- Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo įvairių veiksnių: individualaus važiavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo.
- Po 10 minučių trukmės papildomo įkrovimo didele galia nuvažiuojamas atstumas kilometrais buvo nustatytas WLTP ciklo metu remiantis DIN70080. Nuvažiuojamas atstumas taip pat priklauso nuo automobilyje sumontuotos įrangos, individualaus važiavimo stiliaus, aplinkos temperatūros, įkrovimo būsenos ir papildomų energiją naudojančių įrenginių.
- EK svoris be krovinio - tai standartinės komplektacijos automobilio be jokios papildomos įrangos svoris. Automobilio svoris be krovinio skaičiuojamas esant iki 90% užpildytam bakui ir 75 kg sveriančiam vairuotojui. Jei nuo papildomai pasirenkamos įrangos priklauso automobilio aerodinaminės savybės, tai gali turėti įtakos automobilio svoriui, apkrovai, didžiausiam greičiui.
- Susideda iš važiavimo vidaus degimo varikliu (nurodyta vardinė vertė) ir elektrinio važiavimo (iki nurodytos vardinės vertės). Važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.
- Vertės, išmatuotos pagal JT/EEK reglamentą Nr. 51/ES reglamentą Nr. 540/2014, yra suapvalintos.
- Priekabos apkrova priklauso nuo automobilio specifikacijų.
- Benzininių variklių galingumo informacija gauta iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai, varomi RON98 benzinu. Degalų sąnaudų informacija taikoma automobiliams, naudojantiems ES Reglamente 1151/2017 nurodytus degalus. Taip pat gali būti naudojamas bešvinis RON91 ir aukštesnio oktaninio skaičiaus su ne didesniu nei 25% (E25) etanolio kiekiu. BMW rekomenduoja RON 95 degalus. Itin galingiems automobiliams BMW rekomenduoja RON 98 degalus.
- remiantis gyvavimo ciklo tyrimo gamybos pradžioje duomenimis, daugiau informacijos rasite BMW automobilio pėdsako ataskaitoje
- Įkraunamas hibridas: važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.
- Įkraunamas hibridas: esant žemesnei nei 0oC temperatūrai, važiuoti visiškai elektriniu šio įkraunamo hibrido režimu galima tik kai baterija įšyla iki reikiamos veikimo temperatūros, t. y. nuvažiavus keletą kilometrų
- Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO₂ emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr.715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite www.bmw.de/wltp
- Vertė, iš kurios atimamas „1 pėdos startas“: naudojant šį alternatyvų matavimo metodą, įsibėgėjimo laikas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai automobilis pajuda nuo starto linijos. Neįskaičiuojamas atstumas („1 pėdos startas“) yra 1 pėda = 30,48 cm.
- Įkraunamas hibridas: svertinė vertė važiuojant mišriu režimu (EK svertinė vertė esant įkrovimui kintamąja srove)