
BMW ELEKTROMOBILIAI
100% elektrinis. 100% vairavimo malonumo. 100% BMW.
Ar žinojote, kad 1972 m. vasaros olimpinėse žaidynėse Miunchene visiškai elektra varomas BMW 1602e važiavo sportininkų priekyje ištvermės varžybose, kad būtų galima juos filmuoti ir prireikus aprūpinti vandeniu? Tylus ir neteršiantis aplinkos, tuo metu jis buvo idealus pasirinkimas, netrukdantis dalyviams pasiekti geriausių rezultatų. Šiandien, praėjus beveik penkiems dešimtmečiams, ištobulinome šias galimybes ir savo žinias elektrinio mobilumo srityje, nuolat tobulindami BMW eDrive technologiją bei BMW antrinį prekės ženklą BMW i. Naudodamiesi vien elektra varomais modeliais BMW iX, BMW iX3, BMW i3 ir BMW i3s, jūs patiriate visiškai naują vairavimo malonumą. Galų gale, niekas neprilygsta tyliam sklendimui miesto ar užmiesčio keliais su akimirksniu reaguojančiu varikliu ir unikalia akceleracija. Ir visa tai be išmetamųjų dujų ir emisijos. Prisijunkite prie mūsų ir pažinkite BMW elektromobilių pasaulį.
MŪSŲ ELEKTROMOBILIAI: GIMĘ ELEKTRINIAIS.



BMW iX3
BMW iX3 iš naujo apibūdina vairavimą be teršalų emisijos. Taikant penktosios kartos BMW eDrive technologiją, pirmoji elektrinė sportinė transporto priemonė (angl. Sports Activity Vehicle) sujungia į ateitį orientuotą elektrinį vairavimo režimą su išskirtine vairavimo dinamika ir komfortu bei BMW X šeimos universaliu funkcionalumu ir erdvumu. Naujoviškos priemonės, tokios kaip adaptyvi rekuperacija, dar padidina efektyvumą, nes lėtėjimo metu papildomai generuoja energiją protingai sureguliuodama stabdymą pagal įvairius įtakojančius veiksnius.
BMW i3
BMW i3 nesivaiko jokių madų. Šis automobilis – tai pasitikėjimu savimi spinduliuojančio gyvenimo būdo išraiška. Progresyvus automobilio dizaino stilius eksterjerui suteikia skaidrumo, o interjere vyrauja atpalaiduojanti, pailsėti leidžianti atmosfera. BMW i3 yra kupinas lengvumo, įtikinančio savo tvariomis medžiagomis ir funkcinėmis detalėmis. Su šiuo automobiliu individualumas tampa nauju standartu.
BMW Concept i4
Koncepcinis BMW Concept i4 – tai pirmasis tik elektra varomas BMW Gran kupė ir žavingas elektrinės BMW varančiosios sistemos įgyvendinimo pavyzdys. Pristatome jaudinančią išankstinę naujojo BMW i4 koncepcijos apžvalgą – susipažinkite su sportišku bei elegantišku šio automobilio dizainu ir modernia estetika. BMW i4 – tai pirmasis vien tik elektra varomas serijinės gamybos modelis aukščiausios klasės vidutinio dydžio BMW automobilių segmente, pasirodysiantis jau 2021 metais.

BŪTINOJI TECHNOLOGIJA
Išsamiau apie visiškai elektrinę BMW eDrive technologiją
DUK SVARBIAUSI KLAUSIMAI IR ATSAKYMAI APIE MŪSŲ ELEKTROMOBILIUS.
-
Elektromobilis - kas tai?
Elektromobilis (angl. BEV, Battery Electric Vehicle) yra varomas vien elektros energija. Papildomai jis nenaudoja vidaus degimo variklio. Elektra kaupiama akumuliatoriuje. Jo talpa lemia elektromobilio nuvažiuojamą atstumą, kitaip tariant, atstumą, kurį galima įveikti vienu akumuliatoriaus įkrovimu.
Daugelis vairuotojų nerimauja dėl nuvažiuojamo atstumo - daugeliu atvejų toks rūpestis yra nepagrįstas. Pravartu žinoti, kad dauguma elektromobilių gali nuvažiuoti net iki 250 km vienu akumuliatoriaus įkrovimu. Pavyzdžiui, 90 proc. vairuotojų Vokietijoje nuvažiuoja mažiau nei 100 kilometrų per dieną.
Elektromobiliai yra idealus pasirinkimas vartotojams, kurie gali įkrauti savo automobilį darbe ar namuose. Tuo pat metu intensyviai siekiama išplėsti viešojo įkrovimo infrastruktūrą. Todėl miestų ribose ir prie greitkelių vis įrengiama naujų įkrovimo stotelių. Keliaudami po Europą su šia kortele galėsite naudotis daugybe itin greitam įkrovimui skirtų aukštos įtampos įkrovimo stotelių, pavyzdžiui, priklausančiomis mūsų partneriui IONITY. Dėl šios priežasties, ateityje tolimos kelionės taps gerokai lengvesnės.
-
Kokie yra elektromobilio privalumai?
Elektromobilis suteikia galimybę pajausti visiškai naują, emocijomis įkrautą vairavimo pojūtį. Dėl didelio sukimo momento patiriate neįtikėtiną elektrinio vairavimo dinamiką bei spartų transporto priemonės akceleraciją. Tuo pačiu metu tyliai veikiantis elektrinis variklis suteikia naują ir atpalaiduojančią vairavimo patirtį.
Taip pat, važiuodamas elektromobilis visiškai negeneruoja teršalų ar išmetamųjų dujų emisijos ir tokiu būdu skatina maksimalią mūsų aplinkos apsaugą.
Dar vienas elektromobilio vairavimo pranašumas: šiai transporto priemonių kategorijai suteikiama daugiausia subsidijų bei mokesčių lengvatų (konkrečiose šalyse).
-
Kokie veiksniai turi įtakos jūsų elektromobilio aukštos įtampos akumuliatoriaus našumui?
Svarbus išorinis veiksnys, darantis poveikį akumuliatoriaus veikimui ir galiai, yra temperatūra. Turbūt esate pastebėję, kad net ir naudojantis mobiliuoju telefonu, jo baterijos veikimas šaltoje ir karštoje temperatūrose yra ribotas. Temperatūros poveikį taip pat ženkliai sumažina jūsų automobilyje įdiegtos optimizuotos veikimo strategijos. Ar žinojote, kad baterijos galia informuoja apie galimą nuvažiuoti atstumą? Be temperatūros, nuvažiuojamą atstumą veikia ir kiti veiksniai, pavyzdžiui automobilio oro kondicionierius, vežamas krovinys ar jūsų vairavimo stilius.
-
Kaip mano elektromobilio nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo mano vairavimo stiliaus?
Kaip ir įprastose transporto priemonėse, vairavimo stilius taip pat turi įtakos elektromobiliu nuvažiuojamam atstumui. Nuspėjamas, ramus ir pastovus vairavimo stilius optimizuoja jūsų nuvažiuojamą atstumą. Pavyzdžiui, jei sumažinsite greitį greitkelyje, galite pastebimai padidinti galimą nuvažiuoti atstumą. Rekuperacijos metu (kai tik pakeliate koją nuo akceleratoriaus pedalo), kinetinė energija paverčiama elektros energija ir perduodama į akumuliatorių - tokiu būdu jūs nuvažiuojate dar daugiau kilometrų naudodami elektros režimą.
-
Į ką turėčiau atkreipti dėmesį, jei mano elektromobilis lieka ilgą laiką stovėti vietoje?
Jei paliekate savo transporto priemonę ilgesniam laikui, pavyzdžiui, atostogų metu, pabandykite išlaikyti 30–50% įkrovos lygį; vasarą palikite transporto priemonę pavėsyje ar šešėlyje, o žiemą - garaže. Be to, kai transporto priemonė paliekama stovėti ilgesniam laikui, jos negalima palikti prijungtos prie įkrovimo stotelės ar lizdo.
DEGALŲ SĄNAUDOS IR CO2 EMISIJA
BMW iX(1):
Energijos sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): iki 21
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
BMW iX3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 17,8–17,5
BMW i3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 13,1
BMW i3s:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 14,6–14,0
Automobilių, pažymėtų (1), reikšmės yra preliminarios.
Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir energijos sąnaudas nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą VO (EU) 715/2007. Šios vertės yra taikomos Vokietijos rinkai skirtiems bazinės komplektacijos automobiliams, o nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo papildomai pasirenkamos atskiro automobilio modelio įrangos, skirtingo dydžio ratlankių ir padangų.
Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija bei apsilankę https://www.dat.de/co2
Šios reikšmės jau yra grindžiamos naująja Pasauline lengvųjų automobilių bandymo procedūra (WLTP), tačiau tam, kad būtų galima lengvai palyginti skirtingus automobilius, šios reikšmės yra perskaičiuotos ir konvertuotos į Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) standarto reikšmes. Apskaičiuojant šiems automobiliams taikytinus mokesčius arba kitas su CO2 emisija susijusias rinkliavas (tačiau jomis neapsiribojant), taikomos CO2 reikšmės gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.
Degalų sąnaudos ir CO2 emisija.
-
BMW iX(1):
Energijos sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): iki 21
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
BMW iX3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 17,8–17,5
BMW i3:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 13,1BMW i3s:
Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 0
CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 0
Elektros sąnaudos kW/100 km (mišriu režimu): 14,6–14,0
Automobilių, pažymėtų (1), reikšmės yra preliminarios.
Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir energijos sąnaudas nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą VO (EU) 715/2007. Šios vertės yra taikomos Vokietijos rinkai skirtiems bazinės komplektacijos automobiliams, o nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo papildomai pasirenkamos atskiro automobilio modelio įrangos, skirtingo dydžio ratlankių ir padangų.
Daugiau informacijos apie oficialias naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Vokietija bei apsilankę https://www.dat.de/co2
Šios reikšmės jau yra grindžiamos naująja Pasauline lengvųjų automobilių bandymo procedūra (WLTP), tačiau tam, kad būtų galima lengvai palyginti skirtingus automobilius, šios reikšmės yra perskaičiuotos ir konvertuotos į Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) standarto reikšmes. Apskaičiuojant šiems automobiliams taikytinus mokesčius arba kitas su CO2 emisija susijusias rinkliavas (tačiau jomis neapsiribojant), taikomos CO2 reikšmės gali skirtis nuo čia nurodytų reikšmių.