SU MANO BMW SUSIJĘ DUK.

Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai apie Mano BMW.

REGISTRACIJA

  • Kodėl turėčiau užsiregistruoti Mano BMW?

    Užsiregistravę Mano BMW galėsite mėgautis daugybe privalumų – tiek kaip BMW vairuotojas, tiek ir kaip asmuo, planuojantis tokį automobilį įsigyti. Čia rasite išskirtinių pasiūlymų, paprastų būdų tvarkyti savo informaciją, galimybę užsisakyti brošiūrą, bandomąjį važiavimą BMW arba pasirinktą BMW partnerį. Be to, Mano BMW galėsite išsaugoti savo BMW konfigūracijas ir bet kuriuo metu jas keisti. Taigi, Mano BMW ne tik suteikia aiškumo, bet ir yra tikras valdymo centras, per kurį galima tvarkyti visą su BMW susijusią veiklą.

  • Kaip prisijungti prie Mano BMW?

    Prisijungti galima naudojant BMW interneto svetainėje esantį prisijungimo langą arba Mano BMW navigacijos punktą.

  • Kur galima pakeisti savo prisijungimo duomenis (prisijungimo vardą ir slaptažodį)?

    Savo prisijungimo duomenis galite pakeisti Mano BMW prieiga / Prieiga ir profilis. Čia taip pat galima pakeisti savo slaptažodį – tiesiog jį įveskite. Jei norite pakeisti savo prisijungimo vardą, įveskite savo naująjį el. pašto adresą. Spustelėję ant el. laiške pateiktos nuorodos keitimus patvirtinsite, o el. pašto adresas bus patvirtintas. Atkreipkite dėmesį, kad toks keitimas taip pat gali turėti įtakos kitoms jūsų naudojamoms BMW prieigoms, kaip antai, MINI Connected.

  • Pamiršau slaptažodį. Ką turėčiau daryti?

    Bet kuriuo metu galite paprašyti naujo slaptažodžio. Tereikia spustelėti ant toliau pateiktos nuorodos, vadovautis instrukcijomis ir pasirinkti naują slaptažodį.

  • Mano prieiga prie Mano BMW nebuvo aktyvuota. Ką turėčiau daryti?

    Jeigu jūsų prieiga nebuvo aktyvuota, reiškia jūs nespustelėjote el. laiške pateiktosios aktyvacijos nuorodos. Minėtoji nuoroda skirta patvirtinti, kad jūsų el. pašto adresas teisingas. Jei norite aktyvuoti savo prieigą, spustelėkite ant nuorodos. Jei nuorodos galiojimas pasibaigė, visi jūsų duomenys dėl saugumo bus ištrinti. Jei taip nutiko, užsiregistruokite dar kartą.

  • Prieiga prie Mano BMW užblokuota. Ką turėčiau daryti?

    Jei dešimt kartų iš eilės įvesite klaidingą slaptažodį, saugumo sumetimais prieiga prie paskyros bus automatiškai užblokuota. Jei norite prieigą atblokuoti, susikurkite naują slaptažodį.

  • Kodėl prisijungus prie Mano BMW paskyros manęs pakartotinai prašoma patvirtinti duomenų privatumo taisykles? Kas nutiks, jei patvirtinti šias taisykles atsisakysiu?

    [@ NSC: Pritaikykite turinį konkrečios rinkos poreikiams ir produktų diapazonui]
    XXXVadovaudamiesi Europos Sąjungos duomenų privatumo įstatymais turime informuoti jus apie bet kokius tokių įstatymų pakeitimus ir gauti jūsų sutikimą. Jei su keitimais nesutinkate, turėsite ištrinti savo asmeninius duomenis. Tokiu atveju prieiga prie Mano BMW ir jos funkcijų bus pašalinta.

MANO BMW NAUDOJIMAS

  • Esu Mano BMW paskyroje. Ką daryti toliau?

    Jei jau esate susikūręs Mano BMW paskyrą, prisijunkite. Dabar turite prieigą prie visų Mano BMW funkcijų. Jei paskyros dar neturi, užsiregistruokite dabar ir visomis šiomis funkcijos galėsite naudotis.

  • Kokios yra naudojimo galimybės ir kaip jas padidinti?

    Kuo daugiau informacijos pateiksite Mano BMW profilyje, tuo tiksliau bus generuojami jums skirti pasiūlymai. Naudojimo galimybės atspindi, kokį siūlomų galimybių diapazoną išnaudojate. Kuo šis lygis didesnis, tuo tiksliau parenkamos jūsų poreikius atitinkančios kampanijos, pasiūlymai ir konkursai. Tam, kad galėtumėte išnaudoti visas paskyros galimybes, tiesiog užpildykite visus Mano BMW / Prieiga ir profilis laukus.

  • Kaip galiu tvarkyti Mano BMW partnerius?

    Į BMW partnerių valdymo dalį galite įtraukti iki trijų partnerių. Šį sąrašą matysite kairėje Mano BMW paskyros dalyje. Taigi, pasirinktųjų BMW partnerių kontaktiniai duomenys bus visuomet nesunkiai pasiekiami. Kilus klausimui visuomet galėsite vieną jų pasirinkti.
    Jei norite įtraukti į savo sąrašą kitų BMW partnerių, pirmiausia turite ištrinti iš sąrašo kitus. Tvarkyti savo BMW partnerių sąrašą galima naudojant nuorodą "Tvarkyti Mano BMW partnerius“.

  • Ką reiškia BMW partneris, kuriam teikiama pirmenybė?

    BMW partneris, kuriam teikiama pirmenybė, visuomet rodomas BMW partnerių sąrašo viršuje ir žemėlapyje pažymėtas varnele (jei nuspręstumėte ieškoti atstovybės). Galite pasirinkti sąraše esantį BMW partnerį, kurio kontaktinius duomenis naudojate dažniausiai ir padaryti jį BMW partneriu, kuriam teikiama pirmenybė. Tai reiškia, kad bet kokios jūsų užklausos bus automatiškai siunčiamos konkrečiai pasirinktai atstovybei. Be to, asmenines žinutes naudojant My Messages (pagrindinis Mano BMW puslapis) jums galės siųsti tik anksčiau minėtoji atstovybė.

  • Kas yra My Messages (liet. mano pranešimai)?

    My Messages – tai asmeniniai, Mano BMW rodomi pranešimai. Juos siunčia jūsų pasirinktas BMW partneris arba tiesiogiai BMW. Šie pranešimai pritaikyti jūsų profiliui, taigi gausite tik tą informaciją, kuri jums yra aktuali ir įdomi.

  • Kas yra My Routes (liet. mano maršrutai)?

    Su My Routes galima siųsti BMW svajonių maršrutus arba pačių susikurtus maršrutus tiesiogiai į jūsų automobilio navigacijos sistemą. Be to, taip pat galima nustatyti standartinius maršrutus, kaip antai, kasdienę kelionę į darbą, naujausius pranešimus apie eismo spūstis ir pavojaus signalą.

MANO KONFIGŪRACIJOS

  • Kur galiu rasti savo išsaugotas konfigūracijas?

    Mano BMW konfigūracijas galima išsaugoti ir rasti skiltyje Mano konfigūracijos. Čia jas galėsite matyti bet kada. Į konfigūracijas įeina svarbiausia informacija. Be to, panorėję Konfigūracijų skiltyje informaciją galėsite keisti. Konfigūracijas su skirtinga įranga ir ypatybėmis galima palyginti. Naudodami šioje skiltyje esantį užklausos mygtuką galite užsisakyti bandomąjį važiavimą ir informacijos.

  • Kokia konfigūracija mėgstamiausia?

    Mėgstamiausia konfigūracija bus parodoma pagrindinio BMW puslapio Mano konfigūracijų pirmiausia. Taigi, visuomet galėsite ją matyti. Mėgstamiausia jūsų konfigūracija pažymėta varnele.

  • Kaip galiu susikurti naują konfigūraciją?

    Naują konfigūraciją galima susikurti naudojant BMW konfigūratorių ir išsaugoti Mano BMW.

  • Ar galiu Mano konfigūraciją pervadinti?

    Savo konfigūracijos pavadinimą galite bet kada pakeisti spustelėję nuorodą Keisti pavadinimą (Daugiau parinkčių).

  • Kaip galiu konfigūracijas ištrinti?

    Tam yra du būdai: konfigūraciją galima ištrinti spustelėjus Mano konfigūracijų skiltyje nuorodą Ištrinti (Daugiau parinkčių) arba, jei norite ištrinti keletą konfigūracijų, apžvalgos meniu paspaudę šiukšliadėžės simbolį.

  • Ką daryti, jei prie vienos iš savo išsaugotų konfigūracijų pamatau pranešimą „Ši konfigūracija daugiau negalima“?

    Šis pranešimas reiškia, kad jūsų pasirinktos konfigūracijos daugiau negali būti jungiamos, derinamos ar užsakomos. Gali būti, kad vienas, keletas komponentų arba visas rinkinys buvo pakeistas. Daugiau informacijos rasite BMW konfigūratoriuje. Jei komponento daugiau nėra, Konfigūratoriuje jums bus siūlomos alternatyvos, kad konfigūraciją galėtumėte pakartotinai išsaugoti kaip naują nustatymą jos neištrynę. Atkreipkite dėmesį, kad negaliojančios konfigūracijos iš Mano BMW paskyros automatiškai ištrintos nebus.

  • Kai mėginu eiti į mano konfigūracijas, iššoka klaidos pranešimas „Esminė klaida“. Ką turėčiau daryti?

    Jei mūsų sistema tvarkoma ir tinklalapio laikinai negalima naudoti, kurį laiką konfigūracijos gali būti neprieinamos. Jei taip nutiko, po kurio laiko pamėginkite dar kartą.

REKLAMINĖS KAMPANIJOS IR PASIŪLYMAI

  • Kokio tipo pasiūlymus gausiu?

    Apie reklamines kampanijas ir specialiuosius pasiūlymus informuojama atsižvelgiant į Mano BMW paskyroje saugomus asmeninius duomenis ir BMW interneto svetainės aspektus, kuriais domėjotės. Taigi, jums bus siunčiami tik tie pasiūlymai, kurie jums aktualūs ir įdomūs.