Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

iX5 HYDROGEN

BMW iX5 HYDROGEN.
BMW iX5 Hydrogen:
Vandenilio sąnaudos mišriu režimu WLTP kg/100 km: 1,19
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 0
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 504
BMW iX5 HYDROGEN: PAŽANGI VANDENILINĖ VAROS SISTEMA.
BMW iX5 Hydrogen automobilis išsiskiria BMW būdingos dinamikos bei manevringumo ir pažangios vandenilinės varos sistemos deriniu. Pasinerkite į bekompromisio elektrinio vairavimo patirtį ir kartu mėgaukitės iš vandenilio išgaunamos energijos nauda. Ilgi nuvažiuojami atstumai ir trumpas kuro atsargų papildymo laikas – būtent tai BMW iX5 Hydrogen automobiliui leidžia pirmauti vandeniline technologija grįsto ir jokios emisijos negeneruojančio mobilumo srityje.

ELEKTRINIO VAIRAVIMO MALONUMAS. VAROMAS VANDENILIU.

- Tam, kad galėtumėte įveikti iki 504 km atstumą, kuro atsargų papildymui tereikės skirti vos 3–4 minutes.
- Jokios emisijos ir net 295 kW (401 AG) jaudulį kelianti važiavimo galia.
- Jokių rūpesčių nekeliantis universalus mobilumas net ir ilgų kelionių metu.
- Nuo aplinkos temperatūros nepriklausantis nuvažiuojamas atstumas ir kuro papildymo trukmė.
Oliver Zipse – BMW AG valdybos pirmininkas„Vandenilinės technologijos atlieka itin svarbų vaidmenį emisijos negeneruojančio mobilumo srityje, nes apsiribojus tik vienu sprendimu nepavyks pasauliniu mastu užtikrinti klimatui poveikio nedarančio mobilumo.“

INFORMACIJA APIE BMW iX5 HYDROGEN TECHNINIUS DUOMENIS

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI APIE NAUJUOSIUS BMW iX5 HYDROGEN.
Kada bus galima įsigyti BMW iX5 Hydrogen automobilį?
Bandomieji BMW iX5 Hydrogen automobiliai nėra skirti pardavimui. Tikėtina, kad įvertinę rinkos poreikius ir bendrąsias sąlygas, tokius automobilius savo klientams pasiūlysime jau antrojoje šio dešimtmečio pusėje. Nedidelė bandomųjų automobilių serijos gamyba yra svarbus žingsnis tokių automobilių pasiūlos link.
Kur gaminami BMW iX5 Hydrogen automobiliai?
Itin efektyvias kuro elementų sistemas BMW Group gamina atskirame Miunchene įsikūrusiame vandenilinių technologijų centre. Degalų elementus tiekia bendrovė Toyota Motor Corporation.
Kaip veikia vandenilinė varos sistema?
Vandeniliniuose arba kuro elementais varomuose elektriniuose automobiliuose (FCEV), kaip ir baterijas turinčiuose elektromobiliuose (BEV), yra montuojama elektrinė varos sistema ir tokie patys elektriniai varikliai. Pagrindinis skirtumas tarp šių automobilių – energijos kaupimo sistema. Priešingai nei baterijoje kaupiama elektra, dujų pavidalo vandenilis, kurį kuro elementai paverčia elektros energija, yra kaupiamas rezervuaruose. Vienas svarbiausių tokios sistemos privalumų vairuotojams yra tas, kad vandeniliu varomo automobilio kuro atsargos gali būti papildytos vos per 3-4 minutes. Šiuo aspektu tai panašu į naudojimąsi degimo variklį turinčiu automobiliu ir tuo pačiu daug daugiau – galėsite mėgautis visais elektrinio mobilumo privalumais.
Ar BMW iX5 Hydrogen negeneruoja emisijos?
Vandenilinę technologiją turintys automobiliai yra varomi elektros energija. Elektra varos sistemai gaminama kuro elementuose. Vieninteliai kuro elementuose vykstančių reakcijų produktai yra elektros energija, šiluma ir garų forma išsiskiriantis vanduo, todėl vandeniliu varomi automobiliai yra visiškai netaršūs.
Ar vandenilinė varos sistema yra saugi?
Saugumas – svarbiausias mūsų prioritetas. Mūsų automobiliai atitinka visus taikytinus saugumo standartus. Prieš bandymus keliuose mes atliekame išplėstinius susidūrimų bandymus, laikomės visų atskiroms detalėms ir automobiliams taikomų reikalavimų. Kaip ir visi kiti mūsų gaminami automobiliai, BMW iX5 Hydrogen automobilis atitinka pačius aukščiausius saugumo reikalavimus.
Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.
BMW iX5 Hydrogen:
Vandenilio sąnaudos mišriu režimu WLTP kg/100 km: 1,19
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 0
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 504