Naujasis 7 serijos BMW išsiskiria ypatinga išvaizda, maksimaliomis charakteristikomis ir unikaliu komfortu. Automobilio užtikrintumą pabrėžia įspūdingos savitų priekinių grotelių detalės. Šoninės oro įleidimo angos taip pat paryškina išskirtinį automobilio charakterį. Ilgų dygsnių siūlės ir aukštos kokybės apdaila pasižyminčios interjero detalės sukuria itin prabangią aplinką.


7 serijos BMW automobilyje patirsite dar didesnį vairavimo malonumą – čia įdiegtos skaitmeninės ir automatizuotos funkcijos bei vairavimo asistentai. BMW Personal CoPilot sujungia įvairias pagalbos vairuotojui sistemas, gelbėjančias vairuotojui įvairiose situacijose ir visiškai perimančias kai kurias užduotis. BMW Live Cockpit Professional su 7 operacine sistema užtikrina dar paprastesnį ir intuityvesnį valdymą.


Papildomai prie BMW TwinPower Turbo 6 cilindrų arba galingo 8 cilindrų benzininio variklio, BMW 7 serijos sedane su BMW 745e/Le įkraunamu hibridiniu varikliu įspūdingą BMW TwinPower Turbo vienos eilės 6 cilindrų variklį papildo naujausios kartos, aukštos įtampos neprilygstamo našumo akumuliatorius.

Skaityti daugiau

BMW 7 SERIJOS APŽVALGA

Būkite tikri, kad su septintosios serijos BMW jūs visuomet pasirodysite stulbinančiai. Didinga šio automobilio išvaizda ir pasitikėjimu savimi spinduliuojantis charakteris atspindi prabangių automobilių segmentui būdingas tradicijas, patirtį ir tobulumą. Išskirtinis šio automobilio važiavimo ir technologinių charakteristikų pranašumas – tai įrodymas, kad nauji, aukštesni techninių savybių, komforto ir dinamikos standartai gali būti nuolat nustatomi iš naujo.

Skaityti daugiau

PENKIOS BMW 7 SERIJOS CHARAKTERISTIKOS

  • 01 Absoliučiu pranašumu ir užtikrintumu spinduliuojanti išvaizda
  • 02 Bekompromisis komfortas ir prabanga
  • 03 Išskirtinės charakteristikos visais požiūriais
  • 04 Pažangiausios automobilio technologijos
  • 05 Nepriekaištinga prieiga prie visų paslaugų su BMW ConnectedDrive
BMW 7 serijos sedanas (E23) trijų ketvirčių vaizdas iš priekio BMW 7 serijos sedanas (G12) 7/8 vaizdas iš šono, stovintys automobiliai

TRUMPA BMW 7 SERIJOS APŽVALGA.

Susipažinkite su šio aukštos klasės BMW automobilio kilme ir istorija. Atraskite šio techninių charakteristikų, prabangos ir komforto standartus diktuojančio sedano kūrimo ir tobulėjimo istoriją.

Skaityti daugiau

TRUMPA BMW 7 SERIJOS APŽVALGA.

PIRMOJI BMW 7 SERIJOS KARTA

BMW 7 serijos sedanas (E23) 7/8 važiuojančio automobilio vaizdas iš šono

(BMW E23)

BMW 7 serija pasaulį išvydo 1977 metais. Automobilis aukščiausiu lygiu įkūnijo dinamišką sportiškumą, novatorišką techninę pažangą ir elegantišką prabangą. BMW E3 modelį pakeitęs automobilis puikavosi neprilygstamais patobulinimais ir techninėmis charakteristikomis kiekviename galios išvystymo etape išsiskiriančiais šešių cilindrų varikliais, kurie šį sedaną pavertė sportiškiausiu aukštos klasės automobilių segmento atstovu. Paul Bracq sukurto dizaino įkvėpta kėbulo forma išsiskyrė nuožulnia priekine ir galine automobilio dalimis, kurios, kaip ir pažeminta centrinė kėbulo dalis, išryškino šio prabangaus sedano sportiškumą.
1978 metais šis automobilis jau turėjo tokias šiuolaikiškas funkcijas kaip elektroninė klimato kontrolė ir pastovaus greičio palaikymo sistema, o 1979 metais buvo pristatyta stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) ir skaitmeninė variklio elektronika. Tais pačiais metais visi varikliai išsiskyrė ir benzino įpurškimo sistema.
1980-aisiais pasaulį sužavėjo naujas aukščiausios klasės modelis: 185 kW (252 AG) galios BMW 745i automobilis galėjo išvystyti net 227 km/h greitį. 1982 metais šis automobilis buvo patobulintas ir išsiskyrė dar geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis pasižyminčia priekine dalimi, apsiginklavo keturių pavarų automatine transmisija ir atnaujinta važiuokle. Per devynerius metus iš gamyklos išriedėjo daugiau kaip 270 000 šių automobilių. Sėkmės lydima serija leido BMW ir toliau dominuoti prabangių sedanų segmente.

Gamybos laikotarpis: 1977–1986
Varikliai: 2,5–3,4 litrų (110–185 kW, 150–343 AG), 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 860 mm/1 800 mm/1 430 mm

ANTROJI BMW 7 SERIJOS KARTA

BMW 7 serijos sedanas (E23) 7/8 stovinčio automobilio vaizdas iš šono

(BMW E32)

Kai dizaino kūrimo procesui ėmėsi vadovauti Claus Luthe, buvo pristatytas antrasis septintosios BMW serijos modelis, sužavėjęs harmoningų linijų, dinamikos ir pasitikėjimu savimi alsuojančio stiliaus elementų deriniu. Išskirtinę šio automobilio išvaizdą dar labiau išryškino plačios priekinės grotelės, įspūdinga galinė dalis ir L formos galiniai žibintai. Jau tada į standartinę septintosios BMW serijos komplektaciją įėjo stabdžių antiblokavimo sistema (ABS), be to, buvo galima papildomai pasirinkti ne tik automobilio parkavimo atstumo kontrolės funkciją, bet ir dvigubus stiklus, leidusius gerokai sumažinti triukšmo lygį ir mėgautis nerasojančiais langais.
Nuo 1987 metų šis aukštos klasės sedanas jau galėjo pasigirti penkių litrų V12 tipo varikliu, išvystančiu 220 kW (300 AG) galią. Tai buvo pirmasis tokio tipo variklis, imtas naudoti Vokietijos automobilių gamybos pramonėje nuo 1945 metų. Tuo pačiu buvo pristatyta ir ilgesnė septintosios BMW serijos modelio versija, užtikrinusi maksimalų gale sėdinčių keleivių komfortą. 1989 metais pasirodžiusi naujoji papildoma High Line įranga, pavyzdžiui, automobilio šaldytuvas arba telefonas, prabangos suvokimą perkėlė į visiškai naują lygmenį.
1991 metais serijinės gamybos automobilyje buvo pirmą kartą sumontuoti papildomai pasirenkami ksenono žibintai. 1992 metais buvo pristatyti svarbūs šio modelio atnaujinimai. Vėliau variklių asortimentą papildė du trijų ir keturių litrų darbinio tūrio aštuonių cilindrų varikliai. 1994 metais į gatves išriedėjo apie 310 000 šių automobilių.

Gamybos laikotarpis: 1986–1994
Varikliai: 3,0–5,0 litrų (135–220 kW, 184–300 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 910–5 024 mm/1 845 mm/1 400–1 411 mm

TREČIOJI BMW 7 SERIJOS KARTA

BMW 7 serijos sedanas (E38) 7/8 stovinčio automobilio vaizdas iš šono

(BMW E38)

Tais pačiais metais automobilių prekybos salonuose pasirodžiusi naujos kartos septintoji BMW serija galėjo drąsiai didžiuotis techninių naujovių gausa. Tai buvo pirmasis navigacijos sistemą turintis Europos rinkai skirtas automobilis, o nuo 1996 metų į standartinę šio automobilio komplektaciją įėjo šoninės vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui skirtos oro pagalvės. Nuo 1997 metų gale sėdinčių keleivių saugą užtikrino ir priekyje montuojamos oro pagalvės. Automobilis tapo platesnis, sportiškesnis, tačiau kartu ir elegantiškesnis.
Tai buvo pirmasis dyzelinį variklį turintis septintosios BMW serijos modelis. Šešių cilindrų variklis išsiskyrė 135 kW (184 AG) galia ir Common Rail tiesioginio įpurškimo technologija. 1996 metais mažesnės galios dyzelinių variklių poreikį patenkino 2,5 litro ir 105 kW (143 AG) galios šešių cilindrų dyzelinis variklis. 1999 metais šis aukštos klasės sedanas su 180 kW (245 AG) galios V8 tipo dyzeliniu varikliu dar kartą stojo ant rekordininkų pakylos: jis tapo galingiausiu kada nors pagamintu lengvuoju dyzeliniu automobiliu.
BMW 750i ir 750iL automobiliai buvo galios lyderiais: 5,4 litrų darbinio tūrio 12 cilindrų variklis išsiskyrė net 240 kW (326 AG) galia. 1998 metais pristatyto modelio atnaujinimo rezultatas – dar dinamiškesnio charakterio priekiniai ir galiniai žibintai, naujo dizaino šoniniai slenksčiai ir šiek tiek platesnės priekinės grotelės. Buvo atnaujintas ir variklių asortimentas – varikliai tapo ne tik efektyvesni, bet ir galingesni. 2000 metai ženklina naujos septintosios BMW serijos automobilių variklių technologijos eros pradžią. Riboto leidimo BMW 750hL automobilyje pradėta naudoti vandenilio technologija. Kartu su įprastinio ilgio ratų bazės modeliais buvo pagaminta apie devynis šimtus 39 centimetrais ilgesnių automobilių, pavadintų L7. Iš viso buvo pagaminta 327 000 septintosios BMW serijos automobilių (E38).

Gamybos laikotarpis: 1994–2001
Varikliai: 2,5–5,4 litrų (105–240 kW, 143–326 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 984–5 374 mm/1 862 mm/1 425–1 435 mm

KETVIRTOJI BMW 7 SERIJOS KARTA

BMW 7 serijos sedanas (E66) 7/8 stovinčio automobilio vaizdas iš šono

(BMW E65, E66, E67 and E68)

2001 metais Vokietijoje vykusioje tarptautinėje automobilių parodoje (IAA) pristatytas septintosios BMW serijos automobilis (E65) buvo visiškai atnaujintas visais atžvilgiais. Chris Bangle komandos sukurti dizaino akcentai įgavo naują išvaizdą, pavyzdžiui, buvo visiškai atnaujinti priekiniai žibintai, išryškintos charakteringos bagažinės durelių linijos. Automobilio salone sumontuota iDrive sistema vairuotojams leido mėgautis iki šiol neregėta valdymo aplinka. Sumažėjo ir valdymo mygtukų skaičius. Apie 700 išplėstinių ir įvairių automobilio sistemų funkcijų jau buvo galima valdyti vos vienu mygtuku – jį pasukus, paspaudus arba pajudinus aštuoniomis kryptimis. Automobilio kompiuteris naudojo interneto duomenis. Dar viena naujovė tapo pasaulinio masto premjera – tai šešių pavarų automatinė transmisija su pavarų selektoriumi ant vairo. Aukščiausios klasės 12 cilindrų ir šešių litrų darbinio tūrio variklis tuo metu jau galėjo išvystyti net 327 kW (445 AG) galią.
2003 metais atsirado galimybė papildomai pasirinkti į septintosios BMW serijos automobilius montuojamus adaptyviuosius posūkių žibintus, o 2005 metais buvo pristatyti esminiai modelio atnaujinimai: galinė automobilio dalis tapo platesnė, priekinės grotelės – didesnės, be to, į standartinę modelio komplektaciją buvo įtraukti priekiniai Bi-Xenon žibintai. Modelis išsiskyrė ir gerokai dinamiškesniu dizainu. Buvo atnaujinta ir iDrive sistema – valdymas tapo dar efektyvesniu. 2005 metų rudenį automobiliuose atsirado tolimųjų šviesų asistento funkcija, buvo įdiegta ir Night Vision sistema – BMW naktinio matymo asistentas, užtikrinantis didesnį saugumą vairuojant tamsoje.
Be sedano (E65) rinkai buvo siūlomos ir kitos modelio versijos: 14 centimetrų ilgesnės ratų bazės modelio versija (E66), didelį saugumą užtikrinanti šarvuota modelio versija (E67) ir vandeniliu varoma versija (E68).

Gamybos laikotarpis: 2001–2008
Varikliai: 3,0–6,0 litrų (160–327 kW, 218–445 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 039-5 179 mm/1 902 mm/1 491 mm

PENKTOJI BMW 7 SERIJOS KARTA.

BMW 7 serijos sedanas (F02) 7/8 stovinčio automobilio vaizdas iš šono

(BMW F01/F02)

Miunchene pristatyta septintoji BMW serija (F01) nustatė naujas neprilygstamos vairavimo dinamikos, išskirtinės išvaizdos ir nepaprasto kelionių komforto standartus. Prailgintas variklio gaubtas, žema stogo linija ir dinamiškos proporcijos – tai buvo ryškūs elegantiško ir sportiško dizaino atspindžiai. Per visą galinės dalies ilgį besitęsiantis chromuotas apvadas ir galiniai žibintai išryškino šio automobilio plotį.
Interjeras pasižymėjo išskirtinėmis, meistriškai apdirbtomis medžiagomis, į automobilį buvo įdiegta daugybė modernių pagalbos vairuotojui sistemų: nuo aktyviosios pastovaus greičio palaikymo sistemos, pagalbos išlaikant vieną eismo juostą funkcijos iki projekcinio ekrano technologijos. Papildomą saugumą užtikrino ir kameros, leidusios stebėti ne tik galinį vaizdą, bet ir visą automobilį supančią aplinką. Pastaroji funkcija – tai automobilio vaizdo rodymas iš viršaus, užtikrinantis geriausią bendro aplinkos vaizdo apžvelgiamumą.
Sportiškomis charakteristikomis išsiskyrė ir dyzeliniai bei benzininiai varikliai, įskaitant dviejų kompresorių turbovariklius ir BMW 760i modelio V12 tipo variklį, išvysčiusį įspūdingą 400 kW (544 AG) galią. Be to, septintosios BMW serijos šeimoje pirmą kartą pasirodė hibridinė pavara. Prie BMW automobiliams būdingos vairavimo dinamikos užtikrinimo prisidėjo papildomai pasirenkama keturių varančiųjų ratų pavara, adaptyvioji svyravimų stabilizavimo sistema ir elektroninė amortizatorių standumo reguliavimo sistema – visa tai buvo skirta saugiam ir itin tiksliam vairavimui.
2012 metų modelio atnaujinimo rezultatas – naujas centrinis ekranas su trimačiais vaizdais, atnaujintos pagalbos vairuotojui sistemos, įskaitant automatinę tolimųjų šviesos diodų šviesų įjungimo arba išjungimo sistemą, taip pat dar efektyviau veikiantys varikliai.
                                                                                                                            Gamybos laikotarpis: 2008–2015
Varikliai: 3,0–6,0 litrų (180–400 kW, 245–544 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 072–5 212 mm/1 902 mm/1 479 mm

ŠEŠTOJI BMW 7 SERIJOS KARTA

BMW 7 serijos sedanas (G12) 7/8 stovinčio automobilio vaizdas iš šono

(BMW G11/G12)

Nuo 2015 metų pradėta gaminti septintoji BMW serija (G11) buvo išskirtinės dinamikos, itin tikslaus valdymo, įspūdingos išvaizdos ir ypatingos prabangos derinio išraiška. Šias savybes pabrėžė įmantrių ir tviskančių spalvų kėbulo apdaila bei pribloškiantis galinės dalies dizainas. Pasitikėjimu savimi spinduliuojančios išvaizdos akcentais tapo siaura šviesos juostele sujungti šviesos diodų žibintai. Ryškų automobilio charakterį dar labiau sustiprino plačiai išdėstytos trapecijos formos išmetimo angos. Siekiant užtikrinti gerokai mažesnį automobilio svorį, kėbulas buvo pagamintas iš armuoto anglies pluošto plastiko (CFRP), plieno ir aliuminio mišinio. Ilgesnės ratų bazės modelyje (G12) atsirado galimybė montuoti panoraminį stogą, kurį paslinkus arba pakėlus buvo galima išvėdinti automobilio saloną. Šiame Sky Lounge stoge atsispindėjo spalvoti grafiniai elementai, nepriekaištingai derėję prie B statramsčio apšvietimo. Dar daugiau – priartėjus arba tolstant nuo septintosios serijos BMW, vairuotoją pasitikdavo arba su juo atsisveikindavo tam skirta šviesų sistema.
Asmeninius prioritetus buvo galima išreikšti renkantis išskirtines aukštos kokybės medžiagas, pavyzdžiui, dekoratyviu Cognac spalvos dygsniavimu puoštus Nappa odos apmušalus arba papildomą interjero, įskaitant lubas, apdailą. Gale sėdintiems keleiviams skirta pramogų sistema išsiskyrė didelės raiškos (HD) jutikliniais ekranais. Pasirinkę Executive Lounge funkciją, prabangiose galinėse sėdynėse su reguliuojamo masažo funkcija sėdintys keleiviai galėjo mėgautis maksimaliu patogumu. Už priekinio keleivio sėdintis asmuo galėjo matyti neužstotą panoraminį vaizdą, o pamina kojoms pasidėti buvo sumontuota priekyje sėdinčio keleivio sėdynėje.
Integruota SIM kortelė BMW asmeninio asistento sistemai suteikė neribotą prieigą prie tokių programėlių ir paslaugų kaip nuolat atnaujinama Connected Navigation navigacijos sistema arba nuotolinio programinės įrangos atnaujinimo funkcija. BMW Connected tapo sklandaus ir nenutrūkstamo ryšio tarp išmaniojo telefono ir automobilio pavyzdžiu. Pusiau automatinė automobilio parkavimo funkcija leido vairuotojui valdyti automobilį net ir nebūnant jame: vairuotojui stebint, septintosios BMW serijos automobilis galėjo pats įvažiuoti į parkavimo vietas ir garažus.
Atnaujinus modelį 2019 metais, radiatoriaus grotelės įgavo naują išvaizdą ir tapo didesnės, o derantys priekiniai žibintai dar labiau išryškino šio prabangaus sedano plotį ir įspūdingą išorę.

Gamybos laikotarpis: Nuo 2015 iki šiol
Varikliai: 2,0–6,6 litrų (183–448 kW, 249–610 AG), 4, 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 098–5 260 mm/1 902 mm/1 467–1 479 mm

BMW naudoti automobiliai stovintys BMW atstovybės priešakyje

BMW NAUDOTI AUTOMOBILIAI

BMW 7 serijos sedanas (G12) vaizdas iš šono su atviromis galinėmis durelėmis

BMW 7 SERIJOS SEDANAS

Degalų sąnaudos ir CO₂ emisija

  • BMW 7 serijos sedanas:
    Degalų sąnaudos l/100 km (mišriu režimu): 11,1–1,8
    CO2 emisija g/km (mišriu režimu): 252–41
    Elektros energijos sąnaudos kWh/100 km (mišriu režimu): 20,1–17,9
    Elektra nuvažiuojamas atstumas km: 44–55

    Informacija apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyta pagal tipo patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (ES) Nr. 715/2007. Nustatant nuvažiuojamo atstumo vertes pagal WLTP reikalavimus, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą. Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP verčių nustatymo metodus rasite šiuo adresu: www.bmw.de/wltp