SU MANO BMW SUSIJĘ DUK.

    Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai apie Mano BMW.

    REGISTRACIJA

    • Kodėl turėčiau užsiregistruoti Mano BMW?
    • Kaip prisijungti prie Mano BMW?
    • Kur galima pakeisti savo prisijungimo duomenis (prisijungimo vardą ir slaptažodį)?
    • Pamiršau slaptažodį. Ką turėčiau daryti?
    • Mano prieiga prie Mano BMW nebuvo aktyvuota. Ką turėčiau daryti?
    • Prieiga prie Mano BMW užblokuota. Ką turėčiau daryti?
    • Kodėl prisijungus prie Mano BMW paskyros manęs pakartotinai prašoma patvirtinti duomenų privatumo taisykles? Kas nutiks, jei patvirtinti šias taisykles atsisakysiu?

    MANO BMW NAUDOJIMAS

    • Esu Mano BMW paskyroje. Ką daryti toliau?
    • Kokios yra naudojimo galimybės ir kaip jas padidinti?
    • Kaip galiu tvarkyti Mano BMW partnerius?
    • Ką reiškia BMW partneris, kuriam teikiama pirmenybė?
    • Kas yra My Messages (liet. mano pranešimai)?
    • Kas yra My Routes (liet. mano maršrutai)?

    MANO KONFIGŪRACIJOS

    • Kur galiu rasti savo išsaugotas konfigūracijas?
    • Kokia konfigūracija mėgstamiausia?
    • Kaip galiu susikurti naują konfigūraciją?
    • Ar galiu Mano konfigūraciją pervadinti?
    • Kaip galiu konfigūracijas ištrinti?
    • Ką daryti, jei prie vienos iš savo išsaugotų konfigūracijų pamatau pranešimą „Ši konfigūracija daugiau negalima“?
    • Kai mėginu eiti į mano konfigūracijas, iššoka klaidos pranešimas „Esminė klaida“. Ką turėčiau daryti?

    REKLAMINĖS KAMPANIJOS IR PASIŪLYMAI

    • Kokio tipo pasiūlymus gausiu?