ELEGANCIJA KELIUOSE.

BMW 7 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

ELEGANCIJA KELIUOSE.

BMW 7 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

Novatoriška lengvasvorė konstrukcija, novatoriški varikliai arba ypač pažangus valdymas geriausiai patvirtina teiginį, kad BMW – itin tausus automobilis. BMW EfficientDynamics inžinierių sukurtos inovacijos nustato naujus standartus. BMW 7 serijos modelyje visos šios inovacijos sujungiamos meistriškai tobulybei sukurti. Rezultatas – optimalus važiavimo komforto, dinamikos ir tausumo derinys.

ELEGANCIJA KELIUOSE.BMW 7 serijos modelio važiavimo dinamika ir tausumas.

Novatoriška lengvasvorė konstrukcija, novatoriški varikliai arba ypač pažangus valdymas geriausiai patvirtina teiginį, kad BMW – itin tausus automobilis. BMW EfficientDynamics inžinierių sukurtos inovacijos nustato naujus standartus. BMW 7 serijos modelyje visos šios inovacijos sujungiamos meistriškai tobulybei sukurti. Rezultatas – optimalus važiavimo komforto, dinamikos ir tausumo derinys.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

BMW EFFICIENTDYNAMICS.

Nesvarbu, ar tikslas yra maksimali galia, ar minimalios degalų sąnaudos – BMW pagrindinis dėmesys visada kreipiamas į didžiausią įmanomą BMW važiavimo malonumą. BMW EfficientDynamics – tai BMW sukurta strategija sumažinti degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir tuo pat metu ženkliai padidinti dinamiką ir važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą. Į šį pažangų technologijų paketą įeina variklis, energijos valdymas ir transporto priemonės koncepcija – visa tai būdinga visiems BMW modeliams.
BMW TwinPower Turbo modeliuose montuojami naujos kartos benzininiai ir dyzeliniai varikliai buvo sukurti dar didesnei galiai ir mažesnėms degalų sąnaudoms užtikrinti. Optimizuota aerodinamika padeda dar labiau padidinti automobilio tausumą – lygiai kaip ir BMW EfficientLightweight lengvasvorė konstrukcija. Dėl tinkamų detalėms gaminti pasirinktų medžiagų ne tik sumažintas automobilio svoris, bet ir padidintas jo tvirtumas. Visa tai įrodo įspūdinga BMW lyderystė inovacijų srityje. BMW – vienintelis ir vienas didžiausių pasaulyje automobilių gamintojų, kuris dalims gaminti daugiausia naudoja ypač lengvą ir tvirtą anglies pluoštą (CFRP – anglies pluošto kompozito armatūra). Tai modernus technologijų derinys, į kurį įeina pažangi energijos valdymo sistema ir pasirenkamas ECO PRO režimas, padedantis optimizuoti degalų sąnaudas važiavimo metu. BMW taip pat sutelkia dėmesį į ateitį orientuotos pavaros sistemos koncepcijas, kaip antai BMW eDrive technologija su 100 proc. elektrine pavara ir hibridinio važiavimo funkcija.

BMW EFFICIENTLIGHTWEIGHT.

BMW EFFICIENTLIGHTWEIGHT.

BMW EfficientLightweight programa ne tik vystomos lengvasvorės konstrukcijos koncepcijos ir pažangių medžiagų derinys, bet ir nuolatos kreipiamas išskirtinis dėmesys į visų detalių optimizavimą.
Anglies pluošto pagrindo gamyboje naudojamas aliuminis, didelio stiprio plienas, magnis ir anglies pluoštu sustiprintas plastikas (CFRP) padeda ženkliai ir tikslingai sumažinti automobilio svorį bei tuo pat metu padidinti automobilio stabilumą. Šios programos rezultatus akivaizdžiai parodo iki 130 kilogramų sumažintas automobilio svoris lyginant su ankstesnės kartos modeliu, dar didesnis komfortas ir saugumo funkcijos. Be to, pažangi hibridinė konstrukcija ir svorį optimizuoti padedančios jungiamosios technologijos kartu padeda užtikrinti subalansuotą svorio paskirstymą ir dar žemesnį svorio centrą.
Su visais šiais patobulinimais, BMW EfficientLightweight nustato naujus pažangios lengvasvorės konstrukcijos standartus. Lyginant su tokiu pačiu ankstesnės kartos modeliu, naujuoju BMW 7 serijos automobiliu papildomai sutaupoma net 25 proc. degalų ir sumažinama CO2 emisija. Tokia tendencija vyrauja visoje verčių grandinėje (pradedant nuo žaliavų išgavimo, gamybos, nuvažiuojamų atstumų ir baigiant medžiagų perdirbimu), nes optimizuojami gamybos procesai (optimalus medžiagų ir atsinaujinančios energijos panaudojimas BMW gamyboje) ir tvarios produkto ypatybės (antrinis aliuminis, perdirbtos termoplastinės sintetinės medžiagos).

ANGLIES PLUOŠTO PAGRINDAS.

Pagrindinė BMW EfficientLightweight dalis BMW 7 serijos modelyje – novatoriškų mišrių konstrukcijų naudojimas kėbulo gamyboje. Dėl naudojamo plieno, aliuminio ir ypač novatoriško anglies pluošto (anglies pluoštas – sustiprintas plastikas, CFRP) BMW ne tik atitinka visus važiavimo dinamikos ir komforto standartus, bet ir nustato visiškai naujus prabangios automobilių klasės standartus.
Holistinės koncepcijos centre – anglies pluošto pagrindas, demonstruojantis savo turimą svorio pranašumą lyginant su plienu (kėbulo sukimo standumas). Dėl nuoseklaus svorio sumažinimo pradedant plačia koncepcija ir baigiant menkiausia automobilio detale, ši technologija užtikrina tobulą 50:50 ašies apkrovos paskirstymą ir dar žemesnį svorio centrą. Trumpai tariant, taip apibūdinama ideali automobilio DNR, kurios tikslas – maksimalus važiavimo komfortas, pagyrų nusipelnęs pagerintas automobilio valdymas, manevringumas, mažesnės degalų sąnaudos ir emisija.
Tokiu būdu BMW EfficientDynamics pažangiai sujungia įspūdingą tausumą, maksimalią važiavimo dinamiką ir demonstruoja technologines novatoriškos lengvasvorės konstrukcijos galimybes.

AERODINAMIKA.

Aerodinamika – ne tik svarbi, bet netgi pagrindinė sąlyga optimizuoti begalinius transporto priemonės poreikius, kaip antai, oro pasipriešinimas, važiavimo stabilumas ir akustika.
BMW EfficientDynamics žino, kad pagrindinį vaidmenį atlieka oro pasipriešinimas ir jo racionalizavimo matmuo – vadinamasis pasipriešinimo koeficientas. Nustatyti tokie duomenys: iki 40 proc. kėbulo proporcijoms, 20 proc. važiuoklės apatinei daliai, 30 proc. ratams ir ratų arkoms bei 10 proc. funkcinėms angoms. Ratų arkos ir funkcinės angos – efektyviausia automobilio aerodinamikos optimizavimo sritis, nes didelės įtakos tam turintis automobilio dizainas ir važiuoklės apačia jau visiškai ištobulintos.
Oro pasipriešinimą labiausiai sumažina oro alsuoklis, priekinių ratų arkose integruota oro užuolaida ir aktyvaus oro srauto inksto formos radiatoriaus grotelės su akivaizdžiai matomomis oro angomis tarp grotelių juostelių. Prireikus, dėl šių elektriniu būdu atveriamų ir užveriamų oro įleidimo angų automobilio priekyje kontroliuojamas oro patekimas į radiatorių. Be to, su dviejų ašių pneumatine pakaba automobilis automatiškai nuleidžiamas 10 mm, kai važiuojama didesniu nei 120 km/h greičiu, taigi dar labiau sumažinamas BMW veikiantis oro pasipriešinimas. Dėl ankstesniojo modelio patobulinimų šio naujojo BMW oro pasipriešinimas buvo sumažintas dar 10 proc.

  • Aktyviai oro srautą nukreipiančios inksto formos grotelės

    Aktyvaus oro srauto inksto formos grotelės atspindi moderniausias aerodinamines automobilio savybes. Kai reikalingas vėsinantis oro srautas, sistema automatiškai užveria radiatoriaus groteles naudodama oro angas ir tokiu būdu sumažina oro srauto patekimą į variklį. Taip optimizuojami aerodinamikos ir degalų sąnaudų rodikliai.

  • Oro užuolaida

    Oro užuolaida labai paprastu, bet veiksmingu būdu sumažina oro pasipriešinimą. Du siauri kanalai nukreipia oro srautą į priekinį buferį link ratų. Tokiu būdu sumažinama oro turbulencija ratų arkose, taigi automobilis suvartoja mažiau degalų ir pašalina į aplinką mažiau CO2. Dar vienas oro užuolaidos privalumas – ji padeda padidinti svarbių automobilio komponentų aušinimą.

  • Oro alsuoklis

    Oro užuolaida integruota šalia abiejų priekinių ratų arkų ir yra viena iš inovacijų, naudojamų optimizuoti automobilio aerodinamiką. Kartu su priekiniame buferyje integruota oro užuolaida oro alsuoklis sumažina turbulenciją ir tiksliai nukreipia oro srautą. Taigi, sumažinamas oro pasipriešinimas, degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Aero ratlankiai

    Tobula aerodinamika, skirta optimizuoti degalų sąnaudas neapsiriboja vien tik automobilio kėbulu. Tiek aplink transporto priemonės ratus, tiek ir jų ratlankius sukamaisiais judesiais judantys stipinai dažnai lemia oro turbulenciją, kuri trukdo tobulam oro srautui. Nauji BMW sukurti turbulencijai atsparūs turbinos dizaino ratlankiai Aero maksimaliai tiksliai nukreipia oro srautą į automobilio šonus. Taigi, sumažinamas vėjo pasipriešinimas, degalų sąnaudos ir padidinamas važiavimo automobiliu teikiamas malonumas.

BMW 730d/Ld.

BMW 730d /Ld naujausios BMW EfficientDynamics kartos variklis su TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų dyzeliniu varikliu užtikrina puikius važiavimo duomenis ir mažas degalų sąnaudas. Šis variklis išvysto įspūdingą net 620 Nm sukimo momentą ir maksimalią 195 kW (265 AG) išeigą. Mišrios degalų sąnaudos yra vos 5,0 -4,5 litro 100-ui km (5,2-4,8 litro 100-ui km su xDrive), žemos vidutinės CO2 emisijos 132-119 g/km (137-127 g/km su xDrive). Su šiuo varikliu BMW 730d /Ld reikia vos 6,2-6,1 sekundės greičiui nuo 0 iki 100 km/h pasiekti (5,9-5,8 sekundės su xDrive), o maksimalus šio automobilio išvystomas greitis – net 250 km/h. Iš lengvasvorės aliuminio konstrukcijos pagamintas 3,0 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis stebina savo puikia galia, įspūdingu galios perdavimo ir aukščiausios klasės atsaku, nesvarbu, koks automobilio važiavimo greitis bebūtų. Šiame variklyje naudojama CommonRail tiesioginio įpurškimo technologija ir dviejų lygių turbokompresorius su kintamos geometrijos turbina.

8 PAVARŲ TRANSMISIJA STEPTRONIC.

8 PAVARŲ TRANSMISIJA STEPTRONIC.

8 pavarų transmisija Steptronic nustato naujus komforto ir dinamikos standartus bei yra pagrindinė BMW EfficientDynamics dalis. Dėl neįprastai tiksliai sugraduotų pavarų užtikrinamas optimalus galios perdavimas nesvarbu, kokiu greičiu bevažiuotumėte. Taip ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, o vairuotojas gali mėgautis dar didesniu sportiško ir dinamiško važiavimo pojūčiu. Variklio greitis sumažinamas, ypač kai važiuojama dideliu greičiu. Taip sumažinamos degalų sąnaudos ir variklio skleidžiamas triukšmas.
Sankabos konvereteris pasitarnauja net ir tuomet, kai automobilyje pasirinktas mechaninis režimas. Greitai kintantis variklio greitis ir tikslūs transmisijos nustatymai garantuoja neįtikėtinai sklandų pavarų perjungimą.
Integruotos funkcijos, kaip antai, nuspėjamoji pavara, nuolat fiksuojami automobilio judesiai ir eismo situacija lemia transmisijos pavarų pasirinkimą. Nepaisydama pasirinkto važiavimo režimo, sistema visuomet pasirenka tik pačią tinkamiausią pavarą. Transmisijos valdymo įrenginys prijungtas prie navigacijos sistemos, taigi, priklausomai nuo maršruto, nuspėjamoji pavara pati įjungia sportišką, tikslų atsaką turintį SPORT režimą ir patogių funkcijų kupiną COMFORT režimą su mažiau pavarų.

BMW xDrive.

Pažangi BMW xDrive keturiais ratais varoma sistema tobulai prisitaiko net ir prie pačių sudėtingiausių kelio sąlygų bei visuomet užtikrina tik patį geriausią sukibimą su kelio danga. xDrive ir dinaminė stabilumo kontrolė (DSC) užtikrins, kad BMW visuomet išliks stabilus. Per DSC jutiklį valdoma xDrive greitai paskirsto važiavimo galią priekinei ir galiniai ašiai, kad automobilis būtų apsaugotas nuo per didelio ar per mažo pasukamumo posūkiuose ir būtų užtikrintas geriausias įmanomas kryptinis stabilumas. Be to, garantuojama greita ir saugi akceleracija net ir važiuojant slidžiu paviršiumi ar stačiais keliais. Kritinėmis kelio sąlygomis DSC nėra besąlygiškai būtina. BMW xDrive sujungia visus keturiais ratais varomos sistemos privalumus – sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir važiavimo saugumą kartu su klasikiniu BMW manevringumu.

IŠMANIOJI ENERGIJOS VALDYMO SISTEMA.

Į standartines BMW 7 serijos modelio išmanaus energijos valdymo ypatybes įeina BMW EfficientDynamics technologijos, kaip antai, automatinė Start Stop funkcija, stabdymo energijos regeneravimas ir elektrinis vairo stiprintuvas. Šios technologijos veikia kartu, kai siekiama užtikrinti tausų mobilumą ir maksimalų tausimą.
Čia pateikiamos iliustracijos gali kisti.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik vairuotojas spaudžia stabdžių pedalą iki kol automobilis visiškai sustos. Be to, taip galima sutaupyti net iki 6 proc. degalų.
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nukelia koją nuo stabdžių pedalo, automobilio variklis automatiškai įjungiamas.
    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kiekvieno stabdymo proceso metu sukuriama kinetinė energija; iki šiol ta energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdymo energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikiniai BMW EfficientDynamics skiriamieji ženklai.

  • Elektrinis vairo stiprintuvas

    Elektrinis vairo stiprintuvas optimaliai pritaiko vairavimo pagalbą prie automobilio važiavimo greičio. Tokiu būdu užtikrinamas tikslus, tiesioginis vairo pasukimas net ir važiuojant dideliu greičiu, bei nesudėtingas manevravimas statant automobilį į stovėjimo aikštelę. Vairavimui energija naudojama tik tuomet, kai to iš tiesų reikia. Taip sutaupoma degalų ir sumažinama emisija.
    Vietoj hidraulinio siurblio naudojamas elektrinis variklis. Įprastose sistemose siurbliui turi būti nuolat tiekiama energija iš automobilio variklio, nors ši elektrinė pagalba vairui veikia tik tuomet, kai vairas sukamas. Jei važiuojate tiesia kelio atkarpa ar nekeičiate vairo pasukimo kampo (pavyzdžiui, važiuodami ilguose posūkiuose), elektrinis variklis nėra aktyvuojamas ir nevartoja energijos. Dėl lanksčiai reguliuojamos vairo atramos prisitaikysite prie važiavimo situacijos ir automobilio greičio, taigi vairavimas taps dar komfortiškesnis.

VAŽIAVIMO PATIRTIES KONTROLĖ SU ECO PRO.

Su važiavimo patirties kontrolės funkcija vairuotojas gali pasirinkti COMFORT režimą standartiniams variklio ir transmisijos nustatymams, tausų ECO PRO režimą ir SPORT režimą, užtikrinantį dar dinamiškesnį važiavimą. Priklausomai nuo sąveikos su realaus laiko navigacija, nauja interaktyvi ADAPTYVAUS režimo funkcija nuolatos reguliuoja dinaminę amortizatorių kontrolę, vairo sistemą ir transmisiją Steptronic reikiamu laiku ir priklausomai nuo esamos važiavimo situacijos. ECO PRO režimas pritaiko akceleratoriaus ir transmisijos charakteristikas bei šilumos / oro kondicionavimo nustatymus dar tausesniam važiavimui užtikrinti. Be to, taip galima sutaupyti net iki 20 procentų degalų. Dar daugiau degalų galima sutaupyti pasirinkus važiavimo laisvąja eiga režimą, maršruto asistentą ir ECO PRO maršrutą. Maršruto asistentas pasitelkia navigacijos sistemą vietos kelio sąlygoms įvertinti ir patarimams pateikti. Jei už posūkio yra greičio apribojimas, sistema iš anksto pataria vairuotojui sumažinti greitį. ECO PRO maršrutas teikia tausiausio maršruto siūlymus, taigi neabejotinai padeda sumažinti degalų sąnaudas. Sistema siūlo tausų maršrutą pagal eismą, individualų važiavimo stilių ir vietos sąlygas. Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti keliu net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas galės tiesiog nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo. Įjungus SPORT režimą automobilio atsakas bus labiau tiesioginis, taigi ir važiavimo patirtis žymiai dinamiškesnė.

  • Važiavimas laisvąja eiga

    Su važiavimo laisvąja eiga funkcija automobilis gali važiuoti keliu net iki 160 km/h greičiu, o vairuotojas galės tiesiog nukelti koją nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo.

  • Maršruto planavimo asistentas

    Maršruto asistentas pasitelkia navigacijos sistemą vietos kelio sąlygoms įvertinti ir patarimams pateikti. Jei už posūkio yra greičio apribojimas, sistema iš anksto pataria vairuotojui sumažinti greitį.

  • ECO PRO maršrutas

    ECO PRO maršrutas taip pat padeda sumažinti degalų sąnaudas. Sistema siūlo tausų maršrutą pagal eismą, individualų važiavimo stilių ir vietos sąlygas.

  • Prisitaikantis režimas

    Adaptyvusis režimas – tai pažangi ir interaktyvi važiavimo patirties kontrolės funkcija. Adaptyvusis režimas daro įtaką dinaminei amortizatorių kontrolei, vairavimui, Steptronic transmisijai ir nuolatos pritaiko važiavimo situacijai tinkamus nustatymus nepriklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimą (COMFORT / SPORT).
    Kai pasirenkamas adaptyvusis režimas, sistema atsižvelgia į daugybė rodiklių, kaip antai, žemesnės pavaros perjungimą, vairo pasukimus, kruizo kontrolę ir individualų vairuotojo važiavimo stilių. Be to, pakabai reguliuoti prieš posūkius, sankryžas ar pakitusias kelio sąlygas sistema taip pat pasitelkia ir realiu laiku gaunamus navigacijos duomenis.. Be prisitaikančio režimo vairuotojas taip pat gali pasirinkti SPORT, COMFORT arba ECO PRO režimus.

  • BMW 7 serijos modelių su benzininiu ar dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 12,6* iki 4,4
    CO2 emisijos g/km (mišriu režimu): nuo 299* iki 116

    BMW 7 serijos iPerformance modelių degalų sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 2,3 iki 2,1
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 53 iki 49
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): nuo 13,9 iki 12,5

    BMW 750Li xDrive degalų sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 8,5 iki 8,3
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 197 iki 192

    BMW M760Li xDrive ir BMW M760Li xDrive Model V12 Excellence degalų sąnaudos ir CO2 emisijos *:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 12,6*
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 299

    BMW 730d degalų sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 4,9 iki 4,5
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 129 iki 119

    * Individualiems modeliams, pateikti skaičiai yra numatomos techninės specifikacijos.

    Degalų sąnaudos, emisija ir energijos sąnaudos priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų formato.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str.