NUOLAT DIDĖJANTIS ENTUZIAZMAS. GREIČIAU APVAŽIUOJAMAS LENKTYNIŲ RATAS.

BMW M6 Coupé – puikiai deranti važiavimo dinamika ir tausumas.

NUOLAT DIDĖJANTIS ENTUZIAZMAS. GREIČIAU APVAŽIUOJAMAS LENKTYNIŲ RATAS.

BMW M6 Coupé – puikiai deranti važiavimo dinamika ir tausumas.

Kai M TwinPower Turbo 8 cilindrų benzininis variklis po ilgesniu gaubtu ima riaumoti, dingsta visi klausimai. Lenktyniniai šio automobilio genai tiesiog neprilygstami – BMW M6 Coupé veržiasi pirmyn neįtikėtinai manevringai ir tiksliai. Dėl žemesnio lenkto stogo svorio sumažinamas bendras automobilio masės centras, pavyzdžiui, padidinama dinamika ir tausumas. Taigi, dėl šių priežasties elegantiškasis sportinis coupé visuomet užims lyderio pozicijas.

NUOLAT DIDĖJANTIS ENTUZIAZMAS. GREIČIAU APVAŽIUOJAMAS LENKTYNIŲ RATAS.BMW M6 Coupé – puikiai deranti važiavimo dinamika ir tausumas.

Kai M TwinPower Turbo 8 cilindrų benzininis variklis po ilgesniu gaubtu ima riaumoti, dingsta visi klausimai. Lenktyniniai šio automobilio genai tiesiog neprilygstami – BMW M6 Coupé veržiasi pirmyn neįtikėtinai manevringai ir tiksliai. Dėl žemesnio lenkto stogo svorio sumažinamas bendras automobilio masės centras, pavyzdžiui, padidinama dinamika ir tausumas. Taigi, dėl šių priežasties elegantiškasis sportinis coupé visuomet užims lyderio pozicijas.

7 PAVARŲ M DVIGUBOS SANKABOS TRANSMISIJA SU DRIVELOGIC.

M dvigubos sankabos transmisija su Drivelogic – tai novatoriška dvigubos sankabos transmisija, specialiai sukurta BMW M dideles apsukas išvystančiam varikliui. Sistema pagerina traukos jėgos optimizuotą automatinį pavarų perjungimą, paleidimo kontrolę, važiavimo mažu greičiu asistentą ir automatinę Start Stop funkciją. Sistemą galima valdyti automatiškai arba rankiniu būdu naudojant šalia M odinio vairo integruotas pavarų perjungimo svirteles arba centrinėje konsolėje esantį pavarų perjungimo selektorių.
Taigi, su M transmisija su dviguba sankaba pavaras perjungsite ypač greitai ir be jokių traukimo jėgos trikdžių. Visa tai įmanoma pasiekti dėl dviejų antrinių transmisijų, kiekviena kurių turi savo sankabą. Jos veikia pakaitomis, todėl variklio perduodama galia ratams išties galima pasikliauti. Pavarų perjungimo sistema optimizuojama dėl gaunamų navigacijos duomenų – pavyzdžiui, sankabos transmisija prieš posūkius automatiškai įjungia žemesnę pavarą. Dėl papildomos paleidimo kontrolės funkcijos, užtikrinančios maksimalią akceleraciją pajudant iš vietos, sukuriama neįtikėtinai dinamiška važiavimo patirtis: perjungti pavaras važiuojant dideliu greičiu galima net nenaudojant sankabos, taigi išvengiama galios pertrūkių.
Nesvarbu, ar vairuotojas pasirenka automatinį (D režimą) ar mechaninį (S režimą) transmisijos režimą, Drivelogic visuomet užtikrina tris pavarų perjungimo galimybes: sportišką, komfortišką ir tausią.

LENKTYNIŲ PAKETAS.

Neprilygstamas lenktynių pojūtis: su paketu Competition užtikrinama didesnė variklio galia, jautresnis vairo stiprintuvas ir specialiai suderinta pakaba, kad BMW M6 kelyje būtų dar pranašesnis.

M TwinPower Turbo 8 cilindrų benzininio variklio išeiga padidėja nuo 423 kW iki 442 kW. Tokį galios padidėjimą lemia didesnis slėgis aukštesniame apsukų diapazone. M sportinė išmetimo sistema sukuria variklio skleidžiamą išskirtinai dinamišką ir jaudinantį garsą. Lenktynių trasoje ir kasdieniame gyvenime specialiai suderinta pakaba ir itin dinamiškas tiesioginio veikimo vairo stiprintuvas užtikrina, kad kiekvienas vairo pasukimas būtų maksimaliai tikslus. Išskirtiniai 20 colių Double-spoke style 601 M dviejų atspalvių lengvojo lydinio ratlankiai su mišraus rašto padangomis kartu su juoda chromo apdaila puoštu M sportiniu išmetimo vamzdžiu atrodo itin įspūdingai.

AKTYVUSIS M DIFERENCIALAS.

Aktyvusis M diferencialas tiksliai paskirsto sukimo momentą galiniams automobilio ratams, kad optimizuotų sukibimą su kelio danga ir važiavimo stabilumą dinamiškai kai važiuojama iš vienos eismo juostos į kitą arba greitinama išvažiuojant iš posūkių, kai važiuojama dideliu greičiu, nelygiu, apsnigtu arba ledu padengtu keliu. Be to, dėl aktyviojo M diferencialo užtikrinamas tikslus automobilio valdymas šoninės akceleracijos atvejais. Dėl nuolatinio ir sklandaus diferencialo užrakto reguliavimo suderinamas automobilio važiavimas ir pagerinama jo kontrolė ekstremaliose situacijose.
Sukibimą su kelio danga galima optimizuoti per elektroniškai valdomą įrenginį, sumažinantį skirtumą tarp galinių ratų apsukų. Specialiai motorinių automobilių sportui sukurta sistema prijungiama prie dinaminės stabilumo kontrolės (DSC) per elektroninį kontrolės įrenginį. Šis įrenginys aktyviai atlieka nuo 0 iki 100 procentų lygio rakinimo veiksmą, taigi neutralizuojami net ir menkiausi galinių ratų sukimo momento skirtumai – per didelio pasukamumo problema pašalinta. Aktyvusis M diferencialas užtikrina optimalų sukibimą su kelio danga, kryptinį stabilumą ir tobulą valdymą. Visa variklio galia paverčiama į akceleraciją.

M ANGLIES PLUOŠTO KERAMINIAI STABDŽIAI.

M anglies pluošto keraminiai stabdžiai – sportinių automobilių pramonės technologijų ypatybė. Kadangi sudėtiniuose keraminiuose stabdžiuose naudojamas novatoriškas anglies pluošto junginys, stabdymo galia tampa labiau tiesioginė, o stabdymas stabilesnis.
Tokie stabdžiai nerūdija, atsparūs abrazijai, toleruoja didesnį karštį ir sveria mažiau nei įprasti stabdžiai. Dėl sistemingo lengvasvorės konstrukcijos pritaikymo sumažinamas sukimo ir lingių nelaikomos masės sunkis, pagerinama akceleracija, atsakas ir valdymas, važiavimo dinamika, sukibimas su kelio danga, pakabos komfortas ir suvartojama mažiau degalų.
Kadangi M anglies pluošto keraminiai stabdžiai sudaryti iš didelių stabdžių diskų (410 mm priekyje ir 396 mm gale) su šešių stūmoklių slankmačiais automobilio priekyje ir vienu slankiojančiu stūmokliu gale, M anglies pluošto keraminiai stabdžiai yra ypač atsparūs karščiui, taigi puikiai tinka lenktynių trasai. Dėl perforuotų ir ventiliuojamų stabdžių disko žiedo garantuojamas geresnis atsakas važiuojant šlapiu keliu ir didesnė galios sklaida. Kadangi matiniai aukso spalvos stabdžių suportai puošti klasikiniu M logotipu, M anglies pluošto keraminius stabdžius nesunku atpažinti.
Dėl konkrečiai medžiagai būdingų charakteristikų, stabdžiai gali skleisti triukšmą, ypač kai važiuojant šlapia kelio danga automobilis stabdomas.

LENKTYNINIS CHARAKTERIS.

Neprilygstama dinamika, įspūdingas manevringumas ir tikslus valdymas – BMW M6 Coupé – tikras neįtikėtinai įmantrios technologijos rezultatas. Šis automobilis išbandytas ekstremaliomis sąlygomis, pasiruošęs tobulam pajudėjimui iš vietos ir užtikrina maksimalų sukibimą su kelio danga. Sportiniai nustatymai, individualiai pritaikyti kiekvienam važiavimo stiliui.

  • Paleidimo kontrolė

    Su paleidimo kontrole veikimo temperatūrą pasiekęs variklis išvysto maksimalią akceleraciją vos pajudėjęs iš vietos. Išjunkite dinaminę stabilumo kontrolę, pasirinkite sekvencinį režimą naudodami važiavimo programą Nr. 3, tvirtai laikykite nuspaudę stabdžių pedalą ir spauskite akceleratoriaus pedalą iki dugno. Po to, kai ekrane įsižiebs vėliavėlės simbolis, nuspaudus akceleratoriaus pedalą iki dugno bus nustatomas idealus važiavimo greitis. Stabdžius atleiskite, o automobilis greitės iki kol akceleratoriaus pedalą atleisite. M dvigubos sankabos transmisija nuolatos nustato pavarų perjungimo taškus, kad perjungiant pavaras visuomet būtų pasirenkama tik optimaliausia pavara. Ši BMW savybė skirta patenkinti vairuotojų dinamikos ir sportinio važiavimo ambicijas.

  • Elektroninė amortizatorių kontrolė

    Elektroninė amortizatorių kontrolė (EDC) automatiškai arba mechaniškai pritaiko amortizavimo jėgą konkrečiai situacijai kelyje. Jutikliai fiksuoja visus automobilio svyravimus, kuriuos lemia važiavimo atsakas. Elektroninė amortizatorių kontrolė analizuoja šiuos duomenis ir perduoda informaciją į amortizatorius. Pastarieji pasitelkia magnetinius vožtuvus, kad pritaikytų amortizavimo jėgą nuolat kintančioms kelio sąlygoms, apkrovai ir važiavimui. Taigi, automobilis mažiau svyruoja stabdant, važiuojant per kelio nelygumus, posūkiuose ar greitinant. Todėl, pavyzdžiui, dėl trumpesnio stabdymo atstumo, važiavimas tampa žymiai saugesnis, o važiavimo komfortas didesnis.

  • Dinaminė stabilumo kontrolė

    Į BMW M6 Coupé koncepciją taip pat įeina dinaminė stabilumo kontrolė (DSC). Lyginant su anksčiau naudotomis sistemomis, dėl optimizuotų kontrolės funkcijų nuo šiol užtikrinama geresnė važiavimo dinamika. Be to, aktyviam saugumui ir komfortui užtikrinti automobilis papildytas ir daugiau funkcijų (stabdžių parengtis, sausas stabdymas, nusidėvėjimas bei važiavimo asistentas, parkavimo stabdys, automatinis automobilio užlaikymas).
    Su dinamine stabilumo kontrole vairuotojas gali rinktis iš trijų režimų: DSC on, MDM (M dinaminis režimas), DSC off. Kai DSC įjungtas, pasitelkiant stabdžius reguliuojamas per didelis ir per mažas pasukamumas, MDM užtikrina didesnį ratų slydimą, taigi ambicingi vairuotojai gali mėgautis šonaslydžiu. Aktyvavus šį režimą, prireikus aktyvuojamos pagalbos sistemos. Kai išjungiamas DSC (DSC off), vairuotojas gali pajusti tikrą lenktynių trasai prilygstantį važiavimą, o naudodamas akceleratoriaus pedalą netgi važiuoti šonaslydžiu.

  • M Servotronic

    Su Servotronic vairuotojai gali mėgautis optimaliu vairavimu bet kokioje situacijoje. Sistema dinamiškai pritaiko vairo galią prie jūsų važiavimo greičio ir perduoda tikslų ir tiesioginį vairo atsaką, kai važiuojate dideliu greičiu. Servotronic taip pat užtikrina aukščiausio lygio komfortą, nes reikia mažiau pastangų vairui pasukti, maksimaliai padidina manevringumą statant automobilį į stovėjimo vietą, važiuojant siaurais ar vingiuotais keliais.
    Kontrolės įtaisas pasitelkia greičio ribojimo skaičiavimus reikiamai vairo pasukimo pagalbai skirtingose važiavimo situacijose nustatyti. Hidraulinės vairo sistemos galia optimaliai ir tiksliai pritaikoma konkrečiai važiavimo situacijai.
    Su šia sistema žymiai paprasčiau sukti vairą važiuojant nedideliu greičiu. Jei greitis didinamas, vairo stiprintuvo pagalba mažinama siekiant užtikrinti labiau tiesioginį kontaktą su keliu ir optimalų kryptinį stabilumą. M Servotronic pritaikytas specialiai M automobiliams. Vos spustelėjus mygtuką galima pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo charakteristikų. Kartu su Competiion paketu M Servotronic padeda sukurti dar daugiau tiesioginio atsako.

M VAŽIUOKLĖ.

Su M Drive galima pasirinkti skirtingų vairuotojų profiliams būdingus nustatymus: pradedant komfortišku ir baigiant tiesioginiu ir sportišku, lenktynių trasai prilygstančiu važiavimu. Aktyvuoti vieną iš šių dviejų išsaugotų profilių (ir visus juose išsaugotus nustatymus) galima tiesiog spustelėjus vieną iš dviejų daugiafunkciame odiniame vaire integruotų M mygtukų. Iš anksto nustatytas konfigūracijas galima individualiai reguliuoti per iDrive meniu.
M važiavimo dinamikos mygtukai, skirti reguliuoti visas individualiai konfigūruojamas važiuoklės ir pakabos funkcijas, išdėstyti priekinėje konsolėje aplink pavarų selektorių. Vairuotojas gali individualiai pasirinkti DSC režimą arba reguliuoti variklio charakteristikas, dinaminės amortizatorių kontrolės parametrus, M Servotronic charakteristikas, pavarų perjungimo parinktis M transmisijai su dviguba sankaba ir projekcinį ekraną. Taigi, galima susikurti išsamius nustatymus ir išsaugoti juos spustelėjus ir palaikius nuspaustą vieną iš dviejų ant daugiafunkcio vairo esančių M Drive mygtukų.

BMW EFFICIENTDYNAMICS TECHNOLOGIJOS.

Nesvarbu, ar tikslas yra maksimali galia, ar minimalios degalų sąnaudos – BMW pagrindinis dėmesys visada kreipiamas į didžiausią įmanomą BMW važiavimo malonumą. BMW EfficientDynamics – tai BMW sukurta strategija sumažinti degalų sąnaudas, emisiją ir tuo pat metu ženkliai padidinti dinamiką ir važiavimo šiuo automobiliu teikiamą malonumą. Į šį pažangų technologijų paketą įeina važiuoklės sistema, energijos valdymas ir transporto priemonės koncepcija, kurios pagrindas yra išmanioji lengvasvorė konstrukcija – visa tai standartiškai montuojama visuose BMW modeliuose.

BMW EfficientDynamics.

  • Automatinė Start Stop funkcija

    Automatinė Start Stop funkcija padės užtikrinti, kad degalai naudojami tik tuomet, kai iš tiesų važiuojate. Vos tik automobilis laikinai sustoja, pavyzdžiui, užsidegus raudonam šviesoforo signalui ar eismo spūstyse, automatinė Start Stop funkcija išjungia variklį vos tik automobilis pradeda važiuoti laisvąja eiga, vairuotojas nukelia koją nuo sankabos pedalo (su mechanine transmisija) arba automobilis visiškai sustabdomas (M DCT Drivelogic).
    Signalas ekrane parodo, kada automatinė Start Stop funkcija aktyvi. Vos tik vairuotojas nukelia koją nuo stabdžių pedalo, automobilio variklis automatiškai įjungiamas.
    Ši funkcija neleis nukentėti jūsų komfortui ar saugumui – jei variklis nepasiekė reikiamos veikimo temperatūros, interjeras nebuvo pakankamai sušildytas ar atvėsintas, akumuliatorius nepakankamai įkrautas ar sukate vairą, funkcija nebus aktyvuojama. Jei reikia, centrinis valdiklis iš naujo įjungia variklį net ir automobiliui stovint, pavyzdžiui, jei jis pradeda riedėti į priekį arba priekinis stiklas ima rasoti. Automatinę Start Stop funkciją galėsite bet kada išjungti vos vienu mygtuko paspaudimu.

  • Stabdymo energijos regeneravimas

    Kas kartą, kai stabdote, sukuriama kinetinė energija. Iki šiol ši energija nebuvo niekur panaudojama. Stabdymo energijos regeneravimas – funkcija, kurią pasitelkus pagaliau buvo išnaudotas iki šiol neįvertintas potencialas. Ši funkcija pasitelkia važiavimo laisvąja eiga energiją ir paverčia ją elektra kaskart, kai tik vairuotojas stabdo ar nukelia koją nuo akceleratoriaus pedalo. Tokia elektra vėliau naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti. Išmanioji energijos valdymo sistema reiškia, kad generatoriui daugiau nebereikės nuolatos veikti, taigi bus sumažinama jo apkrova. Koks viso to rezultatas? Mažesnės degalų sąnaudos ir padidinta varomojo mechanizmo galia – klasikiniai BMW EfficientDynamics skiriamieji ženklai.