Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.
GALVA PILNA IDĖJŲ, O NE INFORAMCIJOS APIE SUSITIKIMUS
#KADIRKASBENUTIKTU: BMW TELEPASLAUGOS
BMW telepaslaugos užtikrina itin saugų ir patogų naudojimąsi paslaugomis. Nuo smulkių techninės priežiūros darbų iki greitos pagalbos avarijos ar gedimo atveju – naudodamiesi BMW telepaslaugomis ir BMW ConnectedDrive, reikalingą pagalbą visada gausite reikiamu metu. Jūsų BMW automobilis automatiškai nustatys poreikį ir prireikus perduos visus susijusius transporto priemonės duomenis mūsų specialistams. Tokiu būdu užtikriname, kad visada būtų imtasi reikiamų priemonių.
BMW TELEPASLAUGOS NAUDOJANTIS BMW CONNECTED DRIVE, ŠIOS PASLAUGOS TEIKIAMOS NEMOKAMAI.
Turite galimybę naudotis BMW ConnectedDrive arba skubios pagalbos iškvietimo skambučio funkcija? Jeigu taip, BMW telepaslaugomis galite naudotis nemokamai. Tam, kad jūsų techninės priežiūros specialistas galėtų pradėti valdyti jūsų techninės priežiūros darbų grafiką, turite atlikti šiuos tris veiksmus.
Štai kaip galite išnaudoti telepaslaugas visa apimtimi:
- Užsiregistruokite BMW ConnectedDrive portale arba My BMW programėlėje.
- Susiekite savo automobilį su savo paskyra.
- Pasirinkite savo BMW techninės priežiūros partnerį tiesiogiai BMW ConnectedDrive portale, My BMW programėlėje arba savo automobilio iDrive ekrane (pasirinkę BMW ASSISTANCE (liet. BMW PAGALBA) meniu esantį SERVICE PARTNER (liet. TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PARTNERIS) punktą).
BMW NUOTOLINIO DUOMENŲ PERDAVIMO IR SUSISIEKIMO TELEPASLAUGOS
Atsiradus techninės priežiūros poreikiui arba sutrikimui ir naudojantis BMW nuotolinio duomenų perdavimo ir susisiekimo paslaugomis, jums ir jūsų pasirinktam serviso specialistui bus perduota visa susijusi informacija. Dar prieš susisiekdamas su jumis dėl vizito, jūsų BMW serviso specialistas bus informuotas apie jūsų automobilio būklę, galės užsakyti atsargines dalis ir bus nepriekaištingai pasirengęs individualiam jūsų apsilankymui. Be to, tokiu būdu sutrumpinsite laukimo laiką apsilankymo metu.
Ši sistema taip pat iš anksto nustato neplanuotų techninės priežiūros darbų poreikį, pavyzdžiui, būtinybę pakeisti susidėvėjusius stabdžius. Reikalinga informacija yra visada perduodama laiku, todėl bet kokius trūkumus galėsite pašalinti tinkamu metu. Nuo šiol galite pamiršti visus rūpesčius ir mėgautis nepriekaištinga savo BMW būkle.
Norėdamas su jumis susisiekti ir pasirengti jūsų apsilankymui, jūsų pasirinkto serviso specialistas gali susipažinti su nuotoliniu būdu BMW persiųsta jūsų automobilio informacija ir siųsti pranešimus, pavyzdžiui, priminimus apie suplanuotus apsilankymus, tiesiai į jūsų automobilį.
Trumpai apie privalumus:
Išnaudokite dar didesnio patogumo ir efektyvumo galimybes:
- Automatinis techninės priežiūros paslaugų poreikio nustatymas
- Tiesioginis su technine priežiūra susijusių duomenų siuntimas BMW
- Jūsų pasirinkto serviso prieiga prie susijusių duomenų
- Automatinis priminimų apie suplanuotus vizitus dėl techninės priežiūros siuntimas
- Optimaliai organizuojami ir dar efektyviau atliekami techninės priežiūros darbai
- Trumpesni apsilankymai servise
Išsami informacija apie paslaugas
Savidiagnostikos sistemos (CBS) jutikliai nuolat stebi skysčių (pavyzdžiui, variklio alyvos) lygius ir susidėvinčių detalių (pavyzdžiui, stabdžių trinkelių) būklę. Atsiradus techninės priežiūros paslaugų poreikiui, jūsų BMW automobilis automatiškai persiųs visus su technine priežiūra susijusius duomenis tiesiai BMW. Jeigu ConnectedDrive portale esate pasirinkę savo BMW servisą, prireikus jo darbuotojas su jumis susisieks ir suderins jūsų apsilankymo detales. Dėl perduodamų duomenų tikslumo apsilankymas servise bus suorganizuotas nepriekaištingai, jau turint visas reikiamas dalis ir atsargines detales, todėl automobilį servise prireiks palikti tik trumpam. Pamirškite nepatogius ir nereikalingus apsilankymus servise. Nuo šiol ten vyksite tik tada, kai prireiks.
BMW PAGALBOS KELYJE SKAMBUTIS
Užtikriname, kad gedimo arba avarijos atveju jums bus suteikta visa įmanoma pagalba. Su BMW pagalbos kelyje personalu galite susisiekti tiesiai iš savo automobilio: naudodamiesi iDrive valdikliu, BMW ConnectedDrive paslaugų meniu pasirinkite BMW Assistance (liet. BMW Pagalba) punktą. Tuomet mūsų mobiliųjų paslaugų specialistams bus nedelsiant perduota visa susijusi jūsų automobilio informacija, įskaitant ir esamą jūsų buvimo vietą, be to, bus aktyvinta balso ryšio funkcija. Nedidelius sutrikimus mūsų specialistai pasistengs išspręsti nuotoliniu būdu, o nepavykus – susitars dėl jūsų vizito į servisą.
Gavus jūsų sutikimą, naujausios kartos iDrive sistemą turintys automobiliai gali perduoti reikalingus duomenis nuotoliniu būdu. Taigi, pagalbos kelyje skambučių centro darbuotojas gali gauti automobilio duomenis net ir tais atvejais, kai jūs skambinate telefonu.
Be to, pagalbos kelyje paslaugų teikimo procedūrą galite inicijuoti ir My BMW programėlėje. Šiuo atveju, geriausią įmanomą pagalbą siekiantis suteikti skambučių centro personalas taip pat turės prieigą prie visos reikiamos informacijos.
Trumpai apie teikiamus privalumus:
Atsiradus gedimui arba sutrikimui, visada galite pasikliauti kvalifikuotomis mūsų žiniomis, padėsiančiomis nustatyti problemas:
- Greita ir tiksli nuotolinė diagnostika
- Tam tikrų gedimų šalinimas nuotoliniu būdu
- Specialistų pagalba bet kuriuo metu ir bet kokioje situacijoje
- Optimaliai organizuotos reikalingos techninės priežiūros paslaugos
Išsami informacija apie paslaugas
Pastebėję savo BMW automobilio gedimą arba veikimo sutrikimą, iDrive meniu ConnectedDrive paslaugų puslapyje pasirinkite mobiliosios priežiūros (angl. Mobile Care) funkciją. Vos vienas mygtuko paspaudimas ir esami jūsų automobilio duomenys bus išsiųsti mūsų mobiliosios priežiūros ekspertų įvertinimui. Mūsų specialistai yra kompetentingi atlikti jūsų BMW diagnostiką nuotoliniu būdu lygiai taip, tarsi būtų apžiūrėję automobilį savo darbo vietoje. Naudodamiesi automatine balso ryšio funkcija, specialistai jus informuos apie jūsų automobilio būklę ir tolesnius veiksmus. Be to, tam tikras problemas jie dažnai sugebės išspręsti nuotoliniu būdu. Nesant galimybės suteikti nuotolines techninės priežiūros paslaugas, mobiliosios priežiūros automobilis bus nedelsiant išsiųstas jums į pagalbą arba jums bus suteiktos maršruto nuorodos iki artimiausio BMW serviso. Siekiant iš anksto užtikrinti geriausią pasirengimą atliekant jūsų automobilio techninės priežiūros darbus, automobilio duomenys bus persiųsti atitinkamam BMW servisui.
BMW SKAMBUČIO AVARIJOS ATVEJU PASLAUGA
Pažangi skambučio avarijos atveju paslauga užtikrina profesionalią pagalbą nedidelių eismo įvykių, kai neišsiskleidžia oro pagalvė, metu. Tokiais atvejais automobilio jutikliai nustato padarytą žalą ir susijusi informacija yra pateikiama iDrive ekrane rodomame įspėjamajame pranešime. Jums tereikia paspausti vieną mygtuką ir skambučių centre budintis personalas suteiks profesionalią ir kvalifikuotą pagalbą. Jeigu jūsų automobilio techninė būklė leidžia jums važiuoti, mūsų personalas mielai suorganizuos vizitą į artimiausią servisą. Priešingu atveju, jums padės susitarti dėl transporto priemonės išgabenimo iš įvykio vietos paslaugų.
Trumpai apie teikiamus privalumus:
- Automatinis eismo įvykio nustatymas
- Pagalbos sulauksite paspaudę tik vieną mygtuką
- Automatinis esamos buvimo vietos duomenų perdavimas
- Skubi BMW pagalba
- Nemokamos vilkimo paslaugos
- Vizitas autorizuotame ir patvirtintame BMW servise
Reikalavimai
- SA6AE, SA6AK, SA6AC su SOP 07/2017. Paslaugos gali skirtis priklausomai nuo konkrečios rinkos ir automobilio.
- Dėl techninių priežasčių ne visi eismo įvykiai gali būti nustatomi automatiškai. Tokiais išskirtiniais atvejais BMW telepaslaugų siūlomą skambučio avarijos atveju funkciją galite aktyvinti rankiniu būdu.
- SA6AE, SA6AK, SA6AC su SOP 07/2017. Paslaugos gali skirtis priklausomai nuo konkrečios rinkos ir automobilio.
BMW SERVISO PARTNERIŲ VALDYMO PASLAUGA
BMW serviso partnerių valdymo paslauga leidžia pasirinkti pageidaujamą servisą, gausiantį jūsų automobilio duomenis nuotoliniu būdu. Automobilio meniu, ConnectedDrive klientų portale arba My BMW programėlėje visada galite rasti informaciją apie savo pasirinktą BMW serviso partnerį arba jį pakeisti. Siekdama užtikrinti tinkamą telepaslaugų teikimą, BMW taip pat gali įvesti trūkstamą su BMW serviso partneriu susijusią informaciją arba, esant akivaizdiems neatitikimams, ją atitinkamai pakoreguoti.
BMW TELEPASLAUGOS: KAIP NAUDOTIS
Kaip naudotis BMW telepaslaugomis
Kaip veikia BMW skambutis avarijos atveju ir BMW pagalba kelyje.
Kaip pasirinkti pageidaujamą BMW servisą.