Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.
ESAME PASIRENGĘ JUMS PADĖTI.
- Bandomasis važiavimas
- Rasti pardavėją
- Įranga ir kainos
- Naudoti BMW automobiliai
- Specialūs pasiūlymai | BMW Lietuva
- Automobiliai lizingu, finansinės paslaugos | BMW Lietuva
- Diplomatiniai pardavimai
- Saugus ir bekontaktis servisas
- Esame pasirengę jums padėti
- Bandomasis važiavimas | BMW Lietuva
- Registracija informacijai gauti | BMW Lietuva
- BMW VISION NEUE KLASSE. Registracija informacijai gauti.
- Kainoraščiai
- Bandomasis važiavimas
- Rasti pardavėją
- Įranga ir kainos
- Naudoti BMW automobiliai
- Specialūs pasiūlymai | BMW Lietuva
- Automobiliai lizingu, finansinės paslaugos | BMW Lietuva
- Diplomatiniai pardavimai
- Saugus ir bekontaktis servisas
- Esame pasirengę jums padėti
- Bandomasis važiavimas | BMW Lietuva
- Registracija informacijai gauti | BMW Lietuva
- BMW VISION NEUE KLASSE. Registracija informacijai gauti.
- Kainoraščiai
BMW IR VISOS MŪSŲ ATSTOVYBĖS YRA PASIRENGUSIOS JUMS PADĖTI.
TURITE KLAUSIMŲ BMW FINANCAL SERVICES FINANSINIŲ PASLAUGŲ SKYRIUI?
Baigiasi jūsų lizingo sutartis, ir mąstote apie naują BMW? Nedelskite ir susisiekite su mumis. Kompetentingi mūsų darbuotojai pasiūlys jums tinkamiausią sprendimą.
VILNIUS
Tel. +370 5 2740 440
El. paštas: vilnius@krasta-auto.lt
KAUNAS
Tel. +370 37 210 500
El. paštas: kaunas@krasta-auto.lt
KLAIPĖDA
Tel. +370 46 390 790
El. paštas: klaipeda@krasta-auto.lt
PALAIKYKITE RYŠĮ SU BMW.
MĖGAUKITĖS BMW PASAULIU SAVO NAMUOSE.
KLAUSIMAI IR ATSAKYMAI.
Čia rasite naudingus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie situaciją, susiklosčiusią dėl COVID-19.
Ar BMW atstovybės dirba ir priima klientus?
Taip, visos atstovybės dirba. Dalinamės informaciją apie mūsų atstovybių darbą šiuo laikotarpiu:
• Naujų automobilių salonas dirba ir teikia konsultacijas telefonu bei el. paštu.
• Reaguojant į situaciją yra įdiegta saugi galimybė virtualiam klientų bendravimui su automobilių vadybininkais vaizdo skambučiais. Daugiau informacijos rasite paspaudę čia.
• Lizingo ir draudimo klausimais taip pat dirbama nuotoliniu būdu. Galima sudaryti sutartis nuotoliniu būdu ir pasirašyti naudojantis elektroniniu parašu.
• Taip pat įsigytų transport priemonių perdavimas klientams yra vykdomas bekontakčiu būdu. T.y. atidavimas vykdomas lauke, priėmimo perdavimo aktas pasirašomas klientui ir pardavimo vadybininkui nesant toje pačioje patalpoje tuo pačiu metu. Pardavimo vadybininkas visų automobilio funkcijų pristatymą atlieka telefonu.
• Bandomuosieji važiavimai bus atliekami tik pasibaigus karantinui.
Servisas:
• Klientai servise gali apsilankyti ir atlikti remonto ar priežiūros darbus.
• Visi klientai priimami bekontakčiu būdu. T.y. klientas atvykęs į servisą palieka automobilio raktelius specialioje dėžutėje bei paskambina telefonu serviso konsultantui, kuriam suteikia informaciją apie automobilio gedimus ar būklę, taip pat išsiunčiame ir gedimų video.
• Automobilį suremontavus – jis taip pat perduodamas klientui bekontakčiu būdu.
Tikslų atstovybių darbo laiką rasite čia: https://www.krasta-auto.lt/kontaktai/.Ar dirba BMW servisai?
Taip, klientai servise gali apsilankyti ir atlikti remonto ar priežiūros darbus. Visi klientai priimami bekontakčiu būdu. T.y. klientas atvykęs į servisą palieka automobilio raktelius specialioje dėžutėje bei paskambina telefonu serviso konsultantui, kuriam suteikia informaciją apie automobilio gedimus ar būklę, taip pat išsiunčiame ir gedimų video. Automobilį suremontavus – jis taip pat perduodamas klientui bekontakčiu būdu.
Tikslų atstovybių darbo laiką rasite čia: https://www.krasta-auto.lt/kontaktai/.Ar galiu nuvykti į savo BMW atstovybę ir nusipirkti automobilį?
BMW atstovybės dirba ir teikia konsultacijas telefonu bei el. paštu. Taip pat klientams yra siunčiami pasiūlymai elektroniniu paštu. Reaguojant į situaciją yra įdiegta saugi galimybė virtualiam klientų bendravimui su automobilių vadybininkais vaizdo skambučiais.
Lizingo ir draudimo klausimais taip pat dirbama nuotoliniu būdu. Yra galimybė sudaryti sutartis nuotoliniu būdu ir pasirašyti naudojantis elektroniniu parašu.
Įsigytos transporto priemones perdavimas vyksta bekontakčiu būdu. T.y. atidavimas vykdomas lauke, priėmimo perdavimo aktas pasirašomas klientui ir pardavimo vadybininkui nesant toje pačioje patalpoje tuo pačiu metu. Pardavimo vadybininkas visų automobilio funkcijų pristatymą atlieka telefonu.
Bandomuosieji važiavimai bus vykdomi tik pasibaigus karantinui.Mane domina naujas/naudotas BMW, bet negaliu nuvykti į atstovybę. Ar yra kitokių galimybių?
Tiek naujų, tiek naudotų automobilių salonas teikia konsultacijas telefonu bei el. paštu. Klientams yra siunčiami pasiūlymus elektroniniu paštu. Reaguojant į situaciją yra įdiegta saugi galimybė virtualiam klientų bendravimui su automobilių vadybininkais vaizdo skambučiais.
Lizingo ir draudimo klausimais taip pat dirbama nuotoliniu būdu. Yra galimybė sudaryti sutartis nuotoliniu būdu ir pasirašyti naudojantis elektroniniu parašu.
Mano BMW automobiliui metas apsilankyti servise. Ar šiuo laikotarpiu galima susitarti dėl apsilankymo?
Klientai servise gali apsilankyti ir atlikti remonto ar priežiūros darbus.
Visi klientai priimami bekontakčiu būdu. T.y. klientas atvykęs į servisą palieka automobilio raktelius specialioje dėžutėje bei paskambina telefonu serviso konsultantui, kuriam suteikia informaciją apie automobilio gedimus ar būklę, taip pat išsiunčiame ir gedimų video.
Automobilį suremontavus – jis taip pat perduodamas klientui bekontakčiu būdu.
Mano BMW reikia techninio aptarnavimo/remonto. Ar šiuo laikotarpiu galima susitarti dėl apsilankymo?
Klientai servise gali apsilankyti ir atlikti remonto ar priežiūros darbus. Dėl vizito kreipkitės atstovybės telefonu arba el. paštu.
Visi klientai priimami bekontakčiu būdu. T.y. klientas atvykęs į servisą palieka automobilio raktelius specialioje dėžutėje bei paskambina telefonu serviso konsultantui, kuriam suteikia informaciją apie automobilio gedimus ar būklę, taip pat išsiunčiame ir gedimų video.
Automobilį suremontavus – jis taip pat perduodamas klientui bekontakčiu būdu.
Esu užregistravęs savo BMW techniniam aptarnavimui, bet šiuo metu neturiu galimybės atvykti. Ar galiu perkelti apsilankymą vėlesniam laikui?
Žinoma, apie pasikeitimus praneškite savo serviso konsultantui arba bendraisiais kontaktais.
Ar galiu šiuo metu savo BMW pristatyti į BMW servisą remonto darbams?
Taip, pradžioje susisiekite telefonu ar el. paštu ir mes Jums pasiūlysime sprendimą.
Kokios higienos priemonės taikomos BMW atstovybėse?
BMW atstovybėse maksimaliai laikomasi higienos priemonių, patalpos valomos ir dezinfekuojamos. Klientai aptarnaujami bekontakčiu būdu, vienu metu į patalpas gali užeiti ne daugiau kaip 3 klientai, reikalaujama laikytis saugaus atstumo bei naudoti apsaugos priemones.
Ar įmanoma aptarnauti automobilį servise, išvengiant kontakto tarp žmonių?
Taip, šiuo metu visi veiksmai atliekami bekontakčiu būdu. Kaip tai atliekama galite pamatyti šiame vaizo įraše.
Ar galėčiau sudaryti naują lizingo sutartį?
Lizingo ir draudimo klausimais taip pat dirbame nuotoliniu būdu. Galime sudaryti sutartis nuotoliniu būdu ir pasirašyti naudojantis elektroniniu parašu.
Baigiasi mano lizingo sutartis. Ką šiuo metu turėčiau žinoti?
Susisiekite su mumis ir mes Jums pasiūlysime sprendimą.
Ar tebeveikia BMW ConnectedDrive paslauga?
BMW užtikrina, kad BMW ConnectedDrive paslaugos būtų sklandžiai teikiamos ir toliau.
Ar tebeveikia BMW pagalbos kelyje paslauga?
Taip, BMW pagalbos kelyje paslauga veikia. Nutikus nelaimei kelyje skambinkite telefonu: +370 5 210 4849.
Ar šiuo metu automobiliams netrūksta dalių?
Ne, netrūksta. Šiuo metu tiekimas vyksta įprastai.
Ar mano naujasis BMW bus pristatytas planuotą dieną?
Susisiekite su savo BMW atstovybe, kuri Jums suteiks visą reikiamą informaciją apie šią ypatingą dieną. Automobilio pristatymas ir atidavimas vyks bekontakčiu būdu.