcija

    Automatinė „Start&Stop“ funkcija užtikrins, kad degalai būtų naudojami tik tada, kai važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė „Start&Stop“ funkcija išjungia variklį vos automobilis pradeda važiuoti laisvąja eiga. Vairuotojas nukelia koją nuo sankabos pedalo (su mechanine transmisija) arba automobilis visiškai sustabdomas (su transmisija „Steptronic“).

    Signalas ekrane parodo, kada automatinė „Start&Stop“ funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nuspaudžia sankabos pedalą (su mechanine transmisija) arba nukelia koją nuo stabdžių (su transmisija „Steptronic“), variklis automatiškai aktyvuojamas.

    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui. Jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, salonas nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę „Start&Stop“ funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.  

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai aktyvuojami stabdžiai, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur naudota, tad stabdymo energijos regeneravimo funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo.
    Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema padeda sumažinti generatoriaus apkrovą. Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikinės BMW „EfficientDynamics“ ypatybės. 

  • Elektrinis vairo stiprintuvas

    Elektrinis vairo stiprintuvas optimaliai pritaiko pagalbą vairuojant prie automobilio važiavimo greičio. Taip užtikrinamas tikslus, tiesioginis vairo pasukimas net ir važiuojant dideliu greičiu bei nesudėtingas manevravimas statant automobilį stovėjimo aikštelėje. Vairavimui energija naudojama tik tuomet, kai to reikia. Taip sutaupoma degalų ir sumažinama emisija.

    Vietoj hidraulinio siurblio naudojamas elektrinis variklis. Įprastose sistemose siurbliui turi būti nuolat tiekiama energija iš automobilio variklio, nors ši elektrinė pagalba i veikia tik tuomet, kai vairas sukamas. Jei važiuojate tiesia kelio atkarpa ar nekeičiate vairo pasukimo kampo (pavyzdžiui, važiuodami ilguose posūkiuose), elektrinis variklis nėra aktyvuojamas ir nenaudoja energijos. Dėl lanksčiai reguliuojamos vairo atramos prisitaikysite prie važiavimo situacijos ir automobilio greičio, tadvairavimas taps dar komfortiškesnis.

  • Optimalus pavaros perjungimo indikatorius

    Optimaliai ir laiku perjungiamos pavaros padeda taupyti degalus. Kaskart, kai automobilyje galima įjungti aukštesnę arba žemesnę pavarą ir važiuoti taupiai, informacijos ekrane įsijungia rodyklės simbolis. Sistema atpažįsta staigią akceleraciją ir atideda savo rekomendacijas iki kol pasiekiamas pastovus važiavimo greitis. Lyginamieji BMW tyrimai parodė, kad automobiliai su integruotu optimalios pavaros perjungimo indikatoriumi padeda sutaupyti iki 4 % degalų.