BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.

BMW 7 serijos „iPerformance”.

BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.

BMW 7 serijos „iPerformance”.

BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.BMW 7 serijos „iPerformance”.

„TwinPower Turbo” variklio galimybės, bekompromisė galia ir elektrinio variklio efektyvumas – visai tai siūlo BMW 7 serijos „iPerformance”. Pažangi „EfficientDynamics” technologija kartu su elektriniu „eDrive” (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) varikliu užtikrina mažesnes degalų sąnaudas ir dinamišką vairavimą. Naujasis BMW užtikrina maksimalų komfortą ir beribes vairavimo galimybes.

NAUJAS KONCEPTAS.

Prabangusis BMW sedanas suteikia unikalią patirtį – užtikrina minimalias degalų sąnaudas ir efektyvų važiavimą net dinamiškiausiose situacijose. Tad jis pateisins visus jūsų lūkesčius. Elektrinį BMW „iPerformance” atpažinsite iš specialaus „eDrive” ženkliuko. Iš kitų tokio tipo automobilių šis BMW išsiskiria atstumu, kurį jis gali nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu – tai net 44-48 km (41-45 kilometrus su „xDrive”), kuriuos jis gali įveikti visiškai neteršdamas aplinkos ir nesuvartodamas nė lašo degalų. Net ir mišriu režimu BMW 7 serijos „iPerformance” CO2 emisija yra vos 51-45 g/km (56-49 g/km su xDrive). Be visų vairavimo privalumų, šis automobilis turi ir erdvią bagažinę, tad puikiai tiks ilgoms, komfortiškoms kelionėms. Galima drąsiai teigti, kad tai naujo koncepto automobilis, neturintis lygių savo galimybėms.

IŠSKIRTINĖS VAŽIAVIMO CHARAKTERISTIKOS.

Hibridinis BMW 7 serijos „iPerformance” modelis su elektriniu „eDrive”varikliu turi įvairius važiavimo režimus, kuriuos naudodamas vairuotojas gali sumažinti arba padidinti faktines degalų sąnaudas. Praktikoje rezultatas pirmiausia priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo, o vėliau ir nuo individualaus važiavimo stiliaus. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 48 kilometrų atstumą (iki 45 kilometrų su „xDrive”), kol įsijungs BMW „TwinPower Turbo” benzininis variklis. Taip pasiekiamas maksimalus efektyvumas ir minimalios degalų sąnaudos.

VAŽIUOKLĖ.

BMW 7 serijos „iPerformance” turi galiną BMW „TwinPower Turbo” 4 cilindrų benzininį variklį ir ypač efektyvų „eDrive” elektrinį variklį. Automobilio degalų sąnaudos mišriu režimu yra vos 2,2-2,0 l/100 km (2,5-2,1 l/100 km su „xDrive”)*. Pažangi, keturiais ratais varoma BMW „xDrive” sistema garantuoja optimalų automobilio sukibimą su kelio danga, o BMW „EfficientDynamics” technologija užtikrina ne tik optimalias kuro sąnaudas, bet ir dinamišką važiavimą bei stabilumą nesvarbu kokiomis kelio ar oro sąlygomis važiuotumėte.

* Hibridinio režimo degalų sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės priklauso nuo pasirinktų padangų dydžio.

  • BMW „TwinPower Turbo” 4 cilindrų benzininis variklis

    BMW 740e/Le „iPerformance TwinPower Turbo" 2,0 litrų 4-ių cilindrų benzininis variklis garantuoja puikią važiavimo dinamiką ir galios paskirstymą esant net mažam greičiui. Be to, dėka pažangios variklio technologijos užtikrinamos optimalios degalų sąnaudos. Dinamikai ir efektyvumui padidinti BMW naudoja „TwinPower Turbo” technologiją su „Valvetronic” vožtuvų kontrole ir „Double-VANOS” kintama alkūninio veleno kontrole. Visai tai padeda varikliui veikti Įkraunamo hibrido („plug-in hybrid„) variklis plačiame apkrovų intervale veikia su optimaliu energijos išnaudojimo koeficientu tuo pat metu įkraudamas aukštos įtampos akumuliatorių. Taigi elektros energija aukštos įtampos akumuliatoriui yra gaminama ypač efektyviai – kol automobilis važiuoja. Šis variklis priklauso BMW „EfficientDynamics” sistemai. Jo generuojama galia yra 190 kW (258 AG), sukimo momentas – 400 Nm, o jis įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 5,5-5,4 sekundės (xDrive: 5,3 s). Degalų sąnaudos mišriu režimu: 2,2-2,0 litro 100-ui km (xDrive: 2,5-2,1 l/100 km) su CO2 emisija 51-45 g/km (xDrive: 56-49 g/km).

  • Elektros variklis

    Skysčiu aušinamas hibridinio automobilio elektrinis variklis integruotas į transmisiją. Tokiu būdu išvystoma net 83 kW (113 AG) galia ir maksimalus, 250 Nm, sukimo momentas. Taigi apytiksliai 40 km* (37 km su xDrive*) galėsite nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu ir išvystyti net iki 120 km/h greitį. Kai vairuotojas nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo, elektrinis variklis veikia kaip ratų varomas generatorius, paverčiantis kinetinę energiją į elektros energiją (rekuperacinis procesas). Dar didesnis rekuperacijos lygis pasiekiamas stabdant. Iki pasiekiamas konkretus stabdžių pedalo slėgis, automobilis lėtinamas elektriniu varikliu, kuris tokiu būdu konvertuoja dar daugiau kinetinės energijos į elektrą. Ši sukurta energija gali būti naudojama automobiliui varyti naudojant elektrinį variklį arba tiekti energiją kitiems elektriniams komponentams. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir ženkliai padidinamas efektyvumas.

    * Šios reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Jos galioja su 17 ir 18 colių padangomis ir mažesniu pasipriešinimu riedėjimui.

  • Aukštos įtampos akumuliatorius

    BMW 740e/Le „iPerformance” sedano aukštos įtampos akumuliatorius įrengtas po galine sėdyne, taigi jis yra ne tik saugus, bet ir sutaupo erdvės. Bagažinė yra tik šiek tiek mažesnė nei įprastuose modeliuose – 420 litrų, tačiau jos puikiai užteks jūsų kasdienėms kelionėms. Akumuliatorių galėsite įkrauti naudodami tam skirtą laidą ir įprastą, buitinį 230 voltų elektros lizdą arba viešo įkrovimo stotelę. Kelionės metu elektros variklis kartais veikia kaip generatorius, kinetinę energiją verčiantis į elektros energiją (rekuperacija), kuri patalpinama į akumuliatorių.

    Dėl ličio jonų technologijos, skysčiu aušinamame aukštos įtampos akumuliatoriuje energijos tankis yra aukštas, o matmenys palyginti maži – 9,2 kWh pajėgumo akumuliatorius gali akimirksniu perduoti elektriniam varikliui iki 83 kW elektros energijos. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, „iPerformance” sedanu vien elektra galima nuvažiuoti net 44-48 km ir pasiekti maksimalų, iki 140 km/h. greitį.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanus energijos valdymas – vienas esminių pažangios „iPerformance” ir „eDrive” technologijos savybių. Ši sistema koordinuoja visų pavaros komponentų sąveiką, padėdama pasiekti maksimalų efektyvumą ir puikią važiavimo dinamiką. Išmanusis energijos valdymas su sistemos parenkama tinkama pavara optimizuoja hibridinės pavaros galios išnaudojimo koeficientą. Pavyzdžiui, turimi navigacijos duomenys yra naudojami iš anksto identifikuoti maršruto atkarpas ir važiavimo situacijas, kuriose būtų naudingiausia naudoti elektrinį variklį arba įkrauti aukštos įtampos akumuliatorių. Situacijose, kai vidaus degimo variklis veiktų su mažu galios naudingumo koeficientu, sistema persijungia į aukštesnį apkrovos diapazoną su geresniu galios naudingumo koeficientu. Tai reiškia, kad vidaus degimo variklis sukuria daugiau galios. Ši galia naudojama akumuliatoriui įkrauti per elektros variklį (generatorių), ir vėliau gali būti naudojama elektriniam važiavimui arba efektyvesniam vidaus degimo variklio darbui. Ši sistema taip pat valdo elektros motorą/generatorių taip, kad kinetinė energija būtų verčiama į elektros energiją važiuojant laisvąja eiga ar stabdant. Išmanioji energijos valdymo sistema kartu su ECO PRO režimu reguliuoja visas automobilio sistemas, įskaitant pagalbinius komponentus ir komforto funkcijas, padėdama Jums valdyti degalų sąnaudas ir padidinti efektyvumą. Su „eDrive” mygtuku vairuotojas gali rinktis iš trijų skirtingų elektrinio važiavimo režimų. Užvedus automobilį standartiškai įsijungia AUTO „eDrive” (t. y. hibridinis) režimas. MAX „eDrive” režimas leidžia mėgautis grynu elektriniu važiavimu iki 140 km/h greičiu. Akumuliatoriaus kontrolės („Battery Control“) režimo metu išsaugota elektros energija paliekama vėlesniam naudojimui.

  • AUTO „eDrive” režimas

    Užvedus automobilį, įsijungia AUTO „eDrive” (t. y. hibridinis) režimas, kuris leidžia vairuotojui mėgautis ypač efektyviu važiavimu elektros energija varomu automobiliu. Priklausomai nuo automobilio apkrovimo ir akumuliatoriaus įkrovimo lygio, automobilis naudoja tik elektros energiją iki 120 km/h. Galios matuoklis prietaisų skydelyje informuoja vairuotoją apie automobilio faktiškai naudojamą elektros galią ir ties kokia vieta papildomos galios poreikis pareikalaus automatiškai įsijungti vidaus degimo varikliui.

  • MAX „eDrive” režimas

    Pasirinkus MAX „eDrive” režimą, elektrinė sistema užtikrina maksimalią galią. Vairuotojas gali iki pat galo nuspausti akceleratoriaus pedalą neaktyvuodamas vidaus degimo variklio – automobilis pasieks maksimalų, net 120 km/h greitį. Kai reikalinga didesnė varomojo mechanizmo galia, vidaus degimo variklis gali būti bet kuriuo metu aktyvuojamas naudojant pavarų svirtį arba iki galo nuspaustą akceleratoriaus pedalą.

  • Akumuliatoriaus kontrolės režimas

    Nustačius akumuliatoriaus kontrolės režimą, automobilis naudoja vidaus degimo variklio sukurtą energiją, kol pasiekiamas pasirinktas akumuliatoriaus įkrovimo lygis. Išsaugota elektros energija laikoma iki kito pasirinkimo važiuoti elektriniu režimu.

  • Intuityvi sistema

    Vos tik kelionės tikslas įvedamas į navigacijos sistemą, intuityvi energijos valdymo sistema pasitelkia pastovius duomenis ir išanalizuoja planuojamą maršrutą. Tuomet sistema veikia grynai elektriniu režimu – efektyviai ir priklausomai nuo situacijos bei maršruto atkarpų, kuriose toks režimas būtų naudingiausias – pavyzdžiui, važiuojant mieste.

ĮKROVIMAS.

Nesvarbu ar savo automobiliui įkrauti naudojate įprastą namuose turimą elektros lizdą, ar BMW i „Wallbox” iš 360° ELECTRIC produktų ir paslaugų – didelės įtampos akumuliatoriaus įkrovimas tiesiog negali būti dar paprastesnis. Įkrauti akumuliatorius kelyje galėsite daugybėje viešų „ChargeNow”stotelių.

  • Automobilio įkrovimas namuose

    Automobilį galėsite patogiai įkrauti net ir namuose, naudodami įprastą 230 voltų elektros lizdą, ir jis visiškai įsikraus automobilį per mažiau nei keturias valandas. Automobilio įkrovimo prievadas yra integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti kairėje pusėje po bagažinės dugnu. Įkrovimo prievadas ir kištukas yra apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Vietoj įprasto elektros lizdo taip pat galėsite naudoti ir specialiai į sieną montuojamą įkrovimo stotelę – BMWi „Wallbox”. Įkrovimo galia stotelėje – daug didesnė, todėl joje automobilį įkrausite žymiai greičiau. Aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimo lygį galėsite nustatyti pagal spalvotą LED šviesos diodo šviesos žiedą arba BMW „ConnectedDrive” programėlę. Priklausomai nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, įkrovimo šaltinio perduodamos galios, atsižvelgiant kiek automobilyje yra įjungtų energiją vartojančių prietaisų ir BMWi „Wallbox” naudojimo, visiškai tuščią aukštos įtampos akumuliatorių pilnai įkrausite maždaug per 2,4 valandos. Be to, išorinio įkrovimo metu taip pat galėsite šildyti arba vėsinti automobilio saloną. Kadangi didelę važiavimo dalį galėsite naudoti elektrą, ženkliai sumažės kuro suvartojimo sąnaudos.

  • Įkrovimas viešosiose vietose

    Automobilį galima įkrauti naudojant buitinį elektros lizdą ir įkrovimo laidą arba įkrauti automobilį tiesiog kelyje – viešose įkrovimo stotelėse su specialiu laidu iš BMW priedų. Automobilio įkrovimo prievadas yra integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui, – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti bagažinėje virš kairiosios ratų arkos. Norint įkrauti automobilio akumuliatorių viešose įkrovimo stotelėse, būtina turėti specialų BMW įkrovimo laidą. Įkrovimo laiką lemia skirtingi veiksniai – srovės stipris ir kiti automobilio energiją naudojantys įrenginiai. Įkrovimo prievadas ir kištukas yra apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Įkrovimo prievadą juosiantys LED šviesos žiedai rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį. Navigacijos sistema ir BMW „Connected Drive” programėlė suteiks vairuotojui informacijos apie vietovę ir tinkamas įkrovimo stotis. Savo tapatybei įkrovimo stotyse nustatyti ir mėnesio sąskaitoms už energijos sąnaudas apmokėti yra skirta BMW mobiliųjų paslaugų „ChargeNow” sukurta „ChargeNow” kortelė. Svarbu: „ChargeNow” yra nemokamos 360° ELEKTRINIO paketo paslaugos.

RYŠYS.

Nenutrūkstamas ryšys su Jūsų BMW: šalia tokių BMW „Remote Services” nuotolinių paslaugų, kaip nuotolinis užrakinimas per išmanųjį telefoną, (iOS arba Android) galite naudoti ir hibridui būdingas funkcijas. Taip visuomet turėsite galimybę peržvelgti savo BMW 7 serijos „iPerformance” su „eDrive” degalų sąnaudų bei efektyvumo duomenis. BMW paslaugos – kiekvienai galimai situacijai, tiek automobilio viduje, tiek išorėje.

  • My BMW „Remote” programėlė

    iOS ir Android pritaikyta My BMW „Remote” programėlė pateikia išsamią informaciją apie dabartinę įkraunamo hibridinio automobilio būseną, kaip antai, buvimo vietą, akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir likusį nuvažiuoti atstumą iki kelionės tikslo. Įkrovimo procesą galima valdyti nuotoliniu būdu per savaitinį laikmatį, o automobilio temperatūrą kontroliuoti atsižvelgiant į kitos kelionės poreikius. Naudodami programėlę, savo kelionės tikslus, lankytinas vietas ir įkrovimo stotelių vietas galite nesunkiai atsisiųsti tiesiogiai į savo automobilį. My BMW „Remote” programėlė įkraunamiems hibridiniams automobiliams taip pat skaičiuoja ir kiekvienos kelionės tausumo rodiklius bei pateikia patarimų, kaip vairuoti savo automobilį dar tausiau ir ekonomiškiau.

  • Automobilio priežiūra

    Vasarą sėskitės į maloniai vėsų automobilį, o žiemą – į šiltą automobilį. Su BMW 740e/Le montuojama oro kondicionavimo sistema visa tai taps įmanoma. Dėl elektra šaldomo kompresoriaus ir talpyklos neturinčio elektrinio šildytuvo, automatinės oro kondicionavimo sistemos funkcijos neskleidžia beveik jokio garso net ir tuomet, kai variklis išjungtas. Kiekvienai savaitės dienai galėsite nustatyti tris skirtingus išvažiavimo laikus. Su pažangia valdymo sistema galėsite nustatyti norimos temperatūros šildymą, vėsinimą ir ventiliaciją automobilyje trisdešimt minučių prieš planuojamą išvykimą. Sistema yra valdoma per „iDrive” valdiklį automobilio viduje arba per suderinamą išmanųjį telefoną naudojant BMW „Connected Drive” programėlę. Nurodžius, kad aukštos įtampos akumuliatorius pilnai įkrautas, stacionarios oro kondicionavimo funkcijos veiks nepriklausomai nuo to, ar automobilis išoriniu būdu įkraunamas, ar ne.

  • BMW 7 serijos modelių su benzininiu ar dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos ir CO2 emisija*:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 12,6* iki 4,4
    CO2 emisijos g/km (mišriu režimu): nuo 299* iki 116

    BMW 7 serijos iPerformance modelių degalų sąnaudos ir CO2 emisija**:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 2,3 iki 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 53 iki 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): nuo 13,0 iki 12,5

    BMW 740Le iPerformance degalų sąnaudos, CO2 emisijos ir energijos sąnaudos:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): 12,5

    * Individualiems modeliams, pateikti skaičiai yra numatomos techninės specifikacijos.

    Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal
    Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią automobilio tipo
    patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos
    automobiliui, o nuvažiuojamas atstumas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų
    ratlankių ir padangų dydžius. Šios reikšmės jau atitinka WLTP normas ir yra
    perskaičiuotos į NEDC ekvivalentiškas reikšmes tam, kad būtų galima lyginti
    skirtingus automobilius. Priklausomai nuo valstybinių teisės aktų, CO2 emisijos
    reikšmės gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių skaičiuojant automobilių mokesčius
    ar kitas rinkliavas.

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal direktyvą 1999/94/EB bei tipo
    patvirtinimo metu galiojančią Pkw-EnVKV versiją ir yra pagrįstos degalų sąnaudų
    ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų
    sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galima sužinoti iš naujų keleivinių
    automobilių degalų sąnaudų, CO2 emisijos ir energijos sąnaudų žinyno, kurį
    galite gauti visose pardavimo vietose ir iš https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html