BMW ir klimato kaita: kaip mes kovojame už tvarų ateities transportą

BMW IR KLIMATO KAITA: KAIP MES KOVOJAME UŽ TVARŲ ATEITIES TRANSPORTĄ

BMW ir klimato kaita: kaip mes kovojame už tvarų ateities transportą

Klimato kaita yra viena iš labiausiai nerimą keliančių problemų šiais laikais, todėl ekologiškos transporto priemonės, pavyzdžiui, įkraunami hibridiniai automobiliai ir elektromobiliai, turėtų tapti vis plačiau naudojamos. BMW, kaip vienas iš automobilių gamintojų lyderių pasaulyje, siekia, kad prekės ženklas lyderiautų ir rodytų pavyzdį klimato kaitos kovoje, todėl turi išsikėlęs aukštus tvarumo tikslus. Pavyzdžiui, jau dabar siūloma įvairūs ekologiški automobiliai. Be to, BMW elektromobiliai ir hibridiniai automobiliai yra ne tik naujausių ir moderniausių modelių, bet itin inovatyvūs. Pavyzdžiui, BMW iX automobilyje naudojamos perdirbtos medžiagos.

BMW elektriniai automobiliai

 

Šiuo metu BMW siūlo 13 elektrifikuotų transporto priemonių. Elektrifikuoti automobiliai yra ne tik elektromobiliai, bet ir hibridiniai automobiliai. BMW taip pat siūlo ir visiškai elektrinių transporto priemonių, įskaitant visureigius ir prabangius sedanus. Šie modeliai apima i4, i7, iX ir iX3 linijas. Kadangi elektromobilių ir įkrovimo stotelių tinklas vis plečiasi, planuojama, kad 2050 metai BMW elektriniai automobiliai sudarys net pusę parduodamų BMW automobilių.

 

Taip pat planuojama, kad per ateinančius dešimt metų keliuose riedės 10 milijonų BMW elektromobilių. BMW elektrinius automobilius rinktis verta, nes jie ne tik yra draugiški aplinkai. Štai, kuo pasižymi mūsų elektrinių automobilių technologija, kuri suteikia maksimalų važiavimo malonumą:



  • Greita akceleracija ir įsibėgėjimas iš vietos;
  • Tylus važiavimas;
  • Saugus važiavimas, kadangi baterija yra po automobiliu.

 

Daugiau apie elektromobilius ir tvarumą galite sužinoti bmw.lt skiltyje „Tvarumas”

BMW ir CO2 emisijos

 

BMW elektromobiliai ir jų pasiūla yra svarbu klimato kaitos kovoje, bet aplinkos taršos mažinimui taip pat reikalinga reguliuoti CO2 emisijas. Kalbant apie CO2 emisijų reguliavimą, BMW turi ambicingus planus:



  • Iki 2030 metų išmetamo CO2 kiekis vienam automobiliui po naudojimo etapo sumažės bent perpus;
  • CO2 išmetimas per transporto priemonės gyvavimo ciklą iki 2030 metų sumažės daugiau nei 40 procentų (įskaitant gamybą ir tiekimo grandinę).

 

Daugiau nei 70 proc. automobilio gyvavimo ciklo sudaro jo naudojimas. Per jį taip pat išmetama daugiausiai CO2 emisijų. Per visą gyvavimo ciklą, įskaitant gamybą ir tiekimo grandinę, BMW grupė siekia, kad vieno automobilio išmetamo CO2 kiekis sumažėtų bent 40 procentų – tai ambicingas tikslas, dėl kurio bendrovė yra automobilių gamintojų lyderė.

 

Lemiamas veiksnys kovojant su visuotiniu atšilimu yra tai, kaip transporto priemonių gamintojai stengiasi sumažinti anglies dioksido pėdsaką gamyboje. Kaip aiškino BMW atstovas Oliver Zipse, štai kodėl BMW išsikėlė skaidrius ir ambicingus tikslus labai sumažinti CO2 išmetimą. Šiuos tikslus patvirtino Mokslu pagrįstų tikslų iniciatyva (angl. The Science-Based Targets Initiative ,SBTi). Ši iniciatyva yra yra anglies dioksido atskleidimo projekto (CDP), JT Pasaulinio susitarimo, Pasaulio išteklių instituto (WRI) ir Pasaulio laukinės gamtos fondo (WWF) partnerystė.

 

Kitos iniciatyvos

 

Vėliausiai iki 2050 metų BMW grupė ketina tapti neutrali klimatui (angl. climate-neutral) visoje pridėtinės vertės grandinėje. Tai reiškia, kad įmonė taip pat dalyvauja tarptautinėje iniciatyvoje „Race to Zero Initiative“. Bendrovė įsitikinusi, kad tai galima pasiekti pasitelkus inovacijas, o ne bet kokį bendrą atskirų technologijų draudimą.

 

Taip pat BMW dirba ties įvairiais aplinkosaugos projektais ir sudarė trijų metų partnerystę su UK nacionaliniais parkais. Pastaruoju projektu siekiama, kad ekologiški automobiliai galėtų būti kraunami ir gamtoje – tai reiškia, kad nacionaliniuose parkuose būtų įkurtos įkrovimo stotelės elektromobiliams. Tačiau ši partnerystė apima daugiau nei stotelių įkūrimą, BMW taip pat skiria finansavimą aplinkosaugos veiklai padėti.



Skaityti daugiau