BMW i4 eDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 18,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–599
Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 19,5–17,1; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 472–539
Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.
BMW i3: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 15,3–16,6;Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 278–307
Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.
Kuo ypatingas elektrinis automobilis.
Elektros varikliai žavi įspūdingai galinga akceleracija.
Lyginant su vidaus degimo varikliu, elektrinės varos sistemos galia yra išlaisvinama dinamiškiau. Važiuojant, sistemos galia išvystoma akimirksniu.
Elektromobilio baterija pakeičia degalų baką.
Vairuokite naudodami elektros energiją, o ne degindami degalus. Elektrinis automobilis neturi benzino arba dyzelino bako. Jis turi gerai nuo pažeidimų avarijos atveju apsaugotą elektrinio automobilio bateriją su įkrovimo sistema.
Rekuperacijos dėka stabdymo metu įkraunama baterija.
Elektrinius variklius turintys automobiliai pasižymi itin efektyvia rekuperacinio stabdymo sistema. Priešingai nei įprastinės stabdymo sistemos, rekuperacinės sistemos leidžia susigrąžinti energiją. Tai vadinama energijos atgavimu arba rekuperacija.
BMW elektromobilio baterija. Gera viską žinoti.
Talpa, įkrovimo galia ir svoris. Kalbant apie elektrinių automobilių baterijas, yra vartojama daug įvairių sąvokų. Trumpa apžvalga.
Ilgas eksploatavimo laikas yra vienas pagrindinių elektrinio automobilio baterijos privalumų.
Kaip ir degimo variklis, elektrinio automobilio baterija yra vertingiausia BMW dalis. Be kitų veiksnių, elektromobilių baterijų kaina priklauso nuo jų talpos. Trumpai tariant, kuo daugiau energijos elektromobilio baterija gali talpinti, tuo daugiau ji kainuoja. Atitinkamai pritaikę savo vairavimo įpročius, vairuotojai gali prisidėti prie ilgesnio elektromobilio baterijos eksploatavimo laiko. Prie to prisideda ir integruotos funkcijos.
Elektrinio variklio sandara. Paaiškinta paprastai.
Kaip veikia elektromobilio varos sistema?
Elektrinis variklis elektros srovę paverčia judesiu. Jis turi dvi pagrindines dalis: rotorių ir statorių. Kaip ir galima spėti iš pavadinimo, rotorius yra besisukančioji dalis. Taip nutinka dėl rotoriaus ir statoriaus magnetinių laukų sąveikos. Priklausomai nuo variklio tipo, rotoriaus magnetinį lauką sukuria magnetai arba elektros srovė. Sukamąjį judesį per vienos pavaros transmisijos sistemą elektrinis variklis perduoda į ratus. Pažvelgus į važiavimo ciklą (WLTP) matyti, kad elektrinio variklio efektyvumas yra daugiau kaip tris kartus didesnis už degimo variklio efektyvumą. Į BMW elektrinius automobilius yra dažnai montuojami itin efektyvūs nuolatinės srovės sinchroninio žadinimo varikliai (angl. CESM).
Nuolatinės srovės sinchroninio žadinimo variklių privalumai (angl. CESM).
Viena iš pagrindinių BMW kompetencijų – nuolatinės srovės sinchroninio žadinimo variklių panaudojimas gamyboje. Šie varikliai išsiskiria tuo, kad jų rotorių gamybai nėra reikalingi retieji žemės elementai. Lyginant su kitomis variklių rūšimis, nuolatinės srovės sinchroninio žadinimo varikliai pasižymi itin efektyviomis galios charakteristikomis ir puikia akceleracija esant dideliam greičiui. Pastaroji savybė praverčia lenkiant greitkeliuose. Be to, nuolatinės srovės sinchroninio žadinimo varikliai išsiskiria ir efektyviu energijos naudojimu. Kadangi jie įmagnetina rotorių elektros srove, priklausomai nuo situacijos, šie varikliai gali veikti užtikrindami arba optimalų efektyvumą, arba optimalų galingumą.
Nuolatinių magnetų sinchroninio žadinimo variklių (angl.PMSM) privalumai.
Nuolatinių magnetų sinchroninio žadinimo elektriniai varikliai (angl.PMSM) pasižymi dideliu galios tankiu. Tam tikrame intervale jie gali generuoti palyginti didelę galią. Techniškai šie varikliai skiriasi nuo CESM variklių tuo, kad jie magnetinį lauką rotoriuje sukuria kitokiu būdu, t. y. nuolatinių magnetų pagalba. Dėl šios priežasties PMSM varikliai idealiai tinka įkraunamų hibridinių elektromobilių (PHEV) ir M serijos įkraunamų hibridinių elektromobilių M-PHEV (BMW XM) transmisijoms.
Paprasta technologija. Paprastas vairavimas.
BMW elektrinio automobilio akceleracijos procesas vyksta be uždelsimo. Tam nėra reikalinga sankaba ir pavarų perjungimo svirtis. Priešingai nei vidaus degimo variklis, elektrinis variklis savo galią perduoda akimirksniu. Esant mažesniam greičiui, šio variklio sukimo momentas yra didelis ir beveik pastovus. Važiuojant didesniu greičiu, elektrinis variklis visą savo galią gali perduoti bet kuriuo metu. Skirtingai negu vidaus degimo variklio, šio variklio greičio nereikia reguliuoti keičiant pavaras.
Elektrinio BMW vairavimas. Unikali patirtis.
Elektrinis BMW važiuoja tiesiog atpalaiduojančiai tyliai. Paspaudus pedalą, jis galingai įsibėgėja akimirksniu ir demonstruoja nepriekaištingą moduliaciją. Dar daugiau – stabdant juntamas itin jautrus ir tikslus pedalas. Kadangi baterija yra montuojama kėbulo dugne, toks automobilis turi ir žemą svorio centrą. Be to, jūsų BMW gali pasigirti ir puikiomis važiavimo stabilumo charakteristikomis.
Kodėl elektromobiliai taip greit įsibėgėja?
Vienos pavaros transmisija užtikrina itin sklandų elektrinio BMW įsibėgėjimą, tam nereikalingas joks pavarų perjungimas. Nuspaudus akceleratoriaus pedalą, sukimo momentas išvystomas žaibiškai. Jeigu pageidaujama, nukėlus koją nuo pedalo, priklausomai nuo pasirinktų energijos regeneravimo nustatymų, BMW ims lėtėti lygiai taip pat greitai.
Kaip su išmaniąja rekuperacija stabdo BMW?
Tam, kad būtų užtikrintas didžiausias efektyvumas, elektrinio BMW stabdžių sistema analizuoja stabdymo atvejus ir maksimaliai išnaudoja visas rekuperacines elektrinio variklio galimybes. Esant poreikiui, aktyvuojama ir įprastinė stabdžių sistema. Tokia išmani stabdžių sistemų sąveika leidžia regeneruoti maksimalų energijos kiekį, tausoja stabdžius ir sumažina stabdžių dalelių emisiją.
Klausimai ir atsakymai apie elektromobilio bateriją ir elektros variklį.
Daugiau informacijos.
Elektra nuvažiuojamas atstumas.
Mūsų elektromobilių nuvažiuojamas atstumas leis lengvai įveikti ilgesnius atstumus. Maršruto planavimo funkcija suteiks galimybę visada matyti jūsų automobiliui skirtas įkrovimo vietas kelionių metu.
Įkrovimas namuose.
Įkraukite savo elektromobilį arba įkraunamą hibridinį automobilį per naktį arba tarp kelionių. Pradėkite naują dieną su visiškai įkrautu automobiliu ir suderinkite elektrinio BMW įkrovimo galimybes su asmeniniais kasdienio gyvenimo įpročiais.
Teisinis pranešimas.
BMW i4 eDrive40 Gran Coupé2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 18,6–15,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 491–600
BMW i4 M60 xDrive Gran Coupe2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 21,9–17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 416–520
BMW i5 eDrive40 Sedan2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 18–14,8; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 512–625
BMW i5 M60 xDrive Sedan2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 19,5–17,1; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 472–539
BMW i5 eDrive40 Touring2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 18,6–15,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 493–601
BMW i5 M60 xDrive Touring2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 20,2–17,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 453–522
BMW i7 xDrive602: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 22,2–18,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 517–624
BMW i7 M70 xDrive Sedanas2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 23,7–20,8; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–559
BMW iX1 eDrive202: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 17,1–15,4; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 431–474
BMW iX2 xDrive302: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 17,7 - 17,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417-449
BMW iX xDrive602: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 21–17,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 596–701
BMW iX M70 xDrive2: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 23,6–20,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 518–600
1 Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO₂ emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal Europos Reglamento (EB) 2022/195 nuostatas, nuo 2023-01-01 EB atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html
Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO₂ emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO₂ emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO₂ emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietijoje bei apsilankę https://www.dat.de/CO2/.
2 Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.