Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.
NAUJAUSIOJI BMW 3 SERIJA
BMW 3 serijos sedanas
BMW 3 serijos įkraunami hibridiniai sedanai
BMW 3 serijos Touring
BMW 3 serijos Touring plug-in hybrid
BMW 3 SERIJOS APŽVALGA
Sportiški, patikimi ir lydimi sėkmės: jau daugiau kaip 40 metų trečioji BMW serija simbolizuoja dinamišką vairavimo malonumą, kurio nepranoksta jokie kiti automobiliai. Ankstesniojo dizaino grupės vadovo Polio Brako (Paul Bracq) dėka, šiuose vidutinio dydžio klasės automobiliuose prasiveržė jaudulys ir vairavimo džiaugsmas – savybės, kurias trečioji BMW serija įkūnija iki šiol. Nustatęs BMW E21 dizaino kryptį aštuntajame XX amžiaus dešimtmetyje, Polis Brakas (Paul Bracq) paklojo pamatus beprecedentei sėkmės istorijai ir šiandien trečiosios BMW serijos sėkmė yra viena iš priežasčių, kodėl BMW yra pirmaujanti aukščiausios klasės automobilių gamintoja.
Jau septintą kartą skaičiuojančios trečiosios BMW serijos nuolatinio tobulinimo rezultatas – vidutinio dydžio klasės automobilis, kurio sportiškumui neprilygsta niekas. Šiame nesibaigiančiame vystymo procese visada atsižvelgiama ne tik į dizainą, dinamikos savybes ir savitumą, bet ir į motorizacijos aspektus. Dėl itin nuodugniai atliekamų mokslinių šios srities tyrimų energingieji trečiosios BMW serijos varikliai tapo dar ekonomiškesniais ir generuoja dar mažiau emisijos.
Pradedant klasikiniu sedanu, universaliuoju Touring ir baigiant kupė, kabrioletu bei kompaktiškuoju triduriu – trečioji BMW serija tapo mėgstamiausia visose amžiaus grupėse. Išlaikydami manevringumo, funkcionalumo ir saugumo pusiausvyrą, visi trečiosios BMW serijos modeliai populiarumo nestokoja ir šiandien. Šių automobilių universalumas vienodai žavi tiek jų naudotojus, tiek ir šios srities spaudą, be to, pripažinimą patvirtina ir daugybė apdovanojimų. Viena iš tokio įvertinimo priežasčių neabejotinai yra sistemingai išlaikomas sportiškas trečiosios BMW serijos charakteris, tobulintas su kiekviena nauja šios serijos automobilių karta.
PENKI TREČIOSIOS BMW SERIJOS PRIVALUMAI:
- 01 Neprilygstama vairavimo dinamika
- 02 Išgryninto vairavimo malonumo troškulį malšinantis ryškus dizainas
- 03 Išskirtinė automobilio koncepcija
- 04 Aktyviam gyvenimo būdui pritaikyta didelė erdvė
- 05 Aukščiausio lygio sąsajos su automobiliu technologijos
BMW 3 SERIJOS ISTORIJOS APŽVALGA
Lipkite į vidų! Surengsime jums kelionę laiku ir pristatysime visus trečiosios BMW serijos modelius – nuo žavingojo BMW E21 iki pažangiojo BMW G20/G21, naujausio šios tradicijomis turtingos serijos automobilio. Tikimės, kad ši penkiasdešimties BMW istorijos metų apžvalga jums patiks.
BMW 3 SERIJOS ISTORIJOS APŽVALGA
Lipkite į vidų! Surengsime jums kelionę laiku ir pristatysime visus trečiosios BMW serijos modelius – nuo žavingojo BMW E21 iki pažangiojo BMW G20/G21, naujausio šios tradicijomis turtingos serijos automobilio. Tikimės, kad ši penkiasdešimties BMW istorijos metų apžvalga jums patiks.
PIRMOJI KARTA
(BMW E21)
Sportiška BMW E21 išvaizda – dizainerio Polio Brako (Paul Bracq) kūrybos vaisius. BMW būdingos formos dvigubos priekinės grotelės ir apvalūs priekiniai žibintai šį automobilį apdovanojo kerinčiu žavesiu ir ypatinga dvasia. XX amžiaus aštuntajame dešimtmetyje pagaminus 1,36 milijono šios serijos automobilių, BMW E21 stojo į populiariausiųjų sportinių sedanų gretas. Į vairuotoją orientuota vairuotojo erdve, dvigubu C statramsčio linkiu (Hofmeister Kink galinių durelių lango įlinkiu) ir pribloškiančiu galinės dalies dizainu išsiskiriantis BMW E21 automobilis sėkmingai įtiko sportinius automobilius mėgstančių vairuotojų skoniui.
Gamybos laikotarpis: 1975–1983 metai.
Varikliai: 1,6–2,3 litrų (55–105 kW arba 75–143 AG galios), keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 355 mm, 1 610 mm, 1 380 mm.
ANTROJI KARTA
(BMW E30)
Išskirtiniai dvigubi priekiniai žibintai jau tapo BMW E30 standartu, be to, pradėta ir BMW E30 kabrioletų bei keturių durų modelių gamyba. Pardavus 2,34 milijono automobilių, dar kartą įsitikinta didžiule trečiosios BMW serijos sėkme, todėl visai nenuostabu, kad buvo gerokai išplėstas BMW E30 modelių asortimentas: dvidurių ir keturdurių serijos modelių gretas papildė pirmieji BMW universalai. Tai buvo pirmieji BMW universalai apskritai. Ilgainiui prie trečiosios BMW serijos šeimos prisijungė ir kabrioletas su kietu sulankstomu stogu, o 1985 metais nuo konvejerio nuriedėjęs BMW 325ix buvo pirmasis BMW automobilis, turintis keturių varančiųjų ratų pavarą. Miunchene ir Rėgensburge tuo metu buvo pagaminta 2,34 milijono BMW E30 automobilių.
Gamybos laikotarpis: 1982–1994 metai.
Varikliai: 1,6–3,2 litrų (55–175 kW arba 75–238 AG galios), keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 360 mm, 1 680 mm, 1 380 mm.
TREČIOJI KARTA
(BMW E36)
Nuožulnios priekinio ir galinio BMW E36 statramsčių linijos XX amžiaus dešimtajame dešimtmetyje tapo temperamento ir manevringumo simboliu. Ištęstas ir nuožulnėjantis trečiosios BMW serijos automobilių priekinės dalies galas leido ne tik pagerinti patogumą trečiosios šios serijos kartos automobilių salonuose, bet ir užtikrinti didesnį saugumą. Naujoji kompaktiška tridurio E36 kėbulo dizaino su dvidešimčia centimetrų trumpesne galine dalimi versija taip pat prisidėjo prie pribloškiančios šio automobilio sėkmės. Be to, pirmą kartą šioje serijoje dviejų durų sedaną pakeitė atskiras kupė automobilis, žemesnis ir platesnis už savo pirmtaką.
Gamybos laikotarpis: 1990–2000 metai.
Varikliai: 1,6–3,2 litrų (60–245 kW arba 81–333 AG galios), keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 433 mm, 1 710 mm, 1 393 mm.
KETVIRTOJI KARTA
(BMW E46)
Išlenkta BMW E46 stogo linija leido užtikrinti aukštesnę erdvę automobilio salone, o šios serijos kupė, kabrioletas ir kompaktiško kėbulo tipo automobiliai pasidabino unikaliais dizaino elementais ir išsiskyrė individualiu dizaino stiliumi. BMW E46 puikavosi ne tik nepaprastai sportišku manevringumu, bet ir dar didesniu saugumu, kurį užtikrino į standartinę ketvirtosios kartos trečiosios BMW serijos automobilių įrangos komplektaciją montuojama stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), BMW ištobulinta stabdžių valdymo posūkiuose sistema (CBC) ir šešios oro pagalvės. Kompaktiškoji automobilio versija dar labiau išsiskyrė savo naujosios kartos pavara – Otto varikliai su kintama vožtuvų valdymo sistema Valvetronic, lyginant su ankstesniais, degalų sunaudodavo apytiksliai dešimtadaliu mažiau.
Gamybos laikotarpis: 1998–2007 metai.
Varikliai: 1,6–4,0 litrų (77–265 kW arba 105–360 AG galios), keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 492 mm, 1 780 mm, 1 434 mm.
PENKTOJI KARTA
(BMW E90, BMW E91, BMW E92, BMW E93)
2005 metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje sublizgėjo naujasis BMW E90. Netrukus po to, penktoji sėkmingos trečiosios BMW serijos automobilių karta užlipo ant Pasaulio metų automobilio apdovanojimų pakylos. Lyginant su ankstesniais modeliais, BMW E90 sedanas ir BMW E91 Touring, tapę pastebimai išraiškingesniais, dabar jau gerokai skyrėsi nuo kupė (BMW E92) ir kabrioleto (BMW E93). Už BMW E46 penkiais centimetrais ilgesnis BMW E90 automobilis išsiskyrė brandesne išore, tačiau neprarado savo sportiškumo. Gerai žinoma didesniųjų modelių valdymo sistema iDrive prasiskynė kelią ir į trečiąją BMW seriją – navigacijos sistema, informacijos ir pramogų sistema ir pagrindinės automobilio funkcijos nuo šiol valdomos naudojantis valdymo rankenėle.
Gamybos laikotarpis: 2005–2013 metai.
Varikliai: 1,6–4,0 litrų (90–309 kW arba 122–420 AG galios), keturių, šešių ir aštuonių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 580 mm, 1 817 mm, 1 421 mm.
ŠEŠTOJI KARTA
(BMW F30, BMW F31, BMW F34)
Sportiškas, klasikinis ir žvelgiantis į ateitį: 2011 metų spalio 14 dieną pristačius BMW F30 automobilį Miuncheno BMW gamykloje, atsiskleidė Bayerische Motoren Werke įmonės keliai, kuriais ji žengė kurdama šeštąją trečiosios BMW serijos versiją. Nors pribloškianti BMW F30 išvaizda buvo grindžiama tuo metu vyravusia BMW dizaino koncepcija, trečioji BMW serija spinduliavo iki tol neregėtu sportiškumu ir dinamiškumu. Pirmą kartą pristatytas variklis su hibridine pavara, o dėl BMW EfficientDynamics technologijos patikrinti ir išbandyti degimo varikliai galėjo pasigirti itin mažomis degalų sąnaudomis. Į visus dyzelinius variklius turinčius automobilius pradėti montuoti dalelių filtrai. Ypatingo dėmesio sulaukė ir išskirtiniai BMW F30 priekiniai žibintai – dabar jie paslinkti arčiau BMW būdingos formos priekinių grotelių. Seriją papildė ir naujas narys – trečiosios BMW serijos Gran Turismo hečbekas (F34). Pradedant šia karta, vidutinio dydžio BMW klasės kupė ir kabrioleto tipo automobiliai imti gaminti atskirai, kaip savarankiški ketvirtosios BMW serijos modeliai.
Gamybos laikotarpis: 2011–2019 metai - sedanai ir Touring , Gran Turismo nuo 2013-ųjų.
Varikliai: 1,5–3,0 litrų (100–338 kW arba 136–460 AG galios), trijų, keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 753 mm, 1 877 mm, 1 455 mm.
SEPTINTOJI KARTA
(BMW G20, BMW G21)
2018 metų pavasarį vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje demonstruodama BMW G20 automobilį, BMW pristatė savo modernaus ir temperamentingo automobilio viziją. Ilgesni matmenys, dar tobulesnis aptakumas ir iš aukštos kokybės aliuminio pagamintos lengvasvorės detalės – vertingų BMW G20 savybių rinkinys, puikiai tinkantis genealoginei trečiosios BMW serijos linijai pratęsti. Naujosios pagalbos vairuotojui sistemos leido užtikrinti pusiau autonominį trečiosios BMW serijos automobilių valdymą. Kalbant apie valdymą, BMW G20, iš dalies dėl adaptyviojo balsu ir gestais valdomų funkcijų reguliavimo, ir čia diktavo savo standartus. Šis automobilis ne abejotinai pralenkė laiką technologijų vystymosi srityje. Septintoji trečiosios BMW serijos karta – tai tobulas didžiausio galimo saugumo, pažangiausio valdymo ir aukščiausio lygio sportinio vairavimo malonumo derinys. Nuo 2019 metų vasaros trečiosios BMW serijos Touring automobilis, dar žinomas kaip BMW G21, sportiškųjų vidutinio dydžio klasės BMW universalų tradiciją pastūmėjo žingsniu į priekį. Pasaulį išvydo pirmasis hibridinis BMW Touring modelis – BMW 330e, kuris, naudodamas tik elektros energiją, viena įkrova gali įveikti net iki 65 kilometrų atstumą.
Gamybos laikotarpis: nuo 2019-ųjų.
Varikliai: šiuo metu 2,0–3,0 litrų (85–275 kW arba 116–374 AG galios), keturių ir šešių cilindrų.
Ilgis, plotis, aukštis: 4 709 mm, 1 827 mm, 1 445 mm.
Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.
BMW 3 serijos sedanas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,3–1,5
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 167–35
BMW 3 serijos įkraunamas hibridinis sedanas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,0–1,5
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 45–35
BMW 3 serijos sedanas M Automobiles:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,3–5,3
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 167–139
BMW 3 serijos Touring:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,7–1,5
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 172–38
BMW 3 serijos įkraunamas hibridinis Touring:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,2–1,7
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 49–38
BMW 3 serijos Touring M Automobiles:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 8,7–6,0
CO₂ emisija g/km (mišriu režimu): 172–141
Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal Komisijos įgyvendinimo reglamento (EB) 2022/195 nuostatas, nuo 2023-01-01 EB atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html
Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern- Scharnhausen Vokietijoje bei apsilankę https://www.dat.de/co2/.
Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija
BMW 3 serijos sedanas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,3–1,5
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 167–35BMW 3 serijos įkraunamas hibridinis sedanas:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,0–1,5
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 45–35BMW 3 serijos sedanas M Automobiles:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,3–5,3
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 167–139BMW 3 serijos Touring:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,6–1,7
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 172–38BMW 3 serijos įkraunamas hibridinis Touring:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 2,2–1,7
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 49–38BMW 3 serijos Touring M Automobiles:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 7,6–5,4
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 172–141Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir energijos sąnaudas nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą VO (EU) 715/2007. Skaičiai pateikti bazinės konfigūracijos automobiliui, o nuvažiuojamas atstumas pateikiamas su papildomai pasirenkama įranga ir įvairaus dydžio ratlankiais ir padangomis, kurias galima rinktis atitinkamam modeliui.
Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str.1, 73760 Ostfildern, Vokietija ir https://www.dat.de/co2.
Šios reikšmės jau yra grindžiamos naująja Pasauline lengvųjų automobilių bandymo procedūra (WLTP), tačiau tam, kad būtų galima lengvai palyginti skirtingus automobilius, šios reikšmės yra perskaičiuotos ir konvertuotos į Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) standarto reikšmes. Apskaičiuojant šiems automobiliams taikytinus mokesčius arba kitas su CO2 emisija susijusias rinkliavas (tačiau jomis neapsiribojant), taikomos CO2 reikšmės gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.