INTRO
ŽIEDINĖ EKONOMIKA PADEDA IŠSAUGOTI IŠTEKLIUS.
Vienas iš mūsų tikslų – išteklių tausojimas. Kaip ir dėmesingas žaliavų naudojimas, siekiant jas naudoti pakartotinai ir kuo ilgesnį laiką. Mūsų tikslas – žiedinė ekonomika. Tai pagarbos visuomenei filosofija ir tinkamos idėjos mūsų tvarumą puoselėjančiai veiklai.
Žiedinis požiūris.
Naujo BMW Group automobilio gamybai yra panaudojama apie 60 kg perdirbto plastiko – tai mažiausiai sudaro 20% dalį.
Šiukšlių perdirbimas.
2022-iais pagaminome 2,3 milijonų automobilių. 99% vidinės gamybos proceso metu atsiradusių atliekų buvo perdirbtos (93.4%) arba utilizuotos (pvz.) termiškai (5,8%)
Perdirbimo santykis.
30 % mūsų naujų automobilių medžiagų sudaro antrinės žaliavos – tai perdirbtos ir pakartotinai panaudotos medžiagos.
ŽIEDINĖ EKONOMIKA
SUŽINOKITE APIE ŽIEDINIO POŽIŪRIO Į GAMYBĄ SVARBĄ.
Mūsų pasirinktas išteklių naudojimas – esminė BMW Group veiklos sąlyga. Šiame procese žaliavas ketiname ir toliau naudoti laikydamiesi keturių žiedinės ekonomikos principų:
BMW i VISION ŽIEDINIS POŽIŪRIS
RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE, RE:CYCLE. BMW i Vision Circular koncepcija visiškai atitinka žiedinės ekonomikos principus. Šis kompaktiškas, visiškai elektrinis ir į tvarumą bei prabangą orientuotas Vision automobilis jau pasirengęs priblokšti savo kerinčia ateities išvaizda.
IŠ BIOMASĖS GAMINAMI DAR TVARESNI AUTOMOBILIŲ DAŽAI.
Europoje veikiančiose BMW Group gamyklų automobilių dažymo dirbtuvėse naudojami matiniai automobilių dažai yra gaminami ne iš žaliavinės naftos, bet iš tokių atsinaujinančių žaliavų kaip biologinės atliekos. Be to, Rosline ir Leipcige veikiančiose BMW Group gamyklose yra naudojama tvariai pagaminta antikorozinė danga. 2022–2030 metais truksiančio ir TÜV techninės priežiūros asociacijos patvirtinto proceso metu CO2 emisija bus sumažinta daugiau kaip 15 000 tonų.
BATERIJOS TARNAVIMO LAIKAS
BATERIJŲ ELEMENTŲ EKSPLOATAVIMO ETAPAI.
Tobulinimas
Miunchene veikiančiame Elementų Gamybos Kompetencijų Centre BMW Group atlieka tyrimus, kuriais yra siekiama surasti tobulą ličio jonų baterijų elementų cheminę sudėtį. Šie tyrimai apima sudėtingą elementus sudarančių katodų, anodų, separatorių ir elektrolitų tobulinimo procesą.
Naudojimas automobiliuose
Šių dienų elektriniai automobiliai jau dabar viena įkrova gali įveikti didesnį kaip 600 km atstumą ir šis skaičius ateityje tik didės. Patirtis rodo, kad elektromobiliai gali pasiekti tokią pačią ridą kaip ir tradiciniai automobiliai ir tam nereikia aukštos įtampos baterijų keitimo.
Antrinis panaudojimas
Intensyviai naudojant ličio jonų baterijas automobiliuose, ilgainiui atsiras galimybių tokias baterijas naudoti itin ilgą laiką, kaip stacionarius elektros energijos kaupimo įrenginius tol, kol baterijos bus perdirbtos.
Perdirbimas.
Baterijų elementų žaliavos gali būti perdirbamos. Elementų gamybos kompetencijų centre BMW Group tobulina antrinių žaliavų perdirbimo procesus, skirtus naujos kartos baterijų elementų gamybai. Dėl šios priežasties baterijos gyvavimo ciklas gali pasibaigti ir vėl prasidėti iš naujo.
DUK