Patys populiariausi visų laikų BMW automobiliai

PATYS POPULIARIAUSI VISŲ LAIKŲ BMW AUTOMOBILIAI

PATYS POPULIARIAUSI VISŲ LAIKŲ BMW AUTOMOBILIAI

Patys populiariausi visų laikų BMW automobiliai

BMW – ženklas, kuris yra prabangos, malonumo vairuoti ir stiliaus etalonu daugelyje segmentų. Bavarijos automobilių gamintojas jau daugiau nei šimtmetį randa būdų kaip kurti ikoniškus ir populiarius automobilius.
 

Per daugelį metų BMW į pasaulį išleido daugybę modelių. Kiekvienas iš jų pasižymi unikaliomis savybėmis ir savitu šarmu. Tačiau kai kurie BMW automobiliai fanų širdis tiesiog pavergė. Nuo kultinio E46 M3 iki legenda tapusio 7 serijos E38 – šie ir kiti modeliai, kuriuos apžvelgsime, pavergė entuziastų širdis ir užkariavo vaizduotę. Net nebegaminami jie tebėra populiarūs pasirinkimai kaip daily driver, kolekcinė vertybė ar vis dar geidžiamas pirkinys.
 

Taigi, prisisekite diržus ir leidžiamės į trasą susipažinti su populiariausiais visų laikų BMW!
 

BMW M3 E46 – tobulas galios ir valdomumo balansas

Daugelis mano, kad BMW E46 M3 yra vienas geriausių kada nors pagamintų ne tik BMW modelių, bet ir apskritai, vienas geriausių automobilių. Jis buvo gaminamas nuo 2000 iki 2006 m. ir yra vertinamas už puikų galios ir valdomumo balansą. Automobilyje buvo montuojamas 3,2 litro darbinio tūrio šešių cilindrų eilėje variklis, išvystantis 333 AG.
 

Būtent šio automobilio širdis ir laikoma vienu iš svarbiausių jo privalumų. Ne kas kitas, o S54B32 (būtent tokį kodą gavo šis motoras) garsėja, kaip vienas geriausių BMW kada nors sukurtų variklių. Aukštasūkis, tolygiai galią pristatantis ir šiurpuliukus keliantį garsą skleidžiantis agregatas varo entuziastus iš proto.
 

Visgi E46 M3 yra ypatingas ne tik dėl jėgainės. Labai giriamas ir jo valdymas bei pakaba. Automobilyje pakaba optimizuota tiek komfortui, tiek greičiu trasoje.
 

Na ir aišku – dizainas. Modelis E46 M3 laikomas vienu patraukliausių kada nors pagamintų M3 modelių. Net po daugiau nei 20metų jis vis tiek atrodo puikiai. Verta paminėti ir tai, kad dėl savo išskirtinumo šis M divizijos kūrinys pelnė ir daug išskirtinių versijų, kaip kad: M3 CSL, M3 GTR (pagaminta vos 10 vienetų) ir net M3 kabrioletas.
 

BMW 7er E38 – komforto ir statuso etalonas

Jeigu paklaustumėte bet kurio automobilių entuziasto nuomonės apie E38 7 serijos BMW automobilį, galite būti beveik garantuoti, kad liaupsės tęstųsi ilgai.
 

Septintos serijos E38 BMW sedanas buvo gaminamas 1994-2001 m.. Per tuos metus jis paliko ryškų pėdsaką jame sėdėjusių keleivių, jį vairavusių žmonių bei modelio fanų gyvenime ir pačio BMW koncerno istorijoje.
 

Vienas iš dalykų, dėl kurių E38 7 serijos automobilis gali būti laikomas ypatingu, yra jo dizainas. E38 buvo pirmasis 7 serijos automobilis, pagamintas su tokia modernia ir elegantiška dizaino filosofija. Jis gerokai skyrėsi nuo ankstesniojo modelio, kuris turėjo daugiau kampuotų ir aštrių linijų. Šis automobilis taip pat garsėja erdviu ir prabangiu salonu, kuriame naudojamos aukštos kokybės medžiagos, pažangios technologijos ir komforto elementai. Odinės sėdynės, medžio apdaila ir klimato kontrolės sistema - visa tai ir po daugiau nei 20 metų atitinka aukštus komforto kriterijus.
 

Be to, automobilyje buvo įdiegta nemažai saugumo funkcijų, tokių kaip stabilumo kontrolė ir sukibimo kontrolė, kurios savo laiku buvo visiška naujovė.
 

Savąjį E38 pirkėjai galėjo komplektuoti ir su galingais varikliais, iš kurių geidžiamiausiu išliko 750i. Šie modeliai turėjo didelio darbinio tūrio V12 variklius, kurie išvystė virš 320 AG, kas tuometiniam sedanui buvo itin daug.
 

Apskritai 7 serijos E38 BMW laikomas vienu geriausių 7 serijos modelių. Tai puikus prabangos, technologijų ir dinamiškumo derinys, pirmasis pasiūlęs tokį dinamiškumą limuzino dydžio automobilyje. Nauji BMW automobiliai dažnai semiasi gerosios praktikos, kurią koncernui atnešė tokie modeliai, kaip šis.
 

BMW Z8 – jis toks vienintelis

BMW Z8 keliuose pamatyti yra sunku. Tai – labai retas, labai prabangus roadsteris, gamintas nuo 2000 iki 2003 m. Per kelis metus buvo pagaminti tik 5 703 Z8 vienetai, todėl šiandien jis laikomas kolekcine vertybe. Tokį jo statusą įtvirtino ir išskirtinis dėmesys viename iš Džeimso Bondo filmų. Tad jeigu matote, kad parduodami šie BMW automobiliai arba tokį pastebite kelyje, žinokite, jog jis vertas tikrai daug.
 

Vienas iš dalykų, dėl kurių Z8 laikomas ypatingu, yra jo dizainas. Jį sukūrė Henrikas Fiskeris, kuris įkvėpimo sėmėsi iš ikoniškojo šeštojo dešimtmečio BMW modelio - 507. Naujasis kūrinys - Z8 su savo netiesioginiu pirmtaku turi nemažai bendro. Abu - elegantiški, bet sportiški, abu turi ilgą priekį, išsksiria žema stovėsena. BMW Z8 E52 dėmesį aktreipia ir keliais unikaliais dizaino elementais, kurių nerasime kituose BMW modeliuose.
 

Automobilis buvo varomas labai galingu 4,9 l V8 benzininiu varikliu, kuris išvystydavo 400 arklio galių. Galią variklis į ratus perduodavo per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę, tad automobilių entuziastams toks derinys skamba be galo maloniai.
 

BMW Z8 taip pat turėjo daug pažangių technologinių funkcijų, tokių kaip navigacijos sistema, aukščiausios klasės garso įranga ir klimato kontrolė, todėl šis automobilis puikiai tiko ilgoms kelionėms.
 

BMW X5 E53 – segmentą sukūręs visureigis

Iki rinkoje pasirodant X5 modeliui, tokio segmento kaip high-performance SUV arba „dinamiški visureigiai“ nebuvo. Galima sakyti, kad jis jį sukūrė.
 

BMW E53 X5 buvo gaminamas nuo 1999 iki 2006 m. Jis laikomas vienu iš populiariausių ir sėkmingiausių BMW X5 modelių.
 

Vienas iš dalykų, dėl kurių E53 X5 yra ypatingas, vėlgi yra jo dizainas. E53 X5 buvo pirmosios kartos X5 ir pakeitė tuo metu vyravusias visureigių dizaino tendencijas. Automobilis taip pat turi erdvų ir prabangų saloną, kuriame buvo naudojamos aukštos kokybės medžiagos, pažangios technologijos ir daugybė komforto bei patogumo funkcijų. Iki to laiko tai buvo įprasta tik limuzinams ar sedanams, o visureigiai tokio komforto nesiūlė.
 

Dar vienas dalykas, dėl kurio E53 X5 galima išskirti iš kitų to meto automobilių, tai jo eksploatacinės savybės. Visureigyje buvo montuojami ir galingi varikliai, tačiau jis išsiskyrė ir pakankamai jautriu ir tiksliu valdomumu. Patirtį už vairo pagerino stabilumo ir traukos kontrolės sistemos bei visų varančiųjų ratų pavara.
 

BMW E53 X5 - puikus stiliaus, malonaus vairavimo, prabangos ir universalumo derinys, kuris pakeitė ne tik BMW, bet visos automobilių pramonės istoriją.
 

BMW i3 – netikėtas pionierius

Atsiradęs laiku, kada elektromobiliai buvo visiška naujiena ir daug kam nepažįstama inovacija, BMW i3 sugebėjo praminti takus ir keisti požiūrius. Patrauklia kaina ir kompaktiškumu išsiskyręs hečbekas parodė, kad elektromobilis puikiai tinka miestui ir, kad geras automobilis neprivalo žaisti pagal niekieno kito taisykles.
 

Kartu su modeliu i3, BMW koncernas savo klientams pristatė daug pažangių technologinių funkcijų, pavyzdžiui, regeneracinį stabdymą, kuris padeda įkrauti akumuliatorių važiuojant, ir high-performance akumuliatoriaus valdymo sistemą padedančia optimizuoti energijos sąnaudas ir padidinti įveikiamą atstumą. Praėjus maždaug dešimtmečiui visa tai jau tampa standartu naujuose BMW i serijos automobiliuose, tačiau pionierius šioje srityje buvo būtent i3.
 

Dar vienas i3 išskirtinumas - jo dizainas. Joks kitas automobilis iš BMW gamos neatrodo, kaip i3. Tačiau joks kitas automobilis ir neturi tokio pačio charakterio. Tai – išskirtinis, savitas hečbekas, su aštrių linijų bei puikiai pažįstamų BMW dizaino elementų deriniu.
 

Galima sakyti, jog i3 buvo vienas pirmųjų masiškai gaminamų didžiųjų automobilių gamintojų elektromobilių ir sukūrė tam tikrą elektromobilių segmento etaloną.

Skaityti daugiau