BMW 8 SERIJOS APŽVALGA

Devintojo dešimtmečio pabaigoje šeštosios BMW serijos (E24) įpėdinis ekspertus paliko be žado. Dabar šis kupė išaugo į aštuntosios BMW serijos automobilį. Jis tapo gerokai didesnis, įgavo visiškai naują kėbulo formą ir gali drąsiai puikuotis naujausiomis technologijomis. Aštuntosios serijos BMW kupė automobilyje nepriekaištingai dera techninė pažanga, maksimali vairavimo dinamika, geriausios charakteristikos ir aukštos klasės prabangiems automobiliams būdingas išskirtinumas.

Beveik po dvidešimties metų pasirodžiusi dabartinė šio modelio karta  gaminama vadovaujantis tais pačiais principais. Automobilis demonstruoja harmoningą visiškai atnaujinto dizaino, revoliucingo stiliaus ir naujausios inžinerinės pažangos, apimančios ir galingiausią kada nors serijinės gamybos BMW automobilyje sumontuotą variklį, derinį. Tiksli ir nepranokstama dinamika akivaizdžiai atsispindi šio automobilio pavaros technologijoje, valdyme ir techninėse charakteristikose. Estetiką, komfortą ir galią demonstruoja visos trys šio modelio kėbulo versijos – kupė, kabrioletas ir Gran kupė.

Skaityti daugiau

Galia. Valdymas. Komfortas. Dėl unikalaus dizaino, išskirtinio veržlumo ir įspūdingų variklių, BMW 8 serijos Gran kupė padidina ne tik apsukų matuoklio parodymus, bet ir vairuotojo adrenalino lygį. Apjungus su išskirtinėmis lenktyninio automobilio funkcijomis, šis prabangus sportinis automobilis yra idealus aukščiausios kokybės ir įspūdingos galios derinys.

Galia. Kontrolė. Komfortas. Dėl savo išskirtinio dizaino, tikslaus valdymo ir įspūdingų variklių, BMW 8 serijos kabrioletas užtikrina maksimalų adrenalino lygį. Prabangus sportinis automobilis kartu su išskirtinėmis lenktynių funkcijomis užtikrina auksčiausią kokybę ir galią.

BMW 8 serijos Gran kupė yra kvapą gniaužiantis keturių durų sportinis automobilis su gausios erdvės pojūčiu. Jo stilius kalba visiškai nauja prabangių sportinių automobilių dizaino kalba, spinduliuodamas nevaldomą galią ir įspūdingą veržlumą. Su kiekvienu gyvybingų jo variklių įveiktu kilometru BMW 8 serijos Gran kupė ištesi bekompromisinį sportinio vairavimo pažadą. Visose keturiose sėdynėse sukuriama išskirtinė, tačiau įspūdingai sportiška aplinka, kuriai neįmanoma atsispirti.

Skaityti daugiau

PENKIOS BMW 8 SERIJOS CHARAKTERISTIKOS

  • 01 Bekompromisė vairavimo dinamika
  • 02 Elegancijos ir tobulumo harmoniją išreiškiantis dizainas
  • 03 Ypatingos medžiagos ir išskirtiniai kėbulo dažai: kiekviena aštuntoji BMW serija yra unikali
  • 04 Dėmesį prikaustančios modelio versijos: BMW 8 serijos kupė, kabrioletas arba Gran kupė
  • 05 Pažangos prabanga: visada pažangiausios saugumo ir pagalbos vairuotojui sistemos
BMW 8 serijos kupė (G15) trijų ketvirčių vaizdas iš priekio BMW 8 serijos kabrioletas (G14) trijų ketvirčių vaizdas iš priekio BMW 8 serijos Gran kupė (G16) 7/8 vaizdas iš šono, stovinčių automobilių vaizdas

TRUMPA BMW 8 SERIJOS ISTORIJA

Susipažinkite su aštuntosios BMW serijos modelių istorija, atraskite naujausius kupė automobilius ir sužinokite apie šių elegantiškų bei galingų ir prabangių sportinių kupė automobilių kilmę.

Skaityti daugiau

TRUMPA BMW 8 SERIJOS ISTORIJA

PIRMOJI BMW 8 SERIJOS KARTA

BMW 8 serijos kupė (E31) 7/8 važiuojančio automobilio vaizdas iš šono

(E31)

1989 m. Vokietijoje vykusioje Tarptautinėje automobilių parodoje (angl. International Motor Show, IAA) įstabus BMW 6 serijos (E24) įpėdinis BMW 850i  buvo sutiktas taip palankiai, kad, dar prieš pasirodant pirmajam modeliui, buvo gauta net 5 000 išankstinių užsakymų šiam BMW įsigyti. Prizmės formos kėbulą su ilgu variklio dangčiu ir dar nuožulnesne galine dalimi sukūrė Klaus Kapitza. Plokščias šio BMW priekis priminė BMW M1. Aptakios, išskirtinę eleganciją spinduliuojančios linijos sukūrė galios įvaizdį, kurį pabrėžė V12 cilindrų 5,0 litrų darbinio tūrio variklis, išvystantis net 220 kW (300 AG) galią.

Techninių naujovių gausa šį automobilį pavertė pačiu moderniausiu automobiliu, kurį devintojo dešimtmečio pabaigoje pristatė BMW. Atnaujinus šį modelį, atsirado galimybė papildomai pasirinkti savikreipę galinę ašį ir tokias naujas BMW 850i pagalbos vairuotojui sistemas kaip dinaminės stabilumo kontrolės sistema, kintamo atsako vairo valdymo sistema arba elektroniniu būdu valdoma amortizatorių standumo reguliavimo sistema. Aštuntosios BMW serijos automobiliai buvo pirmieji BMW automobiliai, kurių pasipriešinimo koeficientas neviršijo 0,3 šimtųjų vertės, be to, šiuose automobiliuose buvo pirmą kartą įdiegta įvairių valdymo sistemų sujungimo į tinklus technologija.

1992 metais pasirodė dar galingesnė šio modelio versija – tai 850Csi automobilis, kuriame sumontuotas 5,6 litrų variklis galėjo išvystyti 380 kW (280 AG) galią. Po vienerių metų variklių asortimentą užbaigė 210 kW (286 AG) galios keturių litrų ir aštuonių cilindrų variklis. Kita 12 cilindrų BMW 850Ci variklio versija pasirodė 1994 metais. Šis 5,4 litrų variklis galėjo išvystyti 240 kW (326 AG) galią. 1995 metais jau buvo galima įsigyti ir BMW 840 Ci versiją. Aštuntoji BMW serija demonstravo pačių geriausių technologinių, aerodinaminių ir dizaino savybių derinį. Avangardinė elegancija, išskirtinė prabanga ir puikios techninės charakteristikos – tai savybės, kurias 2018 metais įkūnijo aštuntosios BMW serijos automobiliai (G14, G15, G16). Iki 1999 metų nuo surinkimo linijos nuriedėjo daugiau kaip 30 000 šių prabangių kupė automobilių.

Gamybos laikotarpis: 1989–1999
Varikliai: 4,0 -5,6 litrų (160–280 kW, 218 -380 AG), 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 780 mm/1 885 mm/1 340 mm.

ANTROJI BMW 8 SERIJOS KARTA

BMW 8 serijos kupė (G15) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

(G15)

Šeštosios BMW serijos automobilio (F13) įpėdinis išsiskyrė tobulu aukščiausios kokybės ir geriausių techninių charakteristikų deriniu. Šio prabangaus sportinio kupė ambicijas demonstravo ir nepakartojamas dizainas. Priekiniai žibintai su papildomai pasirenkamomis lazerinėmis šviesomis išryškino plokščią, žemą automobilio siluetą ir sužibėjo visiškai nauja estetikos forma. Aiškiai nubrėžti kontūrai, galia alsuojančios šoninės briaunos ir plokščia stogo linija – tai sportinio automobilio charakterio ir BMW prabangos derinys.

Automobilio interjeras žavėjo pažangiu dizainu, kuriame viskas alsavo tik viena kryptimi – pirmyn. Ypatinga interjero aplinka sukurta naudojant tokias prabangias medžiagas kaip aukštos kokybės medžio ir išskirtinės BMW odos apdaila, o itin gausus unikalių dažų asortimentas leido nepriekaištingai išreikšti asmeninius prioritetus.

Skaitmeninė šio sportinio automobilio vairuotojo erdvė užtikrino patikimą automobilio galios valdymą – aštuntoji BMW serija visada išsiskyrė tokiomis pažangiomis technologijomis kaip naujausios saugumo ir pagalbos vairuotojui sistemos.

Automobilių sporto dvasia įkvėpė ne tik bekompromisę vairavimo dinamiką, lenktyniniams automobiliams būdingomis technologijomis išsiskyrė ir visų varančiųjų ratų sistema xDrive, sportinis M serijos diferencialas bei elektromechaninė svyravimų stabilizavimo sistema. Itin efektyvios ir galingos pavaros sistemos bei dviejų kompresorių ir aštuonių cilindrų turbovariklis aštuntosios serijos kupė automobiliui leido išvystyti maksimalią galią – 460 kW (625 AG). Tuo metu tai buvo pats galingiausias serijinės gamybos BMW automobilio variklis.

Gamybos laikotarpis: nuo 2018 iki šiol
Varikliai: 3,0–4,4 litrų (245–460 kW, 333–625 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 843–4 867 mm/1 902–1 907 mm/1 339–1 362 mm

BMW 8 serijos kabrioletas (G14) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

(G14)

Nuo 2019 m. aštuntosios serijos BMW kabrioletas leido mėgautis vairavimu po atviru dangumi. Medžiaginis stogas susilankstydavo kaip kupė automobiliuose, jį atidaryti tereikėjo vos 15 sekundžių, o vėjo deflektorius užtikrino netrukdomą vairavimo malonumą. Lenktynių sporto prigimtis BMW M8 Competition kabrioletui 100 km/h greitį leido pasiekti vos per 3,3 sekundės. Itin tiksliai sureguliuota važiuoklė su aktyviąja savikreipe galine ašimi garantavo puikią dinamiką posūkiuose. Aptakiu siluetu ir galia alsuojančia galine dalimi išsiskyręs užtikrinto charakterio automobilio dizainas kalbėjo pats už save ir žadėjo kvapą gniaužiančius sportinius pojūčius.

Tobulu prabangos ir eksploatacinių savybių deriniu pasižyminčiame interjere dominavo tokios rinktinės medžiagos kaip papildomai pasirenkama Merino oda su kontrastingomis dekoratyvinėmis siūlėmis. Dar vienas akcentas – papildomai pasirenkama Crafted Clarity stiklo apdaila. Dekoratyvūs rankų darbo stiklo akcentai ant pavarų selektoriaus, iDrive valdiklio ir užvedimo mygtuko interjerui suteikė neprilygstamą išvaizdą ir atmosferą.

Aštuntosios BMW serijos kabrioletas visada užtikrino sau lygių neturinčią ir ypatingą vairavimo patirtį. Tuo metu buvo galima rinktis BMW M8 Competition kabrioletą su aštuonių cilindrų M TwinPower Turbo varikliu arba šešių cilindrų variklį turinčią kabrioleto versiją.

Gamybos laikotarpis: nuo 2019 iki šiol
Varikliai: 3,0–4,4 litrų (245–460 kW, 333–625 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 843–4 867 mm/1 902–1 907 mm/1 339–1 353 mm

BMW 8 serijos Gran kupė (G16) važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš galo

(G16)

2019 m. pasirodęs keturių durų aštuntosios BMW serijos Gran kupė puikavosi ekstravagantiškos prabangos, aštuntosios BMW serijos kupė automobiliams būdingų stulbinančių vairavimo charakteristikų ir įspūdingo erdvumo harmonija. Ilga važiuoklės bazė ir šiek tiek pakelta stogo linija užtikrino pakankamai vietos kojoms ir daugiau erdvės salone. Panoraminis stiklinis stogas leido mėgautis šviesos sklidinu interjeru, o šį stogą paslinkus arba pakėlus - grynu oru. 

Jaudinančius pojūčius automobilio viduje dar labiau stiprino aukščiausios kokybės apdaila ir odiniai apmušalai, kurie, esant poreikiui, galėjo būti pasiūti rankomis. Individualus interjeras galėjo būti pasirinktas iki smulkiausios detalės, pavyzdžiui, buvo galima individualizuoti BMW Live Cockpit Professional vairuotojo erdvę, išsiskyrusią didelės raiškos prietaisų skydelio ekranu, centrinės konsolės ekranu ir BMW projekciniu ekranu. Šiais ekranais buvo galima naudotis juos liečiant, naudojantis iDrive valdikliu, taip pat gestais arba balsu.

Šio prabangaus sportinio kupė išorė revoliucingai išsiskyrė iš kitų šios klasės automobilių, žavėjo atletišku priekiu, aptakiu siluetu ir pribloškiančios išvaizdos galine dalimi. Ypatingais kėbulo dažais dažyti elegantiški automobilio šonai kaustė dėmesį nepaprastais spindėjimo ir blizgėjimo efektais.

Galingi TwinPower Turbo benzininiai varikliai ir dviejų kompresorių dyzeliniai turbovarikliai su Common Rail įpurškimo sistema užtikrino neprilygstamą aštuntosios BMW serijos Gran kupė manevringumą ir vairavimo dinamiką, todėl šis automobilis stovėjo savo klasės priešakyje. Šias savybes išryškino žemas automobilio svorio centras ir itin tvirtas kėbulas.

Aštuntosios BMW serijos Gran kupė leido mėgautis aukščiausio lygio vairavimo malonumu miestuose, greitkeliuose ir vingiuotuose užmiesčio keliukuose. Šios serijos automobiliai – tai tobuli jūsų ilgų kelionių palydovai.

Gamybos laikotarpis: Nuo 2019 iki šiol
Varikliai: 3,0 -4,4 litrų (245–460 kW, 333 -625 AG), 6 ir 8 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 074–5 098 mm/1 932–1 948 mm/1 401–1 420mm

BMW naudoti automobiliai stovintys BMW atstovybės priešakyje

BMW NAUDOTI AUTOMOBILIAI

BMW M8 kabrioletas (F91) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

BMW 8 SERIJOS M KABRIOLETAS

BMW 8 serijos kupė (G15) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas priekio

BMW 8 SERIJOS KUPĖ

BMW 8 serijos Gran kupė (G16) važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš galo

BMW 8 SERIJOS GRAN KUPĖ

BMW M8 kupė (F92), stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš galo su modeliu šalia

BMW 8 SERIJOS M KUPĖ

BMW M8 Gran kupė (F93), stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono su modeliu šalia

BMW 8 SERIJOS M GRAN KUPĖ

BMW 8 serijos kabrioletas (G14) stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

BMW 8 SERIJOS KABRIOLETAS

Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija

  • BMW 8 serijos kupė:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 10,8–6,2
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 247–163

    BMW M8 kupė:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,4–11,0
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 260–251

    BMW 8 serija kabrioletas:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 10,9–6,4
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 248–168

    BMW M8 kabrioletas:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,6–11,2
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 264 -255

    BMW 8 serijos Gran kupė:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,0–6,4
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 252–167

    BMW M8 Gran kupė:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,6–11,2
    CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 264–256

    Informacija apie degalų sąnaudas, CO₂ emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. (EU) 715/2007. Nustatant nuvažiuojamo atstumo vertes pagal WLTP reikalavimus, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp