Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

PIRMASIS ELEKTRINIS BMW VISUREIGIS PRISTATYS EFEKTYVESNĘ „EDRIVE“ TECHNOLOGIJĄ
- Tvariausiu automobilių gamintoju išrinktas Vokietijos koncernas BMW
- BMW pristatė elektrinį visureigį „BMW iX“ su 5G ir autonominio vairavimo sistemomis. Atskleistas ir elektrinis motoroleris
- BMW pradėjo masinę elektrinio „BMW iX3“ visureigio gamybą
- „Lūžio taške“ pristatyti naujos kartos „BMW 4“ modeliai
- Pagrindinėje sostinės gatvėje – septynių BMW 5 serijos kartų ekspozicija ir galimybė iš arti apžiūrėti atnaujintą 2020-ųjų penktuką
- Pasauliui oficialiai pristatytas elektrinis „BMW iX3“ visureigis
- BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų
- Didžiausi mitai apie elektrinius automobilius – kiek juose tiesos?
- BMW oficialiai pristatė visiškai elektrinio kupė koncepciją
- BMW stende Ženevos parodoje – elektrifikuotos naujienos
- X5 ir X6 visureigiuose BMW įdiegs dalinę hibridinę technologiją
- Pirmasis elektrinis BMW visureigis pristatys efektyvesnę „eDrive“ technologiją
- Nuosekliai elektrifikuotų automobilių gamą plečianti Vokietijos gamintoja BMW pristatė naujus iš tinklo įkraunamus hibridinius „BMW X1 xDrive25e“ ir „BMW X2 xDrive25e“ modelius. Abiejuose kompaktiškuose „premium“ segmento visureigiuose sumontuota aukšto efektyvumo Bavarijos koncerno hibridinė pavara su naujausios kartos ličio jonų akumuliatoriais, leidžianti vien elektra nuvažiuoti iki 57 kilometrų atstumą.
- Ištesėtas pažadas: keliuose – jau pusė milijono elektrifikuotų BMW automobilių
- Tvariausiu automobilių gamintoju išrinktas Vokietijos koncernas BMW
- BMW pristatė elektrinį visureigį „BMW iX“ su 5G ir autonominio vairavimo sistemomis. Atskleistas ir elektrinis motoroleris
- BMW pradėjo masinę elektrinio „BMW iX3“ visureigio gamybą
- „Lūžio taške“ pristatyti naujos kartos „BMW 4“ modeliai
- Pagrindinėje sostinės gatvėje – septynių BMW 5 serijos kartų ekspozicija ir galimybė iš arti apžiūrėti atnaujintą 2020-ųjų penktuką
- Pasauliui oficialiai pristatytas elektrinis „BMW iX3“ visureigis
- BMW pristatė atnaujintą 5 seriją ir daugiau elektrifikuotų naujienų
- Didžiausi mitai apie elektrinius automobilius – kiek juose tiesos?
- BMW oficialiai pristatė visiškai elektrinio kupė koncepciją
- BMW stende Ženevos parodoje – elektrifikuotos naujienos
- X5 ir X6 visureigiuose BMW įdiegs dalinę hibridinę technologiją
- Pirmasis elektrinis BMW visureigis pristatys efektyvesnę „eDrive“ technologiją
- Nuosekliai elektrifikuotų automobilių gamą plečianti Vokietijos gamintoja BMW pristatė naujus iš tinklo įkraunamus hibridinius „BMW X1 xDrive25e“ ir „BMW X2 xDrive25e“ modelius. Abiejuose kompaktiškuose „premium“ segmento visureigiuose sumontuota aukšto efektyvumo Bavarijos koncerno hibridinė pavara su naujausios kartos ličio jonų akumuliatoriais, leidžianti vien elektra nuvažiuoti iki 57 kilometrų atstumą.
- Ištesėtas pažadas: keliuose – jau pusė milijono elektrifikuotų BMW automobilių
Jau šiemet debiutuosiantis visiškai elektrinis visureigis „BMW iX3“ pirmasis koncerno elektromobilių gamoje naudos penktosios kartos „eDrive“ technologiją. Lengvesnė, kompaktiškesnė, efektyvesnė ir glaudžiai integruota galios sistema su 74 kWh talpos baterijomis leis automobiliu vienu įkrovimu nuvažiuoti 440 km pagal WLTP (Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūros) standartą.
Naujoji penktosios kartos „BMW eDrive“ technologija yra pagrindas, kuriuo remiantis kuriami Bavarijos koncerno į ateitį orientuoti tvarūs automobiliai su elektrifikuota pavaros sistema. Ją sudaro viename korpuse montuojami elektros variklis, transmisija ir galios elektronika. Ši pavaros sistema yra tinkama visiems kėbulo tipams – nuo sedanų iki visureigių, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje.
„Tai ilgametės patirties, sukauptos tobulinant „BMW EfficientDynamics“ technologiją ir kuriant elektrifikuotus automobilius, rezultatas. Visi „BMW eDrive“ technologijai naudojami galios pavaros komponentai buvo sukurti išskirtinai pačios BMW grupės specialistų. Be to, elektrinis variklis ir aukštos įtampos baterijos gaminamos tik korporacijai priklausančiose gamyklose. Todėl „BMW Group“ pagrįstai garantuoja esanti atsakinga už technologinį patikimumą ir kiekvieno komponento kokybę“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Efektyvesnės ir tvaresnės technologijos
Penktosios kartos „BMW eDrive“ technologija apima pavaros bloką, kuriame elektros variklis, sistemos elektronika ir transmisija sujungiami į bendrą sistemą viename korpuse. Dėl to gerokai sumažėja pavarai reikalinga vieta ir jos svoris. Palyginti su ankstesniąja karta, santykis tarp variklio galios ir pavarų sistemos svorio pagerėjo apie 30 procentų ir leido „BMW iX3“ modelyje užtikrinti šio prekės ženklo automobiliams būdingą vairavimo patirtį, suderinančią dinamiškumą ir puikias valdymo savybes.
„BMW iX3“ įmontuotas elektrinis variklis pasiekia maksimalią 210 kW/286 AG galią, o akimirksniu išvystomas 400 Nm sukimo momentas leidžia greitai įsibėgėti ir nesunkiai palaikyti didesnį greitį užmiesčio keliuose. Svarbu ir tai, kad naujasis variklis sukurtas eliminuojant retųjų žemės išteklių poreikį. Automobilio galia perduodama galiniams ratams – tai lemia dar didesnį pavaros sistemos efektyvumą.
Aukštos įtampos baterijų blokas sukurtas išnaudojant ilgalaikę, kompanijos specialistų sukauptą kompetenciją, nulėmusią efektyvesnį bei tvaresnį medžiagų naudojimą ir patobulintus konstrukcinius sprendimus, leidusius pagerinti visas charakteristikas, o ypač – patvarumą ir saugumą. Palyginus su ankstesnės technologijos galimybėmis, naujųjų baterijų energijos tankis viename elemente yra apie 20 proc. didesnis.
Naujosios sistemos aukštos įtampos baterijos blokas „BMW iX3“ modelyje įmontuotas automobilio dugne ypač plokščiai. Dėl tokio išdėstymo, palyginti su tradiciškai varomomis „BMW X3“ versijomis, naujajame elektromobilyje nesumažėjo nei erdvės keleiviams, nei vietos daiktams bagažinėje.
Automobilis pasižymės kompaktiniam visureigiui nedidelėmis energijos sąnaudomis, ženklinančiomis konkurencingą baterijų dydžio ir viena įkrova įveikiamo atstumo santykį. WLTP bandymo ciklo metu „BMW iX3“ energijos sąnaudos buvo mažesnės nei 20 kWh/100 km.
Svarbu ir tai, kad BMW inžinieriai sugebėjo dviem trečdaliais sumažinti baterijose naudojamo kobalto kiekį, taip pat šios medžiagos ir ličio žaliavas kompanija ėmėsi pirkti tiesiogiai.
Mažesnis taršos pėdsakas – viso eksploatavimo ciklo metu
Skaičiuojant visą „BMW iX3“ galimą eksploatavimo ciklą, kurį sudaro žaliavų pirkimas, tiekimo grandinė, gamybos ir naudojimo etapai bei perdirbimas, elektromobilio CO2 balansas yra reikšmingai geresnis nei vidaus degimo varikliais varomų analogiškų automobilių.
„BMW iX3“ modelio pranašumas siekia daugiau nei 30 proc., palyginti su dyzelinu varomu „BMW X3 sDrive 20d“, kai automobilio eksploatacijos metu naudojamas paprastas europietiškas elektros maitinimo šaltinis. Jei automobilis kraunamas „žaliąja“ elektros energija, pranašumas išauga iki maždaug 60 procentų.
Nuo 2021 m. „eDrive“ technologija taip pat bus įdiegiama ir į debiutuosiančius „BMW i4“ bei „BMW iNEXT“ modelius.
Reikšmingas žingsnis įgyvendinant strategiją
„BMW iX3“ yra dar vienas svarbus žingsnis įgyvendinant visos BMW grupės elektrifikacijos strategiją. Šiemet kompaktinis visureigis „BMW X3“ taps pirmuoju šio prekių ženklo modeliu, kurį bus galima pasirinkti tiek su tradiciniais benzininiu arba dyzeliniu varikliu, tiek ir iš tinklo įkraunamą hibridą ar vien tik elektra varomą elektromobilį.
Pateikdama tokį didžiulį pasirinkimo spektrą, visame pasaulyje veikianti kompanija atsižvelgia į daugybę skirtingų reikalavimų ir poreikių, kuriuos turi klientai įvairiuose planetos regionuose, ir taip pat į maksimalų efektyvumą mažinant išmetamą CO2 kiekį.
BMW grupė planuoja, kad šiemet ketvirtadalis Europoje parduodamų jos transporto priemonių turės pavarą su elektros jėgaine. Iki 2025 m. šis skaičius turi pasiekti 33 proc., o 2030-aisiais – 50 proc. Per artimiausius trejus metus BMW grupė planuoja išplėsti savo elektrifikuotų modelių gamą iki 25.
„BMW iX3“ modelį pasaulinei rinkai gamins „BMW Brilliance Automotive“ bendrovė, įsikūrusi Šenjange, Kinijoje. Pirmieji automobiliai oficialios atstovės „Krasta Auto“ salonus pasieks 2021 metų pirmąjį ketvirtį.