Elektromobiliai. Baterija ir varos technologija.

Kaip veikia elektromobiliai.

BMW i4 eDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 490–599

BMW i5 M60 xDrive Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 20,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 455 - 516

BMW i3[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 15,3–16,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 278–307

Kuo ypatingas elektrinis automobilis.

BMW elektromobilis elektrinė varos sistema vs vidaus degimo variklis

Elektros varikliai žavi įspūdingai galinga akceleracija.

Lyginant su vidaus degimo varikliu, elektrinės varos sistemos galia yra išlaisvinama dinamiškiau. Važiuojant, sistemos galia išvystoma akimirksniu.

BMW elektromobilio baterija vs degalų bakas

Elektromobilio baterija pakeičia degalų baką.

Vairuokite naudodami elektros energiją, o ne degindami degalus. Elektrinis automobilis neturi benzino arba dyzelino bako. Jis turi gerai nuo pažeidimų avarijos atveju apsaugotą elektrinio automobilio bateriją su įkrovimo sistema.

BMW elektrinių automobilių rekuperacinio stabdymo vs tradicinis stabdymo būdas.

Rekuperacija įkrauna bateriją stabdymo metu.

Elektrinius variklius turintys automobiliai pasižymi itin efektyvia rekuperacinio stabdymo sistema. Priešingai nei įprastinės stabdymo sistemos, rekuperacinės sistemos leidžia susigrąžinti energiją. Tai vadinama energijos atgavimu arba rekuperacija.

BMW elektromobilio baterija. Gera viską žinoti.

Talpa, įkrovimo galia ir svoris. Kalbant apie elektrinių automobilių baterijas, yra vartojama daug įvairių sąvokų. Trumpa apžvalga.

BMW elektromobilis Energy paketas
BMW elektromobilio baterijos galingumas
BMW elektromobilio baterijos svoris

Elektrinių automobilių baterijos yra energijos saugyklos.

Elektrinių automobilių baterijos yra mobilios energijos saugyklos. Elektromobilių baterijas sudaro daugybė baterijų elementų. Šie elementai įkrovimo stotelėse yra įkraunami elektros energija, kuri vėliau yra perduodama elektriniam varikliui. Elektrinio automobilio baterijoje talpinamas energijos kiekis kilovatvalandėmis (kWh) yra apskaičiuojamas pagal baterijos elementų kiekį ir jų energetinę vertę ir dažnai išreiškiamas kaip baterijos talpa. Kilovatais (kW) išreikšta įkrovimo galia nurodo, kaip greitai elektromobilis bus įkrautas įkrovimo stotelėje.

Elektromobilio baterija yra labai galinga.

Elektrinio automobilio baterija veikia panašiai kaip mobiliojo telefono baterija, tačiau pirmoji yra kur kas didesnė, galingesnė ir turi ilgesnį eksploatavimo laiką. Išmanioji šilumos valdymo sistema palaiko optimalią darbinę elektromobilio baterijos temperatūrą. Iš vienos pusės, ši sistema apsaugo bateriją nuo per didelės temperatūros, kai važiuojant prireikia didelės galios. Iš kitos – ji užtikrina trumpiausią galimą jūsų BMW įkrovimo laiką.

Baterijos svoris priklauso nuo nuvažiuojamo atstumo.

Kuo didesnė elektromobilio baterija, tuo daugiau energijos ji gali talpinti. Tai padidina nuvažiuojamą atstumą, tačiau kartu ir baterijos svorį. Elektromobilių baterijos gali sverti kelis šimtus kilogramų. Nuolatos tobulinamos technologijos ir vis didėjantis energijos tankis leidžia užtikrinti didesnį nuvažiuojamą atstumą nedidinant elektromobilio baterijos svorio. Savo veikla Baterijų elementų kompetencijų centre prie to prisideda ir BMW.

Ilgas eksploatavimo laikas yra vienas pagrindinių elektrinio automobilio baterijos privalumų.

Kaip ir degimo variklis, elektrinio automobilio baterija yra vertingiausia BMW dalis. Be kitų veiksnių, elektromobilių baterijų kaina priklauso nuo jų talpos. Trumpai tariant, kuo daugiau energijos elektromobilio baterija gali talpinti, tuo daugiau ji kainuoja. Atitinkamai pritaikę savo vairavimo įpročius, vairuotojai gali prisidėti prie ilgesnio elektromobilio baterijos eksploatavimo laiko. Prie to prisideda ir integruotos funkcijos.

BMW elektromobilis optimizuokite baterijos tarnavimo laiką

Kaip galite prisidėti prie ilgesnio elektromobilio baterijos eksploatavimo laiko.

Elektrinių automobilių baterijos yra gaminamos ypatingai kruopščiai. Vis dėlto, bėgant laikui, dėl įprastinio nusidėvėjimo nuvažiuojamas atstumas trumpėja ir prastėja įkrovimo charakteristikos. Tai yra žinoma kaip baterijos nusidėvėjimo būsena (SoH). Ši sąvoka išreiškia didžiausią galimą naudotos elektromobilio baterijos talpą lyginant su naujos baterijos talpa. Kuo žemesnė SoH reikšmė, tuo trumpesnis nuvažiuojamas atstumas. Vis dėlto, rūpestinga priežiūra ir apdairus vairavimo stilius gali užtikrinti ilgiausią baterijos eksploatavimo laiką.

Patarimai kaip prailginti elektromobilio baterijos eksploatavimo laiką.

Kaip sumažinti elektromobilio baterijos dėvėjimąsi.

Elektrinio automobilio baterija yra sukurta visoms kasdienio vairavimo situacijoms, tačiau fiziškai dėvisi. Viena iš tokio dėvėjimosi priežasčių yra laikas. Norėdami sumažinti su laiko tėkme susijusį baterijos dėvėjimąsi, venkite statyti elektromobilį su didele baterijos įkrova, taip pat venkite aukštų baterijos temperatūrų. Kita baterijos dėvėjimosi priežastis yra reikšmingai susijusi su įkrovos ir iškrovos ciklų skaičiumi. Tai vadinama cikliškuoju dėvėjimusi. Tokį dėvėjimąsi galite sulėtinti, jeigu, be kitų dalykų, vairuosite nuspėjamai, vengdami netikėtų manevrų ir rinksitės nedidelę įkrovimo galią.

BMW elektromobilio baterijos dėvėjimosi procesas

BMW i3 pavyzdžiu paremta ilgametė patirtis.

BMW elektrinių automobilių baterijų ilgaamžiškumą demonstruoja mūsų lyderiaujantis elektromobilis – BMW i3. Šio elektromobilio baterijos dėvėjimosi procesą stebime nuo 2013 m. Tačiau net ir prieš tai, dar tik kuriant BMW i3, mes jau stebėjome šį dėvėjimosi procesą pasitelkę kompleksinius imitacinius vairavimo ir įkrovimo bandymus.

BMW elektromobilio baterijos priežiūra

Geriausia ilgametė patirtis BMW ateities kartoms.

Lyginant su dabartiniais modeliais, ankstesni BMW i3 modeliai turėjo labai nedideles elektromobilių baterijas. Tačiau dėl techninės pažangos ir didesnių baterijų naujesniųjų kartų BMW elektromobilių įranga leidžia dar geriau optimizuoti dėvėjimosi procesus. Vis dėlto, kadangi kiekvienu konkrečiu atveju tai priklauso nuo daugelio veiksnių, nėra įmanoma pateikti visa apimančios informacijos apie individualių automobilių baterijų dėvėjimosi procesą.

Elektrinio variklio sandara. Paaiškinta paprastai.

BMW elektromobilis elektrinė varos sistema
BMW elektromobilis Atskirai sinchronizuojamų su maitinimo srovės dažniu variklių privalumai
BMW elektromobilis Nuolatinių magnetų sinchroninis variklis
BMW elektromobilis Paprasta technologija

Kaip veikia elektromobiliai?

Elektrinis variklis elektros srovę paverčia judesiu. Jis turi dvi pagrindines dalis: rotorių ir statorių. Kaip ir galima spėti iš pavadinimo, rotorius yra besisukančioji dalis. Taip nutinka dėl rotoriaus ir statoriaus magnetinių laukų sąveikos. Priklausomai nuo variklio tipo, rotoriaus magnetinį lauką sukuria magnetai arba elektros srovė. Sukamąjį judesį per vienos pavaros transmisijos sistemą elektrinis variklis perduoda į ratus. Pažvelgus į važiavimo ciklą (WLTP) matyti, kad elektrinio variklio efektyvumas yra daugiau kaip tris kartus didesnis už degimo variklio efektyvumą. Į BMW elektrinius automobilius yra dažnai montuojami atskirai sinchronizuojami su maitinimo srovės dažniu varikliai, taip vadinami SSM varikliai.

Atskirai sinchronizuojamų su maitinimo srovės dažniu variklių privalumai

Į pagrindines BMW kompetencijas įeina platus SSM variklių panaudojimas. Šie varikliai išsiskiria tuo, kad jų rotorių gamybai nėra reikalingi retieji žemės elementai. Lyginant su kitomis variklių rūšimis, SSM varikliai pasižymi itin efektyviomis galios charakteristikomis ir puikia akceleracija esant dideliam greičiui. Pastaroji savybė praverčia lenkiant greitkeliuose. Be to, SSM varikliai išsiskiria ir efektyviu energijos naudojimu. Kadangi jie įmagnetina rotorių elektros srove, priklausomai nuo situacijos, šie varikliai gali veikti užtikrindami arba optimalų efektyvumą, arba optimalų galingumą.

Sinchroninių nuolatinių magnetų elektrinių variklių (PSM) privalumai.

Sinchroniniai nuolatinių magnetų elektriniai varikliai (PSM) pasižymi dideliu galios tankiu. Tam tikrame intervale jie gali generuoti palyginti didelę galią. Techniškai šie varikliai skiriasi nuo SSM variklių tuo, kad jie magnetinį lauką rotoriuje sukuria kitokiu būdu, t. y. nuolatinių magnetų pagalba. Dėl šios priežasties PSM varikliai idealiai tinka įkraunamų hibridinių elektromobilių (PHEV) ir M serijos įkraunamų hibridinių elektromobilių (M-PHEV) (BMW XM) transmisijoms.

Paprasta technologija. Paprastas vairavimas.

BMW elektrinio automobilio akceleracijos procesas vyksta be uždelsimo. Tam nėra reikalinga sankaba ir pavarų perjungimo svirtis. Priešingai nei vidaus degimo variklis, elektrinis variklis savo galią perduoda akimirksniu. Esant mažesniam greičiui, šio variklio sukimo momentas yra didelis ir beveik pastovus. Važiuojant didesniu greičiu, elektrinis variklis visą savo galią gali perduoti bet kuriuo metu. Skirtingai negu vidaus degimo variklio, šio variklio greičio nereikia reguliuoti keičiant pavaras.

Elektrinio BMW vairavimas. Unikali patirtis.

Elektrinis BMW važiuoja tiesiog atpalaiduojančiai tyliai. Paspaudus pedalą, jis galingai įsibėgėja akimirksniu ir demonstruoja nepriekaištingą moduliaciją. Dar daugiau – stabdant juntamas itin jautrus ir tikslus pedalas. Kadangi baterija yra montuojama kėbulo dugne, toks automobilis turi ir žemą svorio centrą. Be to, jūsų BMW gali pasigirti ir puikiomis važiavimo stabilumo charakteristikomis.

Kodėl elektromobiliai taip greit įsibėgėja?

Vienos pavaros transmisija užtikrina itin sklandų elektrinio BMW įsibėgėjimą, tam nereikalingas joks pavarų perjungimas. Nuspaudus akceleratoriaus pedalą, sukimo momentas išvystomas žaibiškai. Jeigu pageidaujama, nuėmus koją nuo pedalo, priklausomai nuo pasirinktų energijos regeneravimo nustatymų, BMW ims lėtėti lygiai taip pat greitai.

Kaip su išmaniąja rekuperacija stabdo BMW?

Tam, kad būtų užtikrintas didžiausias efektyvumas, elektrinio BMW stabdžių sistema analizuoja stabdymo atvejus ir maksimaliai išnaudoja visas rekuperacines elektrinio variklio galimybes. Esant poreikiui, aktyvuojama ir įprastinė stabdžių sistema. Tokia išmani stabdžių sistemų sąveika leidžia regeneruoti maksimalų energijos kiekį, tausoja stabdžius ir sumažina stabdžių dalelių emisiją.

Elektromobilių kainų palyginimas.

{model.description}
BMW i5 eDrive40 Sedanas
BMW i4 eDrive40
BMW i7 xDrive60 Sedanas
BMW i4 M50 xDrive
BMW i5 M60 xDrive Sedanas
{model.description}
BMW i7 M70 xDrive Sedanas
    • {model.description}

    • Nuo {model.price}

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} min

    • BMW i5 eDrive40 Sedanas

    • Nuo 76 950 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      498 - 582 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      30 min

    • BMW i4 eDrive40

    • Nuo 64 150 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      490–599 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      30 min

    • BMW i7 xDrive60 Sedanas

    • Nuo 123 950 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      591 - 625 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      34 min

    • BMW i4 M50 xDrive

    • Nuo 73 350 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      416–522 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      30 min

    • BMW i5 M60 xDrive Sedanas

    • Nuo 104 350 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      455 - 516 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      30 min

    • {model.description}

    • Nuo {model.price}

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      {techdata.electricRangeWltpCombined} km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      {techdata.charge_DC_10_80} min

    • BMW i7 M70 xDrive Sedanas

    • Nuo 178 350 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      490 - 559 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      34 min

BMW iX2 xDrive30
BMW iX xDrive40
BMW iX1 eDrive20
BMW iX3
BMW iX M60
    • BMW iX2 xDrive30

    • Nuo 62 100 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      417 - 449 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      29 min

    • BMW iX xDrive40

    • Nuo 81 800 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA) neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      403 - 435 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      31 min

    • BMW iX1 eDrive20

    • Nuo 56 750 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      430 - 474 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      29 min

    • BMW iX3

    • Nuo 67 300 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis (NOVA), neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      461 - 471 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      31 min

    • BMW iX M60

    • Nuo 143 100 €

      Iliustracijose pavaizduota papildoma įranga, kurią galima įsigyti už papildomą mokestį. Nurodytos kainos yra neįpareigojančių ir nekartelinių gamintojo pateikiamų kainų rekomendacijos, į kurias yra įskaitytas PVM ir atitinkamiems modeliams taikytinas standartinis degalų sunaudojimo mokestis, neįskaičius papildomos įrangos vertės ir perdavimo sąnaudų. Pateikiamuose duomenyse gali būti netikslumų ar praleistų skaičių. Tikslias kainas galite sužinoti iš savo BMW atstovo.

    • Elektra nuvažiuojamas atstumas (WLTP)[2]

      501 - 564 km

    • DC įkrovimo laikas (10-80% įkrova)[3]

      35 min

{model.description}: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: {techdata.electricConsumption}; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i5 eDrive40 Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18,8 - 18,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 498 - 582

BMW i4 eDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 490–599

BMW i7 xDrive60 Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 22,2 - 22,3; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 591 - 625

BMW i4 M50 xDrive: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 21,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 416–522

BMW i5 M60 xDrive Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 20,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 455 - 516

{model.description}: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: {techdata.electricConsumption}; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i7 M70 xDrive Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 23,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 490 - 559

BMW iX2 xDrive30: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 17,7 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 417 - 449

BMW iX xDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 21,4 - 19,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 403 - 435

BMW iX1 eDrive20: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 17,2 - 15,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 430 - 474

BMW iX3: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 461 - 471

BMW iX3: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 461 - 471

BMW iX M60: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 24,7 - 21,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 501 - 564

Klausimai ir atsakymai apie elektromobilio bateriją ir variklį.

Daugiau informacijos.

BMW elektromobilio nuvažiuojamas atstumas

Elektra nuvažiuojamas atstumas. 

Mūsų elektromobilių nuvažiuojamas atstumas leis lengvai įveikti ilgesnius atstumus. Maršruto planavimo funkcija suteiks galimybę visada matyti jūsų automobiliui skirtas įkrovimo vietas kelionių metu.

BMW elektromobilio įkrovimas

Namuose arba tiesiog kelyje.

Įkrauti automobilį yra labai paprasta. Tai galite patogiai padaryti namuose arba kelionių metu, pavyzdžiui, pasinaudoję greitojo įkrovimo stotelėmis. Įkrovimo stotelių tinklas nuolatos plečiasi, be to, atsiranda vis daugiau naujų įkrovimo namuose sprendimų.

Sąnaudos ir CO2 emisija.

{model.description}: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: {techdata.electricConsumption}; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i5 eDrive40 Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18,8 - 18,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 498 - 582

BMW i4 eDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 490–599

BMW i7 xDrive60 Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 22,2 - 22,3; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 591 - 625

BMW i4 M50 xDrive: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 21,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 416–522

BMW i5 M60 xDrive Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 20,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 455 - 516

{model.description}: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: {techdata.electricConsumption}; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: {techdata.electricRangeWltpCombined}

BMW i7 M70 xDrive Sedanas: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 23,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 490 - 559

BMW iX2 xDrive30: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 17,7 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 417 - 449

BMW iX xDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 21,4 - 19,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 403 - 435

BMW iX1 eDrive20: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 17,2 - 15,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 430 - 474

BMW iX3: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 18 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 461 - 471

BMW i3[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 15,3–16,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 278–307

BMW iX M60: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km[1]: 24,7 - 21,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km[2]: 501 - 564

[1] Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal Europos Reglamento (EB) 2022/195 nuostatas, nuo 2023-01-01 EB atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html

Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietijoje bei apsilankę https://www.dat.de/co2/.

[2] Kiekvieno elektrinio automobilio nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo skirtingų veiksnių: individualaus važiavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo.

[3] Įkrovimo charakteristikos priklauso nuo įkrovos būsenos, aplinkos temperatūros, individualaus vairavimo stiliaus ir papildomų energiją naudojančių šaltinių. Pateikti nuvažiuojamų atstumų duomenys yra pagrįsti geriausiu WLTP scenarijumi. Įkrovimo laikas buvo nustatytas esant 23°C aplinkos temperatūrai po važiavimo ir gali skirtis priklausomai nuo individualių naudojimosi ypatumų.