BMW EfficientDynamics sąnaudos ir emisija

SĄNAUDOS IR EMISIJA

BMW EfficientDynamics: Išsami informacija apie degalų sąnaudų ir CO2 emisijos nustatymo procedūrą bei dyzelinių variklių technologiją.

Naujų transporto priemonių degalų sąnaudos ir CO2 emisija nustatoma laikantis standartizuotos procedūros. Nuo 2018 metų rugsėjo mėnesio anksčiau taikytą Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) standartą pakeitė praktiškesnis važiavimo ciklo standartas, vadinamas Pasauline suderinta lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūra (WLTP). Šią procedūrą papildo emisijos realiomis važiavimo sąlygomis (RDE) bandymas, kurio metu išmetami teršalai matuojami tiesiog kelyje. Naujosios bandymų procedūros leis klientams geriau įvertinti savo automobilio degalų sąnaudas ir emisiją ateityje. Šiame puslapyje taip pat galite rasti naudingos informacijos apie dyzelinių variklių efektyvumą.

Skaityti daugiau
SĄNAUDOS IR EMISIJA BMW EfficientDynamics: Išsami informacija apie degalų sąnaudų ir CO2 emisijos nustatymo procedūrą bei dyzelinių variklių technologiją.

PENKI FAKTAI APIE WLTP BANDYMO PROCEDŪRĄ

  • 01 The new statutory WLTP consumption measurement has a more practical basis.
  • 02 The tests take place over a longer period of time, at higher speeds and with a more dynamic progression.
  • 03 The standard values of the new measuring procedure are closer to real-world figures for consumption.
  • 04 The details offer a greater degree of transparency in terms of the anticipated fuel costs.
  • 05 The WLTP measuring technique has been undergoing gradual implementation since 1 September 2017.

WLTP VERTINIMO METODAS

Tiksli bandymo procedūra, kuria siekiama gauti kaip galima labiau tikrovę atspindinčias degalų sąnaudų ir CO2 emisijos vertes

WLTP vertinimo metodas yra grindžiamas visame pasaulyje surinktais duomenimis, gautais esant realioms važiavimo sąlygoms, todėl nustatytosios reikšmės taip pat yra tikroviškesnės. Be kitų pakeitimų, tai apima naujai apibrėžtas, gerokai griežtesnes bandymų sąlygas, didesnius greičius ir žymiai ilgesnę bandymų trukmę (trisdešimt minučių vietoje dvidešimties).
Siekiant tiksliau nustatyti CO2 emisiją, bandymo procedūros metu vertinama ne tik standartinė automobilio įrangos komplektacija, bet ir specialiosios įrangos variantai. Todėl kiekvienam transporto priemonės modeliui yra nustatomos dvi reikšmės –mažiausia ir didžiausia galima standartinė sąnaudų vertė, kuri priklauso nuo aerodinaminių savybių, svorio bei pasipriešinimo riedėjimui. WLTP dėka galėsite geriau įvertinti automobilio sąnaudas ir CO2 emisiją. Tačiau, specialios automobilio konfigūracijos atveju, bus galima tiesiogiai nurodyti individualią standartinę reikšmę. Tačiau, specialios automobilio konfigūracijos atveju, bus galima tiesiogiai nurodyti individualią standartinę reikšmę. Vis dėlto, net ir taikant šią bandymų procedūrą, nukrypimai nuo tikrovę atspindinčių verčių yra galimi. Nepaisant didelio tikslumo, nukrypimai šios bandymų procedūros metu, aišku, yra įmanomi. Tačiau kasdieninės sąnaudos ir CO2 emisijos ir toliau priklausys nuo skirtingų topografijos sąlygų, klimato ir asmeninių važiavimo ypatybių. Emisija taip pat priklausys ir nuo eismo sąlygų, esamos apkrovos ir papildomos įrangos naudojimo, pvz.: oro kondicionavimo sistemos. Viena yra akivaizdu: bandymų sąlygos yra tikroviškesnės nei anksčiau, o tai reiškia, kad fiksuojamos degalų sąnaudos ir CO2 reikšmės yra didesnės, o elektromobiliais nuvažiuojami atstumai trumpesni. Tačiau tai nedaro jokios neigiamos įtakos faktinėms degalų sąnaudoms ar nuvažiuojamam atstumui. Be to, BMW Group visada dirba su naujomis technologijomis siekdama pagerinti degalų sąnaudas ir nuvažiuojamą atstumą.
Visos BMW Group transporto priemonės, kurias galite įsigyti visose Europos Sąjungos šalyse (EU28+), yra patikrintos taikant WLTP metodiką.
Vis dėlto, Vokietijos įstatymų leidėjas numato, kad pagal WLTP procedūrą gautos reikšmės iš pradžių turi būti nurodomos kartu su pagal NEDC metodą perskaičiuotomis reikšmėmis. Šiuo tikslu ES Komisija yra nustačiusi verčių koreliacijos metodiką, kuri bus vienodai privaloma visiems transporto priemonių gamintojams.
Šio etapo tikslas – palengvinti perėjimą prie naujosios bandymo procedūros. Jo trukmė priklausys nuo atitinkamų nacionalinių teisės aktų, todėl kiekvienoje šalyje gali skirtis.
Nuo 2018 metų rugsėjo mėnesio visi transporto priemonių gamintojai, parduodantys automobilius Europos Sąjungos šalyse, taip pat Šveicarijoje, Turkijoje, Norvegijoje, Lichtenšteine ir Izraelyje (EU28+), yra teisiškai įpareigoti tikrinti transporto priemones pagal WLTP procedūrą.
Tačiau nuo 2021 metų sausio mėnesio visose šalyse, kuriose yra taikomi transporto priemonių registraciją reglamentuojantys ES teisės aktai, turės būti nurodomos visų transporto priemonių WLTP reikšmės.

Skaityti daugiau

WLTP IR NEDC PALYGINIMAS

Išsamiau susipažinkite su senosios ir naujosios bandymo procedūros skirtumais.

Bandymo procedūra
NEDC
WLTP

EMISIJA REALIOMIS VAŽIAVIMO SĄLYGOMIS (RDE)

Teršalų kiekis realistiškai matuojamas automobiliui važiuojant kelyje.

Nuo 2016 metų gegužės vidurio visi ES, Šveicarijos, Turkijos, Norvegijos, Lichtenšteino ir Izraelio transporto priemonių gamintojai privalo vertinti emisiją realiomis važiavimo sąlygomis (RDE). Atliekant RDE testus, teršalų, tokių kaip kietosios dalelės ir azoto oksidai (NOx), emisija yra matuojama tiesiog keliuose. Šis metodas leidžia nustatyti vidutines emisijos vertes, kurių galima tikėtis eksploatuojant transporto priemones įprastinėmis sąlygomis. Siekdama dar labiau sumažinti teršalų emisiją, generuojamą kasdien naudojantis transporto priemonėmis, BMW Group savo automobilių modeliuose diegia įvairias tokią emisiją mažinančias technologijas.
Pavyzdžiui, BMW BluePerformance priemonėmis yra siekiama sumažinti dyzelinių variklių generuojamą azoto oksidų emisiją. Nuo 2020 metų pristačius naujosios kartos šešių cilindrų dyzelinius variklius, šalia variklių anksčiau montuotus katalizinius konverterius keičia dar efektyvesnė šalia variklių montuojama selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) sistema.
Tai leidžia užtikrinti dar efektyvesnę NOx konversiją, ypač vairuojant miestuose. Efektyvumą papildomai didinantis antrasis SCR katalizinis konverteris, kaip ir anksčiau, yra montuojamas po kėbulo apačia ir, priklausomai nuo transporto priemonės, turi savarankišką AdBlue dozavimo sistemą. BMW Group tapo pirmuoju transporto priemonių gamintoju, kuris savo serijinėje gamyboje pradėjo naudoti NOx katalizinių konverterių ir selektyviosios katalizinės redukcijos (SCR) sistemos derinį. Pradėjusi taikyti dvigubą AdBlue dozavimą, BMW vėl ėmė diktuoti naujus išmetamųjų dujų valymo ir teršalų mažinimo standartus. Dar daugiau – siekiant sumažinti kietųjų dalelių išmetimą į atmosferą, nuo 2006 metų dyzeliniais varikliais varomose transporto priemonėse imta standartiškai montuoti dalelių filtrus.
Be to, specialūs dalelių filtrai naudojami ir visuose benzininius variklius turinčiuose modeliuose. Taikydama tokias priemones, BMW užtikrina EU6d emisijos standarte nustatytų ribinių emisijos verčių esant realioms važiavimo sąlygoms (RDE) laikymąsi. Nuo 2020 metų spalio 01 dienos BMW pradeda gaminti EU6d automobilius - o tai net trimis mėnesiais anksčiau nei oficialiai nustatyta data (2021-01-01). Priešingai negu EU6c standartas, EU6d emisijos standartas taip pat nustato ribines dalelių ir azoto oksidų kiekio vertes RDE testuose. EU6d patvirtinimas užtikrina, kad jūsų automobilis atitinka griežčiausias šiuo metu galiojančias ES nustatytas emisijos ribines vertes.

Skaityti daugiau

VARIKLIAI SU BMW TWIN POWER TURBO TECHNOLOGIJA

Galingi ir efektyvūs – tai benzininiai ir dyzeliniai BMW varikliai.

Pažangūs benzininiai ir dyzeliniai varikliai su BMW TwinPower Turbo technologija – kiekvieno BMW pasididžiavimas. Šie varikliai išsiskiria moderniausiomis įpurškimo sistemomis, visiškai kintamu galios valdymu ir pažangia turbokompresoriaus technologija.

Skaityti daugiau
BMW EfficientDynamics BMW TwinPower Turbo benzininiai varikliai

BMW TwinPower Turbo benzininiai varikliai

Ypatingai sklandžiai veikiantis pažangus trijų cilindrų benzininis variklis, keturių cilindrų benzininis variklis ir ne kartą metų automobilio apdovanojimą pelnęs vienaeilis šešių cilindrų BMW TwinPower Turbo benzininis variklis – tai varikliai, diktuojantys naujus standartus. Naujausios kartos BMW EfficientDynamics šeimai priklausantys varikliai yra ekonomiškesni už savo pirmtakus, generuoja mažesnę emisiją ir išvysto didesnę galią.

Siekiant dar labiau padidinti efektyvumą ir dinamiką, šiame pažangiame technologiniame sprendime, kuris yra kertinė BMW EfficientDynamics strategijos dalis,naujausia įpurškimo technologija puikiai dera su visiškai kintama vožtuvų valdymo sistema Valvetronic, įskaitant double-VANOS su pažangia turbokompresoriaus technologija. Rezultatas – ypatingai efektyvi varančioji sistema, įspūdingai demonstruojanti pripažintą BMW meistriškumą variklių srityje.

Skaityti daugiau
BMW EfficientDynamics BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai

BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai

BMW Twin Power Turbo dyzeliniai varikliai – tai sistemingos BMW EfficientDynamics strategijos įgyvendinimo išraiška. Šie varikliai yra itin ekonomiški, galingi, išsiskiria geriausiomis charakteristikomis ir nedidelėmis degalų sąnaudomis. Abejonių dėl jų efektyvumo ir dinamikos tiesiog nekyla. Tuo pačiu metu šie varikliai, t. y. pradedantiesiems tobulai tinkantys trijų cilindrų BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai, pažangūs keturių cilindrų BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai ir itin galingi vienaeiliai šešių cilindrų BMW TwinPower Turbo dyzeliniai varikliai išsiskiria gerokai mažesne emisija ir nedidele paviršių trintimi. Dėl šių priežasčių maksimalus vairavimo malonumas yra garantuotas. Šie BMW EfficientDynamics variklių šeimai priklausantys dyzeliniai galiūnai išsiskiria ne tik lengvasvore aliuminio konstrukcija, bet ir turboįpūtimo sistema su kintamos geometrijos turbina. Degalų įpurškimą užtikrina naujausios kartos Common Rail tiesioginio įpurškimo sistema.

Skaityti daugiau
BMW EfficientDynamics BMW dyzelinio variklio vaizdas iš arti

BMW DYZELINIAI VARIKLIAI: PROGRESYVŪS IR EFEKTYVŪS.

 Dyzelinis variklis ne tik yra taupus degalų atžvilgiu, bet ir itin efektyvus. Dėl pažangios AdBlue įpurškimo technologijos šiuolaikinių dyzeliniais varikliais varomų BMW automobilių azoto emisija artėja prie nulio. Be to, siekiant dar labiau sumažinti teršalų emisiją, papildomai naudojamos ir kitos išmetamųjų dujų valymo technologijos. Dėl šios priežasties dyzeliniai varikliai yra itin efektyvus ir tobulai tinka tiems vairuotojams, kuriems tenka reguliariai įveikti ilgus atstumus. Be viso to, BMW Group ir toliau nuolatos vysto bei tobulina visas varančiųjų sistemų rūšis.

VISKAS, KĄ TURITE ŽINOTI APIE DYZELINIUS VARIKLIUS

Nesvarbu, ar kalbėtume apie ekonomiškumą ar efektyvumą, egzistuoja daugybė puikių priežasčių, skatinančių rinktis šiuolaikinius dyzelinius variklius. Vis dėlto, mums dar dažnai pritrūksta su tokiomis priežastimis susijusių duomenų ir pagrindinės informacijos. Čia galite susipažinti su išsamia dyzelinės varančiosios sistemos ir teršalų emisijos apžvalga bei susidaryti savo nuomonę šiais klausimais.

Skaityti daugiau
  • Dyzeliniai varikliai ir aplinka
  • Kietosios dalelės ir dalelių filtrai
  • Kas yra CO2?
  • Kas yra NOx?
  • Europos Sąjungos išmetamųjų dujų standartas
  • Aplinkosauginės zonos
  • Taršos lipdukas
BMW EfficientDynamics efektyvus vairavimas

EFEKTYVUS VAIRAVIMAS SU BMW EFFICIENT DYNAMICS TECHNOLOGIJA

BMW EfficientDynamics novatoriškos technologijos iš BMW EfficientDynamics

BMW EFFICIENT DYNAMICS NOVATORIŠKOS TECHNOLOGIJOS

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI – SĄNAUDŲ IR EMISIJOS NUSTATYMO BŪDAI

Jūsų klausimai. Mūsų atsakymai.

  • Kas yra WLTP?
  • Kas yra WLTP važiavimo ciklas?
  • Ką WLTP reiškia man?
  • Kas yra RDE?
  • Kas yra EU6?
  • Ką reiškia selektyvioji katalizinė redukcija (SCR)?
  • Kas yra BluePerformance?
  • Kas yra dalelių filtras?
  • Ką WLTP reiškia elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams?