BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.

The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.

The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW TwinPower Turbo variklio galimybės ir galia sujungta su elektrinio variklio tausumu. BMW 7 serija su BMW EfficientDynamics technologija eDrive (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) sujungia visa, kas geriausia iš abiejų pasaulių. Rezultatas – ženkliai mažesnės degalų sąnaudos ir emisija. Be to, dėl važiavimo savybių BMW 7 serijos komfortą ir gerovę patirsite dar intensyviau.

BMW iPERFORMANCE. - UŽDEGANČIO VAŽIAVIMO POJŪTIS.The BMW 7 serijos iPerformance.

BMW TwinPower Turbo variklio galimybės ir galia sujungta su elektrinio variklio tausumu. BMW 7 serija su BMW EfficientDynamics technologija eDrive (BMW 740e/740Le/740Le xDrive iPerformance) sujungia visa, kas geriausia iš abiejų pasaulių. Rezultatas – ženkliai mažesnės degalų sąnaudos ir emisija. Be to, dėl važiavimo savybių BMW 7 serijos komfortą ir gerovę patirsite dar intensyviau.

AUTOMOBILIO KONCEPTAS.

BMW prabangios klasės sedanas su minimaliais degalų sąnaudų rodikliais ir dinamiškomis charakteristikomis visose važiavimo situacijose. Dėl savo komforto ir dinamikos BMW 7 serijos iPerformance modelis pateisina visus su juo susijusius lūkesčius. Iš išorės iPerformance modelis skiriasi nuo įprastai varomų modelių eDrive ženkliuku ant galinių statramsčių iš abiejų pusių ir priekinių šoninių panelių. Automobilio novatorišką važiavimo technologiją taip pat išduoda mėlynos inksto formos juostelės ir mėlynos ratų stebulės. Iš kitų tokio tipo automobilių šį BMW išskiria atstumas, kurį jis gali nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu. Jis gali nuvažiuoti 44-48 km (41-45 kilometrus su xDrive) visiškai neteršdamas vietinės aplinkos ir nesuvartodamas nė lašo degalų. Net ir mišriu režimu BMW 7 serijos iPerformance CO2 emisijos reikšmės 51-45 g/km (56-49 g/km su xDrive). Aukštos įtampos akumuliatorius įrengtas po galine sėdyne, taigi automobilyje lieka pakankamai vietos (420 litrų) stambiam bagažui. Į ateitį orientuotas automobilio konceptas, kuriam neabejotinai nėra lygių.

INDIVIDUALIOS VAŽIAVIMO CHARAKTERISTIKOS.

Hibridinis BMW 7 serijos iPerformance modelis su eDrive turi įvairius važiavimo režimus, kuriuos naudodamas vairuotojas gali sumažinti arba padidinti faktines degalų sąnaudas. Praktikoje rezultatas pirmiausia priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo, o vėliau ir nuo individualaus važiavimo stiliaus. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 48 kilometrų atstumą (iki 45 kilometrų su xDrive), iki kol įsijungs BMW TwinPower Turbo benzininis variklis – taip pasiekiamas optimalus efektyvumas ir nuvažiuojamas atstumas

VAŽIUOKLĖ.

BMW 7 serijos iPerformance varo galingas BMW TwinPower Turbo 4 cilindrų benzininis variklis ir ypač efektyvus eDrive elektrinis variklis. Sistemos išeiga yra 240 kW (236 AG), o degalų sąnaudos mišriu režimu – 2,2-2,0 l/100 km (2,5-2,1 l/100 km su xDrive)*. Pažangi keturiais ratais varoma sistema BMW xDrive garantuoja optimalų automobilio sukibimą su kelio danga. BMW EfficientDynamics technologijų derinys padėjo sukurti novatorišką transporto priemonę su mažomis degalų sąnaudomis, visiška važiavimo dinamika ir stabilumu, nesvarbu, kokiomis kelio sąlygomis bevažiuotumėte.


* Hibridinio režimo degalų sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės priklauso nuo pasirinktų padangų dydžio.

  • BMW TwinPower Turbo 4 cilindrų benzininis variklis

    BMW 740e/Le iPerformance TwinPower Turbo 2,0 litrų 4-ių cilindrų benzininis variklis garantuoja puikią važiavimo patirtį užtikrindamas tikslų galios tiekimą net esant mažiems greičiams ir galingą sukimo momentą plačiame apsukų intervale. Be to, jis yra taupus ir ekologiškas.

    Visi 4-ių cilindrų benzininio variklio komponentai yra kruopščiai pagaminti šiuolaikinėje variklių gamybos linijoje. Dinamikai ir efektyvumui padidinti BMW naudoja TwinPower Turbo technologiją su Valvetronic vožtuvų kontrole, įskaitant Double-VANOS kintamą alkūninio veleno kontrolę ir didelio tikslumo įpurškimą. Visai tai padeda varikliui veikti su aukštu energijos išnaudojimo koeficientu prie bet kokios apkrovos ir tokiu būdu sumažinamos degalų sąnaudos. Įkraunamo hibrido („plug-in hybrid„) variklis plačiame apkrovų intervale veikia su optimaliu energijos išnaudojimo koeficientu, tuo pat metu įkraudamas aukštos įtampos akumuliatorių. Tai reiškia, kad elektros energija aukštos įtampos akumuliatoriui yra gaminama labai naudingai kol automobilis juda.

    Šis variklis priklauso BMW EfficientDynamics sistemai. Jo generuojama galia yra 190 kW (258 AG), sukimo momentas 400 Nm ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 5,5-5,4 sekundės (xDrive: 5,3 s). Degalų sąnaudos mišriu režimu: 2,2-2,0 litro 100-ui km (xDrive: 2,5-2,1 l/100 km) su CO2 emisija 51-45 g/km (xDrive: 56-49 g/km).

  • Elektros variklis

    Skysčiu aušinamas hibridinio automobilio elektrinis variklis integruotas į transmisiją. Tokiu būdu išvystoma net 83 kW (113 AG) išeiga ir maksimalus 250 Nm sukimo momentas. Net iki apytiksliai 40 km* (37 km su xDrive*) galėsite nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu ir išvystyti net iki 120 km/h greitį.
    Kai vairuotojas nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo, elektrinis variklis veikia kaip ratų varomas generatorius, paverčiantis kinetinę energiją į elektros energiją (rekuperacinis procesas). Dar didesnis rekuperacijos lygis pasiekiamas stabdant. Iki pasiekiamas konkretus stabdžių pedalo slėgis, automobilis lėtinamas per elektrinį variklį, kuris tokiu būdu konvertuoja dar daugiau kinetinės energijos į elektrą. Ši sukurta energija gali būti naudojama automobiliui varyti naudojant elektrinį variklį arba tiekti energiją kitiems elektriniams komponentams. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir ženkliai padidinamas tausumas.
    * Šios reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Jos galioja su 17 ir 18 colių padangomis ir mažesniu pasipriešinimu riedėjimui.

  • Aukštos įtampos akumuliatorius

    BMW 740e/Le iPerformance sedano aukštos įtampos akumuliatorius įrengtas po galine sėdyne, taigi jis yra ne tik saugus, bet ir sutaupo erdvės. Bagažinė yra tik šiek tiek mažesnė nei įprastuose modeliuose – 420 litrų. Akumuliatorių galėsite įkrauti naudodami tam skirtą laidą ir įprastą buitinį 230 voltų elektros lizdą arba viešo įkrovimo stotelę. Kelionės metu elektros variklis kartais veikia kaip generatorius kinetinę energiją verčiantis į elektros (rekuperacija), kuri patalpinama į akumuliatorių.

    Dėl ličio jonų technologijos, skysčiu aušinamame aukštos įtampos akumuliatoriuje energijos tankis yra aukštas, o matmenys palyginti maži. 9,2 kWh pajėgumo akumuliatorius gali akimirksniu perduoti elektriniam varikliui iki 83 kW. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, iPerformance sedanu elektra galima nuvažiuoti net 44-48 km ir pasiekti pasiekti maksimalų greitį iki 140 km/h.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanusis energijos valdymas – vienas esminių iPerformance eDrive koncepcijos pagrindų. Ši sistema koordinuoja visų pavaros komponentų sąveiką, padėdama pasiekti maksimalų efektyvumą ir puikią važiavimo dinamiką. Išmanusis energijos valdymas su prognozuojamai parenkama tinkama pavara optimizuoja hibridinės pavaros galios išnaudojimo koeficientą. Pavyzdžiui, turimi navigacijos duomenys naudojami iš anksto identifikuoti maršruto atkarpas ir važiavimo situacijas, kuriose būtų naudingiausia naudoti elektrinį variklį arba įkrauti aukštos įtampos akumuliatorių.
Situacijose, kai vidaus degimo variklis veiktų su mažu galios naudingumo koeficientu, sistema persijungia į aukštesnį apkrovos diapazoną su geresniu galios naudingumo koeficientu. Tai reiškia, kad vidaus degimo variklis sukuria daugiau galios. Ši galia naudojama akumuliatoriui įkrauti per elektros variklį (generatorių), ir vėliau gali būti naudojama elektriniam važiavimui arba efektyvesniam vidaus degimo variklio darbui. Ši sistema taip pat valdo elektros motorą/generatorių taip, kad kinetinė energija būtų verčiama į elektros energiją važiuojant laisvąja eiga ar stabdant. Išmanioji energijos valdymo sistema kartu su ECO PRO režimu reguliuoja visas automobilio sistemas, įskaitant pagalbinius komponentus ir komforto funkcijas, padėdama Jums valdyti degalų sąnaudas ir padidinti efektyvumą.
Su eDrive mygtuku vairuotojas gali rinktis iš trijų skirtingų elektrinio važiavimo režimų. Užvedus automobilį standartiškai įsijungia AUTO eDrive (t. y. hibridinis) režimas. MAX eDrive režimas leidžia mėgautis grynu elektriniu važiavimu iki 140 km/h greičiu. Akumuliatoriaus kontrolės („Battery Control“) režimo metu, išsaugota elektros energija paliekama vėlesniam naudojimui.

  • AUTO eDrive režimas

    Užvedus automobilį įsijungia AUTO eDrive (t. y. hibridinis) režimas, kuris leidžia vairuotojui mėgautis ypač tausiu važiavimu elektros energija varomu automobiliu. Priklausomai nuo automobilio apkrovimo ir akumuliatoriaus įkrovimo lygio, automobilis naudoja tik elektros energiją iki 120 km/h. Galios matuoklis prietaisų skydelyje informuoja vairuotoją apie automobilio faktiškai naudojamą elektros galią ir ties kokia vieta papildomos galios poreikis pareikalaus automatiškai įsijungti vidaus degimo varikliui.

  • MAX eDrive režimas

    Kai pasirenkamas visiškai elektrinis MAX eDrive režimas, elektrinė sistema užtikrina maksimalią išeigą. Vairuotojas gali iki pat galo nuspausti akceleratoriaus pedalą neaktyvuodamas vidaus degimo variklio – automobilis pasieks maksimalų net 120 km/h greitį. Kai reikalinga didesnė varomojo mechanizmo galia, vidaus degimo variklis gali būti bet kuriuo metu aktyvuojamas naudojant pavarų svirtį arba iki galo nuspaudus akceleratoriaus pedalą.

  • Akumuliatoriaus kontrolės režimas

    Nustačius akumuliatoriaus kontrolės režimą automobilis naudoja vidaus degimo variklio sukurtą energiją, kol pasiekiamas pasirinktas akumuliatoriaus įkrovimo lygis. Išsaugota elektros energija laikoma iki kito pasirinkimo važiuoti elektriniu režimu.

  • Numatomoji pavara

    Vos tik kelionės tikslas įvedamas į navigacijos sistemą, numatomos energijos valdymo sistema išanalizuoja planuojamą maršrutą pasitelkdama pastovius duomenis, kaip antai, greičio apribojimus ir realiu laiku gaunamą informaciją apie eismo sąlygas. Tuomet sistema veikia grynai elektriniu režimu – tausiai ir priklausomai nuo situacijos bei maršruto atkarpų, kuriose toks režimas būtų naudingiausias: pavyzdžiui, važiuojant mieste.

ĮKROVIMAS.

Nesvarbu, ar savo automobiliui įkrauti naudojate įprastą namuose turimą elektros lizdą ar BMW i Wallbox iš 360° ELEKTRINIŲ produktų ir paslaugų – didelės įtampos akumuliatoriaus įkrovimas tiesiog negali būti dar paprastesnis. Įkrauti akumuliatorius kelyje galėsite daugybėje viešų ChargeNow stotelių.

  • Automobilio įkrovimas namuose

    Automobilį galėsite patogiai įkrauti net ir namuose naudodami įprastą 230 voltų elektros lizdą, ir jis visiškai įsikraus per mažiau nei keturias valandas. Automobilio įkrovimo prievadas integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti kairėje pusėje po bagažinės dugnu. Įkrovimo prievadas ir kištukas apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Vietoj įprasto elektros lizdo taip pat galėsite naudoti ir specialiai į sieną montuojamą įkrovimo stotelę BMWi Wallbox. Su šia stotele įkrovimo galia bus didesnė, taigi automobilį įkrausite žymiai greičiau. Aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimo lygį galėsite nustatyti pagal spalvotą LED šviesos diodo šviesos žiedą arba BMW ConnectedDrive programėlę. Priklausomai nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, įkrovimo šaltinio perduodamos galios, kiek automobilyje yra įjungtų energiją vartojančių prietaisų ir BMWi Wallbox naudojimo, visiškai tuščią aukštos įtampos akumuliatorių pilnai įkrausite maždaug per 2,4 valandos. Be to, išorinio įkrovimo metu galėsite šildyti arba vėsinti automobilio saloną. Kadangi didelę važiavimo dalį galėsite naudoti elektrą, ženkliai sumažės važiavimo išlaidos.

  • Įkrovimas viešosiose vietose

    Automobilį galima įkrauti naudojant buitinį elektros lizdą ir įkrovimo laidą arba tiesiog kelyje – viešose įkrovimo stotelėse su specialiu laidu iš BMW priedų. Taigi, apsipirkęs vairuotojas gali tęsti savo kelionę visiškai pilnu „baku degalų“ neteršdamas aplinkos. Automobilio įkrovimo prievadas integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti bagažinėje virš kairiosios ratų arkos. Norint įkrauti automobilio akumuliatorių viešose įkrovimo stotelėse būtina turėti BMW prieduose pateikiamą laidą. Įkrovimo laiką lemia skirtingi veiksniai, kaip antai, srovės stipris ir veikiantys automobilio energiją naudojantys įrenginiai.
    Įkrovimo prievadas ir kištukas apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Įkrovimo prievadą juosiantys LED šviesos žiedai rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį. Navigacijos sistema ir BMW ConnectedDrive programėlė suteiks vairuotojui informacijos apie vietovę ir tinkamas įkrovimo stotis.
    Savo tapatybei įkrovimo stotyse nustatyti ir mėnesio sąskaitoms už energijos sąnaudoms apmokėti skirta BMW mobiliųjų paslaugų ChargeNow sukurta ChargeNow kortelė.
    Svarbu: ChargeNow – nemokamos 360° ELEKTRINIO paketo paslaugos.

RYŠYS.

Nenutrūkstamas ryšys su Jūsų BMW: šalia tokių BMW Remote Services nuotolinių paslaugų, kaip nuotolinis užrakinimas, per išmanųjį telefoną (iOS arba Android) galite naudoti ir hibridui būdingas funkcijas. Taip visuomet turėsite galimybę peržvelgti savo BMW 7 serijos iPerformance su eDrive degalų sąnaudų bei efektyvumo duomenis. BMW paslaugos – kiekvienai galimai situacijai, tiek automobilio viduje, tiek išorėje.

  • My BMW Remote programėlė

    iOS ir Android pritaikyta My BMW Remote programėlė pateikia išsamią informaciją apie dabartinę įkraunamo hibridinio automobilio būseną, kaip antai, buvimo vietą, akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir likusį nuvažiuoti atstumą iki kelionės tikslo.
    Įkrovimo procesą galima valdyti nuotoliniu būdu per savaitinį laikmatį, o automobilio temperatūrą kontroliuoti atsižvelgiant į kitos kelionės poreikius. Naudodami programėlę, savo kelionės tikslus, lankytinas vietas ir įkrovimo stotelių vietas galite nesunkiai siųsti tiesiogiai į savo automobilį.
    My BMW Remote programėlė įkraunamiems hibridiniams automobiliams taip pat skaičiuoja ir kiekvienos kelionės tausumo rodiklius bei pateikia patarimų, kaip vairuoti savo automobilį dar tausiau ir ekonomiškiau.

  • Automobilio priežiūra

    Vasarą sėskitės į maloniai vėsų automobilį, o žiemą – į šiltą automobilį. Su BMW 740e/Le montuojama oro kondicionavimo sistema visa tai taps įmanoma. Dėl elektra šaldomo kompresoriaus ir talpyklos neturinčio elektrinio šildytuvo, automatinės oro kondicionavimo sistemos funkcijos neskleidžia beveik jokio garso net ir tuomet, kai variklis išjungtas. Kiekvienai savaitės dienai galėsite nustatyti tris skirtingus išvažiavimo laikus.
    Su pažangia valdymo sistema galėsite nustatyti norimos temperatūros šildymą, vėsinimą ir ventiliaciją automobilyje trisdešimt minučių prieš planuojamą išvykimą. Sistema valdoma per iDrive valdiklį automobilio viduje arba per suderinamą išmanųjį telefoną naudojant BMW ConnectedDrive programėlę.
    Nurodžius, kad aukštos įtampos akumuliatorius pilnai įkrautas, stacionarios oro kondicionavimo funkcijos veiks nepriklausomai nuo to, ar automobilis išoriniu būdu įkraunamas, ar ne.

  • BMW 7 serijos modelių su benzininiu ar dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos ir CO2 emisija*:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 12,6* iki 4,4
    CO2 emisijos g/km (mišriu režimu): nuo 299* iki 116

    BMW 7 serijos iPerformance modelių degalų sąnaudos ir CO2 emisija**:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 2,3 iki 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 53 iki 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): nuo 13,0 iki 12,5

    BMW 740Le iPerformance degalų sąnaudos, CO2 emisijos ir energijos sąnaudos:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): 12,5

    * Individualiems modeliams, pateikti skaičiai yra numatomos techninės specifikacijos.

    Degalų sąnaudos, emisija ir energijos sąnaudos priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų formato.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str.