PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.

BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.

BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

Sukurtas spontaniškiems sprintams ir staigiems posūkiams. Ekstremali važiavimo patirtis, kurios niekada nepamiršite. Išskirtinio manevringumo, aukščiausios kokybės dinamikos ir įspūdingą garsą skleidžiantis BMW M2 Coupé yra tipinis M automobilis. Su papildomai pasirenkama 7 pavarų M dvigubos sankabos transmisija dar greitesniam pavarų perjungimui. Su aukščiausioms apkrovoms sukurtais M sudėtiniais stabdžiais. Su standartiškai montuojamu aktyviuoju M diferencialu didžiausiam važiavimo stabilumui ir traukai. Trumpiau tariant, tai automobilis sukurtas dominuoti, kur bevažiuotumėte.

PUIKIAI SUSITVARKO SU KIEKVIENU POSŪKIU.BMW M2 Coupé važiavimo dinamika ir tausumas

Sukurtas spontaniškiems sprintams ir staigiems posūkiams. Ekstremali važiavimo patirtis, kurios niekada nepamiršite. Išskirtinio manevringumo, aukščiausios kokybės dinamikos ir įspūdingą garsą skleidžiantis BMW M2 Coupé yra tipinis M automobilis. Su papildomai pasirenkama 7 pavarų M dvigubos sankabos transmisija dar greitesniam pavarų perjungimui. Su aukščiausioms apkrovoms sukurtais M sudėtiniais stabdžiais. Su standartiškai montuojamu aktyviuoju M diferencialu didžiausiam važiavimo stabilumui ir traukai. Trumpiau tariant, tai automobilis sukurtas dominuoti, kur bevažiuotumėte.

TRANSMISIJOS PASIRINKIMAI.

6 pavarų M transmisija.

Sukurta taip, kad būtų ir lengva, ir kompaktiška. M 6 pavarų transmisija – tai išmaniosios lengvasvorės konstrukcijos sinonimas. Transmisijos blokavimo žiedų nauja anglies pluošto frikcinė danga užtikrina komfortiškesnį pavarų perjungimą, o sauso karterio tepimo sistema – efektyvesnį alyvos tiekimą.

7 pavarų M DST su Drivelogic.

Pavaras perjunkite neprarasdami galios, kai naudojate sankabą ar mažindami greitį: 7 pavarų M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic. Pavaras galima perjungti automatiškai ar rankiniu būdu naudojant pavarų perjungimo svirteles ant vairo, arba pavarų svirtį. Launch Control sistema garantuoja maksimalų pagreitį pajudėjus iš vietos.

M GARSO SLOPINTUVAS.

M GARSO SLOPINTUVAS.

Dėl mažo išmetimo dujų priešslėgio tipinis M garso slopintuvas su dvigubo išmetimo vamzdžio apdaila optimizuoja M variklio galią ir ekologiškumą. Su elektrine išmetimo dujų sklendės kontrolės funkcija sukuriamas dar sportiškesnis automobilio skleidžiamas garsas.

AKTYVUSIS M DIFERENCIALAS.

Aktyvusis M diferencialas kintamai skirsto varantįjį sukimo momentą tarp abiejų galinių ratų, tokiu būdu užtikrindamas optimalią trauką ir važiavimo stabilumą dinamiško persirikiavimo metu ar greitėjant už posūkių, įveikiant vingius dideliais greičiais ar važiuojant nelygaus paviršiaus keliais, įskaitant sniegą, žvyrą ir ledą. Jis netgi užtikrina tikslų valdymą ekstremalaus šoninio pagreičio metu. Nuolatinis sklandus diferencialo užrakto veikimas harmonizuoja automobilio važiavimo savybes, palengvindamas valdymą ekstremaliomis vairavimo sąlygomis.

Trauka optimizuojama elektroniškai, mažinant skirtumą tarp galinių ratų sukimo momentų. Autosportui sukurta diferencialo sistema per elektroninį valdymo bloką yra sujungta su dinamine stabilumo kontrole (DSC). Ji prevenciškai tobulai išnaudoja blokavimo veiksmą nuo 0 iki 100 procentų neutralizuodama net mažiausius sukimo momento skirtumus tarp galinių ratų, taip išvengiant nepakankamo pasukamumo. Aktyvusis M diferencialas užtikrina optimalų sukibimą ir kryptinį stabilumą bei puikias valdymo savybes, praktiškai visą variklio galią paverčia įsibėgėjimo jėga.

LENKTYNINĖS SAVYBĖS.

Dinamika, kuriai neįmanoma atsispirti, įspūdingas manevringumas, tikslus valdymas: šiomis savybėmis M automobiliai pasižymėjo nuo pat pradžių. Važiavimo pojūtį BMW M2 Coupé formuoja savo preciziškai apgalvota technologija, kuri buvo išbandyta ekstremaliausiomis sąlygomis, parengiant automobilį tobulam sprintui ir užtikrinant maksimalų sukibimą. Svarbūs komponentai sukurti taip, kad juos būtų galima naudoti panašiomis į auto lenktynes sąlygomis, jų bandymai atlikti prie didelių apkrovų. Šią patrauklią automobilio koncepciją užbaigia DSC dinaminio stabilumo kontrolės sistema su M Dynamic režimu, elektrinis vairo stiprintuvas su M pritaikyta Servotronic sistema ir lengvasvorės konstrukcijos priekinė bei galinė ašys.

  • Tinkamas lenktynėms

    Lenktynėms būdingi šoninis ir išilginis pagreičiai kelia ypatingus reikalavimus alyvos tiekimo sistemai. Išnaudodami savo autosporto srityje sukauptas žinias BMW M GmbH inžinieriai sukūrė patikimą alyvos tiekimo sistemą, kuri puikiai veikia tiek įprasto, tiek lenktynes primenančio važiavimo metu.

  • M Dynamic režimas

    Viena iš dinaminės stabilumo kontrolės (DSC) funkcijų – M dinaminis režimas, leidžia tam tikro laipsnio ratų praslydimą, tokiu būdu žymiai pagerindamas važiavimo dinamiką. Tuo tarpu, kai DSC sprendžia nepakankamo ar per didelio pasukamumo problemas, M dinaminis režimas leidžia visiškai išnaudoti maksimalų automobilio išilginės ir šoninės dinamikos potencialą. Tačiau reikia nepamiršti, kad DSC veikimas tokiu atveju yra apribojamas.

  • M Servotronic

    M Servotronic sistema reguliuoja vairo stiprintuvą, pritaikydama jį einamajam greičiui ir užtikrina tiesioginį ir tikslų vairo atsaką net ir esant dideliems greičiams. Ji taip pat užtikrina aukščiausią komfortą sumažindama fizinių pastangų vairavimui poreikį bei maksimaliai pagerindama manevringumą parkuojantis, manevruojant, važiuojant siauromis gatvėmis ar vingiuotais keliais.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

M SUDĖTINIAI STABDŽIAI.

Įvairių medžiagų dėka M sudėtiniai stabdžiai padeda pasiekti puikių lėtėjimo parametrų, šie stabdžiai yra itin stabilūs ir patvarūs. Jie taip pat mažiau sveria, o tai pagerina manevringumą, dinamiką ir akceleraciją. Mėlynos metaliko spalvos stabdžių suportai su M užrašu yra šių išskirtinių M stabdžių skiriamieji požymiai.

IŠMANIOJI LENGVASVORĖ KONSTRUKCIJA.

Lengvasvorė priekinė ašis.

Sumažindama elastingai neatremtą masę, lengvasvorė priekinė ašis padidina važiavimo dinamiką, trauką ir pakabos komfortą. Ji taip pat suteikia optimalų apkrovos paskirstymą tarp ašių, užtikrindama neutralaus važiavimo charakteristikas ir geresnį valdymą sunkiomis vairavimo sąlygomis.

Lengvasvorė galinė ašis.

Lengvasvorė galinė ašis padeda sumažinti automobilio svorį, pagerina manevringumą, dinamiką ir įsibėgėjimą, sumažina elastingai neatremtą masę ir užtikrina optimalią trauką bei pakabos komfortą.

BMW EFFICIENT DYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

Gaukite daugiau iš kiekvieno degalų litro su BMW EfficientDynamics: geresnės dinaminės savybės, didesnis efektyvumas ir pagerinta važiavimo patirtis. Techninės inovacijos, kurios mažina degalų sąnaudas ir tuo pačiu didina važiavimo malonumą, reiškia, kad su kiekvienu BMW patirsite gryną dinamiką.

  • BMW M2 Coupé degalų sąnaudos ir CO2 emisija:

    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): nuo 8,5 iki 7,9

    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): nuo 199 iki 185

    Daugiau informacijos apie naujų keleivinių automobilių oficialias degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galima rasti naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos nuostatuose, kuriuos galima nemokamai gauti bet kuriame salone arba adresu: Deutche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietija.