BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.

BMW 7 serijos „iPerformance”.

BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.

BMW 7 serijos „iPerformance”.

BMW iPERFORMANCE – UŽGNIAUŽIANTIS KVAPĄ.BMW 7 serijos „iPerformance”.

BMW TwinPower Turbo variklio galimybės ir nuvažiuojamas atstumas susijęs su elektrinio variklio tausumu. BMW 7 serija su BMW EfficientDynamics technologija eDrive (BMW 740e/740Le xDrive iPerformance) sujungia visa, kas geriausia iš abiejų pasaulių. Rezultatas – ženkliai mažesnės degalų sąnaudos ir emisija. Be to, dėl važiavimo savybių BMW 7 serijos komfortą ir gerovę patirsite dar intensyviau.

Read more

NAUJAS KONCEPTAS.

Prabangusis BMW sedanas suteikia unikalią patirtį – užtikrina minimalias degalų sąnaudas ir efektyvų važiavimą net dinamiškiausiose situacijose. Tad jis pateisins visus jūsų lūkesčius. Elektrinį BMW „iPerformance” atpažinsite iš specialaus „eDrive” ženkliuko. Iš kitų tokio tipo automobilių šis BMW išsiskiria atstumu, kurį jis gali nuvažiuoti visiškai elektriniu režimu – tai net 44-48 km (41-45 kilometrus su „xDrive”), kuriuos jis gali įveikti visiškai neteršdamas aplinkos ir nesuvartodamas nė lašo degalų. Net ir mišriu režimu BMW 7 serijos „iPerformance” CO2 emisija yra vos 51-45 g/km (56-49 g/km su xDrive). Be visų vairavimo privalumų, šis automobilis turi ir erdvią bagažinę, tad puikiai tiks ilgoms, komfortiškoms kelionėms. Galima drąsiai teigti, kad tai naujo koncepto automobilis, neturintis lygių savo galimybėms.

IŠSKIRTINĖS VAŽIAVIMO CHARAKTERISTIKOS.

Hibridinis BMW 7 serijos „iPerformance” modelis su elektriniu „eDrive”varikliu turi įvairius važiavimo režimus, kuriuos naudodamas vairuotojas gali sumažinti arba padidinti faktines degalų sąnaudas. Praktikoje rezultatas pirmiausia priklauso nuo pasirinkto važiavimo režimo, o vėliau ir nuo individualaus važiavimo stiliaus. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 48 kilometrų atstumą (iki 45 kilometrų su „xDrive”), kol įsijungs BMW „TwinPower Turbo” benzininis variklis. Taip pasiekiamas maksimalus efektyvumas ir minimalios degalų sąnaudos.

VAŽIUOKLĖ.

BMW 7 serijos „iPerformance” turi galiną BMW „TwinPower Turbo” 4 cilindrų benzininį variklį ir ypač efektyvų „eDrive” elektrinį variklį. Automobilio degalų sąnaudos mišriu režimu yra vos 2,2-2,0 l/100 km (2,5-2,1 l/100 km su „xDrive”)*. Pažangi, keturiais ratais varoma BMW „xDrive” sistema garantuoja optimalų automobilio sukibimą su kelio danga, o BMW „EfficientDynamics” technologija užtikrina ne tik optimalias kuro sąnaudas, bet ir dinamišką važiavimą bei stabilumą nesvarbu kokiomis kelio ar oro sąlygomis važiuotumėte.

* Hibridinio režimo degalų sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės priklauso nuo pasirinktų padangų dydžio.

  • BMW „TwinPower Turbo” 4 cilindrų benzininis variklis

    BMW 740e/Le xDrive iPerformance TwinPower Turbo 2,0 litrų 4-ių cilindrų benzininis variklis garantuoja puikią važiavimo patirtį užtikrindamas tikslų galios tiekimą net esant mažiems greičiams ir galingą sukimo momentą plačiame apsukų intervale. Be to, jis yra taupus ir ekologiškas.

    Visi 4-ių cilindrų benzininio variklio komponentai yra kruopščiai pagaminti šiuolaikinėje variklių gamybos linijoje. Dinamikai ir efektyvumui padidinti BMW naudoja TwinPower Turbo technologiją su Valvetronic vožtuvų kontrole, įskaitant Double-VANOS kintamą alkūninio veleno kontrolę ir didelio tikslumo įpurškimą. Visai tai padeda varikliui veikti su aukštu energijos išnaudojimo koeficientu prie bet kokios apkrovos ir tokiu būdu sumažinamos degalų sąnaudos. Įkraunamo hibrido („plug-in hybrid„) variklis plačiame apkrovų intervale veikia su optimaliu energijos išnaudojimo koeficientu, tuo pat metu įkraudamas aukštos įtampos akumuliatorių. Tai reiškia, kad elektros energija aukštos įtampos akumuliatoriui yra gaminama labai naudingai kol automobilis juda.

    Šis variklis priklauso BMW EfficientDynamics sistemai. Jo generuojama galia yra 190 kW (258 AG), sukimo momentas 400 Nm ir įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/h per 5,4 sekundės (xDrive: 5,3 s). Degalų sąnaudos mišriu režimu: 2,2-2,0 litro 100-ui km (xDrive: 2,5-2,1 l/100 km) su CO2 emisija 50-45 g/km (xDrive: 56-49 g/km).

  • Elektros variklis

    Skysčiu aušinamas elektros variklis įkraunamame hibride yra integruotas į automobilio transmisiją. Jo galia yra 83 kW (113 AG) ir maksimalus sukimo momentas 250 Nm. 100% elektriniu režimu galima nuvažiuoti iki 48 km* (45 km su xDrive*) ir pasiekti didžiausią 140 km/h greitį.

    Kai tik vairuotojas atleidžia akceleratorių, elektros variklis veikia kaip ratais varomas generatorius, kuris kinetinę energiją paverčia į elektros energiją proceso, dar žinomo, kaip regeneracija, metu. Dar didesnis regeneracijos laipsnis gaunamas stabdant. Iki tam tikro spaudimo į stabdžius automobilį lėtina vien tik elektros variklis, kuris tuo pat metu netgi dar daugiau kinetinės energijos paverčia į elektrą. Ši nemokama regeneruota energija gali būti naudojama automobiliui varyti elektros varikliu ar elektriniams komponentams maitinti. Tai sumažina degalų sąnaudas ir gerokai padidina pavaros efeketyvumą.

    * Šie skaičiai galioja su 17 colių ir 18 colių padangomis su sumažintu pasipriešinimu riedėjimui.

  • Aukštos įtampos akumuliatorius

    BMW 740e/Le xDrive iPerformance sedano aukštos įtampos akumuliatorius įrengtas po galine sėdyne, taigi jis yra ne tik saugus, bet ir sutaupo erdvės. Bagažinė yra tik šiek tiek mažesnė nei įprastuose modeliuose – 420 litrų. Akumuliatorių galėsite įkrauti naudodami tam skirtą laidą ir įprastą buitinį 230 voltų elektros lizdą arba viešo įkrovimo stotelę. Kelionės metu elektros variklis kartais veikia kaip generatorius kinetinę energiją verčiantis į elektros (rekuperacija), kuri patalpinama į akumuliatorių.

    Dėl ličio jonų technologijos, skysčiu aušinamame aukštos įtampos akumuliatoriuje energijos tankis yra aukštas, o matmenys palyginti maži. 9,2 kWh pajėgumo akumuliatorius gali akimirksniu perduoti elektriniam varikliui iki 83 kW. Kai akumuliatorius visiškai įkrautas, BMW 740e/Le xDrive iPerformance sedanu elektra galima nuvažiuoti net 44-48 km ir pasiekti pasiekti maksimalų greitį iki 140 km/h.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Išmanus energijos valdymas – vienas esminių pažangios „iPerformance” ir „eDrive” technologijos savybių. Ši sistema koordinuoja visų pavaros komponentų sąveiką, padėdama pasiekti maksimalų efektyvumą ir puikią važiavimo dinamiką. Išmanusis energijos valdymas su sistemos parenkama tinkama pavara optimizuoja hibridinės pavaros galios išnaudojimo koeficientą. Pavyzdžiui, turimi navigacijos duomenys yra naudojami iš anksto identifikuoti maršruto atkarpas ir važiavimo situacijas, kuriose būtų naudingiausia naudoti elektrinį variklį arba įkrauti aukštos įtampos akumuliatorių. Situacijose, kai vidaus degimo variklis veiktų su mažu galios naudingumo koeficientu, sistema persijungia į aukštesnį apkrovos diapazoną su geresniu galios naudingumo koeficientu. Tai reiškia, kad vidaus degimo variklis sukuria daugiau galios. Ši galia naudojama akumuliatoriui įkrauti per elektros variklį (generatorių), ir vėliau gali būti naudojama elektriniam važiavimui arba efektyvesniam vidaus degimo variklio darbui. Ši sistema taip pat valdo elektros motorą/generatorių taip, kad kinetinė energija būtų verčiama į elektros energiją važiuojant laisvąja eiga ar stabdant. Išmanioji energijos valdymo sistema kartu su ECO PRO režimu reguliuoja visas automobilio sistemas, įskaitant pagalbinius komponentus ir komforto funkcijas, padėdama Jums valdyti degalų sąnaudas ir padidinti efektyvumą. Su „eDrive” mygtuku vairuotojas gali rinktis iš trijų skirtingų elektrinio važiavimo režimų. Užvedus automobilį standartiškai įsijungia AUTO „eDrive” (t. y. hibridinis) režimas. MAX „eDrive” režimas leidžia mėgautis grynu elektriniu važiavimu iki 140 km/h greičiu. Akumuliatoriaus kontrolės („Battery Control“) režimo metu išsaugota elektros energija paliekama vėlesniam naudojimui.

  • AUTO „eDrive” režimas

    Užvedus automobilį, įsijungia AUTO „eDrive” (t. y. hibridinis) režimas, kuris leidžia vairuotojui mėgautis ypač efektyviu važiavimu elektros energija varomu automobiliu. Priklausomai nuo automobilio apkrovimo ir akumuliatoriaus įkrovimo lygio, automobilis naudoja tik elektros energiją iki 120 km/h. Galios matuoklis prietaisų skydelyje informuoja vairuotoją apie automobilio faktiškai naudojamą elektros galią ir ties kokia vieta papildomos galios poreikis pareikalaus automatiškai įsijungti vidaus degimo varikliui.

  • MAX „eDrive” režimas

    Pasirinkus MAX „eDrive” režimą, elektrinė sistema užtikrina maksimalią galią. Vairuotojas gali iki pat galo nuspausti akceleratoriaus pedalą neaktyvuodamas vidaus degimo variklio – automobilis pasieks maksimalų, net 120 km/h greitį. Kai reikalinga didesnė varomojo mechanizmo galia, vidaus degimo variklis gali būti bet kuriuo metu aktyvuojamas naudojant pavarų svirtį arba iki galo nuspaustą akceleratoriaus pedalą.

  • Akumuliatoriaus kontrolės režimas

    Nustačius akumuliatoriaus kontrolės režimą, automobilis naudoja vidaus degimo variklio sukurtą energiją, kol pasiekiamas pasirinktas akumuliatoriaus įkrovimo lygis. Išsaugota elektros energija laikoma iki kito pasirinkimo važiuoti elektriniu režimu.

  • Intuityvi sistema

    Vos tik kelionės tikslas įvedamas į navigacijos sistemą, intuityvi energijos valdymo sistema pasitelkia pastovius duomenis ir išanalizuoja planuojamą maršrutą. Tuomet sistema veikia grynai elektriniu režimu – efektyviai ir priklausomai nuo situacijos bei maršruto atkarpų, kuriose toks režimas būtų naudingiausias – pavyzdžiui, važiuojant mieste.

ĮKROVIMAS.

Nesvarbu ar savo automobiliui įkrauti naudojate įprastą namuose turimą elektros lizdą, ar BMW i „Wallbox” iš 360° ELECTRIC produktų ir paslaugų – didelės įtampos akumuliatoriaus įkrovimas tiesiog negali būti dar paprastesnis. Įkrauti akumuliatorius kelyje galėsite daugybėje viešų „ChargeNow”stotelių.

  • Automobilio įkrovimas namuose

    Automobilį galėsite patogiai įkrauti net ir namuose, naudodami įprastą 230 voltų elektros lizdą, ir jis visiškai įsikraus automobilį per mažiau nei keturias valandas. Automobilio įkrovimo prievadas yra integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti kairėje pusėje po bagažinės dugnu. Įkrovimo prievadas ir kištukas yra apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Vietoj įprasto elektros lizdo taip pat galėsite naudoti ir specialiai į sieną montuojamą įkrovimo stotelę – BMWi „Wallbox”. Įkrovimo galia stotelėje – daug didesnė, todėl joje automobilį įkrausite žymiai greičiau. Aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimo lygį galėsite nustatyti pagal spalvotą LED šviesos diodo šviesos žiedą arba BMW „ConnectedDrive” programėlę. Priklausomai nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, įkrovimo šaltinio perduodamos galios, atsižvelgiant kiek automobilyje yra įjungtų energiją vartojančių prietaisų ir BMWi „Wallbox” naudojimo, visiškai tuščią aukštos įtampos akumuliatorių pilnai įkrausite maždaug per 2,4 valandos. Be to, išorinio įkrovimo metu taip pat galėsite šildyti arba vėsinti automobilio saloną. Kadangi didelę važiavimo dalį galėsite naudoti elektrą, ženkliai sumažės kuro suvartojimo sąnaudos.

  • Įkrovimas viešosiose vietose

    Automobilį galima įkrauti naudojant buitinį elektros lizdą ir įkrovimo laidą arba įkrauti automobilį tiesiog kelyje – viešose įkrovimo stotelėse su specialiu laidu iš BMW priedų. Automobilio įkrovimo prievadas yra integruotas priekinio prietaisų skydelio kairėje pusėje ir uždengtas specialiu dangteliu. Viskas, ko reikės įkrovimui, – tai specialus laidas, kurį galėsite saugiai ir kompaktiškai laikyti bagažinėje virš kairiosios ratų arkos. Norint įkrauti automobilio akumuliatorių viešose įkrovimo stotelėse, būtina turėti specialų BMW įkrovimo laidą. Įkrovimo laiką lemia skirtingi veiksniai – srovės stipris ir kiti automobilio energiją naudojantys įrenginiai. Įkrovimo prievadas ir kištukas yra apsaugoti nuo kitų dalių specialia izoliacija. Įkrovimo prievadą juosiantys LED šviesos žiedai rodo akumuliatoriaus įkrovimo lygį. Navigacijos sistema ir BMW „Connected Drive” programėlė suteiks vairuotojui informacijos apie vietovę ir tinkamas įkrovimo stotis. Savo tapatybei įkrovimo stotyse nustatyti ir mėnesio sąskaitoms už energijos sąnaudas apmokėti yra skirta BMW mobiliųjų paslaugų „ChargeNow” sukurta „ChargeNow” kortelė. Svarbu: „ChargeNow” yra nemokamos 360° ELEKTRINIO paketo paslaugos.

RYŠYS.

Nenutrūkstamas ryšys su Jūsų BMW: šalia tokių BMW „Remote Services” nuotolinių paslaugų, kaip nuotolinis užrakinimas per išmanųjį telefoną, (iOS arba Android) galite naudoti ir hibridui būdingas funkcijas. Taip visuomet turėsite galimybę peržvelgti savo BMW 7 serijos „iPerformance” su „eDrive” degalų sąnaudų bei efektyvumo duomenis. BMW paslaugos – kiekvienai galimai situacijai, tiek automobilio viduje, tiek išorėje.

  • My BMW „Remote” programėlė

    iOS ir Android pritaikyta My BMW „Remote” programėlė pateikia išsamią informaciją apie dabartinę įkraunamo hibridinio automobilio būseną, kaip antai, buvimo vietą, akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir likusį nuvažiuoti atstumą iki kelionės tikslo. Įkrovimo procesą galima valdyti nuotoliniu būdu per savaitinį laikmatį, o automobilio temperatūrą kontroliuoti atsižvelgiant į kitos kelionės poreikius. Naudodami programėlę, savo kelionės tikslus, lankytinas vietas ir įkrovimo stotelių vietas galite nesunkiai atsisiųsti tiesiogiai į savo automobilį. My BMW „Remote” programėlė įkraunamiems hibridiniams automobiliams taip pat skaičiuoja ir kiekvienos kelionės tausumo rodiklius bei pateikia patarimų, kaip vairuoti savo automobilį dar tausiau ir ekonomiškiau.

  • Automobilio priežiūra

    Vasarą sėskitės į maloniai vėsų, o žiemą – į šiltą automobilį. Tai užtikrina BMW 740e/Le xDrive iPerformance oro kondicionavimo sistema. Dėl elektra šaldomo kompresoriaus ir talpyklos neturinčio elektrinio šildytuvo, automatinės oro kondicionavimo sistemos funkcijos neskleidžia beveik jokio garso net ir tuomet, kai variklis išjungtas. Kiekvienai savaitės dienai galėsite nustatyti tris skirtingus išvažiavimo laikus.

    Energija šildymui ar vėsinimui tiekiama iš aukštos įtampos akumuliatoriaus arba iš elektros tinklo įkrovimo metu.

    Su pažangia valdymo sistema galėsite nustatyti norimos temperatūros šildymą, vėsinimą ir ventiliaciją automobilyje trisdešimt minučių prieš planuojamą išvykimą. Sistema valdoma per iDrive valdiklį automobilio viduje arba per suderinamą išmanųjį telefoną naudojant BMW ConnectedDrive programėlę.

    Nurodžius, kad aukštos įtampos akumuliatorius pilnai įkrautas, stacionarios oro kondicionavimo funkcijos veiks nepriklausomai nuo to, ar transporto priemonė išoriniu būdu įkraunama, ar ne.

  • Disclaimer reference invalid
Išbandykite BMW

IŠBANDYKITE BMW.

Susikurkite savo BMW

SUSIKURKITE SAVO BMW.

Gaukite katalogą.

GAUKITE KATALOGĄ.

BMW klientų aptarnavimas

SUSISIEKITE SU MUMIS.