NUOSTABUS NUO PAT PRADŽIŲ.

Naujasis BMW M5 su M xDrive.

ĮSPŪDINGESNIS NEI BET KADA.

BMW M5 Competition.

NUOSTABUS NUO PAT PRADŽIŲ.

Naujasis BMW M5 su M xDrive.

ĮSPŪDINGESNIS NEI BET KADA.

BMW M5 Competition.

Įspūdingų ir elegantiškų formų. Galingesnis nei bet kada anksčiau. BMW M5 naujoji karta yra aukščiausio inžinerijos meistriškumo ir inovatyvaus intelektualumo derinys. Važiavimo dinamikos parametrai iškelti iki neįsivaizduojamų ribų.
 

Pažangiausiomis technologijos pagrįsta įranga užtikrina dar didesnę kasdienio važiavimo saugą ir komfortą. Galingas naujasis BMW M5 su inovatyvia keturių varomųjų ratų sistema M xDrive ir varikliu, išspaudžiančiu iki 625 arklio galių* (460 kW)*, suteikia vairuotojui galimybę pasijusti savimi pasitikinčiu pilotu, vairuojančiu neįtikėtinos galios, tikslumo ir manevringumo sportinį sedaną – dar daugiau vairavimo malonumo, būdingo visiems M serijos automobiliams.
 

BMW M5 su M xDrive :
Degalų sąnaudos in l/100 km (mišriu režimu): 10,8–10,7
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 246–243
 

* Šios reikšmės yra orientacinės ir taikomos BMW M5 Competition.

Read more

NUOSTABUS NUO PAT PRADŽIŲ.

ĮSPŪDINGA PENKETO GALIA.

  • 01 Galia 460 kW* (625 AG)*
  • 02 Maksimalus sukimo momentas750 Nm
  • 03 Nuo 0 iki 100 km/h per 3,3 s*
  • 04 Didžiausias 305 km/h greitis su M vairuotojo paketu (Driver’s Package)
  • 05 Įstabi važiavimo dinamika M xDrive dėka.

* Šios reikšmės yra orientacinės ir taikomos BMW M5 Competition.

Read more

TARSI PRABANGUS AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS KOSTIUMAS.

Naujojo BMW M5 su M xDrive dizainas.

Grey BMW M5 Competition in rear side view in front of dark background

M dizainas.

BMW M5 dinamiškumą išryškina veržlios, M dizainui būdingos linijos, matomos iš visų perspektyvų. Modelio atletiškumą puikiai pabrėžia tviskanti išorės High-Gloss Shadow Line apdaila iš BMW Individual kolekcijos.

Read more
M exterior mirror of the grey BMW M5 Competition

M šoninis veidrodėlis.

M serijai būdingo aerodinaminio dizaino šoniniai veidrodėliai su integruotais LED posūkio žibintais yra reikšmingas sportiško ir dinamiško M dizaino elementas, atspindintis precizišką inžinierių dėmesį mažiausioms detalėms.

Read more
M kidney grille of the BMW M5 Competition in front view

M grotelės.

Sportiška priekinė dalis, kurioje išsiskiria M serijai būdingos formos oro srautą nukreipiančių grotelių rėmas su „M5“ logotipu ir chromuotomis juodos spalvos dvigubomis juostelėmis, akivaizdžiai byloja, kad už jos slypintis galingas variklis užtikrina kvapą gniaužiančią važiavimo dinamiką.

Read more
M front bonnet of the grey BMW M5 Competition from topview

M variklio dangtis.

Dvi būdingos išlenktos linijos apibrėžia naujojo BMW M5 variklio gaubto, pagaminto iš lengvasvorio aliuminio, kontūrą. M dizaino linijos nusitęsia per anglies pluoštu armuoto plastiko (CFRP) stogo kontūrą iki pat galinės dalies.

Read more
M Carbon roof of the grey BMW M5 Competition from topview

M karboninis stogas.

Taikant modernios lengvasvorės konstrukcijos koncepciją, M serijos stogas iš anglies pluoštu armuoto plastiko (CFRP) ir variklio gaubtas iš aliuminio padeda mažinti automobilio svorį ir pagerina važiavimo dinamikos charakteristikas.

Read more
M gills of the BMW M5 Competition

M žiaunos.

M dizaino šoninės oro įleidimo angos („žiaunos“), papuoštos M5 logotipu, suteikia ryškų trimatį atletiškumo akcentą ir įkūnija dinamišką techninio tobulumo ir įspūdingo dizaino derinį, kuriuo išsiskiria visi M serijos automobiliai.

Read more
20" light alloy wheel 789 M of the BMW M5 Competition

20 colių lengvojo lydinio ratlankiai 789 M.

BMW M5 Competition atletiškumą pabrėžia ir 789 M stiliaus dvispalviai kaltiniai 20 colių lengvojo lydinio ratlankiai su mišraus tipo padangomis ir su „Y“ raidės formos dinamiško dizaino stipinais.

Read more
M twin tailpipes of the BMW M5 Competition in street-level view

M dvigubi išmetimo vamzdžiai.

M serijos blizgios juodos spalvos dvigubi išmetimo vamzdžiai, centrinis oro difuzorius ir galinis aptakas neabejotinai byloja apie sportiškas BMW M5 Competition ambicijas.

Read more

NE VERSLO, BET PIRMOS KLASĖS SALONAS.

Naujojo BMW M5 su M xDrive dizainas.

“Naujasis BMW M5 su M xDrive rieda tarsi galiniais ratais varomas automobilis – tik su dar geresne trauka.”
Frank van Meel, BMW M GmbH, Valdybos pirmininkas.

STULBINANTIS MEISTRIŠKUMAS

Kaip naujojo BMW M5 milžiniška galia tiesiogiai ir tiksliai paverčiama maksimalia važiavimo dinamika? Pasitelkiant autosporto įkvėptas novatoriškas technologijas.

Read more

Itin tikslus pavarų perjungimas.

8 pavarų M Steptronic transmisija su Drivelogic technologija leidžia labai greitai ir sklandžiai perjunti pavaras ir pasirinkti iš kelių asmeninių pavarų dėžės nustatymų: nuo labai atletiško ir dinamiško iki komfortiško ir taupančio degalus. Taip pat galite pavarų perjungimą perimti į savo rankas ir jas keisti konsolėje esančia kompaktiška svirtimi arba už vairo esančiomis svirtelėmis.

Read more

Maksimalus greičio mažinimas.

M anglies pluošto keraminiai stabdžiai stabdymo jėgą paskirsto itin tiksliai. Kadangi jie yra nerūdijantys, atsparūs trynimui, toleruoja didesnes šilumines apkrovas ir prisideda prie mažesnio automobilio svorio, todėl pagerina manevringumą, dinamiką ir greitėjimo savybes. Matt Gold spalvos stabdžių suportai su M logotipu yra matomi iš automobilio išorės.
 

Esant tam tikroms sąlygoms ir naudojimo pobūdžiui, stabdžiai prieš pat automobiliui sustojant gali skleisti tam tikrą triukšmą, ypač drėgnomis sąlygomis, dėl naudojamoms medžiagoms būdingų savybių. Dėl kelio drėgmės ir druskos stabdymo efektyvumas gali tapti toks pat kaip ir naudojant tradicinę stabdžių sistemą. Tuomet trumpam gali sumažėti stabdymo jėga, kurią galima kompensuoti stipriau spaudžiant stabdžių pedalą, jei reikia.

Read more

Tobulas valdymas.

Visomis važiavimo sąlygomis kintančio sportinio vairavimo mechanizmas su M Servotronic užtikrina tinkamą vairo sukimo jėgą, ją reguliuodamas pagal faktinį važiavimo greitį. Be to, jis užtikrina tiesioginį vairavimo tikslumo pojūtį važiuojant bet kokiu greičiu. Sistema yra specialiai sukalibruota M serijai ir turi tris skirtingus mygtuku pasirenkamus nustatymus.

Read more

Optimalus galios paskirstymas.

Aktyvusis M diferencialas užtikrina optimalią trauką ir važiavimo stabilumą persirikiuojant ar įsibėgėjant už posūkio, įveikiant posūkius dideliais greičiais ar važiuojant nelygiais kelio paviršiais. Trauką optimizuoja elektroninis įtaisas, kuris sumažina galinių ratų sūkių greičio skirtumą.

Read more

* Šios reikšmės yra orientacinės ir taikomos BMW M5 Competition.

Read more

MAŽESNIS SVORIS. REGULIUOJAMAS VARIKLIO GARSAS.

M twin tailpipes of the BMW M5 Competition in street-level view

MAŽESNIS SVORIS. REGULIUOJAMAS VARIKLIO GARSAS.

M sportinė išmetimo sistema.

M sportinė išmetimo sistema skleidžia dinamišką garsą, kurį galima reguliuoti integruotu išmetimo vožtuvo mechanizmu. Važiavimo dinamikos mygtukais pasirinkus SPORT ir SPORT+ programas, variklio garsas tampa griausmingesnis, o į komfortą orientuota programa užtikrina tylesnę variklio akustiką. Be to, triukšmo lygį galima sumažinti nauju garso kontrolės mygtuku.

RYŠYS IR PAGALBA VAIRUOTOJUI.

BMW M5 nustato naujus ryšio ir pagalbos vairuotojui sistemų standartus. Nesvarbu, ar norite organizuoti susitikimus, pasinaudoti elektroniniu paštu ar pasiekti naujų asmeninių rekordų lenktynių trasoje. Novatoriška valdymo koncepcija, daugiafunkcis prietaisų skydelis ir virš jo esantis projekcinis ekranas daro įspūdį aukšto lygio intuityviu valdymu, skaitmeninėmis paslaugomis ir visiškai nauja M serijos automobiliams skirta grafika. Galima per sekundės dalis įrašyti visą su važiavimu susijusią informaciją: nuo pavarų perjungimo, navigacijos ir greičio rodmenų, keturių varomųjų ratų režimo iki jūsų asmeniškai pasirinktų nustatymų. Kai tik panorėsite, tarytum antrasis pilotas Jums pagelbės daugybė išmaniųjų pagalbos sistemų.

Grey BMW M5 Competition driving on highway in front of snowy landscape

BMW M5 COMPETITION.

BMW M5 COMPETITION.

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią tipo patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos automobiliui, o intervalas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų ratlankių ir padangų dydžius.
     

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal šiuo metu taikomą Europos direktyvą 1999/94/EB ir yra pagrįstos degalų, energijos sąnaudų ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.
     

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir
    https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html