0% EMISIJOS, 100% VAŽIAVIMO MALONUMO.

Sukurtas elektromobilumui – BMW i3 jėgos agregatas ir technologijos.

0% EMISIJOS, 100% VAŽIAVIMO MALONUMO.

Sukurtas elektromobilumui – BMW i3 jėgos agregatas ir technologijos.

0% EMISIJOS, 100% VAŽIAVIMO MALONUMO.Sukurtas elektromobilumui – BMW i3 jėgos agregatas ir technologijos.

Naujos eros dvelksmas išties sukelia didžiulį susidomėjimą. Kai dar visai neseniai variklio triukšmas buvo girdimas, dabar galia sukuriama praktiškai tyloje. Staiga miesto dinamikoje nebeliko streso ir įtampos. Kadangi BMW i sistemingai naujai sukūrė elektrinį mobilumą nauju ir tvariu būdu. BMW i3 yra pirmasis automobilis, sukurtas visiškai elektriniam važiavimui.

BMW i

ELEKTRINIO VAŽIAVIMO MALONUMAS.

Nuostabiausia malonumo forma – spontaniškas malonumas. Toks spontaniškas, kaip visiškai elektrinė BMW eDrive sistema. Pradėdami važiuoti su BMW i3 tik spustelėkite akceleratorių – akimirksniu išgaunama visa sukimo momento jėga ir galingai pajudate iš vietos beveik visiškoje tyloje. Tarp kitko: tas pats pedalas leidžia ir stabdyti. Kai tik atkelsite koją nuo akceleratoriaus, pajusite, kaip automobilis pradeda stabdyti. Taip yra todėl, kad BMW i3 regeneruoja visą turimą kinetinę energiją ir panaudoja ją akumuliatoriui įkrauti. Mes šią inovaciją vadiname  „vieno pedalo pojūčiu” – ji ne tik leidžia patirti išskirtinį važiavimo malonumą, bet taip pat ir pailgina nuvažiuojamą atstumą.

Visiškai nauja važiavimo patirtis.

Visiškai elektrinė BMW i3 pavaros sistema.

  • BMW eDrive: dinamiškas nuo pirmos sekundės

    Retai nauja era prasidėdavo taip įspūdingai, kaip BMW i3 era. BMW eDrive buvo sukurta pačiame BMW. Su 125 kW (170 AG) galia ir 250 Nm sukimo momentu ši pavara yra tiesiog reaktyvi. Tačiau ką tai reiškia praktikoje? Tai reiškia, kad maksimalus sukimo momentas gali būti panaudotas iš karto pajudant iš vietos. Tuo tarpu, kai tradiciniai automobiliai įsibėgėdami keičia pavaras, visiškai elektrinis BMW i3 (94 AG) nuo 0 iki 100 km/h spurtuoja be jokio pertrūkio per 7,3 sekundės. Jau per pirmuosius keletą įsibėgėjimo metrų jis palieka galingesnius automobilius už savęs.

  • Energijos sąnaudos: elektriškai efektyvios

    BMW i3 taip pat nustato naujus standartus ir efektyvumo prasme: BMW i3 (60 AG) elektros sąnaudos yra ypač efektyvios 12,9 kWh 100-ui km, o BMW i3 (94 AG) pakanka tik 12,5 kWh. Tai reiškia juokingai mažą 3,50 eurų sumą 100-ui km beveik tylaus, bekvapio ir visiškai atpalaiduojančio vairavimo malonumo.

„RANGE EXTENDER“ FUNKCIJA.

„RANGE EXTENDER“ FUNKCIJA.

Prailginkite vairavimo malonumą: BMW i3 gale šalia elektros variklio įrengta nuvažiuojamo atstumo prailginimo funkcija „Range Extender“, kuri gali su BMW i3 (94 AG) nuvažiuojamą atstumą COMFORT režime prailginti nuo 180 km iki 330 km. Mažas ir tylus dviejų cilindrų benzininis variklis maitina generatorių, kuris palaiko pastovų aukštos įtampos akumuliatoriaus įkrovimo lygį ir BMW i3 gali toliau važiuoti naudodamas elektrą. „Range Extender“ funkcija įsijungia automatiškai, kai akumuliatorius baigia išsikrauti.

MOBILUMAS TIKSLIAI ATITINKANTIS JŪSŲ POREIKIUS.

Siekiant suteikti pagrindą naujai elektromobilumo erai teko grįžti prie braižymo lentos. Vienas iš didžiausių iššūkių buvo, kaip kompensuoti aukštos įtampos akumuliatoriaus svorį. Taigi, automobilio struktūrą padalinome į dvi atskiras dalis. Pirma, yra iš aliuminio pagamintas apatinis Drive modulis, kuriame yra visos dalys, susijusios su perdavimo mechanizmais, pavaros sistema ir akumuliatorius. Antra, viršuje yra Life modulis, kuris suteikia daug vietos automobiliu važiuojantiems žmonėms. Tapęs pirmuoju, serijiniu būdu su tvirto itin lengvo anglies pluošto kėbulu gaminamu automobiliu, BMW i3 yra mažesnio svorio ir turi žemesnį svorio centrą – tuo pačiu šis automobilis užtikrina didesnį saugumą ir judrumą.

Novatoriškas.

BMW i3 gamyba.

  • Gyvenimo modulis

    Viršutinio „Life“ modulio interjeras skirtas „gyvenamajai“ erdvei. Iš tvirto anglies pluošto pagaminta keleivių erdvė kuria masyvaus lofto tipo aplinką ir užtikrina aukštą saugos lygį. Tuo pat metu BMW i3 (94 AG) svoris pagal DIN sumažėjo iki 1 245 kg – tai suteikia jam unikalaus manevringumo ir pailgina nuvažiuojamą atstumą.

  • Pavaros modulis

    „Drive“ modulis yra pagamintas iš lengvasvorių aliuminio konstrukcijų ir jame yra sutalpinti visi važiavimą palengvinantys komponentai. Gale įrengtas elektros variklis, transmisija ir papildomai pasirenkama „Ranger Extender“ sistema. Aukštos įtampos akumuliatorius yra saugiai įmontuotas po kėbulu. Tai užtikrina didžiausią saugumą ir suteikia automobiliui ypač žemą svorio centrą, kuris suteikia daug privalumų galiniais ratais varomam BMW i3. Tarp kitko, akumuliatoriui suteikiame aštuonių metų arba100 000 km garantiją.

ANGLIS – NAUJOS EROS PRADŽIA.

Privalumai.

CFRP (anglies pluoštu sustiprintas plastikas) yra ypač lankstus iš anglies pluošto ir plastiko matricos pagamintas kompozitas. Jis yra maždaug 30 procentų lengvesnis už aliuminį ir 50 procentų lengvesnis už plieną.

Gamyba. 1 etapas.

BMW grupė bendradarbiaudama su SGL Automotive Carbon Fibers anglies pluoštą gamina pati. Po daugiau nei dešimties metų tyrimų ir plėtros darbų pirmą kartą tapo įmanoma panaudoti šią medžiagą didelio masto automobilių gamyboje.

Gamyba. 2 etapas.

susukti plaušeliai yra suaudžiami į demblius ir išmirkome specialiose dervose.

Gamyba. 3 etapas.

Po to jie iškaitinami suformuojant standžius elementus – kėbulo komponentus.

Gamyba. 4 etapas.

Kitame etape specialiai sukurtos visiškai automatinės klijavimo procedūros metu kėbulo komponentai sucementuojami vienas su kitu.

Rezultatas.

Naudojant anglį gaunamas stabilesnis kėbulas ir užtikrinamas didesnis automobilyje esančių žmonių saugumas. Maksimalus standumas leidžia greičiau įsibėgėti, pagerina manevringumą ir stabilumą kelyje, dėl mažesnio svorio gaunamos mažesnės sąnaudos.

PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMOS.

PAGALBOS VAIRUOTOJUI SISTEMOS.

Daugybė BMW i3 montuojamų novatoriškų pagalbos vairuotojui sistemų ne tik užtikrina malonų važiavimą, bet ir padeda be vargo parkuotis. Su Driving Assistant Plus (Važiavimo asistento Plius) paketu BMW i3 visuomet įspės vairuotoją apie galimą susidūrimą ir automatiškai išlaikys pastovų automobilio greitį bei atstumą iki kitų transporto priemonių eismo spūstyse. Tarpmiestinių kelių spūstyse asistentas netgi dalinai perima vairavimą. Su parkavimo asistentu manevruoti automobilių stovėjimo aikštelėje bus vieni juokai – jei pageidaujate, BMW i3 įvažiuos į stovėjimo vietą pats.

  • Važiavimo asistentas Plius

    Į papildomai pasirenkamą važiavimo asistentą Driving Assistant Plus įeina išsamus novatoriškų važiavimo pagalbos sistemų paketas, su kuriuo važiuoti savo BMW i3 galėsite ypač saugiai ir patogiai. Aktyvi kruizo kontrolė su Stop & Go funkcija nuo 0 iki 140 km/h palaiko pastovų atstumą iki priekyje esančio automobilio ir reguliuoja greitį, net jei BMW i3 turi sustoti. Eismo spūsčių asistentas gali valdyti BMW i3 spūstyse, važiuojant ne didesniu nei 60 km/h greičiu. Tai leis BMW i3 išlikti savo juostoje, su sąlyga, jei vieną ranką laikysite ant vairo. Priartėjimo kontrolės perspėjimo ir lengvo stabdymo mieste funkcija aptinka galimus susidūrimo su kitomis transporto priemonėmis pavojus, perspėjimo dėl asmenų ir lengvo stabdymo mieste funkcija reaguoja į artėjančią susidūrimo su pėsčiaisiais galimybę, jei aplinkui yra pakankamai dienos šviesos. Greičio ribojimo informacijoje rodomas konkretus leistinas greitis.

  • Parkavimo pagalbos paketas

    Į parkavimo pagalbos paketą įeina universali pagalba, užtikrinanti paprastą parkavimą be rūpesčių: su automobilio priekyje integruota parkavimo atstumo kontrole, galine vaizdo kamera ir parkavimo asistentu vairuotojui parkuotis bus daug paprasčiau. Be to, galima ir visiškai automatinė funkcija, kurią aktyvavus BMW i3 greitins, stabdys ir vairuos save pats.

Degalų sąnaudos ir CO2 emisijos.

  • BMW i3 (60 Ah) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 12,9

    BMW i3 (94 Ah) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 12,6* / 13,1**

    BMW i3 (60 Ah) su papildomu varikliu (su „Range Extender“ funkcija) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 13
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: (mišriu režimu): 13,5
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0,6

    BMW i3 (94 Ah) su papildomu varikliu (su „Range Extender“ funkcija) energijos sąnaudos ir CO2 emisija:
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 12* / 13**
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: (mišriu režimu): 11,3* / 11,9**
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0,6

    * Ratų grupė 1: 19‘‘ ratai
    ** Ratų grupė 2: 20“ ratai; žiemos padangos

    Degalų sąnaudų, CO2 emisijos ir energijos suvartojimo reikšmės priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų dydžio.

    Automobiliu nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo daugybės veiksnių, o ypač: važiavimo stiliaus, pasirinkto maršruto, oro sąlygų, šildymo / vėsinimo ir kondicionieriaus naudojimo.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija.