BMW i serija, BMW elektromobiliai, trijų ketvirčių vaizdas iš šono ant smėlio iš paukščio skrydžio

TRUMPA BMW i SERIJOS ISTORIJA

Leiskimės į BMW i elektromobilių istorijos kelionę drauge ir susipažinkime su universaliais BMW i modeliais. Čia vystomos naujos pavaros sistemos ir naujųjų technologijų idėjos ir čia ateitis tampa dabartimi.

Skaityti daugiau

TRUMPA BMW i SERIJOS ISTORIJA

BMW i3

Išskirtine vairavimo dinamika ir naujausiomis technologijomis išsiskiriantis elektromobilis. BMW i3 – tai automobilis tiems, kurie žino, ko nori ir nebijo gyventi kitaip. Šiame automobilyje tvarumas susilieja su emocijomis, o išmanus efektyvumas – su sportinio vairavimo patirtimi. Būtent tai ir yra išgrynintas vairavimo malonumas.

Skaityti daugiau

PIRMOJI KARTA (i01).

BMW I serija, BMW i3 (I01) pirmoji karta, trijų ketvirčių vaizdas iš priekio eilėje

BMW i3 automobilis yra gaminamas nuo 2013 metų. Tai ne tik pirmasis BMW automobilis su elektriniu varikliu, bet ir pati pirmoji masinės gamybos transporto priemonė, kurios salonas yra pagamintas iš armuoto anglies pluošto plastiko (CFRP). Bendras šio automobilio svoris su baterija nėra didesnis už įprasto kompaktinio automobilio svorį. Daugybė BMW i3 detalių taip pat yra gaminamos iš atsinaujinančių žaliavų.

170 AG (125 kW) galios elektrinis variklis didžiausią sukimo momentą išvysto akimirksniu. 2017 m. pristatytas BMW i3S turi 184 AG (135 kW) galios variklį ir yra 10 km/h greitesnis. Nuo 2016 m. gaminamos baterijos talpa – 94 Ah. Pristačius 120 Ah talpos bateriją turintį BMW i3 automobilį, nuo 2018 m. Vokietijos modeliuose nebeliko papildomo nuvažiuojamo atstumo generatoriaus (bateriją įkraunančio benzininio variklio). Nuvažiuojamas atstumas siekia 307 km (WLTP*), o greitojo įkrovimo stotelėje bateriją iki 80 procentų įkrausite vos per 42 minutes. Iki šiol pagaminome daugiau kaip 200 000 šių automobilių.

Gamybos laikotarpis: Nuo 2013 iki šiol 

Varikliai: Papildomas nuvažiuojamo atstumo generatorius, t. y. elektrinis variklis (125–134 kW, 170–184 AG), buvo gaminamas iki 2018 metų (0,65 litro benzininis variklis, 28 kW, 38 AG).

Ilgis/plotis/aukštis: 3 999 – 4 011 mm/1 775 mm/1 578 mm

Nuvažiuojamas atstumas (elektra): 307 km (WLTP*)

*Papildomai teikiama neprivaloma informacija Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp 

BMW i4

Pats pirmasis ketvirtosios BMW serijos elektrinis Gran kupė automobilis diktuoja naujus standartus. Ypatingos šio automobilio charakteristikos puikiai dera su išskirtiniu komfortu ir emisijos negeneruojančiu važiavimu.

Skaityti daugiau

PIRMOJI KARTA (G26 BEV).

BMW i serija, BMW i4 (G26) pirmoji karta, važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

Įspūdingieji ir neprilygstamieji: visiškai elektriniai Gran kupė modeliai BMW i4 eDrive40 ir BMW i4 M50. Išraiškingą šio keturdurio charakterį išryškina dinamiški, nuožulnūs priekiniai žibintai, galinių ratų arkos ir galinės automobilio dalies link besidriekiantys šoniniai galiniai langai.

544 AG** (400 kW**) galios elektrinė pavara ir maksimalus sukimo momentas užtikrins neprilygstamą vairavimo dinamiką važiuojant bet kokiu greičiu. Su BMW i4 automobiliu gatvėmis tarsi sklęsite, keleiviai mėgausis beveik begarsio važiavimo patogumu, o kruopščiai ir itin tiksliai suprojektuota važiuoklė ir vairo mechanizmas visada užtikrins geriausią valdymą. Įmantri svorio paskirstymo sistema ir pakabos bei pavaros sistemos tarpusavio sąveika – tai lemiami saugaus ir malonaus vairavimo veiksniai. Dėl net 590* kilometrą siekiančio nuvažiuojamo atstumo (BMW i4 eDrive40, WLTP*) šis elektrinis automobilis yra itin universalus ir nepriekaištingai tinka kasdieniniam naudojimui.

Gamybos laikotarpis: nuo 2021 metų pabaigos
Varikliai**: Elektros variklis (250 – 400 kW, 340 – 544 AG)
Nuvažiuojamas atstumas: 416 – 590 kilometrų (WLTP*)
*Papildomai teikiama neprivaloma informacija. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC bandymų procedūras rasite apsilankę šiuo adresu: www.bmw.de/wltp.
** Pateiktos vertės yra numanomos, kol kas jos nėra oficialiai patvirtintos..

BMW i8

2009 m. Vokietijoje vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje šis automobilis buvo pristatytas kaip BMW Vision Efficient Dynamic konceptas. BMW i8 yra pirmasis hibridinis sportinis automobilis. Jame nepriekaištingai dera viskas – tvarumas, unikalus ir pasitikėjimu savimi spinduliuojantis dizainas bei išskirtinės vairavimo charakteristikos. 

Skaityti daugiau

PIRMOJI KARTA (i12, i15).

BMW i serija BMW i8 (I12 I15) pirmoji karta trijų ketvirčių vaizdas iš šono gatvės fone

Dėl savo hibridinio variklio BMW i8 išsiskiria nedideliems automobiliams būdingomis degalų sąnaudomis ir sportinėmis charakteristikomis. Su elektrine priekinius ratus varančia pavara šis kupė automobilis gali važiuoti iki 120 km/h greičiu, o galinę ašį varo trijų cilindrų TwinPower Turbo variklis. Ši sistema išvysto 362 AG (266 kW) galią, o nuo 2018 metų – 374 AG (275 kW) galią, be to, vairavimo dinamikai būdingos geriausios abiejų technologijų savybės. Tai ne tik savo pažangumu pirmaujantis automobilis, bet ir pirmasis serijinės gamybos automobilis, kuriame gali būti pasirinktinai montuojami priekiniai lazeriniai žibintai. 2018 m. rinkoje pasirodė ir BMW i8 rodsteris. Pagaminome daugiau kaip 20 500 šio kėbulo tipo automobilių. 

Gamybos laikotarpis: 2013 – 2020 

Varikliai: 1,5 litrų hibridinė pavara (170 kW, 231 AG), 3 cilindrų + elektros variklis (131 – 143 AG, 96 – 105 kW),  galia mišriu režimu: 362 – 374 AG, 266 – 275 kW

Ilgis/plotis/aukštis: 4 689 mm/1 942 mm/1 289 – 1 291 mm

Nuvažiuojamas atstumas (elektra): 37 – 55 kilometrų (NEDC*)

*Papildomai teikiama neprivaloma informacija. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp 

BMW iX3

Ateities technologijas sujungusi su patikrintomis šių dienų automobilių koncepcijomis, BMW pristatė pirmąjį visiškai elektrinį didesnio pravažumo BMW automobilį, išsiskiriantį išmaniosiomis įkrovimo galimybėmis, geriausia vairavimo dinamika ir aiškių, galia alsuojančių kontūrų dizainu.

Skaityti daugiau

PIRMOJI VISIŠKAI ELEKTRINĖ KARTA (G08 BEV).

BMW i serija BMW iX3 (G08) pirmoji karta, važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

2021 m. elektra varomų BMW X3 pristatymas. Dėl unikalių BMW i priekinių grotelių šis elektrinis automobilis bus pastebėtas akimirksniu. Interjere pastebėsite savitas dizaino detales, pavyzdžiui, mėlynos spalvos užvedimo mygtuką arba standartinį aplinkos apšvietimą, kurio numatytoji spalva – BMW i serijai būdinga mėlyna.

Šio automobilio technologijos yra vienodai pažangios ir šiuolaikiškos. 286 AG (210 kW) galios variklis leis mėgautis BMW automobiliams būdingu dinamišku valdymu. Siekdami dar labiau užtikrinti tvarumą, atsisakėme retųjų žemių elementų naudojimo pavaros sistemos gamyboje. Priklausomai nuo pageidaujamo važiavimo komforto, galima pasirinkti vieną iš keturių rekuperacijos lygių, o tai prisideda prie net iki 461 kilometrų nuvažiuojamo atstumo užtikrinimo (WLTP*). Aukštos įtampos įkrovimo stotelėse bateriją iki 80 procentų įkrausite vos per 34 minutes.

Gamybos laikotarpis: Nuo 2020 iki šiol

Varikliai: Elektros variklis (210 kW, 286 AG)

Svoris/plotis/aukštis: 4 734 mm/1 891 mm/1 668 mm

Nuvažiuojamas atstumas: 461 kilometrų (WLTP*)

**Papildomai teikiama neprivaloma informacija. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp

BMW iX

Pats pirmasis visiškai elektrinis didesnio pravažumo BMW automobilis su visų varančiųjų ratų pavara – tai BMW iX, siūlantis mėgautis prabangiu ir rafinuotu minimalizmu bei moderniausių variklių technologijų galimybėmis. Didžiausio patogumo, monolitinio dizaino ir ypatingos erdvės pojūčio derinys: Tai naujosios kartos automobilis.

Skaityti daugiau

PIRMOJI KARTA (i20)

BMW i serija BMW iX (I20) pirmoji karta, važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

Pirmauti besiveržiantį BMW iX charakterį išryškina išgrynintos formos, negausios, bet išraiškingos linijos bei vientisos detalės. Eksterjeras išsiskiria ir T formos priekine dalimi, siauriausiais serijinės BMW gamybos priekiniais žibintais bei išraiškingomis vertikaliomis dvigubomis grotelėmis. Modernią ir pasitikėjimu savimi spinduliuojančią išvaizdą sukuria neišsikišančios durelių rankenėlės, berėmės durelės ir ratų arkas gaubiantys plačių proporcijų stačiakampiai kontūrai.

Techninės BMW iX savybės taip pat įspūdingos – tai du galingi elektriniai varikliai ir elektrinė visų varančiųjų ratų BMW xDrive sistema. BMW iX xDrive40 modelio versija sužavės didesne negu 326 AG (240 kW) galia ir 372–425 kilometrų nuvažiuojamu atstumu (WLTP*). 523 AG (385 kW) galia besipuikuojantis BMW iX xDrive50, kurio numatytasis nuvažiuojamas atstumas siekia net 630 kilometrų (WLTP*), suteiks dar įspūdingesnę vairavimo patirtį. Greitojo įkrovimo stotelėse (aukštos įtampos IONITY įkrovimo stotelėse) savo automobilio bateriją visiškai įkrausite per mažiau kaip 40 minučių.

Naujosios iDrive technologijos, visapusiškų pagalbos vairuotojui sistemų, važiuoklės ir pavaros mechanizmų derinys panardins į ypatingą, ateitimi alsuojančią vairavimo patirtį: šiame aukščiausios kokybės didesnio pravažumo automobilyje susijungia technologinė pažanga, preciziškumas ir prabanga.

Gamybos laikotarpis: nuo 2021 metų pabaigos

Varikliai: Elektros variklis (326 – 523 AG, 240 – 385 kW)

Nuvažiuojamas atstumas: 372 – 630 kilometrų (WLTP*)

*Papildomai teikiama neprivaloma informacija. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp 

BMW i serija, BMW automobiliai stovi BMW atstovybės fone

BMW PATVIRTINTI NAUDOTI AUTOMOBILIAI

BMW i serija BMW iX3 trijų ketvirčių vaizdas iš šono kalnų kraštovaizdžio fone

BMW iX3

BMW i serija, BMW i3 stovinčio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš šono

BMW i3

BMW i serija BMW iX įkrovimo stotelėje stovinčio automobilio vaizdas iš priekio

BMW iX

BMW i serija, BMW i4 gatve važiuojančio automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

BMW i4

BMW i serija BMW i4 M50 važiuojančio gatve automobilio trijų ketvirčių vaizdas iš priekio

BMW i4 M50

Energijos sąnaudos ir elektra nuvažiuojamas atstumas.

  • BMW i3:
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 16,6–15,3
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 307–278

    BMW i4 eDrive40(1):
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 19,1–16,1
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 590–493

    BMW i4 M50(1):
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 22,5–18
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 521–416

    BMW iX3:
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 18,9–18,5
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: iki 461

    BMW iX:
    Energijos sąnaudos kWh/100 km: 23,0–19,4
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 630–327

    Automobilių, pažymėtų (1), reikšmės yra preliminarios.

    Oficialūs duomenys apie galia sąnaudas, elektra nuvažiuojamas atstumas ir energijos sąnaudas nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą (EU) 715/2007. Skaičiuojant nuvažiuojamą atstumą, WLTP atsižvelgiama į bet kokią pasirenkamą įrangą. Nuo 2021-01-01, naujai patikrintoms transporto priemonėms oficialūs duomenys nustatomi ne pagal NEDC, bet pagal WLTP. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC skaičiavimo procedūras rasite www.bmw.de/wltp