BMW i5[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,9–19,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 477–582
ŠIUO METU PARDUODAMI BMW i MODELIAI.
Leiskitės į BMW elektrinių automobilių istorijos kelionę kartu su mumis. Nuo 2010 m. BMW i sėkmingai kuria visiškai elektrinę ir iš dalies elektrinę varos sistemą turinčius automobilius, tuo pačiu pristatydama novatorišką holistinį požiūrį į automobilių pramonės inžineriją ir tvarumą. Susipažinkite su BMW i serijos modeliais.
- 660 AG
- 0–100 per 3,7 Sek
BMW i7 M70 xDrive sedanas.
Kaina nuo: 178 350 €
BMW i7 M70 xDrive[4][5]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 20,8–23,3; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 488–560
- 544 AG
- 0–100 per 4,7 Sek
BMW i7 sedanas.
Kaina nuo: 148 890 €
- 601 AG
- 0–100 per 3,8 Sek
BMW i5 M60 xDrive sedanas.
Kaina nuo: 104 350 €
BMW i5 M60 xDrive: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km: 18,2–20,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455–516
- 340 AG
- 0–100 per 6 Sek
BMW i5 sedanas.
Kaina nuo: 76 950 €
- 476 AG
- 0–100 per 3,9 Sek
BMW i4 M50 xDrive Gran kupė.
Kaina nuo: 73 350 €
BMW i4 M50: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,1–22,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 414-519
- 340 AG
- 0–100 per 5,6 Sek
BMW i4 Gran kupė.
Kaina nuo: 64 150 €
BMW i4 eDrive40: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–599
- 619 AG
- 0–100 per 3,8 Sek
BMW iX M60 sportinis didesnio pravažumo automobilis.
Kaina nuo: 143 100 €
BMW iX M60: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 22,0–24,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 500–563
- 523 AG
- 0–100 per 4,6 Sek
BMW iX.
Kaina nuo: 107 900 €
- 286 AG
- 0–100 per 6,8 Sek
BMW iX3.
Kaina nuo: 67 300 €
- 313 AG
- 0–100 per 5,6 Sek
BMW iX1
Kaina nuo: 56 150 €
KITOS TEMOS.
APŽVALGA: BMW i
MODELIŲ ISTORIJA.
Sužinokite daugiau apie ateities mobilumą jau dabar. Sportiškas arba galingas, prabangusis sedanas arba patogus padidinto pravažumo automobilis (SUV) – BMW i gali pasiūlyti individualiai jums tinkančius automobilių modelius.
BMW i5
BMW i5 yra visiškai elektrinė verslo sedano versija. Vairavimo dinamika puikiai dera su sportišku dizainu ir išmaniosiomis pagalbos vairuotojui sistemomis.
PIRMOJI KARTA.
BMW i5 – naujosios technologijų eros šauklys. 2023-iais rinkai pristatytas pirmasis visiškai elektrinis BMW 5 serijos modelis. 250 kW (340 AG) galios BMW i5 eDrive40 automobilis neabejotinai suteiks jaudinančio ir sportiško vairavimo malonumą. 582 km[1] nuvažiuojamas atstumas reiškia ne tik kasdieninį praktiškumą, bet ir jokių rūpesčių nekeliančias ilgas keliones. Tokios išplėstinės pagalbos vairuotojui sistemos kaip vairavimo asistentas Driving Assistant Professional ir vairuotojo erdvės valdymo sistema BMW Live Cockpit Professional leidžia užtikrinti dar didesnį saugumą ir komfortą.
BMW i5 automobilio išvaizdos koncepcija seka BMW 5 serijos pėdomis ir tuo pačiu išsiskiria papildomais funkciniais dizaino elementais. Automobilio išorei būdingos tipiškos BMW proporcijos: ilga važiuoklės bazė, ištęstas variklio gaubtas ir aptaki stogo linija. Prabanga alsuojančią prigimtį išryškina tokie akcentai kaip apšviestos BMW Iconic Glow radiatoriaus grotelės, didelis panoraminis stiklinis stoglangis ir kristalinė interaktyvi valdymo juosta.
BMW i5[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,9–18,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 497–582
BMW i5 M60.
BMW i5 M60 automobilis puikuojasi BMW M serijai būdingomis galios charakteristikomis – tai akimirksniu išvystoma 442 kW (601 AG) galia ir maksimalus 230 km/h greitis. Pajudėjęs iš vietos, 100 km/h greitį automobilis pasieks vos per 3,8 sekundės, o sportinė BMW M stabdymo sistema leis sustoti taip pat greitai. Išmanioji visų varančiųjų ratų sistema BMW xDrive prie naujų važiavimo sąlygų prisitaiko per sekundės dalį. Rezultatas – optimali trauka ir stabilumas. Integruotoji aktyvaus vairavimo sistema taip pat lanksčiai reaguoja į pasikeitusias aplinkybes – užtikrina manevringumą parkuojantis ir stabilumą važiuojant didesniu greičiu. Vien tik elektra nuvažiuojamas 516 km[1] atstumas leidžia šį automobilį vadinti tobulu tiek kasdieninių, tiek ir ilgų kelionių palydovu.
Technines BMW i5 M60 charakteristikas puikiai atspindi šio automobilio išvaizda. Apšviestos BMW Iconic Glow radiatoriaus grotelės tikrai neliks nepastebėtos, ypač tamsiuoju paros metu. Jums pageidaujant, automobilio eksterjerui galima suteikti dar ryškesnį charakterį – tai užtikrins tokios anglies pluošto detalės kaip itin skrupulingai rankomis pagaminti veidrodėlių korpusai arba galinis M serijos aptakas, pagerinsiantis automobilio stabilumą važiuojant didesniu greičiu.
Modelio interjeras dvelkia sportiškumu. Orui pralaidžios sportinės sėdynės pasižymi puikiomis atraminėmis savybėmis. Ikoniškieji M stiliaus rodikliai prietaisų skydelio ekrano išvaizdai suteikia gyvumo ir dinamikos. Papildomai pasirenkama Bowers & Wilkins erdvinio garso sistema vairuotojo erdvę pavers tikra koncertų sale. 17 garsiakalbių ir 655 vatų galia atskleis visą jūsų pamėgtų dainų emocijų gamą.
BMW i5 M60 xDrive[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,2–20,6; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455-516
BMW i7.
BMW i7 – tai pirmasis visiškai elektrinis prabangių automobilių klasės sedanas. Jame puikiai dera elektrinio vairavimo privalumai ir jaudulį keliančios pramogos. Šis tandemas suteiks neišdildomą vairavimo patirtį.
PIRMOJI KARTA.
BMW i7 automobilis neabejotinai yra naujos kartos prabangių automobilių klasės veidas. Nuo 2022 m. šis automobilis aiškiai demonstruoja, kad elegancija, puikios vairavimo charakteristikos nėra tik tušti skambūs žodžiai.
Eksterjero apdaila prabyla užburiančia kalba, o ikoniškoji priekinė dalis akimirksniu prikausto dėmesį. Neišdildomą įspūdį palieka ir apšviestos radiatoriaus grotelės. Aptakūs, iš dviejų dalių sudaryti priekiniai šviesos diodų žibintai spinduliuoja elegancija. Galima įsigyti ir aukščiausios klasės modelio versiją, išsiskiriančią kristaliniais BMW Iconic Glow priekiniais žibintais su foniniu apšvietimu apšviestais Swarovski kristalais ir nepamirštamus įspūdžius dovanosiančia Great Entrance Moments pasitikimo šviesų sistema.
Interjerui žavesio suteikia itin aukštos kokybės medžiagos. Merino oda, kašmyro vilna ir Swarovski kristalai atmosferai suteikia išskirtinės prabangos jausmą. Daugiafunkciai kristalinės BMW interaktyvios valdymo juostos elementai užtikrina regimojo ir jutiklinio valdymo galimybes. Kartu su didelės raiškos 14,9 colių įstrižainės BMW išlenktu ekranu jie sudaro unikalią daugialypę terpę vairuotojo erdvėje.
Visišku komfortu mėgausis ir BMW i7 keleiviai. Didelis 31,3 colių įstrižainės BMW Theatre Screen ekranas leis pasijusti tarsi kino teatro salėje. Kartu su skaidriais kaip krištolas Bowers & Wilkins Diamond erdvinio garso sistemos keturmačiais garsais, galinėse sėdynėse sėdintys keleiviai pasiners į neprilygstamą regą ir klausą maloninančią patirtį.
Meistriškai sukurta 400 kW (544 AG) galios varos sistema BMW i7 xDrive60 automobiliui leidžia nuvažiuoti iki 625 km[1] naudojant tik elektros energiją. Tai jokios emisijos negeneruojanti beveik begarsė vairavimo patirtis. Vietoje įprasto automobilių skleidžiamo garso mėgausitės BMW IconicSounds Electric garsais. Unikalius kiekvienam važiavimo režimui skirtus garso takelius sukūrė Hansas Zimmeris.
Gamybos laikotarpis: nuo 2022 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 335–485 kW (455–659 AG).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,4–23,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–625
BMW i7 M70.
2023 m. visiškai elektrinis prabangių automobilių klasės BMW i7 apsiginklavo galia alsuojančiomis BMW M serijai būdingomis charakteristikomis. Rezultatas – BMW i7 M70. 485 kW (659 AG) galios BMW M eDrive variklis 100 km/h greitį leidžia išvystyti vos per 3,7 sekundės. Į standartinę komplektaciją įeinanti Executive Drive Pro pakabos valdymo sistema, kartu su integruota aktyvaus vairavimo sistema ir adaptyviąja dviejų ašių pneumatine pakaba, užtikrina dar geresnę vairavimo dinamiką. Prie didesnio efektyvumo prisideda lengvasvorė konstrukcija ir aerodinaminėmis savybėmis pasižymintis dizainas, todėl BMW i7 M70 automobilio nuvažiuojamas atstumas gali siekti net 559 km[1]. Tai reiškia, kad kasdieninėms kelionėms pakaks tik elektrinės ridos, važiuosite negeneruodami jokios emisijos ir beveik be garso.
Šios įspūdingos charakteristikos atsispindi automobilio eksterjere, jos tikrai neliks nepastebėtos aplinkinių. M serijos blizgi Shadowline eksterjero apdaila spindi juodos spalvos prabanga. Optimalių aerodinaminių savybių galinis M aptakas ir juodos spalvos sportinė M stabdymo sistema akivaizdžiai byloja, kad šis automobilis yra pasirengęs veiksmui. Pažvelgus į priekinę automobilio dalį, negalima nepastebėti ryškų charakterį išreiškiančių pribloškiančios išvaizdos radiatoriaus grotelių. Iconic Glow apšvietimas atkreips visų dėmesį, ypač tamsiuoju paros metu. Dieną visų dėmesį neabejotinai prikaustys unikalūs papildomai pasirenkami BMW Individual serijos dvispalviai kėbulo dažai.
Šis automobilis sportiškas ir elegantiškas išorėje, patogus ir prabangus viduje. Interjero atmosferą dar labiau išryškina tokios aukštos kokybės medžiagos kaip kašmyro vilna ir Swarovski kristalai. Čia taip pat gausu pažangių technologijų – interjeras puikuojasi BMW interaktyvia valdymo juosta ir BMW išlenktu ekranu. Didelis 31,3 colių įstrižainės BMW Theatre Screen ekranas gale sėdintiems keleiviams leis pasinerti į vizualiai įspūdingas kino meno keliones, lydimas keturmačių papildomai pasirenkamos Bowers & Wilkins Diamond erdvinio garso sistemos garsų.
Gamybos laikotarpis: nuo 2023 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 485 kW (659 AG).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 5 391 / 1 950 / 1 544
BMW i7 M70 xDrive[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 20,8–23,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 488–560
BMW iX
Naujosios kartos automobilis. Visiškai elektrinis BMW iX – tai tvarios prabangos sinonimas. Elegantiškas minimalizmas. Moderniausios variklių technologijos. Čia komfortas susilieja su monolitiniu dizainu ir unikaliais erdvumo pojūčiais.
PIRMOJI KARTA.
Novatoriška BMW iX dvasia akivaizdžiai pastebima iš pirmo žvilgsnio. Vos kelios charakteringos kėbulo linijos užtikrintai išryškina išgrynintas formas. Šį efektą dar labiau sustiprina tarsi išlietos eksterjero detalės. Dvigubi priekiniai žibintai – tai patys siauriausi BMW kada nors sumontuoti žibintai. Išraiškingos vertikalios BMW radiatoriaus grotelės tobulai užbaigia T formos priekinės dalies charakterį. Žvelgiant iš šono, iš kėbulo neišsikišančios durelių rankenėlės, berėmės durelės ir kampuotos ratų arkos automobiliui suteikia ypatingos ekstravagancijos.
Ir tai ne viskas – BMW iX gali drąsiai didžiuotis įspūdingomis technologijomis. Galingi elektriniai varikliai ir visų varančiųjų ratų elektrinė BMW xDrive sistema demonstruoja nepriekaištingą BMW X prigimties ir elektrinės varos sistemos derinį. BMW iX xDrive40 modelis išsiskiria 240 kW (362 AG) galia ir 564 km[1] nuvažiuojamu atstumu, o BMW iX xDrive50 modelis yra dar galingesnis ir puikuojasi 385 kW (523 AG) galia bei 435 km[1] nuvažiuojamu atstumu. Greitojo įkrovimo stotelėse abiejų modelių baterijų įkrovimui nuo 10 iki 80 procentų neprireiks nei 40 minučių[2]. Abiejuose modeliuose yra sumontuota daug pažangių technologijų kaip antai BMW iDrive valdiklis ir išplėstinės pagalbos vairuotojui ir pramogų sistemos.
Gamybos laikotarpis: nuo 2021 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 240–455 kW (326–619 AG)[3].
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 953 / 1 967 / 1 695–1 696
BMW iX[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,4–24,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 403–633
BMW iX M60.
BMW iX M60 yra pirmasis elektrinis padidinto pravažumo (SUV) M serijos automobilių segmento modelis, leisiantis važiuoti negeneruojant jokios emisijos ir mėgautis galia.
Du visiškai elektriniai BMW eDrive varikliai išvysto įspūdingą 455 kW (619 AG) galią, o 1015 Nm sukimo momentas užtikrina žaibišką akceleraciją. BMW IconicSounds Electric garsai praturtins absoliučiai unikalią vairavimo patirtį. Net 633 km[1] siekiantis nuvažiuojamas atstumas reiškia, kad kiekvieną kasdieninį kelionės tikslą pasieksite be jokių rūpesčių.
Eksterjere vyrauja progresyvus dizainas, monolitiškas, sportiškas ir modernus stilius. Vertikaliomis priekinėmis grotelėmis, siaurais dvigubais žibintais ir trijų dalių aptaku išsiskirianti ir dinamišku veržlumu alsuojanti priekinė automobilio dalis aplinkinius privers tiesiog aikčioti. Iš šono įspūdingai atrodantys 22 colių skersmens aerodinaminiai Titanium Bronze M ratlankiai nepaliks abejingų. Shadowline serijos akcentais pasidabinusi galinė automobilio dalis taip pat užburia savo išvaizda. Viską vainikuoja interjerą šviesos pripildysiantis papildomai pasirenkamas Sky Lounge stiklinis stoglangis.
Automobilio interjeras – subtilus ir minimalistinis. Sumontuotos technologijos yra išmaniai paslėptos. Interjere svarbiausią vaidmenį atlieka nepastebimos Shy Tech technologijos – tokios moderniausios technikos naujovės kaip, pavyzdžiui, garsiakalbiai, yra elegantiškai ir nepastebimai integruoti į salono dizainą, o mygtukų yra ne daugiau negu iš tiesų reikia. Tokio technologijų montavimo būdo rezultatas – ne tik stilingas, bet ir inovatyvus interjeras. Naudodamiesi išmaniosiomis vairuotojo erdvės valdymo sistemos BMW Live Cockpit Professional funkcijomis berėmiame BMW išlenktame ekrane, savo kelionės tikslą pasieksite patogiai ir elegantiškai, pasitelkę intuityvų jutiklinį valdymą arba valdymą balsu.
BMW iX M60[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 22,0–24,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 500–563
BMW i4
BMW i4 – tai pirmasis visiškai elektrinis Gran kupė automobilis, demonstruojantis naują puikiomis techninėmis charakteristikomis pasižyminčios elektrinės vairavimo dinamikos, patogumo ir kasdieninio praktiškumo interpretaciją. Galingasis BMW i4 M50 įkūnija BMW M šeimai būdingas savybes.
PIRMOJI KARTA.
BMW i4 Gran kupė automobilis tiesiog spindi įspūdingu užtikrintumu, o jo dizainas pulsuoja novatoriška prigimtimi. Vertikalios priekinės grotelės, dinamiški įstriži priekiniai žibintai ir galinių ratų arkos akivaizdžiai išryškina automobilio plotį.
250 kW (430 AG) galios BMW i4 eDrive40 Gran kupė didžiausią sukimo momentą išvysto akimirksniu, tad galėsite nevaržomai mėgautis sportišku elektriniu vairavimu. Pažangi šio automobilio varos sistemos koncepcija užtikrina nuolatinį efektyvumą. Komforto jausmas tiesiog tobulas – BMW i4 Gran kupė gatvėmis sklando beveik be garso.
Be to, optimaliai paskirstytas svoris ir tobulai sureguliuota važiuoklės ir varos sistemos sąveika leis mėgautis ypatingai maloniu ir tiksliu vairavimu. Su net 589 kilometrus[1] siekiančiu nuvažiuojamu atstumu be vargo įveiksite visas kasdienines keliones.
Gamybos laikotarpis: nuo 2021 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 210–400 kW (286–544 AG).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,8–22,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 406–589
BMW i4 M50.
Nors ir visiškai elektrinis, BMW i4 M50 jus džiugins galingajai BMW M serijai būdingomis sportinėmis charakteristikomis. Šis automobilis yra varomas dviejų penktosios kartos BMW M eDrive variklių. Pasirinkus sportinį Sport Boost važiavimo režimą, automobilis jums pademonstruos, ką reiškia 400 kW (544 AG) galia, akceleracija iki 100 km/h vos per 3,9 sekundės ir išraiškingi BMW M IconicSounds Electric garsai. Dėl itin efektyvios sportinės M Sport stabdymo sistemos, sustosite lygiai taip pat greitai ir užtikrintai. Į standartinę komplektaciją įeinanti adaptyvioji M pakaba užtikrina ne tik ypatingą tikslumą, bet ir jokių rūpesčių nekeliančias keliones, o naudojant vien tik elektros energiją nuvažiuojamas 519 km[1] atstumas reiškia, kad jokių keblumų nesukels ir ilgesni maršrutai.
Eksterjere apie BMW M ir BMW i serijų sąjungą byloja ne tik tokios pavienės detalės kaip radiatoriaus groteles puošiantis M logotipas arba jau ikona tapęs šį logotipą juosiantis mėlynos spalvos BMW i žiedas, visas eksterjero dizainas yra aerodinamiškai ištobulintas – nuo uždarų M radiatoriaus grotelių iki išraiškingų difuzoriaus detalių ir galinio M aptako.
Pažvelgus į interjerą, pro akis neprasprūsta sisteminga orientacija į vairuotoją – į vairuotojo pusę visiškai atsuktas BMW išlenktas ekranas. Aptakus prietaisų skydelis sukuria išgrynintą, šiuolaikišką išvaizdą. Kontrastingomis M serijos spalvų siūlėmis dekoruotas odinis M vairas atrodo itin sportiškai, be to, jį labai malonu laikyti rankose, jis puikiai prie jų priglunda. Orui pralaidžios M sportinės sėdynės – tai tarsi visų keleivių komforto oazės. Net ir tuomet, kai kraują kaitina greitis.
Gamybos laikotarpis: nuo 2021 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): 400 (544)
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 783 / 1 852 / 1 448
BMW i4 M50[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,1–22,5; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 414–519
BMW iX3.
Pirmajame visiškai elektriniame padidinto pravažumo (SUV) BMW iX3 automobilyje tvarios technologijos susilieja su patikrintomis ir išbandytomis SUV automobiliams būdingomis charakteristikomis. Rezultatas – komfortas, tvirtumas ir galia. Automobilis išsiskiria ir nepriekaištingu išmaniųjų įkrovimo sprendimų bei maksimalios vairavimo dinamikos deriniu. Charizmatišką charakterį nuostabiai užbaigia subtilūs, galia alsuojantys kontūrai.
PIRMOJI KARTA.
Elektrinę varos sistemą turintis BMW iX3 modelis pirmą kartą buvo pristatytas 2021 m. Vos tik pažvelgus į šį automobilį, į akis krenta ikoniškosios BMW i priekinės grotelės – neabejotina elektrinės prigimties išraiška. Salone standartiškai nustatytas mėlynos spalvos BMW i aplinkos apšvietimas interjere sukuria tvarumu dvelkiančią aurą. Pažangi varos sistema užvedama naudojantis mėlynu Start/Stop užvedimo mygtuku. Atsakingo požiūrio į aplinką koncepcija tuo nesibaigia: itin galingos, net 120–210 kW (163–286 AG) galios elektrinės BMW iX3 varos sistemos veikimui nereikalingi jokie retieji žemės metalai. Atsižvelgiant į individualų vairavimo stilių, galima rinktis iš keturių BMW iX3 rekuperacinio stabdymo jautrumo lygių ir atitinkamai įveikti net 461 km[1] nuvažiuojamą atstumą. Kelyje automobilio bateriją nuo 10 iki 80 procentų[2] greitojo įkrovimo stotelėje įkrausite vos per apytiksliai 31 minutę.
Gamybos laikotarpis: nuo 2020 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 120–210 (163–286).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 734 /1 891 /1 668
BMW iX3[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,5–18,9; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 453–461
BMW iX1
BMW iX1 yra pirmasis kompaktiškas BMW padidinto pravažumo automobilis. Modernus jo dizainas tiesiog trykšta užtikrintumu. Pribloškiančios proporcijos čia susilieja su monolitiniu dizainu, o BMW eDrive užtikrina galingą ir efektyvią vairavimo dinamiką.
PIRMOJI KARTA.
BMW iX1 rinką sudrebino 2022 m. Šis pirmasis visiškai elektrinis kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis yra puikus pasirinkimas dar tik pradedantiems pažintį su elektrine BMW X automobilių serija.
Šis modelis ne tik akimirksniu pademonstruos BMW X serijai būdingas charakteristikas, bet ir sužavės BMW eDrive technologijos efektyvumu. Po automobilio kėbulu sumontuota itin plokščia aukštos įtampos baterija. Be to, automobilis išsiskiria ir labai efektyvia rekuperacijos sistema, kuri stabdymo energiją grąžina atgal į bateriją.
Pažvelgus į išorę, apgaubia BMW iX1 skleidžiama sportiškumo dvasia – galia alsuojančios vertikalios proporcijos ir reljefiška galinė dalis išduoda atletiškas ambicijas. Mėlynos spalvos akcentai – tai užuomina į po variklio gaubtu slypinčias pažangiausias varos technologijas. Moderniame interjere vairavimo malonumo neprarasite net ir ilgų kelionių metu, o jūsų keleiviai galės atsipalaiduoti elektriniu būdu valdomose ir individualiai reguliuojamose sėdynėse. Elegantiškas BMW išlenktas ekranas užtikrina intuityvų jutiklinį valdymą arba valdymą balso komandomis, be to, jis atlieka ir BMW iDrive sąsajos funkciją.
Gamybos laikotarpis: nuo 2022 metų
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 230 kW (313 AG)[3].
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 500 / 1 845 / 1 616
BMW iX1[1][3]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 16,9–18,1; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417–439
BMW i3
BMW i3 automobilis – tai tikras inovacijų flagmanas. Vos tik pasirodęs rinkoje, jis tapo išskirtinės vairavimo dinamikos ir ateities technologijų tandemo simboliu. Išmanus perdirbtų medžiagų panaudojimas – tai odė tvarumui.
PIRMOJI KARTA.
BMW i3 rinkai buvo pristatytas 2013 m. Šis pirmasis elektrinis BMW serijinės gamybos automobilis tapo ir pirmuoju, kuriame buvo pristatytas iš armuoto anglies pluošto plastiko pagamintos keleiviams skirtos salono dalies ir aliuminio važiuoklės derinys. Rezultatas – net ir su sumontuota baterija automobilio svoris neviršija degimo variklį turinčio įprastinio automobilio masės. Be to, dauguma šio modelio detalių yra pagamintos iš atsinaujinančių žaliavų.
Elektrinis variklis išvysto 125 kW (170 AG) elektrinę galią, kurią sukimo momentas žaibiškai išlaisvina vos tik palietus pedalą. 2017 m. šios serijos šeimą papildė 10 kW (14 AG) galingesnis BMW i3s modelis, kuris, 100 km/h greitį galėjo išvystyti per 6,9 sekundės, t. y. 0,4 sekundės greičiau negu BMW i3.
2016 m. buvo pristatyta šiam automobiliui skirta 33,2 kW galios baterija, o 2018 m. baterijos galia jau siekė 42,2 kW. Dabar BMW i3 modelio nuvažiuojamas atstumas siekia 307 km (WLTP)[1], o daugiau kaip 50 kW galios greitojo įkrovimo stotelėje šį automobilį visiškai įkrausite vos per 1,4 valandos. Iš viso nuo gamybinių linijų į pasaulio kelius išriedėjo daugiau kaip 250 000 BMW i3 ir BMW i3s automobilių.
Gamybos laikotarpis: 2013 – 2022
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): elektrinis variklis, 125–135 (170–184), iki 2018 m. buvo galima rinktis su padidinto nuvažiuojamo atstumo funkcija (su benzininiu 0,65 litrų varikliu, 28 kW (38 AG).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 3 999–4 011 / 1 775 / 1 578
BMW i3[1][4]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,3–16,6;Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 278–307
BMW i8
BMW i8 – tai pirmasis serijinės gamybos sportinis automobilis su įkraunama hibridine varos sistema. 2009 m. Tarptautinėje automobilių parodoje buvo pirmą kartą pademonstruotas sistemingo požiūrio į tvarumą ir išskirtinių vairavimo charakteristikų tandemas vienoje koncepcijoje, kuri tuo pačiu atspindėjo ir futuristinio dizaino žavesį.
PIRMOJI KARTA.
BMW i8 automobilį varo pažangus hibridinis variklis: priekinei ašiai jėgą perduoda elektrinė varos sistema, galinei – 3 cilindrų BMW TwinPower Turbo benzininis variklis. Dėl tokios technologijos šis automobilis benzino sunaudoja ne daugiau negu nedidelis automobilis, tačiau jo vairavimo charakteristikos atitinka sportinių automobilių kategoriją. Naudodamas tik elektrinį variklį, šis kupė išvysto maksimalų 120 km/h greitį. Iki 2019 m. bendroji automobilio galia buvo 266 kW (364 AG), vėliau ji siekė 275 kW (374 AG).
BMW i8 išvaizda įkūnija naujus dizaino standartus. Tai pirmasis lazerinius žibintus turintis serijinės gamybos automobilis, be to, nuo 2018 m. buvo pradėta gaminti ir rodsterio versija. Iš viso buvo pagaminta 20 500 šių žymiųjų automobilių.
Gamybos laikotarpis: 2013 – 2020
Automobilio varos sistema ir bendra galia kW (AG): benzininis / įkraunamo hibrido variklis 266–275 (362–374).
Ilgis/plotis/aukštis mm: 4 689 / 1 942 / 1 289–1 291
Elektra nuvažiuojamas atstumas NEDC: iki 55 km
DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI.
Sąnaudos ir CO2 emisija.
BMW i7 M70 xDrive sedanas[1]
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 20,8–23,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 488–560
BMW i7 xDrive60 sedanas[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,4–19,6
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 591–625
BMW i7 eDrive50 sedanas[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,1–20,3
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 575 − 611
BMW i5 M60 xDrive sedanas[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,2–20,6
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 455-516
BMW i5 eDrive40 sedanas[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,9–18,9
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 497–582
BMW i4 M50 Gran kupė[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,1–22,5
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 414–519
BMW i4 eDrive40[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 16,1–19,1
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 491–589
BMW i4 eDrive35[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 15,8–18,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 406–483
BMW iX M60[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 22,0–24,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 500–563
BMW iX xDrive50[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,5–21,2
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 590–633
BMW iX xDrive40[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,4–21,4
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 403–436
BMW iX3[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,5–18,9
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 453–461
BMW iX1[1][3]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 16,9–18,1
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 417–439
[1] Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo skirtingų veiksnių: individualaus vairavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo.
[2] Įkrovimo charakteristikos priklauso nuo įkrovos būsenos, aplinkos temperatūros, individualaus vairavimo stiliaus ir papildomų energiją naudojančių šaltinių. Pateikti nuvažiuojamų atstumų duomenys yra pagrįsti geriausiu WLTP scenarijumi. Įkrovimo laikas buvo nustatytas esant 23°C aplinkos temperatūrai po važiavimo ir gali skirtis priklausomai nuo individualių naudojimosi ypatumų.
[3] Laikinas padidėjimas <10 sekundžių viršija nurodytą nominalią vertę
[4] Naujo šio modelio automobilio užsakyti galimybės nėra.