IKONA+

BMW M

BMW M3 Sedanas. Daug daugiau.

IKONA+

BMW M3 Sedanas. Daug daugiau.

IKONA+BMW M3 Sedanas. Daug daugiau.
BMW M

Akceleracija 0-100 km/h per s

4,3 (4,1)

Didžiausia galia kW (AG) prie 1/min

317 (431)/5 500–7 300

Sąnaudos mišriu režimu l/100 km

8,8 (8,3)

CO2 emisija g/km

204 (194)

Svoris be krovinio ES kg

1 610 (1 635)

Bekompromisis ir įspūdingas galingo sportinio keturdurio dizainas. Su daugybe autosporto įkvėptų techninių inovacijų. Dar didesniam dinamiškumui ir dar manevringesniam vairavimui. Adrenalino antplūdį sukeliančioms važiavimo akimirkoms, kai vienas dalykas iškart tampa aiškus: tai asmeniniams rekordams gerinti skirtas BMW M3 Sedanas.

IŠRAIŠKINGA FORMOS KALBA.

Dinamiškas dizainas.

BMW M3 Sedanas: ekstremaliai sportiškas, tradicinės išvaizdos, galingas ir kupinas efektyvios dinamikos. Kiekvienas dizaino elementas nuo didelių oro įleidimo angų ir išraiškingų lengvojo lydinio ratlankių iki atletiškos galinės dalies pabrėžia šio galingo sportinio automobilio jėgą.

Sportiškos linijos.

BMW M3 iš šono atrodo taip lyg galingo sportinio automobilio DNR būtų sujungta su kasdienai skirtu keturduriu sedanu.

Galinga priekinė dalis.

Veržlią priekinę dalį su M3 emblema pažymėtomis blizgiomis dvigubų juostelių BMW būdingos formos radiatoriaus grotelėmis ir didelėmis oro įleidimo angomis papildo dinamiško dizaino LED priekiniai žibintai. Jų preciziškas dizainas ir įspūdingas ryškumas spinduliuoja pasitikėjimą dieną ir idealiai apšviečia kelią naktį.

Išskirtinė galinė dalis.

Galinė dalis su plačiu tarpuračiu sukuria ilgai neblėstantį įspūdį. Progresyvaus dizaino LED galiniai žibintai pabrėžia ryžtingą išvaizdą, prie kurios prisideda ir aukštų parametrų sportinės padangos. M galinis aptakas pagerina aerodinamiką sustiprindamas prispaudimo jėgą. M difuzorius ir nulenkti M dvigubi išmetimo vamzdžiai tobulai įsilieja į galinį buferį su būdingomis oro išmetimo angomis.

Aerodinamikos elementai.

Dvi vertikalios oro angos oro užuolaidoms suformuoti ir M „žiaunos“ šonuose su integruotu oro tarpo elementu sumažina aerodinaminį pasipriešinimą aplink ratų arkas. Tai pagerina aerodinamines savybes ir tuo pačiu pagreitina širdies ritmą.

Ekskliuzyvinis anglies pluošto stogas.

Dėl iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko (CFRP) pagaminto šio automobilio stogo (išmaniosios BMW lengvasvorės konstrukcijos dalis) sumažinamas automobilio svoris ir pažeminama masės centro vieta. Dėl to pagerėja manevringumas ir dinamika posūkiuose, greitėjant ir stabdant.

LED žibintai.

Galiniai žibintai, kaip ir priekiniai, taip pat yra su šviesos diodais. Jų ištęsta L forma su ištisiniu šviesos dizainu, sklandžiai susiliejanti su bagažinės dangčiu, pabrėžia išskirtinį galinės dalies stilių.

M COMPETITION PAKETAS.

Padidinta variklio galia ir specialiai suderinta adaptyvi M pakaba bei M Competition paketas pastebimai sustiprina važiavimo dinamiką. M sportinė išmetimo sistema su juodais chromuotais dvigubais vamzdžiais sukuria galingą variklio garsą. Pakete taip pat yra M lengvasvorės sportinės sėdynės ir išskirtiniai 20 colių M lengvojo lydinio ratlankiai su mišriomis padangomis.

SVEIKINAME, PASIEKĖTE RIBAS.

BMW M

SVEIKINAME, PASIEKĖTE RIBAS.

Įsitikinsite ir tuo, kad BMW M3 Sedanas yra tikras atletas net ir už lenktynių trasos ribų. Jis visada demonstruoja didžiausią tikslumą, manevringą valdymą – savybes, kurios ypač praverčia sunkiomis važiavimo situacijomis. Būtent čia galingas M variklis savo traukos jėgą galingai, tačiau visada tiksliai atmatuotomis dozėmis, perduoda į asfaltą per mechaninę šešių pavarų transmisiją arba – be jokio pertraukimo – per septynių pavarų dvigubos sankabos transmisiją.

M TWIN POWER TURBO VIENOS EILĖS 6 CILINDRŲ BENZININIS VARIKLIS.

3,0 l M TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininiame variklyje sujungiama geriausia iš abiejų pasaulių: didelės apsukos iki 7600 aps./min. ir įspūdinga galia, su maksimalaus 550 Nm sukimo momento kulminacija. Bi-Turbo tiesioginis įpurškimas ir M modeliams būdingas tikslus sureguliavimas užtikrina, kad variklis iš karto reaguos net į menkiausią akceleratoriaus spustelėjimą, sukurdamas įspūdingą varomąją jėgą ir užtikrintą trauką. Daugybė inovacijų, kaip antai, aptakios konstrukcijos arba lengvesnis kaltinis velenas, sukurtas pagal išmanią lengvasvorę koncepciją, pagerina dinamiką ir akceleraciją, sumažina degalų sąnaudas ir leidžia optimaliai paskirstyti ašies apkrovą, t.y. praktiškai 50:50 santykiu. Rezultatas: precedento neturintis manevringas valdymas, įspūdingai pabrėžiamas neprilygstamu M variklio skleidžiamu garsu.

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Skaičiai skliausteliuose atspindi automobilio su septynių pavarų M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic duomenis.

    Sąnaudos nustatytos pagal ECE važiavimo ciklą ir priklauso nuo pasirinktų ratlankių ir padangų dydžio. Pateikti modeliai yra su pasirenkamąja įranga.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html

    Informacija netaikoma individualiems automobiliams ir neįeina į pasiūlymą. Šios informacijos tikslas – palyginti skirtingų tipų automobilius. Į CO2 emisijos skaičiavimus pagal Direktyvą 1999/94/EB neįtraukta CO2 emisija, pašalinta į aplinką per automobilio gamybos procesą ir degalų ar kitų energijos šaltinių tiekimas.