TA PATI GATVĖ. KITOKS ŽAIDIMAS.

M87C

Naujasis BMW M2 Competition Coupé.

TA PATI GATVĖ. KITOKS ŽAIDIMAS.

Naujasis BMW M2 Competition Coupé.

TA PATI GATVĖ. KITOKS ŽAIDIMAS.Naujasis BMW M2 Competition Coupé.

Sportinis automobilis, kuris keičia kelius. BMW M2 Competition Coupé užvaldo nuostabiu dinamikos, manevringumo ir tikslumo deriniu. Padidintos oro įleidimo angos priekiniame bamperyje išduoda naujojo 410 AG* Bi-turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininio variklio sutelktą galią. BMW M2 Competition Coupé yra aukštų charakteristikų ir naujų rekordų siekio garantas. Tikras M automobilis, sukurtas nugalėtojams.

* Šios reikšmės yra preliminarios ir dar nepatvirtintos. Gali keistis.

BMW M2 Competition(2)(3):
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 10,0–9,9 [9,2–9,2]
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 228–225 [210–209]

Read more
BMW M

5 TOP FAKTAI

  • 01 Optimizuoto svorio B-turbo maksimaliam galios užtaisui
  • 02 Galia 302 kW (410 AG)*
  • 03 Maksimalus sukimo momentas 550 Nm*
  • 04 Nuo 0 iki 100 km/h per 4,2 s su M DCT*
  • 05 Maksimalios variklio apsukos 7 600 aps./min.*

DU TURBOKOMPRESORIAI. VIENAS TIKSLAS.

BMW M2 Competition Coupé nereikia kirsti finišo linijos, kad būtų pirmas. Su didžiuliu dinamikos potencialu ir įspūdingu manevringumu savo konkurentus jis palieka toli už savęs. Du optimizuoto svorio turbokompresoriai užtikrina ypač greitą didelio efektyvumo jėgos agregato atsaką ir nežabotai aukštas apsukas - idealu greitiems sprintams ir sportiškam važiavimui vingiuotu keliu. M sportinės išmetimo sistemos garsą galima pritaikyti konkrečiam važiavimo režimui mygtuko paspaudimu - galingas ir sukuriantis nuotaiką kiekvienai akimirkai. Išbandyta lenktynių trasoje aušinimo sistema užtikrina optimalią darbo temperatūrą, o M speciali pakaba garantuoja tikslų valdymą. Automobilis kiekvienam, kas nori diktuoti lenktynių tempą nuo pat pradžios.

GERIAUSIAS VISŲ LAIKŲ DERINYS.

Ir lenktynių trasai tinkantis salonas sistemingai orientuotas į vairuotoją, M išskirtinio dizaino prietaisų skydelyje įrengti raudoni prietaisai, jo centre - alyvos matuoklis ir M2 Competition užrašas. M odinis vairas taip pat optimizuotas didžiausiai dinamikai. Individualius važiavimo profilius galima sukonfigūruoti M1/M2 mygtukais, o pavarų perjungimo svirtelės, veikiančios kartu su M dvigubos sankabos transmisija leidžia pavaras perjungti per sekundės dalis. Pasirenkamos M Sport sėdynės užbaigia bendrą vaizdą. Juodos Dakota odos su šviečiančiu M2 logotipu - jos ne tik itin galingai atrodo, bet ir užtikrina puikia atramą - M dizainas finišo tiesiojoje, įkvėptas autosporto.

ŠTAI TAIP SKAMBA NUGALĖTOJAI.

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Iliustracijose pateikiama pasirenkama įranga.

    Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią tipo patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos automobiliui, o intervalas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų ratlankių ir padangų dydžius.

    Reikšmės (2) pažymėtiems automobiliams yra preliminarios.

    Šios reikšmės (3) pažymėtiems automobiliams jau atitinka WLTP taisykles yra perskaičiuotos į NEDC ekvivalentiškas reikšmes, kad būtų galima lyginti skirtingus automobilius. [Šių automobilių CO2 emisijai ir CO2 reikšmėms taikomi automobilių mokesčiai ar kitos rinkliavos gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.]

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal šiuo metu taikomą Europos direktyvą 1999/94/EB ir yra pagrįstos degalų, energijos sąnaudų ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir https://www.dat.de/en-int/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html