GERIAUSIOS FORMOS ATLETAS.

BMW i8 efektyvumas ir dinamika.

GERIAUSIOS FORMOS ATLETAS.

BMW i8 efektyvumas ir dinamika.

Dėl novatoriškos automobilio struktūros galima idealiai optimizuoti BMW i8 lengvasvorį dizainą. Be to, šio automobilio masės centras yra mažiausias iš visų BMW automobilių. Tobulas pagrindas klasikinio sportinio automobilio charakteristikoms. Dėl itin lengvų medžiagų, specifinio aerodinaminio optimizavimo ir BMW EfficientDynamics technologijų paketo BMW i8 taip pat demonstruoja stulbinančias degalų sąnaudų ir emisijos reikšmes.

GERIAUSIOS FORMOS ATLETAS.BMW i8 efektyvumas ir dinamika.

Dėl novatoriškos automobilio struktūros galima idealiai optimizuoti BMW i8 lengvasvorį dizainą. Be to, šio automobilio masės centras yra mažiausias iš visų BMW automobilių. Tobulas pagrindas klasikinio sportinio automobilio charakteristikoms. Dėl itin lengvų medžiagų, specifinio aerodinaminio optimizavimo ir BMW EfficientDynamics technologijų paketo BMW i8 taip pat demonstruoja stulbinančias degalų sąnaudų ir emisijos reikšmes.

BMW i

AERODINAMIKA.

Aptakus kėbulas, įspūdinga kūgio forma, mažas svoris – BMW i8 aiškiai parodo savo sportiniam automobiliui būdingą charakterį. Daugybė aerodinamiškai optimizuotų priemonių užtikrina, kad maksimali aerodinamika puikiai derėtų su optimaliu tausumu. Vienas iš pavyzdžių – LED galiniai žibintai, sukurti vadovaujantis sluoksniuoto dizaino principais. Šie žibintai veikia ir kaip oro srauto nukreipimo kanalai.

Žemas, platus ir dinamiškas.

BMW i8 turi visas grynakraujo sportinio automobilio savybes.

  • Aerodinamiškas dizainas

    Dėl BMW i8 linijų ir plokščio silueto jo nenumaldomas noras veržtis į priekį išties akivaizdus. Šis automobilis įspūdingai dinamiškas net ir tuomet, kai tiesiog stovi vietoje. Jo forma ir detalės sukurtos taip, kad būtų idealiai aerodinamiškos. Be jokios abejonės, tai turi įtakos ir BMW i8 dizainui. Aptaki susiliejančio galinio statramsčio forma, į viršų pakeliamos durelės ir stogo linija – daugiau nei vien optiniai akcentai. Dėl šios koncepcijos ženkliai pagerinama BMW i8 aerodinamika. Vos 0,26 oro srauto koeficientas pabrėžia sportines BMW i8 savybes. Aerodinaminis šio automobilio dizainas nepanašus į jokį kitą automobilį.

  • Aerodinaminės savybės

    Dėl dalinai užtvertų BMW būdingos formos grotelių ir priekinėje automobilio dalyje integruotų aktyviųjų oro kontrolės angų į aušinimo sistemą visuomet patenka reikiamas oro kiekis. Didelės priekiniame buferyje integruotos oro įleidimo angos, dar vadinamos oro užuolaidomis, efektyviai prisideda prie oro pasipriešinimo mažinimo, taigi BMW i8 aerodinamika tampa realiai apčiuopiama. Už priekinių ir galinių ratų esančios vadinamosios oro sklendės taip pat turi teigiamos įtakos oro pasipriešinimo mažinimui. Dėl tiksliai subalansuoto oro srauto kėbulo korpuse užtikrinama didžiausia įmanoma dinamika ir stabilumas. Tokį poveikį dar labiau sustiprina specialūs šoniniai slenksčiai su difuzoriumi. Aero ratlankiai – papildoma ypatybė, padedanti sumažinti oro pasipriešinimą ir turbulenciją aplink ratus.

IŠMANIOJI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

IŠMANIOJI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

Lengvasvorė konstrukcija – pagrindinė elektromobilių dalis. Ši konstrukcija – esminė tokių automobilių ypatybė, turinti didelę įtaką dinamikai, dizainui ir tausumui. Mažesnis automobilio svoris lemia greitesnę akceleraciją, didesnį manevringumą ir maksimalų tausumą.

BMW i8 lengvasvorė konstrukcija.

Mažiau svorio. Daugiau manevringumo ir efektyvumo

ANGLIES PLUOŠTAS.

ANGLIES PLUOŠTAS.

Tam, kad būtų kompensuotas elektros akumuliatoriaus svoris, keleivių kabina pagaminta iš universalaus anglies pluošto: jis 50 proc. lengvesnis nei plienas ir apytiksliai 30 proc. lengvesnis nei aliuminis. Be to, ši medžiaga taip pat pasižymi stabiliomis ir saugumą užtikrinančiomis savybėmis. BMW i modeliai – pirmi masinės gamybos serijos automobiliai, kurių daugybė dalių pagaminta iš modernių medžiagų. Anglies pluoštas – svarbus novatoriškos LifeDrive struktūros komponentas, iš esmės pakeitęs BMW i8 automobilį – įskaitant ir ateities sportinį važiavimą.

LIFEDRIVE STRUKTŪRA.

Sportinio automobilio proporcijos puikiai dera su išskirtinai lengvasvore koncepcija, kurioje kiekvienas sudedamųjų dalių gramas kruopščiai apgalvotas. LifeDrive struktūrą sudaro dvi dalys, tiesiog tobulai atitinkančios išmanios lengvasvorės konstrukcijos reikalavimus. Pirma dalis – Drive modulis ir aliuminė važiuoklė su priekinėje dalyje integruotu elektros varikliu. Galinėje Drive modulio dalyje integruotas 3 cilindrų benzininis variklis. Dvi dalis jungia didelės įtampos akumuliatorius. Antroji LifeDrive struktūros dalis – itin lengvas iš tvirto anglies pluošto pagamintas salono karkasas (Life modulis). Jis taip pat padeda kompensuoti papildomą dėl elektros variklio ir didelės įtampos akumuliatoriaus atsiradusį svorį. Ši kombinacija dar žinoma kaip LifeDrive koncepcija, dėl kurios BMW i8 tampa tikru hibridinės automobilių kartos lyderiu. Puikiai suderintos lengvasvorės konstrukcijos koncepcija: tobulas ir tausus, perteikiantis maksimalų sportiškumą ir sumanų tvarumą.

Unikali koncepcija.

Čia susijungia sportiškumas ir tausus efektyvumas.

  • 50:50 ašių apkrovos paskirstymas

    Dėl specialios LifeDrive struktūros BMW i8 svoris optimaliai paskirstytas abiems ašims. Elektros variklis priekyje, benzininis variklis gale – o juos sujungianti dalis, dar vadinama energijos tuneliu su integruotais didelės įtampos akumuliatoriais, besitęsiančiais per visą centrinę konsolę ir kitas automobilio dalis. Dėl hibridinės technologijos su kėbulo karkaso apačioje integruotu akumuliatoriumi ir lengvasvoriu anglies pluošto moduliu viršuje užtikrinamas idealus svorio paskirstymas ir išskirtinis, itin sportiškas automobilio valdymas.