BMW iX xDrive60: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 21–17,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km²: 596–701
Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.
Mažesnės elektromobilių išlaidos.
Elektriniai automobiliai jau seniai yra kur kas daugiau nei tik investicija į ateitį. Šiandien jų teikiama plataus spektro nauda su kiekviena nauja modelių karta tampa vis labiau įtikinama. Lyginant su panašaus dydžio degimo variklį turinčiu automobiliu, elektromobilio kaina yra didesnė. Vis dėlto, išlaidos, patiriamos per visą eksploatavimo laiką, yra mažesnės.
Finansinis lizingas, veiklos nuoma, paslaugos ir draudimas.
Jūsų naujasis visiškai elektrinis BMW pasiekiamas ranka. Papildykite jums individualiai pritaikytą finansinio lizingo pasiūlymą patraukliomis paslaugomis ir draudimu.
All in. Simply smart. BMW Financial Services
Elektromobilių privalumai kasdieniame gyvenime.
Su BMW elektromobiliu mobilumas tampa vis patogesnis, ypač miesteliuose ir didmiesčiuose. Autobusams skirtomis eismo juostomis dažniausiai gali važiuoti ir privatūs elektriniai automobiliai. Parkavimo mokesčiai paprastai yra mažesni arba visai netaikomi.
Įspūdinga baterijos eksploatavimo trukmė.
Elektrinių automobilių baterijos yra gaminamos itin preciziškai. Renkantis tinkamiausią vairavimo stilių galima ženkliai prailgintį baterijų tarnavimo trukmę. Vairuotojams, be kitų veiksmų, kurių galima imtis, yra rekomenduojama visuomet palaikyti 10–80 % baterijos įkrovos būseną. Išmanioji šilumos valdymo funkcija užtikrins optimalią baterijos darbinę temperatūrą ir neleis baterijai perkaisti.
Nemokamas įvažiavimas į „mažos taršos zonas“.
Į mažos taršos zonas gali įvažiuoti tik konkrečius emisijai taikomus standartus atitinkantys automobiliai. Taikytinus reikalavimus atitinkantys visiškai elektriniai BMW automobiliai tokiose zonose gali važiuoti nemokamai. Vokietijos Elektrinio mobilumo įstatyme yra numatyti specialūs leidimai įvažiavimui į draudžiamas zonas ir zonas, kuriose yra ribojamas greitis.
Elektromobilių poveikis aplinkai.
Regeneracinio stabdymo elektromobiliuose privalumai.
Regeneracinis stabdymas yra taip pat žinomas kaip rekuperacija arba energijos atgavimas. Šio proceso metu, kai automobilis stabdo, kinetinė energija yra paverčiama elektros energija. Nuvažiuojamas elektrinio automobilio atstumas priklauso nuo vairavimo stiliaus ir konkretaus maršruto ypatumų. Dar vienas privalumas – mažesnė stabdymo metu nudilusių dalelių sukeliama tarša.
BMW i5 M60 xDrive Sedan: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 19,5–17,1; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 472–539
Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.
Dar didesnis efektyvumas.
Automobilio efektyvumą parodo visos tiekiamos energijos kiekio dalis, faktiškai tenkanti automobilį varančiajai jėgai. Jeigu vertinsime ES numatytą važiavimo ciklą (WLTP), taip pat energijos nuostolius baterijos įkrovimo ir jos išsikrovimo metu, dabartinės kartos BMW elektrinių varos sistemų efektyvumas yra apytiksliai 75%.
Vairuojant BMW elektromobilį, apie 75 % baterijos energijos yra faktiškai panaudojama automobilį varančiajai jėgai. Kalbant apie vidaus degimo variklius turinčius automobilius, jų efektyvumas panašiomis sąlygomis yra vos 33%. Tokio nedidelio vidaus degimo variklių efektyvumo rezultatas – šilumos nuostoliai.
Klausimai ir atsakymai apie elektromobilių privalumus.
Viskas apie elektrinį mobilumą.
Teisinis pranešimas.
BMW iX xDrive60²: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 21–17,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 596–701
BMW i5 M60 xDrive Sedan²: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km¹: 19,5–17,1; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 472–539
1 Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO₂ emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal Europos Reglamento (EB) 2022/195 nuostatas, nuo 2023-01-01 EB atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html
Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO₂ emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO₂ emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO₂ emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietijoje bei apsilankę https://www.dat.de/CO2/.
2 Nurodytos vertės grindžiamos privalomąja WLTP matavimo procedūra. Realios vertės priklauso nuo įvairių veiksnių, pavyzdžiui, krovinio svorio, vairavimo stiliaus, maršruto, oro sąlygų, papildomų elektros energiją naudojančių įrenginių (įskaitant oro kondicionierių), padangų, baterijos būklės.