BMW elektrinis mobilumas, BMW elektromobilis

BMW ELEKTROMOBILIAI

BMW ELEKTROMOBILIAI

100% elektrinis. 100% vairavimo malonumo. 100% BMW.

Ar žinojote, kad 1972 m. vasaros olimpinėse žaidynėse Miunchene visiškai elektra varomas BMW 1602e važiavo sportininkų priekyje ištvermės varžybose, kad būtų galima juos filmuoti ir prireikus aprūpinti vandeniu? Tylus ir neteršiantis aplinkos, tuo metu jis buvo idealus pasirinkimas, netrukdantis dalyviams pasiekti geriausių rezultatų. Šiandien, praėjus beveik penkiems dešimtmečiams, ištobulinome šias galimybes ir savo žinias elektrinio mobilumo srityje, nuolat tobulindami BMW eDrive technologiją bei BMW antrinį prekės ženklą BMW i.

Naudodamiesi vien elektra varomais modeliais BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s ir BMW i4, jūs patiriate visiškai naują vairavimo malonumą. Galų gale, niekas neprilygsta tyliam sklendimui miesto ar užmiesčio keliais su akimirksniu reaguojančiu varikliu ir unikalia akceleracija. Ir visa tai be išmetamųjų dujų ir emisijos. Prisijunkite prie mūsų ir pažinkite BMW elektromobilių pasaulį.

Skaityti daugiau
BMW elektrinis mobilumas, BMW iX xDrive50 i20 BMW i4 (G26), BMW elektromobilis

TAI AUKŠČIAUSIO LYGIO ELEKTRINIS AUTOMOBILIS

Tai pirmieji tokio tipo automobiliai – visiškai elektra varomi BMW i4 ir BMW iX leis  pajusti naują, dar nepatirtą elektrinio vairavimo malonumą. Naujieji BMW i ir BMW iX, pasižymintys ilgais nuvažiuojamais atstumais ir tinkliniais BMW Charging įkrovimo sprendimais, nustato naujus kasdienio vairavimo praktiškumo ir komforto įveikiant ilgus atstumus  standartus.

Skaityti daugiau
Videoklipas apie BMW elektrinio mobilumo technologijas, elektromobilis ir BMW eDrive

BŪTINOJI TECHNOLOGIJA

Išsamiau apie visiškai elektrinę BMW eDrive technologiją

DUK SVARBIAUSI KLAUSIMAI IR ATSAKYMAI APIE MŪSŲ ELEKTROMOBILIUS.

  • Elektromobilis - kas tai?
    BMW elektrinis mobilumas DUK apie BMW elektromobilį

    Elektromobilis (angl. BEV, Battery Electric Vehicle) yra varomas vien elektros energija. Papildomai jis nenaudoja vidaus degimo variklio. Elektra kaupiama akumuliatoriuje. Jo talpa lemia elektromobilio nuvažiuojamą atstumą, kitaip tariant, atstumą, kurį galima įveikti vienu akumuliatoriaus įkrovimu.
    Daugelis vairuotojų nerimauja dėl nuvažiuojamo atstumo - daugeliu atvejų toks rūpestis yra nepagrįstas. Pravartu žinoti, kad dauguma elektromobilių gali nuvažiuoti net iki 250 km vienu akumuliatoriaus įkrovimu. Pavyzdžiui, 90 proc. vairuotojų Vokietijoje nuvažiuoja mažiau nei 100 kilometrų per dieną.
    Elektromobiliai yra idealus pasirinkimas vartotojams, kurie gali įkrauti savo automobilį darbe ar namuose. Tuo pat metu intensyviai siekiama išplėsti viešojo įkrovimo infrastruktūrą. Todėl miestų ribose ir prie greitkelių vis įrengiama naujų įkrovimo stotelių. Keliaudami po Europą su šia kortele galėsite naudotis daugybe itin greitam įkrovimui skirtų aukštos įtampos įkrovimo stotelių, pavyzdžiui, priklausančiomis mūsų partneriui IONITY. Dėl šios priežasties, ateityje tolimos kelionės taps gerokai lengvesnės.

  • Kokie yra elektromobilio privalumai?
  • Kokie veiksniai turi įtakos jūsų elektromobilio aukštos įtampos akumuliatoriaus našumui?
  • Kaip mano elektromobilio nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo mano vairavimo stiliaus?
  • Į ką turėčiau atkreipti dėmesį, jei mano elektromobilis lieka ilgą laiką stovėti vietoje?

Norėčiau susipažinti su BMW korporatyvinių pardavimų programa įmonėms.

DEGALŲ SĄNAUDOS IR CO2 EMISIJA

BMW iX(1):
Energijos sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): iki 21
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0


BMW iX3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 17,8–17,5


BMW i3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 13,1


BMW i3s:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 14,6–14,0


Automobilių, pažymėtų (1), reikšmės yra preliminarios.


Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir energijos sąnaudas nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą VO (EU) 715/2007. Šios vertės yra taikomos Vokietijos rinkai skirtiems bazinės komplektacijos automobiliams, o nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo papildomai pasirenkamos atskiro automobilio modelio įrangos, skirtingo dydžio ratlankių ir padangų.


Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija bei apsilankę https://www.dat.de/co2


Šios reikšmės jau yra grindžiamos naująja Pasauline lengvųjų automobilių bandymo procedūra (WLTP), tačiau tam, kad būtų galima lengvai palyginti skirtingus automobilius, šios reikšmės yra perskaičiuotos ir konvertuotos į Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) standarto reikšmes. Apskaičiuojant šiems automobiliams taikytinus mokesčius arba kitas su CO2 emisija susijusias rinkliavas (tačiau jomis neapsiribojant), taikomos CO2 reikšmės gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.

Skaityti daugiau

Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.

  • BMW iX xDrive50:
    Energijos sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 19,8-23,0
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0

    BMW iX3:
    Energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): 17,8–17,5
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0

    BMW i4 eDrive40:
    Energijos sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 16,5
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0

    Nurodytos CO₂ emisijos, degalų/elektros sąnaudų ir elektra nuvažiuojamo atstumo reikšmės yra nustatytos taikant WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) testavimo metodą. Šios reikšmės gali nesutapti su realiomis eksploatavimo sąlygomis gautais rezultatais, kadangi juos įtakoja daugybė veiksnių tokių kaip papildomai sumontuota įranga, padangos, vežamas krovinys, vairavimo įpročiai, oro sąlygos ir aplinkos temperatūra, kelio danga ir infrastruktūra, vietovės reljefas, baterijos įkrovimo lygis ir kiti.
    Skirtingų transporto priemonių CO₂ emisijos, degalų/elektros sąnaudų ir elektra nuvažiuojamo atstumo palyginimui naudokite tik pagal tą patį testavimo metodą nustatytas vertes.

    Daugiau informacijos apie WLTP, degalų sąnaudas ir emisiją rasite čia: https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html.
    Apie degalų taupymą ir efektyvų vairavimą skaitykite čia: https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/energijos-valdymas.html.

    Oficialūs duomenys apie energijos sąnaudas ir elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą (EU) 715/2007. Skaičiuojant nuvažiuojamą atstumą, NEDC atsižvelgiama į skirtumus, kuriuos lemia pasirinkti ratlankiai ir padangų dydis, o WLTP – į bet kokią pasirenkamą įrangą. Nuo 2021-01-01, naujai patikrintoms transporto priemonėms oficialūs duomenys nustatomi ne pagal NEDC, bet pagal WLTP. Daugiau informacijos apie WLTP ir NEDC skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html

    Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos vei elektros energijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose arba https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/energijos-valdymas.html unentgeltlich erhältlich ist.

    * Konkrečiai rinkai skirtas pasiūlymas, galiojantis perkant naujas transporto priemones iš BMW Charging Network programoje dalyvaujančių BMW padalinių ir atstovybių Europoje.