TRYKŠTANTIS SPORTINE ENERGIJA.

BMW i8 pavara.

TRYKŠTANTIS SPORTINE ENERGIJA.

BMW i8 pavara.

Galingi vidaus degimo ir elektros varikliai yra vieno iš pačių novatoriškiausių iki šiol sukurtų sportinių automobilių – BMW i8 pagrindas. Sportiško šio automobilio charakterio nepastebėti tiesiog neįmanoma. Tiksli vidaus degimo ir elektros variklių sąveika užtikrina vienodai tausų ir dinamišką važiavimą.

TRYKŠTANTIS SPORTINE ENERGIJA.BMW i8 pavara.

Galingi vidaus degimo ir elektros varikliai yra vieno iš pačių novatoriškiausių iki šiol sukurtų sportinių automobilių – BMW i8 pagrindas. Sportiško šio automobilio charakterio nepastebėti tiesiog neįmanoma. Tiksli vidaus degimo ir elektros variklių sąveika užtikrina vienodai tausų ir dinamišką važiavimą.

BMW i

BMW eDRIVE.

Novatoriška BMW eDrive technologija – ilgamečių BMW EfficientDynamics plėtros darbų rezultatas. Manevringo elektros variklio sukimo momentą galima pajusti vos pajudėjus iš vietos. Taigi, neprilygstamas važiavimo malonumas garantuotas. Tuo pat metu novatoriška aušinimo sistema padeda palaikyti optimalią didelės įtampos akumuliatoriaus veikimo temperatūrą, taigi ne tik pagerinamas jo efektyvumas, bet ir užtikrinamas ilgesnis veikimas.

 

Išmanioji energijos valdymo sistema kontroliuoja elektros variklio, akumuliatoriaus ir elektros variklio bei vidaus degimo variklio sąveiką. Šios sistemos tikslas visuomet yra pasiekti maksimalią galią suvartojant minimalų kiekį degalų. Rezultatas – galinga ir tausi įkraunamo hibridinio automobilio sistema.

BMW eDrive įkraunamas hibridas.

Pirmasis sportinis automobilis su kompaktiško automobilio degalų sąnaudomis.

  • Galinga įkraunamo hibrido įkrovimo sistema

    Tam, kad tobulėtume, į viską žvelgite moderniau. Išmanioji BMW i8 modelyje montuojama eDrive varomoji sistema sujungia elektros ir benzininio variklio privalumus, kad sukurtų išskirtine važiavimo patirtimi pasižymintį įkraunamą hibridinį automobilį: jame iškart patirsite išskirtinį tausumą ir maksimalią dinamiką. Galingas 96 kW (131 AG) variklis integruotas priekinėje ašyje. Galinę ašį varo galingas BMW TwinPower Turbo 1,5 litrų 3 cilindrų benzininis variklis, maksimaliai išvystantis 170 kW (231 AG) galią ir iki 320 Nm sukimo momentą; sujungus jo galią su elektrinio variklio pajėgumais garantuojamas BMW būdingas važiavimo malonumas. Šių dviejų važiuoklės sistemų derinys padeda BMW i8 įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/h vos per 4,4 sekundės, vos 2,1 l degalų sąnaudas 100 km ir CO2 emisiją vos 49 g/km.

  • Išmanusis energijos valdymas

    Stulbinantį BMW i8 tausumą lemia tobula BMW eDrive technologijos ir benzininio variklio sąveika. Tam, kad būtų laikomasi visų konkrečių reikalavimų, dviejų sistemų komponentų panaudojimas tiksliai koordinuojamas pagal važiavimo režimą ir situaciją. Be to, dėl važiavimo naudojant vieną pedalą ir lėtinant sukurtos stabdymo energijos ženkliai padidinamas atstumas, kurį galima nuvažiuoti vien tik elektra. Aerodinamiškai optimalus dizainas dar labiau prisideda prie tikro sportinio BMW i8 automobilio galimybių pasiekti kompaktinės klasės automobiliams prilygstančias degalų sąnaudų ir emisijos reikšmes.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5 LITRŲ 3 CILINDRŲ BENZININIS VARIKLIS.

BMW TWINPOWER TURBO 1,5 LITRŲ 3 CILINDRŲ BENZININIS VARIKLIS.

BMW TwinPower Turbo 1,5 litrų darbinio tūrio 3 cilindrų benzininis variklis, sukurtas kaip nauja BMW EfficientDynamics strategijos dalis. Jame apjungti visi privalumai, kurių būtų galima tikėtis iš sportinio automobilio variklio. Šio variklio valdymas garantuoja optimalų stūmoklių apkrovos kitimo procesą uždegimo momentu. Be to, užtikrinamas greitas turbokompresoriaus atsakas. Veikdamas 170 kW (231 AG) variklis įrodo savo efektyvumo galimybes. Jis išvysto net iki 320 Nm sukimo momentą. Dinamiką ir aukštą galios lygį papildo išskirtinis tausumas, kurį puikiai atspindi vos 2,1 l/100 km degalų sąnaudos ir vos 49 g/km CO2 emisija.

Lengvas ir kompaktiškas.

BMW TwinPower Turbo variklis demostruoja didžiulę galią su mažomis degalų sąnaudomis.

  • CO₂ informacija

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija.

    Variklio, skirto didelės įtampos akumuliatoriui įkrauti, šalinamos išmetimo dujos atitinka EU6 emisijos standartą. Degalų sąnaudos nustatytos pagal ECE važiavimo ciklą (93/116 EB), kurį sudaro apytikriai trečdalis važiavimo mieste ir du trečdaliai užmiestyje (remiantis nuvažiuotu atstumu). CO2 emisija nustatyta kaip priedas prie energijos sąnaudų. Degalų sąnaudų lygiai apskaičiuojami remiantis automobilių su standartine įranga sąnaudomis. Degalų sąnaudoms gali turėti įtakos specialioji įranga.

    Šios specifikacijos galioja Vokietijos rinkos automobiliams. Į pateikiamus modelius gali (dalinai) įeiti pasirenkamoji įranga ir priedai. Priklausomai nuo konkrečių kitų rinkų reikalavimų, tiek tekste, tiek ir iliustracijose gali būti modelių ir standartinės bei pasirenkamosios įrangos pakeitimų. Norėdami gauti daugiau informacijos susisiekite su savo BMW atstovybe. Dizainas ir įranga gali kisti. Galimos klaidos. Speciali vietinėms rinkoms skirta įranga čia nepateikta.

    Transporto priemonės be krovinio svoris (ES) kg: minėtuosius duomenis apima: 90 proc. pripildytas degalų bakas, 68 kg sveriantis vairuotojas ir 7 kg bagažo. Nepakrauto automobilio svoris atitinka modelį su standartine įranga. Dėl pasirenkamosios įrangos šie skaičiai gali padidėti.

    BMW rekomenduoja naudoti aukščiausios rūšies bešvinius 95 RON degalus. Taip pat galima naudoti ir RON 91 degalus su maksimalia 10 proc. etanolio riba (E10). Nurodytosios vidaus degimo variklio degalų sąnaudos nustatytos pagal RON 98 degalus.

    Reikšmės netaikomos vienam automobiliui ir nesudaro pasiūlymo dalies. Jos skirtos palyginti skirtingų tipų transporto priemones.

    Į degalų ar kitų energijos šaltinių gamybos ir teikimo metu sukurtą CO2 emisiją neatsižvelgiama, kai nustatomos CO2 emisijos reikšmės pagal direktyvą 1999/94/EB.

VAŽIAVIMO REŽIMAI.

Daugybė skirtingų režimų išskirtinei vairavimo patirčiai užtikrinti: COMFORT, ECO PRO, SPORT ir eDrive mygtukai optimizuoja jūsų BMW i8 veikimą ir pritaiko jį prie konkrečios važiavimo situacijos. Išvažiavus iš miesto, 100 proc. elektriniu režimu 37 km* įmanoma nuvažiuoti itin sportiškai. Su dviem varikliais sukuriama geriausia iš abiejų pasaulių: tiek benzininis, tiek ir elektrinis varikliai demonstruoja savo bekompromisę techninę simbiozę.

Spustelėjus eDrive mygtuką BMW i8 aktyvuojamas visiškai elektrinis važiavimas. Elektra varomu automobiliu galima važiuoti pasirinkus COMFORT ir ECO PRO režimus. Kai aktyvuojamas COMFORT režimas su eDrive, BMW i8 važiuoja be jokios vidaus degimo variklio tiekiamos galios iki akumuliatoriuje visiškai nelieka elektros energijos. Su eDrive pilnai elektra varomu automobiliu važiuoti galima ne didesniu nei 120 km/h greičiu. Jei mygtukas nepaspaudžiamas, vidaus degimo variklis aktyvuojamas greičiui pasiekus 60 km/h.

* Vidinių BMW sąnaudų tyrimų rezultatai. Automobiliu nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo daugybės veiksnių, o ypač: važiavimo stiliaus, pasirinkto maršruto, oro sąlygų, šildymo / vėsinimo ir kondicionieriaus naudojimo.

  • COMFORT režimas

    Vos pajudėjus iš vietos jums bus tiekiama visa reikiama galia. Kai pasirenkamas COMFORT režimas, įkraunamas BMW i8 važiuoja varomas elektra. Visiškai elektra varomu automobiliu galima važiuoti apytiksliai iki 65 km/h, sankryžose ar lenkiant. Kai greitis tampa didesnis, aktyvuojamas vidaus degimo variklis, taigi garantuojamas optimalus važiavimo komfortas.

  • ECO PRO režimas

    Su ECO PRO režimu BMW i8 gali tobulai pademonstruoti savo tausumą. Akceleratorius, transmisija, šildymo ir aušinimo sistemos nustatymai pakeičiami taip, kad veiktų kaip įmanoma tausiau. Visiškai elektrinis važiavimas įmanomas, kai automobilio greitis neviršija 65 km/h greičio. Be to, vidaus degimo variklis aktyvuojamas esant didesniam greičiui arba kai akumuliatoriaus įkrovimo lygis nukrenta žemiau mažiausios nustatytosios ribos.

  • SPORT režimas

    Kaip alternatyvą transmisijos nustatymams D (automatinė transmisija), vairuotojas taip pat gali naudoti pavarų svirtį SPORT režimui aktyvuoti. Į šį režimą taip pat įeina mechaninis pavarų perjungimas naudojant pavarų svirtį arba šalia vairo esančias pavarų perjungimo svirteles. Kai pasirenkamas SPORT režimas, taip pat aktyvuojami ir sportiniam važiavimui būdingi nustatymai. Vidaus degimo ir elektrinis variklis maksimaliai dinamiškai išlaisvina sukurtą sukimo momentą, o akceleratoriaus pedalo charakteristikos nustatomos taip, kad jo atsakas būtų itin spontaniškas. Taigi, vairuotojas gali mėgautis puikia elektros variklio išeiga. Siekiant užtikrinti, kad galios būtų pakankamai, SPORT nustatymai taip pat garantuoja maksimalią energijos regeneraciją galios didinimo ir stabdymo fazėse.

VISAIS RATAIS VAROMA SISTEMA.

Kai nuspaudžiamas eDrive mygtukas, BMW i8 varomas elektra, kuri tiekiama tik per priekinę ašį. Aktyvavus hibridinį režimą užtikrinamas pažangus dviejų tipų važiuoklės sistemų derinys, teikiantis optimalią traukos jėgą bet kokiose situacijose. Elektros variklis integruotas priekinėje, o galingas 3 cilindrų vidaus degimo variklis – galinėje ašyje. Taigi, visi keturi automobilio ratai gali būti vienu metu varomi dviejų variklių. Priklausomai nuo važiavimo situacijos, panaudojami visi priekinių arba galinių varomų ratų privalumai. Kai važiuojama ne mieste iki 250 km/h greičiu, visavertė BMW i8 keturių varomų ratų sistema demonstruoja tikrą savo galią.