Skip to main content

Interneto svetainė šiuo metu nėra visiškai prieinama.

Mūsų įrankis, skirtas stebėti leidimus naudoti slapukus, laikinai nepasiekiamas. Todėl gali trūkti kai kurių funkcijų, kurioms reikalingas sutikimas naudoti slapukus.

BMW i7 xDrive60[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,5–20,3; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 572–624

ŠIUO METU PREKYBOJE ESANTYS BMW 7 SERIJOS MODELIAI.

BMW 7 serija unikali savo neprilygstamu sportiškumo, vairavimo dinamikos, prabangos ir komforto deriniu. Su šiais aukščiausios klasės automobiliais BMW jau dešimtmečius išlaiko lyderio pozicijas prabangių sedanų segmente. Susipažinkite su rafinuotu tobulumu, aukščiausios kokybės išskirtinėmis medžiagomis ir neprilygstamu dizainu.

Rūšiuoti pagal: Funkcijas
Rūšiuoti pagal: Kaina nuo mažiausios iki didžiausios
Rūšiuoti pagal: Kaina nuo didžiausios iki mažiausios
Rūšiuoti pagal: Galią
BMW i7 sedano M modeliai
BMW i7 sedano M modeliai
  • iki 485 (659) AG
  • 0–100 per 3.7 s
BMW M

BMW i7 M70 xDrive sedanas.

Kaina nuo: 179 180 €

BMW i7 M70 xDrive[1]: Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 20,8–23,7; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–559

BMW i7 sedanas
  • iki 400 (544) AG
  • 0–100 per 4.7 s
BMW i

BMW i7 sedanas.

Kaina nuo: 149 200 €

BMW X7 M modeliai
BMW X7 M modeliai
  • iki 390 (530) AG
  • 0–100 per 4.7 s
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Kaina nuo: 132 800 €

BMW X7 M60i xDrive[1]: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 12,1–12,9; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 273-292

BMW X7 modeliai
  • iki 280 (381) AG
  • 0–100 per 5.8 s

BMW X7.

Kaina nuo: 102 000 €

BMW 7 serijos sedano M modeliai
BMW 7 serijos sedano M modeliai
  • iki 420 (571) AG
  • 0–100 per 4.3 s
BMW M

BMW M760e xDrive sedanas.

Kaina nuo: 156 240 €

BMW M760e xDrive[1][2][3][4]: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 1,1–1,4; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 25–31; Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 23,4–26,0; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 70–78

BMW 7 serijos sedanas
BMW 7 serijos sedanas
  • iki 220 (299) AG
  • 0–100 per 5.8 s

BMW 740d xDrive sedanas.

Kaina nuo: 129 803 €

BMW 740d xDrive[5]: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 6,1–6,8; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 160-179

BMW 7 serijos įkraunamas hibridinis sedanas
BMW 7 serijos įkraunamas hibridinis sedanas
  • iki 360 (489) AG
  • 0–100 per 4.8 s

BMW 750e xDrive sedanas.

Kaina nuo: 133 410 €

BMW 750e xDrive[1][3][4][6]: Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 1,0–1,4; CO2 emisija mišriu režimu WLTP g/km: 23–31; Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 23,4–26,2; Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 71–80

KITOS TEMOS.

BMW i7 įkraunamas įkrovimo stotelėje biurų pastato fone

BMW ELEKTRINIS MOBILUMAS.

BMW i5 stovintis finansinės institucijos pastato fone

BMW FINANSAVIMO PASLAUGOS.

BMW 7 SERIJOS APŽVALGA.

Rafinuota išvaizda ir pasitikėjimu savimi spindintis charakteris. BMW 7 serija – tai tobulumo ir prabangių automobilių segmente puoselėjamų tradicijų bei patirties išraiška. Didžiulė galia ir išmaniosios technologijos leidžia ir vėl iš naujo perbraižyti techninių charakteristikų, komforto ir dinamikos galimybių ribas. Dabarčiai, kuri tikrai greitai nenuguls į užmarštį.

BMW 7 serijos sedanas E23 stovintis jūros su akmenine prieplauka fone

PIRMOJI KARTA (E23).

BMW 7 serija pirmą kartą buvo pristatyta 1977 m. Tuo metu šios serijos automobiliai pretendavo aukščiausiu lygiu įkūnyti sportiškumą, techninę pažangą ir prabangą. Tęsdama BMW E3 modelio tradicijas, ši serija ir toliau puikavosi šešių cilindrų varikliais, demonstravusiais savo pranašumą visuose galios lygmenyse ir išsiskyrusiais sau lygių neturinčiu sklandžiu veikimu bei išskirtinėmis techninėmis charakteristikomis, todėl šie automobiliai tapo sportiškiausiais prabangių automobilių klasės sedanais. Automobilių kėbulo dizainą projektavo Polis Brakas (Paul Bracq). Nuožulnus priekis, galas ir pažeminta kėbulo vidurio linija ypatingai išryškino sportišką šių prabangių sedanų charakterį.

 

Dar 1978 m. buvo galima rinktis moderniausią šių modelių įrangą, pavyzdžiui, elektroninio automatinio oro kondicionavimo sistemą ir pastovaus greičio palaikymo kontrolės funkciją. Nuo 1979 m. automobiliuose atsirado ir stabdžių antiblokavimo sistema (ABS) bei skaitmeninė variklio elektronika. Tais pačiais metais visi varikliai buvo pakeisti į benzino įpurškimo sistemas turinčius variklius.

 

1980 m. BMW 745i modelis tapo šios serijos pažiba. Automobilis išsiskyrė 185 kW (252 AG) galia ir maksimaliu 227 km/h greičiu. 1982 m. atnaujinto dizaino rezultatas – dar dinamiškesnės išvaizdos priekinė modelių dalis. Dar daugiau – po šio atnaujinimo BMW 7 serija galėjo pasigirti ne tik keturių pavarų automatine transmisija, bet ir atnaujintos konstrukcijos važiuokle bei pakabos sistema. Per devynerių metų laikotarpį nuo gamybinių linijų nuriedėjo daugiau kaip 270 000 šios sėkmingiausios serijos automobilių. Jie leido BMW išlaikyti lyderiaujančias pozicijas modernių ir prabangių sedanų segmente.


Gamybos laikotarpis: 1977–1986
Varikliai: 2,5 – 3,4 litrų (110–185 kW, 150–252 AG), 6 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 860 mm / 1 800 mm / 1 430 mm.

BMW 7 serijos sedanas E32 žemės ūkio aplinkoje apsuptas laukų ir žemės ūkio pastatų

ANTROJI KARTA (E32).

Antrosios kartos BMW 7 serijos dizaino projektavimui vadovavo Klausas Luthe (Claus Luthe). Jo dėka serijos automobiliai įgavo itin harmoningas linijas ir išsiskyrė tokiomis dinamiškomis, užtikrintumu alsuojančiomis stiliaus detalėmis kaip plačios BMW būdingos formos radiatoriaus grotelės priekyje ir įspūdingi L formos žibintai gale. ABS sistema tapo standartinės automobilių komplektacijos dalimi. Be to, papildomai jau buvo galima rinktis ir parkavimo atstumo kontrolės sistemą, taip pat gerokai triukšmą salone sumažinantį dvigubą įstiklinimą ir nuo aprasojimo apsaugotus langus.

Nuo 1987 m. į šiuos prabangius sedanus pradėti montuoti ir 5 litrų darbinio tūrio V12 tipo varikliai. Šie 220 kW (300 AG) galios varikliai buvo pirmieji tokio tipo varikliai po 1945 m. atsigaunančioje Vokietijos automobilių gamybos pramonėje. Trokštant optimalaus komforto, jau buvo galima įsigyti ir prailgintą modelio versiją. Naujoji High Line serijos įranga, į kurios asortimentą įėjo tokie išskirtiniai įrenginiai kaip į saloną montuojamas šaldytuvas arba telefonas, 1989 m. prabangos sampratą pakeitė iš esmės.

1991 m. pirmą kartą nuo modelio gamybos pradžios atsirado galimybė papildomai pasirinkti ksenono žibintus. Dar po vienerių metų, atlikus esminius šios serijos pakeitimus, variklių asortimentą pergalingai užbaigė du trijų ir keturių litrų darbinio tūrio 8 cilindrų varikliai. Iki 1994 m. buvo pagaminta apie 310 000 šių automobilių.

Gamybos laikotarpis: 1986–1994
Varikliai: 3,0 – 5,0 litrų (135–220 kW, 184–300 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 910–5 024 mm / 1 845 mm / 1 400–1 411 mm

BMW 7 serijos sedanas E38 užmiesčio kelyje vasariško miestelio fone

TREČIOJI KARTA (E38).

1994 m. visos prožektorių šviesos buvo nukreiptos į naujosios kartos BMW 7 seriją. Vairuotojų širdis ji pavergė savo technologinėmis inovacijomis, be to, šie naujosios kartos automobiliai buvo pirmieji automobiliai Europoje, turėję navigacijos sistemas. Nuo 1997 m. į standartinę komplektaciją jau įėjo vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui skirtos šoninės oro pagalvės, o po vienerių metų oro pagalvėmis buvo apsaugoti ir gale sėdintys keleiviai. Automobilių kėbulai tapo platesni, dizainas įgavo dar daugiau sportiškumo, tačiau neprarado savo elegancijos.

Tai buvo pirmoji BMW 7 serija pasiūliusi galimybę rinktis dyzelinį variklį. Šiame 3 litrų ir 6 cilindrų 135 kW (184 AG) galios variklyje buvo sumontuota Common Rail tiesioginio degalų įpurškimo sistema. 1996 m. 2,5 litro darbinio tūrio ir 6 cilindrų dyzelinis variklis, galėjęs išvystyti 105 kW (143 AG) galią, sėkmingai užbaigė ekonominės klasės dyzelinių variklių asortimentą. 1999 m. V8 tipo 180 kW (245 AG) galios dyzeliniai varikliai leido prabangiems šios serijos sedanams pasiekti naujų rekordų aukštumas. Šie modeliai yra laikomi galingiausiais dyzeliniais automobiliais iki šių dienų.

Kalbant apie galios charakteristikas, BMW 750i/750iL yra galingiausias modelis. Šis 12 cilindrų 5,4 litrų darbinio tūrio variklis išvysto 240 kW (326 AG) galią. Po 1998 m. dizaino atnaujinimo priekiniai ir galiniai šios serijos modelio žibintai įgavo dar veržlesnį charakterį. Buvo atnaujintas ir kėbulo apačios dizainas šonuose, taip pat šiek tiek praplatintos radiatoriaus grotelės. Variklių asortimentas taip pat neliko neperžiūrėtas – jie tapo dar efektyvesniais, išsiskyrė dar geresnėmis charakteristikomis. Nuo 2000 m. BMW 7 serija vėl turėjo kuo didžiuotis – naująja variklių technologija: pristatytas mažesnės gamybinės apimties vandeniliu varomas BMW 750hL modelis. Apie 900 ilgesnės kėbulo versijos modelių buvo paženklinti L7 logotipu. Prailginta modelio versija buvo 39 centimetrais ilgesnė. Iš viso buvo pagaminta apie 327 000 šių BMW 7 serijos automobilių.

Gamybos laikotarpis: 1994–2001
Varikliai: 2,5–5,0 litrų (105–240 kW, 143–326 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 4 984–5 374 mm / 1 862 mm / 1 425–1 435 mm

BMW 7 serijos sedanas E65, E66, E67, E68 stovintis modernaus dangoraižio su tamsintais stiklais fone

KETVIRTOJI SERIJOS KARTA (E65, E67, ir E68).

2001 m. dienos šviesą išvydusi naujoji BMW 7 serija buvo pristatytas kaip visiškai naujo automobilio veidas. Naujojo automobilio dizainą kūrė Krisas Benglas (Chris Bangle) ir jo komanda. Rezultatas – visiškai naujos išvaizdos priekiniai žibintai ir charakteringa bagažinės dalis. Automobilio viduje vairuotojai galėjo susipažinti su iki šiol nematyta nauja valdymo koncepcija – iDrive sistema. Ją pristačius, salone atitinkamai sumažėjo atskirų valdiklių skaičius. Dabar vairuotojai turėjo galimybę valdyti apie 700 įvairiausių automobilio sistemų funkcijų vos vienu mygtuku, kuris galėjo būti pasukamas, pakreipiamas aštuoniomis skirtingomis kryptimis ir paspaudžiamas. Automobilio kompiuteris taip pat turėjo prieigą prie interneto. Ir tai dar ne viskas – aštuonių pavarų automatinė transmisija su ant vairo sumontuotu pavarų selektoriumi buvo pirmoji tokia visame pasaulyje. Aukščiausios klasės asortimento galiūnas – tai 12 cilindrų 6 litrų darbinio tūrio 327 kW (445 AG) galios variklis.

Nuo 2003 m. BMW 7 serijos automobiliai jau turėjo adaptyviuosius priekinius žibintus. Dar po dvejų metų buvo atliktas didelės apimties serijos atnaujinimas. Kalbant apie estetiką, serijos automobilių galinė dalis tapo platesnė, buvo padidintos radiatoriaus grotelės. Į standartinę komplektaciją jau įėjo ir dar dinamiškesnio dizaino priekiniai bi-ksenoniniai žibintai. Buvo patobulinta ir iDrive sistema, valdymas tapo dar efektyvesniu. Tais pačiais metais buvo pristatyta automatinė tolimųjų šviesų reguliavimo funkcija ir BMW Night Vision naktinio matymo sistema. Pastaroji užtikrino dar didesnį saugumą vairuojant tamsoje.

Įvairūs tipo pavadinimai naudojami šioms automobilių versijoms apibūdinti: sedanas (E65), 14 centimetrų ilgesnę važiuoklės bazę turinti prailginta modelio versija (E66), speciali šarvuota versija (E67) ir vandenilinę varos sistemą turintis modelio variantas (E68).

Gamybos laikotarpis: 2001–2008
Varikliai: 3,0–6,0 litrų (160–327 kW, 218–445 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 039–5 179 mm/1 902 mm/1 491 mm

BMW 7 serijos sedanas F01, F02 viršutiniame parkingo aukšte mėlyno dangaus ir saulėlydžio fone

PENKTOJI KARTA (F01-F02).

Užtikrinta vairavimo dinamika. Kvapą gniaužianti išvaizda. Nepaprastas patogumas. Miunchene pristatyta BMW 7 serija pademonstravo naujus kokybinius šių savybių standartus. Serijos automobilių dizainas – elegantiškas, bet kartu ir sportiškas. Tokį įvaizdį užtikrino prailgintas variklio gaubtas, žema stogo linija ir dinamiškos proporcijos. Per visą galinės dalies ilgį driekėsi dekoratyvi chromo juosta, kuri, kartu su galiniais žibintais, pabrėžė modelio plotį.

Šios serijos automobilių interjere dominavo išskirtinės, itin kokybiškos medžiagos ir gausybė modernių pagalbos vairuotojui sistemų: nuo adaptyviosios kruizo kontrolės funkcijos iki važiavimo vienoje eismo juostoje išlaikymo asistento ir BMW projekcinio ekrano. Papildomą saugumą užtikrino ne tik galinio vaizdo kameros, bet ir erdvinio vaizdo kamerų sistema. Pastaroji leido matyti visą automobilį iš viršaus, tai sudarė galimybę puikiai apžvelgti visą supančią aplinką.

Sportines charakteristikas užtikrino dyzelinių ir benzininių variklių asortimentas: nuo du turbokompresorius turinčių variklių iki į BMW 760i sumontuoto itin galingo V12 tipo variklio, galėjusio išvystyti 400 kW (544 AG) galią. Be to, rinkai buvo pirmą kartą pristatyta ir hibridinė BMW 7 serijos modelio versija. Prie BMW būdingos vairavimo dinamikos gerokai prisidėjo papildomai pasirenkama visų varančiųjų ratų pavaros sistema, adaptyvioji svyravimų stabilizavimo sistema ir elektroninis amortizatorių standumo reguliavimas (EDC). Šios funkcijos leido dar labiau pagerinti saugumą ir vairavimo tikslumą.

Atnaujinus modelį 2012 m., buvo pristatytas naujas trimatės išvaizdos centrinis ekranas, atnaujintos tokios pagalbos vairuotojui sistemos kaip automatinė šviesos diodų (LED) tolimųjų šviesų reguliavimo funkcija, be to, varikliai tapo dar efektyvesniais.

Gamybos laikotarpis: 2008–2015
Varikliai: 3,0–6,0 litrų (180–400 kW, 245–544 AG), 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 072–5 212 mm / 1 902 mm / 1 479 mm

BMW 7 serijos sedanas G11, G12 stovintis atriume vėlyvo vakaro aplinkoje šiltų šviesų fone

ŠEŠTOJI KARTA (G11, G12).

Nuo 2015 m. gaminama BMW 7 serija (G11) savyje talpina viską: ir išmaniosiomis technologijomis grindžiamą vairavimo dinamiką bei tikslumą, ir nepaprastą išvaizdą, ir išskirtinį komfortą. Visa tai pastebima ir plika akimi, vos tik pažvelgus į atspalvius gebančius keisti įmantrius kėbulo dažus. Apie tai byloja ir pribloškiančio dizaino galinė dalis. 2019 m. galiniai LED žibintai buvo tarpusavyje sujungti plona šviesos juostele. Šie žibintai, kartu su dar labiau į šonus patrauktomis trapecijos formos išmetimo angomis, įkūnijo užtikrintumu dvelkiančią estetiką. Modelio kėbulas buvo gaminamas iš armuoto anglies pluošto plastiko (CFRP), plieno ir aliuminio. Toks medžiagų derinys leido gerokai sumažinti automobilio svorį. Prailginta modelio versija (G12) galėjo turėti ir slankųjį bei pakeliamą panoraminį stiklinį stoglangį, užtikrinusį puikią ventiliaciją salone. Dar daugiau – Sky Lounge stoglangio funkcija leido mėgautis spalvota grafika, nepriekaištingai derėjusia prie B statramsčio apšvietimo akcentų. Prisiartinus prie BMW 7 serijos automobilio, vairuotojus pasitikdavo Welcome pasitikimo šviesų sistemos efektai.

Interjere dominavo ypatingai individuali estetika, kurią leido sukurti tokios išskirtinės aukštos kokybės medžiagos kaip dekoratyviu Cognac spalvos dygsniavimu puošta Nappa odos apdaila, individualiai pritaikomas salono dekoras ir dekoruotos lubos. Gale sėdinčius keleivius žavėjo didelės raiškos jutiklinį ekraną turinti pramogų sistema. Executive Lounge versijos modelyje gale sėdintys keleiviai galėjo mėgautis aukščiausio lygio patogumu, kurį užtikrino įvairiai reguliuojamos masažo funkciją turinčios prabangios sėdynės. Be to, salono gale buvo galima džiaugtis ir nepriekaištingu aplinkos matomumu, o vieta gale sėdinčių keleivių kojoms buvo tvirtinama prie priekinio keleivio sėdynės.

Automobilyje integruota SIM kortelė BMW asmeninio asistento sistemai suteikė neribotą mobilią prieigą prie programėlių ir paslaugų, todėl Connected Navigation navigacijos paslauga galėjo būti nuolatos atnaujinama, o programinę įrangą buvo galima atnaujinti nuotoliniu būdu. BMW Connected užtikrino nuolatinę automobilio išmaniojo telefono sąsają. Iš dalies automatizuota vairavimo manevruojant iš parkavimo vietų funkcija vairuotojams leido valdyti automobilį nuotoliniu būdu. Tai reiškia, kad BMW 7 serijos automobiliai, prižiūrimi savo vairuotojų, galėjo patys išvažiuoti iš garažų.

2019 m. įgyvendinto dizaino atnaujinimo tikslas – dar labiau akcentuoti šių prabangių sedanų išvaizdą ir plotį. Tai pavyko pasiekti gerokai padidinus radiatoriaus groteles ir atitinkamai pritaikius priekinius žibintus.

Gamybos laikotarpis: 2015–2022
Varikliai: 2,0–6,6 litrų (183–448 kW, 249–610 AG), 4, 6, 8 ir 12 cilindrų
Ilgis/plotis/aukštis: 5 098–5 260 mm/1 902 mm/1 467–1 479 mm

BMW 7 serijos sedanas G70 važiuojantis futuristiniu greitkeliu miesto panoramos fone

SEPTINTOJI KARTA (G70)

2022 m. pristatyta naujoji BMW 7 serija – tai visiškai naujas prabangių automobilių klasės veidas. Jame atsispindėjo išgryninta elegancija, kvapą gniaužiančios vairavimo charakteristikos ir visus pojūčius jaudinantys malonumai.

Ikoniškoji priekinė dalis ir monolitiškas dizainas kaustė visų žvilgsnius. Dėl apšviesto radiatoriaus grotelių kontūro ir plonų iš dviejų dalių sudarytų LED priekinių žibintų šios serijos automobiliai tiesiog spindėjo ypatingai elegantiška estetika. Papildomai buvo galima pasirinkti ir dar rafinuotesnį priekinių žibintų dizainą – kristalinius BMW Iconic Glow žibintus su apšviestais Swarovski elementais. Šie žibintai, kartu su įspūdingais Great Entrance Moments pasitikimo šviesų efektais, kūrė neišdildomą išskirtinio ir prašmatnaus individualumo įspūdį.

Interjero atmosferos taisykles diktavo unikalus elegancijos, komforto ir inovacijų žaismas. Čia prabangiu charakteriu alsavo aukščiausios kokybės medžiagos – Merino oda, kašmyro vilna ir Swarovski kristalai. Visos modernios technologijos buvo ergonomiškai ir optimaliai pritaikytos vairuotojui, pavyzdžiui, įspūdingos kristalinės išvaizdos BMW interaktyvios juostos daugiafunkciai valdymo elementai. Pastarieji ne tik džiugino akį, bet ir malonino lietimo pojūčius. Visa tai, kartu su didelės raiškos 14,9 colių įstrižainės BMW išlenktu ekranu, neabejotinai davė savo rezultatą – nepakartojamą daugialypės terpės vairuotojo erdvę.

Žinoma, važiavimo BMW 7 serijos automobiliais jaudulys nėra tik vairuotojų privilegija – ypatingai patogiai čia jaučiasi ir keleiviai. Papildomai pasirenkamas net 31,3 colių įstrižainės BMW Theatre Screen ekranas pastariesiems automobilyje leidžia pasijusti tarsi kino teatro salėje. Krištolo skaidrumo garsus užtikrinanti Bowers & Wilkins Diamond keturmačio erdvinio garso sistema gale sėdinčius keleivius užlieja nepakartojamais audiovizualiniais potyriais.

Galima rinktis efektyvų dyzelinį šio prabangaus sedano variantą arba įkraunamą hibridinę varos sistemą turintį modelį. 2022 m. šios serijos šeimą papildė ir visiškai elektrinis naujasis BMW i7, išsiskyręs 400 kW (544 AG) galia ir daugiau kaip 600 km elektra nuvažiuojamu atstumu. Šie skaičiai reiškia tvarumu pagrįstą ir jokios emisijos negeneruojantį dinamiškiausią ir universaliausią mobilumą. Paties Hanso Zimmerio (Hans Zimmer) kurti BMW IconicSounds Electric garsai lydėjo kiekvieną važiavimo režimą, kad jūsų vairavimo patirtis būtų dar labiau įtraukianti ir įspūdinga.

Gamybos laikotarpis: Nuo 2022-ųjų
Varikliai: 3,0 -4,4 litrų (220–485 kW, 299–659 AG), 6 ir 8 cilindrų; Elektros variklis(BMW i7)
Ilgis/plotis/aukštis: 5 391 mm / 1 950 mm / 1 544 mm

DAŽNAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI.

Sąnaudos ir CO2 emisija.

BMW i7 M70 xDrive[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 20,8–23,7
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 490–559

BMW i7 xDrive60[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 18,5–20,3;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 572–624

BMW i7 eDrive50[1]:
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 19,1–20,3;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 574–611

BMW X7 M60i xDrive:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 12,1–12,9
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 273-292

BMW M760e xDrive[1][4]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 1,1–1,4;
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 25–31;
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 23,4–26,0;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 70–78

BMW 750e xDrive[1][4]:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 1,0–1,4;
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 23–31;
Energijos sąnaudos mišriu režimu WLTP kWh/100 km : 23,4–26,2;
Elektra nuvažiuojamas atstumas WLTP km: 71–80

BMW 740d xDrive:
Degalų sąnaudos mišriu režimu WLTP l/100 km: 6,1–6,8;
CO2 emisija g/km mišriu režimu WLTP: 160–179

[1] Nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo skirtingų veiksnių: individualaus vairavimo stiliaus, maršruto ypatumų, oro sąlygų, oro kondicionavimo/šildymo, išankstinio automobilio pašildymo.

[2] Varomas 280 kW (381 AG) vidaus degimo variklio ir 145 kW (197 AG) elektros variklio. važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.

[3] Įkraunamas hibridas: Važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.

[4] Įkraunamas hibridas: Pakrautas automobilis, važiuojantis mišriu režimu (EK AC įkrovimas)

[5] Varomas 210 kW (286 AG) vidaus degimo variklio ir 13 kW (18 AG) elektros variklio.

[6] Varomas 230 kW (313 AG) vidaus degimo variklio ir 145 kW (197 AG) elektros variklio. Važiavimo elektra rodikliai priklauso nuo baterijos įkrovimo lygio.

Galios, sąnaudų ir CO2 emisijos reikšmės gautos iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai su standartine transmisija.

Oficialūs duomenys apie degalų sąnaudas, CO2 emisiją ir elektros energijos sąnaudas bei elektra nuvažiuojamą atstumą nustatyti pagal patvirtinimo metu galiojusią matavimų procedūrą ir atitinka Europos Reglamentą (EB) Nr. 715/2007. Atliekant nuvažiuojamo atstumo skaičiavimus pagal WLTP, yra atsižvelgiama į bet kokią papildomą įrangą (šiuo atveju taikoma tik Vokietijos rinkai). Oficialios nuo 2021 metų sausio 1 dienos naujo tipo tvirtinamų automobilių specifikacijos nustatomos tik pagal WLTP reikalavimus. Be to, pagal Europos Reglamento (EB) Nr. 2022/195 nuostatas, nuo 2023-01-01 EC atitikties sertifikatuose nebus nurodomos Naujojo Europos važiavimo ciklo (NEDC) vertės.  Daugiau informacijos apie NEDC ir WLTP skaičiavimo procedūras rasite https://www.bmw.lt/lt/topics/fascination-bmw/apzvalga/sanaudos-emisija.html

Daugiau informacijos apie naujų automobilių degalų sąnaudas ir CO2 emisiją galėsite rasti naujose keleivinių automobilių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos rekomendacijose „Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption for new passenger cars" – nemokamai visose prekybos vietose ir DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Vokietija ir apsilankę https://www.dat.de/co2/.

Benzininių variklių galingumo informacija gauta iš atliktų bandymų, kuriuose dalyvavo automobiliai, varomi RON98 benzinu. Degalų sąnaudų informacija taikoma automobiliams, naudojantiems Europos Reglamente (EB) Nr. 715/2007 nurodytus degalus. Taip pat gali būti naudojamas bešvinis RON 91 ir aukštesnio oktaninio skaičiaus su ne didesniu nei 10% (E10) etanolio kiekiu. BMW rekomenduoja RON 95 degalus. Itin galingiems automobiliams BMW rekomenduoja RON 98 degalus.