DAUGIAU GREIČIO. MAŽIAU SVORIO.

BMW EfficientLightweight.

DAUGIAU GREIČIO. MAŽIAU SVORIO.

BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight – puikiai suderinto tausaus ir dinamiško važiavimo pavyzdys. Kadangi automobilyje naudojamos lengvasvorės tvirtos medžiagos, kaip antai, anglies pluoštas salone, aliuminis – važiuoklėje, didelio stiprio plienas – kėbule arba modernūs magnio lydiniai variklyje, ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, padidinama automobilio galia ir dinamika.

DAUGIAU GREIČIO. MAŽIAU SVORIO.BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight – puikiai suderinto tausaus ir dinamiško važiavimo pavyzdys. Kadangi automobilyje naudojamos lengvasvorės tvirtos medžiagos, kaip antai, anglies pluoštas salone, aliuminis – važiuoklėje, didelio stiprio plienas – kėbule arba modernūs magnio lydiniai variklyje, ženkliai sumažinamos degalų sąnaudos, padidinama automobilio galia ir dinamika.

Read more

DIDELIS TVIRTUMAS IR SAUGUMAS: IŠ ANGLIES MEDŽIAGŲ PAGAMINTAS SALONAS.

Pirmą kartą iš anglies pluošto pagamintas salonas BMW i iš pagrindų keičia automobilių inžineriją ir nustato naujus lengvasvorės konstrukcijos standartus. Kadangi ši medžiaga itin stipri, keleiviams užtikrinama didžiausia įmanoma apsauga įvykus susidūrimui. Be to, dėl tokios medžiagos panaudojimo galima kompensuoti papildomą akumuliatoriaus svorį. Rezultatas – didesnis saugumas, daugiau erdvės, komforto, mažesnis automobilio svoris ir dar didesnė dinamika.

BMW i3 ir BMW i8 – pirmi automobiliai, kurių masinėje gamyboje naudota moderni medžiaga – anglis. Ilgą laiką anglies naudojimą ribojo galimybė ją gaminti tik rankiniu būdu. Šiandien BMW Group gamina anglies pluoštą ir anglies pluošto plokšteles pati, taigi atsirado galimybė panaudoti ją didesniu mastu.

MAŽESNIS SVORIS. DIDESNĖ AKCELERACIJA.

MAŽESNIS SVORIS. DIDESNĖ AKCELERACIJA.

Pradedant galine ašimi ir aliuminiu priekiniu buferiu ir baigiant M lengvojo lydinio ratlankiais ir CFRP stogu – BMW M4 Coupé yra puikus BMW EfficientLightweight panaudojimo įvairovės pavyzdys.

BMW M4 Coupé: (1):
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 9,1 (8,3)
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 209 (194)

Read more

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • Ne skliausteliuose pateikiamos reikšmės taikomos baziniam modeliui su standartine transmisija; skliausteliuose pateikiamos reikšmės taikomos modeliui su pasirenkama transmisija (žr. specialioji įranga).

    Nurodytos degalų ir energijos sąnaudos bei CO2 emisija nustatytos pagal Europos reglamento (EB) 715/2007 versiją, galiojusią tipo patvirtinimo metu. Skaičiai pateikti Vokietijai skirtos bazinės konfigūracijos automobiliui, o intervalas pateiktas įvertinant įvairius pasirinktų ratlankių ir padangų dydžius.

    (1) Reikšmės taikomos iki 2018-04-15. Pasitikrinkite galimybę įsigyti pas savo atstovą.

    Šios reikšmės (3) pažymėtiems automobiliams jau atitinka WLTP taisykles yra perskaičiuotos į NEDC ekvivalentiškas reikšmes, kad būtų galima lyginti skirtingus automobilius. [Šių automobilių CO2 emisijai ir CO2 reikšmėms taikomi automobilių mokesčiai ar kitos rinkliavos gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.]

    CO2 efektyvumo specifikacijos nustatytos pagal šiuo metu taikomą Europos direktyvą 1999/94/EB ir yra pagrįstos degalų, energijos sąnaudų ir CO2 reikšmėmis pagal NEDC ciklą klasifikacijai.

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų keleivinių automobilių degalų sąnaudas ir atitinkamas CO2 emisijas galite rasti žinyne „Handbook of fuel consumption, the CO2 emission and power consumption of new passenger cars“, kurį galite gauti visose pardavimo vietose ir https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html